آموزش زبانهای خارجی
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

جمعه 12 بهمن 1397
ن : khashayar

اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره خودرو ارزان در تهران

صنعت اجاره خودرو، صنعتی جدید (البته در ایران) می باشد که هنوز به بصورت کامل در جامعه به جایگاهی که باید و شاید نرسیده است ولی با گذشت زمان و افزایش نیاز های روز افزون افراد در زندگی، صنعت کرایه خودرو نیز رو به رشد است و هر چقدر زمان می گذرد بیشتر خلاء اجاره ماشین به چشم می خورد. در همین زمینه شرکت های اجاره ی خودرو تاسیس شدند که نیازهای مردم به خودرو را مرتفع سازند و اما چرا ما باید خودرو اجاره کنیم؟ جواب به این سوال در دنیای امروزی بسیار می تواند آسان باشد ما در زندگی روزمره ی خود به مراتب از خودروها برای حمل و نقل استفاده می کنیم خواه خودروی شخصی باشد و یا عمومی و شما در نظر بگیرید که خودرو شخصی شما دچار نقص فنی شود و همچنین شما نیز نیاز به خودرو داشته باشید، تکلیف چیست؟

 

برای انجام کارهای روزمره خود باید ماشین دیگری را خریداری کنید! و یا اینکه تصمیم دارید با دوستان و یا اقوام خود به مسافرت بروید ولی وسیله ی نقلیه مناسب و به تعداد نیاز در اختیار ندارید و یا برای قرارهای کاری خود نیاز به یک خودرو لوکس و مدرن دارید و یا اینکه یک روز رو دوست دارید با دوستان خود با اجاره کردن ماشین لوکس یک روز به یادماندنی و خاطره انگیز داشته باشید و یا خیلی از دلایل دیگر که شما را مجاب به اجاره ی اتومبیل می کند تا بتوانید به کارهای خود رسیدگی کنید.

 

اجاره خودرو بدون راننده، همراه با انواع بیمه ها از جمله بیمه بدنه و سرنشین، نداشتن هزینه های پنهان همچون افت قیمت اتومبیل، اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو، تنوع انتخاب خودرو با توجه به نوع استفاده و مقصد و در امان بودن از هزینه های آزاردهنده تعمیر و ترمیم خودرو، تنها بخشی از مزیت های استفاده از خودروهای کرایه ای است که باعث جذابیت این سرویس در میان دیگر خدمات حمل و نقل شده است.

مهمترین دلیل عدم استقبال از سرویس خودروهای اجاره ای در کشور ما پروسه دشوار کرایه خوردو و نیز شرایط اجاره خودرو از جمله ضمانت هایی همچون چک و سفته برای در اختیار گرفتن خودرو از شرکت ارائه دهنده است که متقاضیان استفاده از این خدمت را با دشواری های بسیاری مواجه می کند.

علاوه بر اینکه شرکتهای اجاره خودرو در کشور ما از تنوع خودرو چندانی برخوردار نیستند و از عوامل مهم تاثیر گذار در عدم استقبال از این سرویس حمل و نقل در کشور است.

 

با تمام این تفاسیر؛ این بار به سراغ مجموعه ای ایرانی رفتیم که در زمینه اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ی خودرو با راننده در تهران ، همراه با خودرو های ایرانی و خودرو های خارجی ، مبتکر طرح های بسیار جالبی می باشند . ایرانی رنت نام مجموعه ای می باشد که موفق شده است با استفاده از شیوه‌های نوآورانه ارائه خدمات ، مشکلات مهم و اساسی صنعت اجاره خودرو را حل نماید و اینگونه جایگاهی خاص برای خود در بین متقاضیان این سرویس فراهم نماید و گامی بلند در راستای ارتقای صنعت اجاره خودرو در کشور بردارد.

نیم نگاهی به خدماتی که توسط ایرانی رنت ارائه می شود:

گاهی اوقات شما نیاز دارید برای استقبال از مهمان های خاص خود از خودرو لوکس استفاده کنید و یا اینکه قرار مهم کاری دارید و پرستیژ برای شما خیلی مهم است و شما نیاز به یک خودرو لوکس دارید ایرانی رنت با دارا بودن انواع خودروهای برند و لوکس میتواند به شما کمک کند. یکی دیگر از خدمات ایرانی رنت اجاره ماشین عروس در بیادماندنی ترین شب زندگیتان است. شرکت اجاره خودرو ایرانی رنت با در اختیار داشتن انواع خودرو های لوکس و خودروهای کلاسیک، خودرو کروک، اتومبیل شاسی بلند، ماشین اسپرت آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد، شرکت اجاره ماشین ایرانی رنت برای قرارهای کاری شما مانند رفتن به یک قرار مهم تشریفاتی و یا جشن عروسی که شما نیاز به اجاره ی ماشین با راننده دارید خدمات ترانسفر تشریفاتی را در نظر گرفته است که شما میتوانید خودرو مورد نظرتان را همراه با راننده اجاره کنید.

اگر تصمیم به اجاره ی خودرو ارزان دارید، خدمات اجاره ی خودرو معمولی شامل خودروهای پایین رده و میان رده میباشد که میتواند بهترین انتخاب برای سفرهای درون شهری و اجاره خودرو به مدت چند روز برای انجام کارهای روزمره، انجام کارهای اداری باشد شما میتوانید خودرو مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب از ایرانی رنت اجاره کنید.

همچنین متقاضیان کرایه خودرو برای اجاره ماشین باید مدارکی به همراه داشته باشند که میتوانید از اینجا مدارک مورد نیاز برای اجاره ی خودرو را مشاهده کنید.

 

علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات ایرانی رنت به سایت این شرکت به آدرس https://iranirent.ir مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند.

 

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




جمعه 12 بهمن 1397
ن : khashayar

فروشگاه لوازم تجهیزات شبکه

فروشگاه لوازم تجهیزات شبکه

با توجه به شرایط پیش آمده فعلی از لحاظ واردات و تحریم‌ های اعمال شده بر علیه ایران، بعضی از شرکت‌ های سازنده مانند محصولات سیسکو و دیگر شرکت‌ های فعال در حوزه فناوری به علت تحریم ‌های وضع شده علیه ایران، امکان داشتن نماینده رسمی فروش را ندارند، به همین علت شرکت‌ های فعال در زمینه واردات زیرساخت‌ به ایران نیاز به حضور شرکت‌ های واسطه در کشورهای دیگر دارند و این موضوع مشکلات بسیاری برای آنها در زمینه تامین این تجهیزات بوجود آورده است. لازم به ذکر راست این مقاله، تنها برای برند هایی اختصاص داده شده است که در کشور ما، وارد شده و موجود می ‌باشد و همچنین دارای کیفیت بالایی نیز هستند.

از جمله شرکت ها معروفی که تجهیزات آنها در ایران به فروش می ‌رسد:

  • شرکت سیسکو ارائه دهنده ‌ی دستگاه‌ هایی نظیر : روتر سیسکو، سوئیچ شبکه، شبکه، فایروال ها ، اکسس سرور ، اکسس پوینت و ... می ‌باشد.
  • شرکت HP ارائه دهنده‌ی تجهیزات پردازشی همانند سرور ها ، ذخیره ساز ها و ... می‌باشد
  • شرکت Juniper در زمینه امنیت و تجهیزات امنیتی همچون فایروال ها و UTM ها فعالیت می‌ کند.

با تمامی مشکلات و سختی که وارد کنندگان تجهیزات شبکه متحمل می‌ شوند سعی بر آن است که کالاهای وارد شده با بهترین کیفیت و از برترین برند ها باشد و همچنین تمامی کالاها دارای گارانتی معتبر و توسط سازمان تنظیم مقررات تایید شده باشند.

از جمله گارانتی‌ های معتبر ایرانی در این زمینه ، شرکت مستر شبکه می ‌باشد که پشتیبانی‌ اش بواسطه‌ فعالیت چند ساله ‌ی خود و همچنین داشتن تیم فنی بسیار قوی و با سابقه، توانسته خدمات جامع و وسیعی را در این زمینه ارائه نماید.

امروزه داشتن شبکه ‌ی کامپیوتری یکی از ضروریات بسیار مهم در بسیاری از شرکت ‌ها و حتی منازل بر اساس کاربرد آن شده است. در شرکت یا سازمان ‌ها با داشتن شبکه می ‌توانند با به اشتراک گذاشتن تجهیزات شبکه مهم ، در هزینه ‌ی خرید بسیاری از دستگاههای سخت افزاری صرفه جویی نمایند. برای مثال زمانی که یک دستگاه چاپگر دارید و می‌ خواهید همه‌ ی کامپیوترها از آن استفاده کنند، تجهیزات شبکه کمک کی کند یک شبکه خانگی بسازید.

همچنین در زمینه سخت افزاری نیز به صرفه می‌ باشد به ‌طوری که می‌ توان در شبکه، CD-ROM و دستگاه‌ های ذخیره سازی مانند هارد دیسک و نیز اطلاعات را در تمامی نرم افزارهای تحت شبکه ، به اشتراک گذاشت.

شبکه‌ کامپیوتری که به درستی طراحی شده باشد، می تواند از دسترسی غیر مجاز به منابع شبکه جلوگیری نماید و ویژگی‌ های بسیار قدرتمندی را برای شما مهیا ‌سازد. بنابراین انتخاب فروشنده‌ ای صادق و حرفه ‌ای در زمینه تجهیزات ، لوازم و محصولات شبکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت مستر شبکه بوده که شما می ‌توانید در ارتباط با خرید و کسب اطلاعات در زمینه تجهیزات شبکه به این سایت مراجعه نمایید.

بزرگترین ویژگی ‌هایی که شما در استفاده از این سایت از آن بهره مند خواهید شد امکان مقایسه ویژگی‌ های تجهیزات در کنار یکدیگر و همچنین جستجوی مدل مورد نظر از طریق جستجوی پیشرفته براساس امکانات موجود بر روی تجهیزات می‌ باشد.
اکثر مدیران شبکه در این زمینه با مشکلات زیادی رو به رو هستند و گاهی بدلیل گستردگی اطلاعات شبکه ‌ی کامپیوتری ، نیازمند اطلاعاتی فراتر از خصوصیاتی که در سایت‌ ها مطرح شده است می‌‎باشند ، در صورت لزوم امکان استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان این شرکت از طریق تماس تلفنی نیز مهیا شده است.

یکی از مهمترین اهداف این سایت ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به مشتریان خود در تمامی زمینه ‌ها می‌ باشد. اطلاعاتی واضح و روشن که به زبان ساده مطرح شده است.

 

حال که به ضرورت حضور شبکه و فناوری اطلاعات در زندگی روزمره شما اشاره شد به عبارتی حضور این صنعت در ابعاد وسیع و اشکال مختلف در زندگی انسان احساس می‌ شود که توانسته است امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد .

از طرفی نیاز به این دانش ، روز به روز در حال افزایش است و در ایران نیز معدود افرادی هستند که دانش کافی و لازم در زمینه تجهیزات شبکه را داشته و همچنین تخصص ‌های مربوط به آن را به صورت آکادمیک گذارنده باشند.

علم شبکه ‌ی کامپیوتری نیازمند دانش تخصصی می‌باشد. به همین دلیل در انتخاب تجهیزات شبکه باید بسیار دقت داشت تا بر اساس نیاز ، تجهیزات را با مشاوره صحیح بتوان با قیمت مناسب و همراه با گارانتی معتبر خریداری کرد.
در این مقاله هدف ما معرفی برند های معتبر در هر یک از زمینه‌ های فناوری اطلاعات و ارتباطات می ‌باشد. در متن زیر برای کسب اطلاعات بیشتر لیستی مختصر از برند های محبوب در زمینه‌ ها مختلف برای شما قرار داده‌‎ایم:
روتر و سوئیچ شبکه : سیسکو و روتر میکروتیک

سرور : محصولاتHP

رادیو های وایرلس: میکروتیک، ubnt، موتورولا

دستگاه های ذخیره ساز: HP ، EMC

فایروال ها و UTM: سیسکو، SOPHOS، JUNIPER، FORTIGATE

تجهیزات VOIP : سیسکو، تجهیزات سنگوما ، گرند استریم ، YELINK

فیبر نوری لگراند، نگزنس، Belden

رک های شبکه: برند های مختلف تولید ایران

تجهیزات جانبی مثل پچ پنل و پچ کرد: لگراند، نگزنس، AMP، برندرکس، اشنایدر

ماژول ها و کارت ها: سیسکو،  HP
این نام‌ها برای برند های معتبر و با کیفیت شبکه می‌ باشد و لازم به ذکر است امکان فراموش شدن برخی از برند‌ های خوب که بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرند، در این متن وجود دارد از این رو امکان تغییر لیست بالا خارج از انتظار نیست.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




یک شنبه 7 بهمن 1397
ن : khashayar

اجازه تحصیل در کانادا - درباره روند

اجازه تحصیل در کانادا - درباره روند

اجازه تحصیل در کانادا سندی است که دولت کانادا آن را صادر می کند که اجازه می دهد اتباع خارجی در موسسات و دانشگاه های کانادا تحصیل کنند . اکثر اتباع خارجی اجازه  تحصیل در کانادا را دارا می باشند . قبل از ارسال درخواست مطمئن شوید که همه اسناد مورد نیاز را در اختیار دارید . شما باید قبل از سفر به کانادا درخواست خود را ارائه دهید .

توجه داشته باشید که مجوز تحصیل در کشور کانادا شما ، ویزای تحصیلی شما نیست . با در اختیار داشتن آن به تنهایی ، اجازه ورود به کانادا را نخواهید داشت . همچنین ممکن است به یک ویزای اقامت موقت یا مجوز سفر الکترونیک نیز ، نیاز داشته باشید . اگر چنین است ، دولت کانادا آن را به عنوان بخشی از اپلیکیشن اجازه تحصیل در کانادا شما بررسی خواهد کرد .

1

مدت اقامت در کانادا با اجازه تحصیل چقدر است ؟

اعتبار اجازه تحصیل به اندازه طول دوره تحصیلی به علاوه 90 روز می باشد . این زمان اضافی به شما اجازه آماده شدن برای ترک کانادا یا ارائه درخواست اقامت در آن را ارائه می دهد .

اگر نمی توانید قبل از اعتبار اجازه تحصیل ، فارغ التحصیل شوید ، می بایست به عنوان یک دانشجو برای تمدید آن ، درخواست خود را ارسال نمایید .

اگر زودتر از زمان معمول فارغ التحصیل شوید ، اعتبار اجازه تحصیل در کانادا شما 90 روز پس از اتمام دوره به پایان می رسد . ( در این صورت تاریخ چاپ شده بر روی اجازه تحصیل مهم نیست )

شما در صورتی مطالعات خود را به پایان رسانیده اید اگر

  • در تاریخی که اولین اعلان از موسسه خود را دریافت می کنید (مانند ایمیل ، نامه ، متن ، و غیره) یا
  • هنگامی که مدرک ، دیپلم یا گواهی خود را دریافت می کنید .

شما باید تاریخی را که یکی از این ها را دریافت کرده اید ، اثبات کنید .

نکته : اگر تاریخ اولین اعلان دریافتی از دانشگاه را نتوانید اثبات کنید ، دولت کانادا از اولین تاریخ موجود در سند استفاده می کند . ممکن است لازم باشد این تاریخ را با موسسه شما مطابقت دهند .

اگر دارای پذیرش مشروط از دانشگاه های کانادا باشید ، دولت کانادا مجوز تحصیل در کانادا شما را برای مدت این دوره ها صادر می کند ( به ععنوان مثال دوره های زبان قبل از آغاز دوره اصلی ) . هنگامی که شما پذیرش دوره اصلی را اخذ کردید ، می توانید درخواست اقامت خود را به عنوان دانشجو از داخل کانادا اعمال کنید .

آیا می توانید در حین تحصیل در کانادا به خانه برگردید ؟

اگر می خواهید کانادا را در تعطیلات تحصیلی مانند تابستان ، تعطیلات زمستانی یا ... ترک کنید ، ممکن است مجبور باشید هنگام برگشت به کانادا ثبت نام خود در یک موسسه کانادایی را اثبات کنید . در این صورت :

  • باید مطمئن شوید که ویزای شما اعتبار دارد
  • و مجوز سفر الکترونیک شما ( eTA ) نیز کماکان اعتبار دارد .

برای کسب اطلاعات بیستر در این زمینه و مشاهده مقاله به صورت کامل  به وب سایت ما مراجعه فرمایید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ آگهی لینک آن قرار گرفته است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

قهوه خوب اینترنتی را از کجا بخریم؟

قهوه خوب اینترنتی را از کجا بخریم؟

شرکت هونام شرکتی است جوان که ابتدا با رویکرد تجارت و واردات پا به بازارقهوه ی ایران گذاشت ،اما با توجه به داشتن نیرو هایی با دانش فنی بالا در این زمینه و علاقه به تولید به جای واردات (مخصوصا قهوه ی اسپشالتی که بازه ی تاریخ رست تا مصرف آن بسیار کوتاه است)،استراتژی تولید قهوه ی رست شده در کنار واردات را در دستور کار خود قرار داد، اما "تولیدی بر پایه ی بهترین و بالا ترین کیفیت"، که بودن عنوان "تولید ملی" بر روی آن موجب افتخار باشد .
قهوه هونام سعی بر تهیه ی بهترین دانه های سبز موجود در هر لاین را داشته ایت. ما مناسب ترین رست بر اساس خواص و قابلیت های هر دانه را انجام می دهیم تا بتوانیم لذتی فرا تر از آنچه در تصور دارید را در یک فنجان قهوه برایتان فراهم کنیم.

قصد خرید قهوه دارید؟ هونام را امتحان کنید.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

پل های معلق با ساختار سیم بکسل

پل های معلق با ساختار سیم بکسل

امروزه از پل های معلق به عنوان یک سازه فلزی که با ساختاری از سیم بکسل و متعلقات سیم بکسل تولید و نصب میشود به منظور ایجاد اتصال پیاده رو و یا مال رو در مناطق روستایی و کوهستانی استفاده بسیاری میشود. چند دلیل عمده برای استفاده از پل های معلق با ساختاری فلزی با بکار گیری سیم بکسل می توان نام برد که مهمترین آنها عبارتند از:

عدم نیاز به پایه های بتنی: پل های سیم بکسلی معمولا نیاز به دو سطح اتکا یکی در ابتدا و یکی در انتهای پل دارند و بر خلاف پل های بتنی که در فواصل مشخص نیار به پایه های نگه دارنده دارند استفاده از سیم بکسل و حتی گاهی سیم بکسل روکش دار به عنوان حامل بار (سیم بکسل ها بر حسب میزان بار وارده و محل نصب چه از نظر مقاومت کششی، سایز و قطر و متریال انتخاب خواهند شد) نیاز به پایه های نگه دارنده را به حداقل می رساند.

هزینه پایین راه اندازی، حفظ و نگهداری: پل های بتنی نیاز به هزینه بسیار هنگفتی برای ساخت از طراحی های بسیار دقیق تا هزینه های پی ریزی و مصالح ساختمانی دارند حال آنکه نصب و راه اندازی پل های سیم بکسلی با بکار گیری اتصالات و سیم بکسل به سادگی و با حداقل هزینه صورت می پذیرد.

اطلاعات فنی سیم بکسل

گستردگی و تنوع ساختار ها و متریال های بکار رفته در تولید سیم بکسل داشتن اطلاعات فنی سیم بکسل ها را چه برای امر خرید و چه در زمینه محاسبه بار وارد بر سیم بکسل در اسلینگ های تک رشته و چند رشته امری ضروری می سازد. اطلاعات فنی سیم بکسل ها که شامل انواع بافت ها ، کارایی های مختلف هر بافت، نوع و پروفیل مفتول بکار رفته (ساده یا کمپکت)، سختی و تنسایل متریال ها و اساسا مفهوم تنسایل و اهمیت آن در مقاومت کششی سیم بکسل، مقاومت متریال های مختلف بکار رفته در ساختار سیم بکسل در برابر عوامل خورنده محیطی، میزان انعطاف و اهمیت مغزی سیم بکسل در انعطاف، نوع تاب سیم بکسل (چپ گرد و راست گرد) و تفاوت ها و اهمیت های بکارگیری هر یگ را شامل میشود. بنابراین تشریح کامل اطلاعات فنی سیم بکسل ها در واقع نیاز به یک دایره المعارف کاملا مهندسی داشته و درک کامل آنها نیاز به گذراندن دوره های پیشرفته مهندسی مکانیک می شود. اما با توجه به اینکه صاحبان مشاغل برای خرید نیاز به اطلاعات فنی سیم بکسل جهت انتخاب دقیق و خرید امن و مناسب دارند معمولا این اطلاعات تا حدودی در دست فروشندگان بوده و با راهنمایی های آنها صورت می پذیرد
.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت سیم بکسل ها

قیمت سیم بکسل ها همانند معیارهای انتخاب آنها تحت تاثیر فاکتورهای بسیار متعددی قرار دارند. شاید بتوان گفت مهمترین این فاکتورها جنس سیم بکسل است چرا که سیم بکسل های استیل در گرید های مختلف قیمت بالاتری از سیم بکسل های فولادی در سایز برابر دارند که بدیلی قیمت بالاتر جنس استنلس استیل (بدلیل وجود کروم و نیکل در ساختار آنها است). در کنار متریال بکار رفته کشور و شرکت تولید کننده سیم بکسل ها نیز از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت آنها است. کاملا طبیعی به نظر میرسد که در سایز و ساختار برابر قیمت سیم بکسل آلمانی حتی تا چند برابر بیشتر از قیمت سیم بکسل های چینی و حتی کره ای باشد. نوع بافت و تکنولوژی تولید نیز از عوامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت سیم بکسل ها می باشد. برخی از بافت ها از شکل خاصی مفتول در استرند استفاده می کنند مانند سیم بکسل های کمپکت که تولید این ساختارها برای بسیاری تولید کنندگان مقدور نمی باشد. در مورد سیم بکسل های فولادی تنسایل مفتول های بکار رفته نیز از عوامل دیگر موثر در قیمت آنها می باشد. سیم بکسل ها با تنسایل بالاتر دارای مقاومت کششی بالاتری نیز هستند. آنچه گفته شد کم و بیش پیرامون سیم بکسل ها بوده و در مورد اسلینگ فاکتورهای متعدد دیگری نیز که اکثرا در مورد فاکتورهای امنیتی هستند به لیست بالا افزوده می شود.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

ارائه انواع عایق صوتی باکیفیت

ارائه انواع عایق صوتی باکیفیت

امروزه انتقال سر و صدای همسایه از دیوار مشترک، سقف ساختمان و یا کف ساختمان به یک معضل اساسی تبدیل شده است. سر و صدای بچه، صدای داد و بیداد، صدای موسیقی، صدای سرویس های بهداشتی واحدهای مجاور و غیره. اگر در منزل خود دچار هر یک از این مشکلات باشید می دانید که چقدر روی اعصاب است! با یک عایق صوتی خوب می توانید با هزینه ای معقول مشکل خود را برطرف سازید. با ما همراه باشید.

عایق صوتی دیوار مشترک

رایج ترین مشکل شهروندان انتقال صدا از دیوار مشترک است. جنس نازک تیغه های دیوارهای مشترک یکی از اصلی ترین علل بروز این مشکل می باشد. برای رفع این مشکل چه می توان کرد؟

عاق صوتی پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ یکی از رایج ترین راه حل های شماست. مدل های پیشنهادی پشم سنگ تخته ای به شرح زیر است:

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 100 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر: جذب 60 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 25،000 تومان

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 120 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر: جذب 70 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 30،000 تومان

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 150 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر : جذب 80 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 40،000 تومان

عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه

عایق بسیار رایج دیگری که برای بحث عایق صوتی دیوار مشترک پیشنهاد می شود، عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه است. این عایق در دانسیته 133 کیلوگرم بر متر مکعب و در ضخامت های 1، 2، و 3 سانتی متر تولید می شود:

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 1 سانتی متر: جذب 60 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 100،000 تومان

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 2 سانتی متر: جذب 70 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 125،000 تومان

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 3 سانتی متر: جذب 80 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 150،000 تومان

عایق صوتی سقف ساختمان

یکی دیگر از مشکلات شهروندان، انتقال صدا از سقف ساختمان می باشد. برای رفع این مشکل چه می توان کرد؟

عاق صوتی پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ یکی از رایج ترین راه حل های شماست. مدل های پیشنهادی پشم سنگ تخته ای به شرح زیر است:

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 100 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر: جذب 60 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 25،000 تومان

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 120 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر: جذب 70 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 30،000 تومان

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 150 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر : جذب 80 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 40،000 تومان

عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه

عایق بسیار رایج دیگری که برای بحث عایق صوتی سقف ساختمان پیشنهاد می شود، عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه است. این عایق در دانسیته 133 کیلوگرم بر متر مکعب و در ضخامت های 1، 2، و 3 سانتی متر تولید می شود:

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 1 سانتی متر: جذب 60 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 100،000 تومان

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 2 سانتی متر: جذب 70 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 125،000 تومان

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 3 سانتی متر: جذب 80 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 150،000 تومان

عایق صوتی کف ساختمان

یکی دیگر از مشکلات شهروندان، انتقال صدا از کف ساختمان می باشد. برای رفع این مشکل چه می توان کرد؟

عاق صوتی پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ یکی از رایج ترین راه حل های شماست. مدل های پیشنهادی پشم سنگ تخته ای به شرح زیر است:

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 100 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر: جذب 60 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 25،000 تومان

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 120 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر: جذب 70 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 30،000 تومان

  • پشم سنگ تخته ای دانسیته 150 کیلوگرم بر متر مکعب به ضخامت 5 سانتی متر : جذب 80 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 40،000 تومان

عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه

عایق بسیار رایج دیگری که برای بحث عایق صوتی کف ساختمان پیشنهاد می شود، عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه است. این عایق در دانسیته 133 کیلوگرم بر متر مکعب و در ضخامت های 1، 2، و 3 سانتی متر تولید می شود:

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 1 سانتی متر: جذب 60 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 100،000 تومان

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 2 سانتی متر: جذب 70 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 125،000 تومان

  • عایق صوتی نانوپلیمری ترکیه به ضخامت 3 سانتی متر: جذب 80 دسی بل صدا

قیمت: متر مربعی 150،000 تومان

شرکت پشم سنگ تهران، عرضه کننده انواع عایق های صوتی برای دیوار مشترک، سقف، و کف ساختمان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان، و یا سفارش محصولات با ما تماس بگیرید.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

شرکت صنعتی تولیدی اخوان جم یکی از پیشگامان تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران می باشد. محصولات اخوان جم شامل انواع سینک های ظرفشویی، انواع اجاق گاز، هود آشپزخانه، فر توکار و شیر آلات بهداشتی می باشد. شرکت صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در سال 48 آغاز نموده و تولیدات اولیه این شرکت تجهیزات پرسی ساختمان بوده است. اولین محصول آشپزخانه تولیدی گروه صنعتی اخوان جم سینک ظرفشویی بود که با گذر زمان و نیاز روز افزون صنعت به تولید تجهیزات با کیفیت و مطابق با استاندارد های معتبر جهانی این محصولات به تدریج افزایش پیدا کرد. در حال حاضر تنوع محصولات اخوان جم به بیش از 2000 محصول متنوع میرسد.

سینک ظرفشویی اخوان

تنوع سینک ظرفشویی اخوان به صد ها مدل مختلف میرسد که با گذر زمان برخی از مدل های آن قدیمی شده و از خط تولید خارج شده اند و در عوض طرح هایی مناسب تر با استاندارد بالاتر وارد عرصه تولید گشته اند. سینک ظرفشویی اخوان در سه دسته اصلی توکار، روکار و زیر کابینتی دسته بندی میشود که هر یک دارای مشخصه های مختلف و دارای امکانات و ابعاد متنوعی هستند. سینک ظرفشویی اخوان از جنس استنلس استیل در گرید 304 تولید میشود. لبه سینک ظرفشویی اخوان مدل زیر کابینتی پس از نصب زیر صفحه کابینت قرار میگیرد حال آنکه مدل توکار پس از نصب هم سطح صفحه کابینت و مدل روکار بالای صفحه کابینت قرار می گیرد.

هود آشپزخانه اخوان

تنوع هود آشپزخانه اخوان بسیار زیاد بوده و در پنج دسته اصلی شومینه ای، مورب، مخفی، زیر کابینتی و هود آشپزخانه جزیره ای دسته بندی میشود. از نظر جنس طراحی هود آشپزخانه اخوان از جنس استیل، شیشه ای و تلفیقی از شیشه و استیل در سایز های مختلف و با توان مکشی مختلف مناسب برای آشپزخانه های خانگی، رستوران و طباخی ها طراحی شده است. هود آشپزخانه اخوان مجهز به درب دستی و اتوماتیک، قدرت مکش بالا از 600 الی 800 متر مکعب در ساعت، سنسورهای اتوماتیک دود و گرما، صفحه نمایشگر رنگی، فیلتر های ذغالی، آلومینیومی و استیل قابل شستشو و ریموت کنترل می باشد.

اجاق گاز اخوان

اجاق گاز رومیزی اخوان در صد ها طرح مختلف و در سه دسته اصلی شیشه ای، استیل و تلفیقی استیل-شیشه تولید میشود. تعداد شعله های اجاق گاز صفحه ای اخوان در طرح های مختلف متفاوت و از دو شعله تا پنج شعله موجود می باشد و با محافظ چدنی دارای ترموکوپل و فندک اتوماتیک ایتالیایی تولید شده است. اجاق گاز اخوان با راندمانی حدود 25% بالاتر از راندمان استاندارد اجاق گاز و در سری های مختلفی چون ونوس، اورانوس، گیتا و سری های مختلف دیگر تولید شده است. اجاق گاز اخوان شیشه ای با نمای ظاهری سفید، مشکی و آینه ای و اجاق گاز اخوان استیل در انواع معمولی و آجدار تولید شده اند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران

تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران

ایران به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه و البته بسیار قدرتمند در صنعت ساختمان می باشد و این امر سبب گستردگی تولیدات ساختمانی من جمله تجهیزات آشپزخانه در ایران است. بسیار از تجهیزات آشپزخانه تولیدی در ایران به کشورهای همسایه صادر میشوند و دارای استاندارد اتحادیه اروپا نیز می باشند. تجهیزات آشپزخانه شامل انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، اجاق گاز، فر و شیر آلات بهداشتی می باشند که توسط تولید کنندگان متعددی نیز در ایران تولید میشوند. تولید کنندگان برتری چون اخوان جم، استیل البرز، کن، ناب استیل، ایلیا استیل و تولید کنندگان برتر دیگر که با بکار گیری نیروهای متخصص و دارا بودن استاندارد تولید صنایع ایران به تولید تجهیزات آشپزخانه از این قبیل می پردازند.

تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

شرکت تولیدی اخوان جم از پیشگامان تولید انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار، شیر آلات بهداشتی و اجاق گاز می باشد. اخوان جم فعالیت خود را از اوایل دهه پنجاه آغاز نمود و تا بحال موفق به تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد های معتبر جهانی شده است. کیفیت محصولات اخوان جم به اندازه ای بالا می باشد که گاز صفحه ای تولیدی این شرکت حتی 25% راندمان حرارتی بالاتر از استاندارد های جهانی دارد. تنوع بسیار گسترده در تولید سینک های ظرفشویی استنلس استیل از نظر سایز و کاربری، تولید هود آشپزخانه با تنوعی از جنس استیل و شیشه، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از ویژگی های محصولات اخوان جم می باشد.

تجهیزات آشپزخانه استیل البرز

شرکت تولیدی صنعتی استیل البرز یکی دیگر از تولید کنندگان بنام تجهیزات آشپزخانه می باشد. استیل البرز تولیدات خود را در شهر شیراز با تولید سینک ظرفشویی آغاز نمود و اکنون توانایی تولید بیش از 1.500.000 دستگاه تجهیزات آشپزخانه شامل سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر و اجاق گاز را دارد. محصولات شرکت استیل البرز دارای استاندارد های معتبر تولید در دنیا می باشند و محصولات این شرکت در حال صادر شدن به بیش از 40 کشور دنیا می باشند. ورق های مصرفی در تولید سینک ظرفشویی استیل البرز از کشورهای صنعتی معتبر مانند فرانسه و ژاپن وارد شده و نسبت به دیگر ورق های استیل براق تر می باشند و دارای استاندارد های صنایع ژاپن و آمریکا نیز می باشند.

تجهیزات آشپزخانه کن

شاید در بین محصولات کن هود آشپزخانه کن بیش از باقی محصولات مطرح باشد اما می بایست خاطر نشان نمود که شرکت تولیدی صنعتی کن تولید کننده گستره وسیعی از تجهیزات آشپزخانه شامل سینک ظرفشویی، اجاق گاز و فر توکار نیز می باشد.  شرکت تولیدی صنعتی کن با دارا بودن کیفیت بالایی از محصولات موفق به دریافت انواع استاندارد ها و لوح ها گردیده است. هود آشپزخانه کن در چهار دسته بندی اصلی شومینه ای، توکار، جزیره و زیر کابینتی تولید میشود. سینک ظرفشویی کن نیز در دو دسته اصلی گرانیتی و استیل موجود می باشد.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

تفاوت سیم بکسل های فولادی و استیل

تفاوت سیم بکسل های فولادی و استیل

 

در صنایع مختلف از سیم بکسل بعنوان کاربردی ترین نوع اتصالات لیفتینگ به سبب مقاومت کششی بالا و همچنین انعطاف مناسب آن استفاده میشود. از صنایع ساختمانی گرفته که از سیم بکسل در اتصالات جرثقیل و تاور کرین، آسانسور و بالابر استفاده می کند تا صنایع نفت که از سیم بکسل برای مقاصد حفاری و دکل های حفاری چاه نفت استفاده می کند. استفاده از سیم بکسل محدود به صنایع یاد شده نمی باشد و از این قطعه صنعتی در اتصالات لیفتینگ بسیاری دستگاه ها و ماشین آلات نیز استفاده میشود. سوالی که مطرح است انتخاب بین سیم بکسل های استنلس استیل و فولادی می باشد. در واقع چه فاکتورهایی برای انتخاب بین سیم بکسل های استیل و فولادی وجود دارد. برای پاسخ به این سوال باید دو فاکتور تاثیر گذار در مقایسه یکی مقاومت کششی و دیگری مقاومت محیطی در برابر اکسید شدن را مورد بررسی دقیق تر قرار دهیم.

سیم بکسل استیل

سیم بکسل های استیل در دو گرید استنلس استیل تولید میشوند که از نظر خواص مکانیکی شباهت بسیاری دارند و تفاوت آنها بیشتر در ترکیبات شیمیایی تشکیل دهنده آنها و البته مقاومت در برابر اکسید شدن آنها می باشد. سیم بکسل های استیل مانند پیچ و مهره استیل میتوانند از استیل 304 معروف به بگیر و استیل 316 معروف به نگیر تولید شده باشند. منظور از بگیر و یا نگیر قابلیت جذب در میدان مغناطیستی آهنربا می باشد. هر دو گرید استیل یاد شده دارای مقاومت کششی برابری هستند و به ازای هر میلیمتر مربع از بخش فولادی سیم بکسل استیل بار 70 کیلوگرم را در حالت استاتیک تحمل می کنند. (در حالت دینامیک محاسبه بار وارد بر سیم بکسل استیل اندکی تابع فاکتور های دیگر نیز قرار می گیرد). اما سیم بکسل استیل گرید 316 نگیر علاوه بر استفاده از عناصر روی و نیکل از عنصر مولیبدنیوم نیز در ساختار خود بهره می گیرد که مقاومت محیطی آن را در محیط های کلریدی افزایش میدهد. از سیم بکسل استیل به سبب مقاومت بالای محیطی در شرایط گرم و مرطوب در بسیاری صنایع استفاده میشود که مهمترین آنها به سبب کارایی محیط های مرطوب ساحلی می باشد. در محیط های مرطوب ساحلی بالاخص در تماس با آب دریا توصیه میشود از گرید 316 سیم بکسل استیل استفاده شود چرا که آب دریا دارای نمک های خورنده می باشد و عمر سیم بکسل استیل 316 در تماس با این آب بیشتر می باشد. سیم بکسل استیل معمولا با ساختار 7X7 با مغزی استیل در بازار موجود می باشد و قیمت بسیار بالاتری از سیم بکسل فولادی دارد که به سبب بالا بودن قیمت مفتول استیل نسبت به مفتول فولادی می باشد. در ساختار سیم بکسل استیل از درصد کمی کربن استفاده شده است (در مقایسه با سیم بکسل فولادی) که انعطاف بالاتری نیز به آن در مقایسه با سیم بکسل فولادی می دهد. اما تمام آنچه توضیح داده شد به برتری همه جانبه سیم بکسل استیل به سیم بکسل فولادی حکایت دارد البته به جز قیمت پایینتر سیم بکسل فولادی. پس دلیل انتخاب سیم بکسل فولادی چیست؟ در ادامه به خواص مکانیکی آن می پردازیم.

سیم بکسل فولادی

شاید سیم بکسل های فولادی مقاومت چندانی در برابر اکسید شدن و زنگ زدن ندارند (مشکلی که با آبکاری قابل حل می باشد) اما به جز قیمت پایینتر یک ویژگی بسیار مهم دیگر دارند که آنها را بعنوان پر مصرف ترین نوع سیم بکسل تبدیل کرده است. این ویژگی مقاومت بسیار بالای کششی و تنسایل بالای سیم بکسل فولادی می باشد که از بالا بودن درصد کربن در ساختار آن ناشی میشود. با توجه به اینکه هدف اصلی استفاده از سیم بکسل بطور کلی لیفتینگ می باشد مقاومت کششی بیشترین اولویت استفاده از سیم بکسل در هر صنعتی می باشد و از این رو سیم بکسل فولادی به سیم بکسل استیل ارجحیت پیدا می کند. بسیاری از سیم بکسل های فولادی موجود در بازار با تنسایلی بالای 1770 و حتی تا تنسایل کششی 1960 نیز تولید میشوند. میزان مقاومت کششی که به هیچ وجه در استفاده از سیم بکسل های استیل مانند پیچ و مهره استیل بوجود نمی آید. اما مشکل مقاومت پایین سیم بکسل های فولادی در برابر زنگ زدگی به سادگی با آبکاری سطحی با فلز روی که قابلیت الکترون دهی بسیار بالایی دارد قابل حل می باشد. آبکاری گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم بکار رفته بر روی سطح مفتول سیم بکسل ها مقاومت مناسبی در برابر زنگ زدگی برای این قطعه صنعتی فراهم می کند. در مواردی نیز با استفاده از روغنکاری سطحی از برخورد مستقیم رطوبت با سطح سیم بکسل فولادی ممانعت به عمل می آید که یکی دیگر از راه های مقابله با اکسید شدن به حساب می آید

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

دکتر کجا برم؟ جستجو و انتخاب بهترین خدمات درمانی

دکتر کجا برم؟ جستجو و انتخاب بهترین خدمات درمانی

 

دكتر كجا برم

دكتر كجا برم؟ این احتمالا سوالی است كه بارها و بارها در طول زندگی برایمان پیش آمده است؛
اگر از آن آدمهایی هستید که قبل از مراجعه به پزشك احتمالا یك جستجوی اجمالی داخل اینترنت می كنید و شاید از دوستان و اطرافیانتان هم پرس و جو می كنید، ما در هنر درمان كار شما را راحت كردیم.
ما در آكادمی هنر درمان به نمایش امتیازات، بیان بازخوردها و البته نظرات شما كاربران عزیزمان در ارتباط با پزشک دکتر متخصص ، بیمارستان ها و مراكز درمانی پرداخته و رفتار حرفه ای و تعهد كاری بهترین های كشورمان را با انجام مصاحبه با ایشان در خبرگزاری ایرنا ارج می دهیم؛
شما می توانید با مشاركت در ثبت امتیازدهی به پزشكان و مراكز درمانی، نوشتن كامنت و ارسال تجربه های درمانی خود، سایر كاربران را راهنمایی كرده و هم چنین به واسطه این همكاری دراما(Drama) طلایی و نقره ای دریافت نموده و از آن ها در تهیه محصولات عمومی، اختصاصی و نیكوكاری بازارچه هنر درمان بهره مند شوید.

.
.
.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

گیت ها ی فروشگاهی بی ان بی

گیت ها ی فروشگاهی بی ان بی

در حال حاضر، گیت ضدسرقت یکی از مفیدترین وسایل ضدسرقت برای فروشگاه‌ها و . . . در جهان می‎باشد و همین مفید بودن و کارآمد بودن باعث شده است که زمینه کاری گیت ضدسرقت بیشتر و تکمیل‌تر شود.

از گیت فروشگاهی در موزه، گالری نقاشی، گمرک، کتابخانه‌های مرجع دنیا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها استفاده می‌شود. ولیکن خرید گیت ضدسرقت دو روی سکه دارد که گاه بسیار موفق است و گاه ناموفق. که باید در خرید آن بسیار دقت کنیم. البته محل‌های بزرگی که در بالا مقاله به  آنها اشاره شد معمولا با دقت خریداری می‌کنند. درواقع آنها با مشاوران و کارخانه‌جات تولید گیت مشورت می‌کنند و گیت مناسب صنف خود را با کیفیت بالا تهیه می‌کنند و بعد آن قراردادی بین دو طرف، برای انجام خدمات پس از فروش و رفع مشکلات بعدیبسته می شود، زیرا در گیت فروشگاهی خدمات پس از فروش امری حیاتی است و تضمین‌کننده کارکرد گیت ضدسرقت می‌باشد. گیت‌های ضدسرقت معمولا نیاز به تنظیمات در زمان و مدت مشخص دارند که همان‌طور که بالا اشاره شد این اتفاق معمولا برای فروشگاه‌های بزرگ یا هایپرمارک‌ها روی نمی‌دهد .

درمقابل بسیاری از مغازه‌های کوچک که بدون تحقیقات گیت ضدسرقت خود را تهیه می‌کنند درگیر این مسئله می‌شوند. بعضی شرکت‌ها که بدون تجربه خاصی وارد این صنف می‌شوند و از مشورت با مشاوران مربوطه هم استفاده نمی‌نمایند، بدون داشتن اطلاعات خاص در مورد گیت ضدسرقت و تگ لباس و فقط به خاطر ارزان بودن این اجناس آنها را از چین تهیه می‌کنند که بسیار دیده شده این اجناس اصلا کیفیت ندارند، یا مرجوعی دیگر کشورها هستند و یا جنس‌هایی هستند که از لحاظ تکنولوژی، به صورت وقت گذشته می‌باشد و آنها را تهیه می‌کنند و به ایران می‌اورند و به همین جهت، بسیار ارزان‌تر فروخته می‌شوند و چون این شرکت‌ها، تخصص خاصی جهت نصب و تنظیم گیت‌های ضدسرقت ندارند تازه مشکل دوم شروع می‌شود که آن، نصب غیرکارشناسی گیت فروشگاهی می‌باشد. شرکت گیت فروشگاهی بی ان بی همیشه همراه شماست و به شما کمک میکند تا مناسب ترین سیستم ضد سرقت را برای خود انتخاب کنید .درواقع باید گفت که انتخاب گیت ضدسرقت فروشگاهی مناسب برای هر صنف و نصب مناسب و تنظیم و راه‌اندازی آن کار بسیار کارشناسی می‌باشد که با آموزش و یادگیری فراوان به دست می‌آید. خیلی از عزیزان دزدگیر فروشگاهی خود را  از شرکت‌ها و یا افراد متفرقه که تخصصی خاصی نداشته‌اند، خریداری کرده‌اند و گیت آنها بی‌کیفیت بوده و نتوانسته آنها را به طور صحیح راه‌اندازی کنند و با وعده مختلف فروشنده، آن‌ها واردار به تسویه حساب می‌شوند و پس از مدتی مغازه‌دار متوجه شده گیت فروشگاهی که تهیه کرده کارایی مناسب را ندارد یا به علت بی‌کیفتی سوخته است و شرکت یا فرد موردنظر پای‌بند به قرارداد و گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد و شخص مورد نظر به علت هزینه که کرده فعلا قصد دوباره هزینه کردن را ندارد و مجبور به استفاده از یک گیت ضد سرقت بی‌فایدهمی‌شوند که بعد از مدتی ممکن است مشتریان و دیگران، متوجه شوند که گیت ضد سرقت کار نمیکند و باعث می‌شود آمار سرقت از فروشگاه بالا برود وعملا وجود گیت ضدسرقت کارایی خود را از دست بدهد و همچنین سبب می‌شود برای شما یک خرید ناکام صورت گیرد. همیشه سعی داشته باشید با تحقیقات از شرکتها معتبر که چندین سال است در این صنف مشغول به کار می‌باشند خرید کنید. زیرا شرکت های معتبر  برای ادامه حیات خود، مجبور به بستن قرارداد با تولیدکنندگان باکیفیت هستند و معمولا از کارشناسان استفاده می‌کنند و باعث می‌شود که دستگاه‌های مناسب به شما پیشنهاد دهند و نصب مناسب و بی‌عیبی برای شما انجام دهند و به دنبال آن، اگر زمانی نیاز به تنظیم و استفاده از گارانتی باشد حتما برای شما انجام می‌دهند و شما قادر خواهید بود تا دستگاهی مفید برای فروشگاه خود تهیه کنید که باعث می‌شود آمار سرقت شما کاهش یابد و باعث آسودگی خیال برای شما می‌شود. شرکت بی ان بی همچنین نماینده انحصاری قفل هوشمند شرکت سامسونگ کره جنوبی میباشد که مشتریان جهت خرید قفل دیجیتال و هوشمند به سایت شرکت بیایند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

همه آن چیزهایی که باید در سفر به مشهد بدانید

همه آن چیزهایی که باید در سفر به مشهد بدانید

سفر به مشهد، همه آن چیزهایی که باید بدانید

مشهد دومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران و پایتخت فرهنگی جهان اسلام است. شهر مشهد به واسطه‌ی وجود حرم امام رضا (ع)، روزانه میزبان مسافران و گردشگران و زائران بسیاری است و تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری مردم ایران و برخی کشورهای جهان شده است. توریست بازار در این مطلب شما را با برخی از جاذبه‎های گردشگری این کلانشهر مذهبی آشنا می‌کند.

حرم امام رضا

شهر مشهد به علت حضور حرم امام رضا (ع) شهر مقدس ایران نامیده می‌شود و هر ساله میلیون­ها زائر با ملیت‌های مختلف از سراسر جهان به زیارت این حرم می­روند.

اگر شما زائر امام رضا باشید می‌دانید که مردم پس از ورود به دروازه‌ی ورودی حرم، مکث کوتاهی کرده و سر خود را به سمت گنبد اصلی می‌چرخانند تا به امام رضا (ع) سلام بدهند. بد نیست بدانید هنگامی که مردم محلی در حال راه رفتن یا رانندگی در اطراف یا مرکز شهر مشهد هستند و حرم را در مسیر خود می‌بینند، به نشانه‌ی احترام رو به آن می‌ایستند و سلام می‌دهند.

حرم امام رضا بسیار بزرگ و دارای معماری زیبایی است. این بنای مقدس دارای تزئینات پر زرق و برق، کاشیکاری‌ها و آینه کاری‌های ظریف، کتیبه‌های خوشنویسی عربی و حیاط‌های متعدد است. ضریح امام رضا (ع) در فضای داخلی حرم قرار دارد. زائرین برای تبرک سعی می‌کنند آن را لمس کرده و پارچه‌ی سبز رنگی را به ضریح ببندند.

بازار زعفران

زعفران به عنوان گران‌ترین ادویه در جهان شناخته می‌شود. بوی شیرین و خاص آن بازدیدکنندگان را به بازارهای محلی مشهد جذب می‌کند تا این طلای سرخ را خریداری کنند. بد نیست بدانید واحد وزن برای خرید و فروش زعفران «مثقال» بوده که هر مثقال معادل حدودا 5 گرم است.

اگرچه خود مشهد تولید کننده‌ی اصلی زعفران نیست، اما این شهر به عنوان مرکز پخش این صنعت در کشور، مقصد مناسبی برای گردشگر و خریدار است.

مقبره فردوسی

با وجود اینکه مقبره‌ی فردوسی، شاعر ایرانی، در شهر توس و در فاصله‌ی 40 کیلومتری مشهد واقع شده است، اما بسیاری از مردم گمان می‌کنند که مقبره‌ی فردوسی در خود شهر مشهد قرار دارد و آن را متعلق به مشهد می‌دانند.

همانطور که اطلاع داریم، فردوسی شاعر حماسی و پارسی‌گوی ایرانی است که کتاب معروف خود یعنی شاهنامه را بدون استفاده از کلمات عربی نوشته است. به همین منظور او را به عنوان ناجی زبان فارسی می‌شناسند. مقبره‌ی بزرگ او در شهر توس که از سنگ مرمر سفید ساخته شده است، صحنه‌هایی از شعر حماسی را به تصویر می‌کشد. اینجا مکانی است که هر علاقمند به فرهنگ و هنر و ادبیات، از آن دیدن می‌کند.

شیشلیک

شیشلیک غذایی است که در بسیاری از کشورها محبوب است، اما تنها یک جا برای کسب تجربه مزه واقعی شیشلیک ایرانی وجود دارد و آن مشهد است. گوشت‌های مرغوب بره با استخوان که در روغن زیتون و زعفران خوابانده شده‌اند، تخصص خاص آشپزهای منطقه‌ی شاندیز مشهد است. در سفر به مشهد به هیچ عنوان نباید این غذای خوشمزه و اصیل را از دست داد.

‎.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

همه چیز درباره کوچینگ

همه چیز درباره کوچینگ

کوچینگ چیست؟

کوچینگ روندی است که جهت بهبود عملکرد افراد در زندگی روزمره شخصی یا حرفه‌ای، اجتماعی و حتی احساسی کار می‌کند، به این معنی که در بسیاری از زمینه‌های زندگی، برای پیشرفت و ارتقاء عملکرد می‌توان از کوچینگ یاری و کمک گرفت. تمرکز و هدف اصلی کوچینگ به‌جای گذشته بر حال و آینده شخص است و به پیدا کردن و حل کردن مسائل و مشکلاتی که درگذشته اتفاق افتاده است نمی‌پردازد. نظر کوچینگ این است که همه مردم و عموم جامعه بهترین مسیر را خودشان می‌توانند تشخیص دهند و غالباً پاسخ مشکلاتشان، نزد خود آن‌ها است. کوچ‌ها درواقع با مراجعه‌کننده خود شریک و دوست می‌شوند تا با آن‌ها برای طرح‌ریزی و رسیدن به آنچه دوست دارند کمک کنند. پس‌ازاین رو انتخاب‌کننده و تصمیم‌گیرنده نهایی مسیر سرنوشت و کاردان و نوآور زندگی، خود مراجعه‌کننده است؛ و کوچ او فقط نقش یک راهنما و یا به عبارتی شریک را بازی می‌کند.

بیاید با یک مثال این موضوع را روشن کنم :به تعریف دیگری می‌توان گفت که کوچینگ به‌جای اینکه شکار آماده را در دهان افراد بگذارد، شکارچی بودن را، به‌صورت غیرمستقیم و به کمک خود مراجعه‌کننده، آموزش می‌دهد. در این مرحله خود شخص با یاری کوچ، به ایده آل‌ترین و بهترین راه‌حل برای حل مشکل خود می‌رسد. در دوره کوچینگ، به افراد به‌صورت مستقیم آموزشی داده نمی‌شود (منظور این است که چیزی به فرد دیکته نمی‌شود)، بلکه فرد طی  جلسات کوچینگ، به کمک کوچ ،  فرد مراجعه کننده به اطلاعاتی درباره خصوصیات خود دست می‌یابد.

کوچ چه کسی است؟

کوچ‌ها معلم، روان‌شناس و مشاور نیستند، آن‌ها درواقع کمک‌کنندگانی هستند که به شما نشان می‌دهند به آگاهی برسید و مسائلی را خودتان کشف کنید و یاد بگیرید. کوچ‌ها هرگز شمارا نصیحت نمی‌کنند و به شما راهی را ارائه نمی‌دهند، بلکه با استفاده از فن های آموزش دیده در حرفه خود (مانند گوش دادن ، پرسیدن سؤالات کلیدی و قدرتمند و گرفتن بازخورد)، به شما کمک می‌کنند تا مسیری را برای جلو بردن اهدافتان تعیین کنید، یا پازل‌های درونی که موجب بروز مشکلاتی در زندگی شما شده‌اند را کنار هم ببینید و به نتیجه برسید. کوچ‌ها در حقیقت به افراد کمک می‌کنند که خودشان با رسیدن به جواب هایشان، میان آن‌کسی که هستند و آن‌کسی که می‌خواهند باشند ارتباط ایجاد کنند. کوچ‌ها به مراجعه کنندگان کمک می‌کنند تا افکار و پیچیدگی‌های ذهن خود را خودشان سروسامان دهند به‌طور خلاصه ساده کنند و به شفافیت برسند.

افزایش مهارت ها  به کمک کوچینگ

کوچینگ درواقع با بکار گیری فن خود باعث افزایش مهارت دیگران می شود. مدیرانی که شیوه‌ی مربی‌گری را برای راهنمایی کارمندان و اعضای خود به کار می‌گیرند درواقع آن‌ها را تشویق می‌کنند که با انجام کارهای پرهیجان و چالش‌برانگیز به تجربیات خود مهارت‌هایی را اضافه کنند. حال بیاید از یک زاویه دیگر به این موضوع نگاهی بی اندازیم; فرض کنیم یک پدر باتجربه می‌خواهد تجربیات و مشکلاتی که خود در زندگی دیده است را به پسرش یاد بدهد و به پسرش می‌گوید پسرم مواظب باش کسی گولت نزند و پسر هم می‌گوید; چشم پدر. به نظر شما آیا این پسر یاد گرفت که کسی در زندگی گولش نزند؟ مسلماً این‌طور نیست و ما با گفتن یک موضوع نمی‌توانیم به فردی هم‌چین چیزی را یا د بدهیم. به‌طور مثال من به شما می‌گویم در این استخر یک سکوی پرش وجود دارد که ارتفاع آن ۵ متر است.
قطعاً برداشت ذهنی و چشم‌اندازی خوبی در شما به وجود نمی‌آید؛ اما وقتی شمارا به جایگاه سکو پرش می‌بریم و شما از ارتفاع ۵ متری پایین را نگاه می‌کنید، قطعاً یک ذهنیت از ارتفاع ۵ متر در شما ایجاد می‌شود و وقتی‌که جرات می‌کنید و از این ارتفاع به داخل آب می‌پرید تازه متوجه مفهوم ارتفاع ۵ متری می‌شوید! درنتیجه با گفتن یک موضوع مسلماً شخصی نمی‌تواند عمق موضوع را به‌خوبی درک کند. درواقع مراحل کوچینگ به همین شکل است.

انواع کوچینگ

کوچینگ کسب و کار (business coaching)

مدلی است که در آن کوچ، صاحبان بیزینس های کوچک و متوسط را در قسمت های مختلف فروش، مدیریت، سازماندهی ، تیم سازی ، برنامه‌ ریزی، بازاریابی، ساخت و تولید و … به کمک تکنیک‌ها و مهارت ها، تجارب اختصاصی و ابزارهای حرفه‌ایِ خود رهیاری (کوچ) می‌کند.

کوچینگ فردی

در این مدل کوچینگ به افراد کمک می‌کند تا به اطلاعاتی در مورد خود دست‌یافته و تمامی اهداف و اولویت‌بندی‌های شخصی خود را شناسایی کنند، تفکرات، عواطف و انتخاب‌های خود را بهتر بشناسد و برای تغییر زندگی‌شان، دستیابی به اهدافشان، و احساس رضایت‌مندی بیشتر گام‌های مناسب بردارد.

کوچینگ شغلی یا کاری

کُوچ  کاری یا به اضطلاح شغلی ، به افراد یاری می‌رساند تا بدانند از شغل و تخصص خود چه چیزی را خواستار هستند و بعدازآن برای تعیین قدم‌های مناسب دررسیدن به اهداف شغلی هماهنگ با دیگر بخش‌های زندگی‌شان تصمیم بگیرند.

کوچینگ گروهی

در این مدل، کوچینگ به‌صورت گروهی با افراد به‌صورت جمعی و گروهی کار می‌کنند. مرکزیت اصلی این کوچینگ از پیشرفت رهبری تا پیشرفت شغلی، برخورد با استرس تا تیم سازی به‌صورت گوناگون است. درکوچینگ گروهی مزیت‌های کوچینگ فردی را با منابع گروهی ادغام می‌کند. به این صورت، افراد از یکدیگر یاد می‌گیرند و تعاملات در راستای گروه شکل می‌گیرد

کوچینگ عملکرد

در این مدل ، کوچ‌های عملکرد به کارمندان و پرسنل ادارات و شرکت ها در همه زمینه ها کمک می‌کنند تا ملزومات شغلی، شایستگی‌های لازم برای دستیابی به آن ملزومات، مشکلات و شکاف های میان عملکرد کنونی وعملکرد شایسته، و چالش ها و فرصت های بهبود عملکرد خود را بشناسند. و بعد از آن، با پرسنل، مدیران آنها و دیگرافراد در محل کارشان همکاری می‌کنند تا پرسنل با آگاهی از مشکلات عملکردی موجود، برنامه‌های اقدام برای توسعه حرفه‌ای خود را تدارک ببینند.

دوره کوچینگ

آیا با این قضیه مواجه شدید که باهدف تغییر و تحول در زندگی خودتان و رسیدن به آرامش درونی و یا موفقیت در عرصه زندگی و یا شغلی و حرفه، در یک دوره آموزشی یا وبینار شرکت کرده باشید و بعد از مدتی اصلاً شاهد تغییری در رفتار قبلی خود ندیده باشید و تغییر و پیشرفتی را که انتظار داشته بودید با شرکت در آن کارگاه آموزش و یا به‌اصطلاح وبینار، تجربه نکرده باشید؟ کوچینگ درواقع در مورد تغییر و تحول در شیوه‌ی زندگی است و کوچ یک کمک‌کننده برای ایجاد تغییر مسیر نگرش به زندگی است. برای اینکه تغییر مسیر همیشگی شود،

ما به مدت‌زمان احتیاج داریم تا عملکرد و رویکرد جدید به‌طور پایه‌ای جایگزین شود. تخصص کوچینگ در طول سال‌های گذشته در تمام دنیا، نشان داده که برای مراجعین نتایج تأثیر برانگیز و مطلوبی داشته. از زمانی که با کوچینگ آشنا شدم، آشنایی بیشتری از خود پیدا کردم و این آگاهی موجب شد تا مواردی که برای من هدفمند بودند شفاف شوند و آشنایی با کوچینگ موجب شد تا گام درراه تغییری بگذارم که حدود سالیان دراز به دنبالش بودم.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

بلیط هواپیما و رزرو هتل های خارجی در آژانس هواپیمایی سیاره

بلیط هواپیما و رزرو هتل های خارجی در آژانس هواپیمایی سیاره

آژانس هواپیمایی سیاره توریستی با بیش از دو دهه خدمتگزاری شایسته به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی و عضویت در مجامع بین المللی IATA - JATA - ASTA با کمال افتخار آماده ارائه خدمات مسافرتی می باشد. به سادگی از ما خرید کنید. در وبسایت www.sayyareh.com جهت سهولت هرچه بیشتر همسفران در انتخاب و خرید خدمات مربوط به سفر اقدام به ارائه خدمات آنلاین نموده ایم .

جهت جلب رضایت حداکثری همسفران تلاش کرده ایم تنوع فراوانی در محصولات داشته باشیم به طوریکه تاکنون حدود 470 هزار هتل ، 900 ایرلاین و 5800 سرویس ترانسفر فرودگاهی در سراسر نقاط دنیا با قیمت های مناسب و رقابتی در وبسایت ما قرار گرفته است.

سهولت و راحتی استفاده از وبسایت ، جستجو و خرید آنلاین همواره جزو دغدغه های اصلی مدیران و تیم فنی وبسایت ما بوده است و تیم پشتیبانی 24 ساعته وبسایت سیاره پاسخگوی همسفران عزیز می باشد. علاوه بر ارائه خدمات آنلاین ، همکاران ما در بخش های مختلف تور ، ویزا ، رزرو هتل خارجی، پرواز و بلیط هواپیما در ساعات اداری آماده پذیرش حضوری همسفران هستند.

خدمات ما :

  • نمایندگی فروش بلیط کلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی
  • نمایندگی و رزرواسیون هتل های ایران و سایر نقاط جهان
  • برنامه ریزی و فروش تورهای متنوع و لوکس داخلی
  • برنامه ریزی و فروش تورهای طبیعت گردی
  • فروش تورهای علمی و تفریحی جوانان و نوجوانان
  • برنامه ریزی و فروش تورهای لوکس تفریحی و فرهنگی خارجی
  • ارائه خدمات CIP فرودگاهی
  • انجام امور بیمه مسافرتی
  • ارائه خدمات پروازهای چارتر
  • نماینده فروش تورهای ایرانگردی و جهانگردی مارکوپولو
  • ارائه خدمات ویزا
  • ارائه خدمات آنلاین

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

رامین فلاح کیست؟

رامین فلاح کیست؟

رامین فلاح در دهم آذر ماه 1344 در تهران به دنیا آمد. ولی حسب شغل پدر وی که کارمند وزارت کشاورزی بود دوران کودکی او در شهرهای مختلفی سپری شد. شهرهایی مثل دزفول، اهواز، اندیمشک، لاهیجان، رشت، کاشان، کرمان، اردبیل...

زندگی در شهرهای مختلف قطعاً در زندگی او تأثیر بسیار زیادی داشته. زندگی با اقوام مختلف باعث شد تا او با فرهنگ‌های مختلفی آشنا شود و به قول خودش بتواند با هر شخصی ارتباط بهتری برقرار کند.

 

دوران کودکی و مدرسه

دوران ابتدایی رامین فلاح مقارن شد با دوره‌ای که او همراه خانواده‌اش در استان اردبیل و در منطقه‌ی دشت مغان زندگی می‌کردند. در مدرسه‌ی کوچکی که با مدارس عادی تفاوت زیادی داشت. مدرسه‌ای که در آن همه‌ی کادر آموزشی را یک نفر به عهده داشت. در آن مدرسه همه‌ی مقاطع تحصیلی ابتدایی در یک کلاس آموزش می‌دیدند و معلم مجبور بود برای درس دادن به همه‌ی آنها یک به یک به ایشان درس بدهد. ولی جالب اینجاست که استعدادهای بسیاری از همان مدرسه ظهور کردند.

رامین فلاح تا چهارم ابتدایی را در دشت مغان گذراند. ده ساله که شد همراه خانواده راهی تهران شدند. در تهران او دبستان را در مدرسه نراقی و راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه خوارزمی گذراند.

دانشگاه، آغاز رشد و شکوفایی

او رشته تجربی که با روحیاتش سازگارتر بود را انتخاب کرد و در سال 1362  وارد دانشگاه شد. در رشته زمین شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان قبول شد و بعدها این رشته را در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد.

دانشگاه محلی بود که در آن رامین فلاح بسیاری از استعدادهای خود را شناخت. بخصوص در زمینه‌های ورزشی او استعداد خیلی زیادی از خود نشان می‌داد. روحیات رامین فلاح طوری بود که در دانشگاه هم روابط اجتماعیش به کارش آمد. شاید به خاطر همان سالهایی که در دوران کودکی در شهرهای دیگر سپری کرده بود. در دانشگاه او در چند رشته ورزشی هم فعالیت می‌کرد. این موضوع و روابط اجتماعی قوی او باعث شد تا به سرعت تبدیل به نماینده رشته و بعد نماینده دانشکده و بعد نماینده دانشگاه شود.

همچنین دانشگاه محلی بود که در آن بسیاری از روابطش شکل گرفت. در همان دوره‌ی دانشجویی بود که وارد بازار کار شد. البته شرکای کاری او دوستانی خارج از محیط دانشگاه بودند.

بعد از دوره کارشناسی او در کارشناسی ارشد در رشته ژئوفیزیک پذیرفته شد، ولی این نتیجه در عین ناباوری بعد از چهار سال به او اعلام شد. دلیل آن هم آنچنان که خود دانشگاه اعلام کرد فقط فراموش کردن این موضوع توسط دانشگاه بود!

او برای ادامه تحصیل در رشته ژئوفیزیک به دانشگاه رفت، ولی خیلی زود آن را به خاطر مشغله‌ی کاری رها کرد. او بعدها در رشته MBA تحصیلات خود را ادامه داد و مدرک کارشناسی ارشد گرفت.

زندگی کاری رامین فلاح

او اکنون به جز مدیر عاملی در شرکت "فن‌آوری آزمایشگاهی" در اتحادیه بازرگانان، و در انجمن شرکتهای مهندسی پزشکی عضو هیئت رئیسه و نایب رئیس هر دو آنهاست.

او به همراه دو نفر از دوستان خود، شرکت (طب تکنولوژی) را در سال 1366، زمانی که هنوز دانشجو بود تاسیس کرد. این شرکت بعدها به (تکنولوژی آزمایشگاهی) و بعد از آن به (فن آوری آزمایشگاهی) تغییر نام داد.

این شرکت را رامین فلاح با آقای سلیمانی و آقای ملکانیان شروع کرد. همان یارانی که هنوز هم در کنار آقای فلاح هستند.

کارآفرینی در بحبوحه جنگ

شرکت طب تکنولوژی را رامین فلاح در سن 22 سالگی تاسیس کرد. آن هم در شرایط جنگ و موشک باران که خیلی ها فرار را بر قرار ترجیح میدادند. شاید همین امر باعث شده بود که شرکت بتواند از خلاء تأمین‌کننده در بازار استفاده کند و شروعی قوی داشته باشد. تا جایی که بعضی از مواقع صد در صد پیش فاکتورهایی که توسط شرکت صادر میشد منتج به خرید نهایی می‌گردید. در حالی که شاید حتی امروز که شرکت تا این حد پیشرفت داشته است این مقدار از فروش موفق وجود نداشته باشد.

به خاطر شرایط جنگی در آن سالها کسب و کار به این راحتی نبود و مشکلات خاص خود را داشت. رامین فلاح در خاطراتش می‌گوید که با پزشکی در یکی از بیمارستان ها قرار ملاقات داشتم، در همان لحظه موشک به بیمارستان اصابت کرد. موشکی که خوشبختانه عمل نکرد، ولی حتی با توجه به عمل نکردنش ماشین من را از جای خود تکان داد و به جوی آب کنار خیابان انداخت. با همان شرایط من به سر قرارم رفتم و با دکتر ملاقات کردم، و در همان وضعیت کالای مورد نظر هم فروخته شد.

شرکت (فن آوری آزمایشگاهی) به پیشنهاد آقای سلیمانی تأسیس شد. دوستی و نسبت فامیلی آقای سلیمانی با اقای ملکانیان و آقای فلاح باعث این پیشنهاد کاری و نهایتاً این شراکت گردید.

در آن زمان به علت شرایط خاصی که کشور پس از انقلاب داشت، به علت وقوع جنگ تحمیلی و دیگر عوامل اجتماعی نظم زیادی در نمایندگیهای لوازم پزشکی وجود نداشت. این خود فرصتی بود برای شرکتهای تازه تأسیسی مثل "فن آوری آزمایشگاهی" تا بتوانند از بازار بکر ایران استفاده کنند و پیشرفت نمایند. ولی همانقدر که ورود به بازار در آن شرایط آسان بود، ماندگار شدن در بازار مصائب خود را داشت. موسسان "فن‌آوری آزمایشگاهی" تصمیم گرفتند تا استراتژی خود را از همان ابتدا بر صحت و صداقت و همینطور خدمات پس از فروش درست بگذارند. معتقد بودند در طول زمان همین صداقت است که مشتری را حفظ می‌کند. سیاستی که تا امروز هم ادامه دارد.

ادامه مسیر و چالش های پیش رو

رامین فلاح معتقد است روند کار از سالها پیش که شرکت تأسیس شده به طور فزاینده‌ای در حال تغییر است و آن را از یک شرکت کوچک یک یا دو نفره تبدیل به شرکتی کرده است که تمامی مراحل وارد کردن تا فروش و بعد پشتیبانی را به صورت مستقل انجام می‌دهد.

این شرکت اکنون حدود 300 نفر پرسنل دارد و بدون شک یکی از بزرگترین شرکت در زمینه واردات تجهیزات آزمایشگاهی است. شرکتی که کار خود را با فروش 20 عدد انکوباتور شروع کرد و اکنون نماینده چندین برند بسیار معتبر جهانی در ایران است.

"فن‌آوری آزمایشگاهی" تا سال 1370 فقط در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی کار می‌کرد و از آن پس بود که به سمت واردات و فروش تجهیزات پزشکی پیش رفت.

رامین فلاح می‌گوید از همان ابتدا صداقتمان در کار بود که مخاطبان را ترغیب می‌کرد تا ما را به یکدیگر معرفی کنند و همین امر باعث پیشرفت هرروزه‌ی ما شد. به عنوان مثال قسمت آندوسکوپی شرکت "الیمپوس" که بخش بسیار بزرگی از آن شرکت است به پیشنهاد قسمت میکروسکوپ آن نمایندگی خود را به "فن آوری آزمایشگاهی" محول کرد. که این در زمان خود قدم بسیار بزرگی در جهت پیشرفت شرکت به حساب می‌آمد. نمایندگی شرکت‌های  Drager ،  Getinge ، AMSCO ، Siemens و چندین برند دیگر هم همگی تقریباً به همین صورت به "فن‌آوری آزمایشگاهی" واگذار شد.

رامین فلاح می‌گوید "فن‌آوری آزمایشگاهی" همچنان و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، تلاش خود را برای ارائه به روزترین و بهترین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی صد چندان کرده است و افقهای بسیار روشن‌تری پیش روی این شرکت خواهد بود.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

بازار املاک ترکیه

بازار املاک ترکیه

در چند سال اخیر ، املاك کشور ترکیه، به خصوص  نواحی ساحلی تركیه نظیر آنتالیا، آلانیا، مولغا، بدروم و گوش آداسی، به یك هدف فوق العاده برای خریداران بین المللی خانه تبدیل شده است.همانند آنجه سابقا در اسپانیا تجربه شده است ، رشد  سريع در بازار نوظهور املاك در تركیه سرمایه گذاران بین المللی را به سمت خود جلب می كند.

عوامل قابل ملاحظه كه تقاضا برای خرید و سرمایه گذاری در تركیه را تعیین می كنند عبارتند از:

1 - با وجود رونق بازار مسکن در سالهای اخیر،  قیمت ملک در ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای مشابه همچنان ارزان است  ( مثلا برابر است با قیمت ملک در اسپانیا در سال ۱۹۸۰ میلادی )

2 - هر ساله قوانین جدیدتری در جهت حذف مالیات و ایجاد تسهیلات بیشتر بمنظور ایجاد انگیزه برای                     سرمایه گذاران و خریداران خارجی املاک در ترکیه وضع می شود.

 

3 - طبق آمار کشور ترکیه،  بازار مسکن در شهرهای بزرگ نظیر استانبول و آنتالیا رشد بین 10% تا 15%          داشته و این رشد برای سالهای آتی نیز پبش بینی میشود .

4 - صنعت بزرگ توریسم ترکیه با رشد سریع و پایدار و دور نمائی طلائیی، موجب تقاضای بیشتر برای مسكن با كیفیت شود كه برای سرمایه گذاران املاك یک فرصت ایده آل است .

 

5 - سواحل مهیج و آب و هوایی كه برای زندگی بازنشستگی مناسب است.

 

6 - مخارج پایین زندگی ( رتبه چهارم پایین ترین بین كشورهای OECD  ) و نرخ پایین جرم.

 

7 – علاوه بر خریداران خارجی، ترکیه با داشتن جمعیتی 75 میلیونی و درصد بالای جمعیت جوان، نیاز جوانان برای داشتن خانه افزایش یافته است که این خود یکی از امتیازات رونق سرمایه گذاری در بخش مسکن  میباشد.

شما با مراجعه به سایت جامع  سامانه املاک ترکیه (اولین سایت فارسی املاک در ترکیه) میتوانید به تمامی آگهی های املاک و مستغلات بازار مسکن ترکیه با جامع ترین مشخصات و توضیحات ، دسترسی پیدا کنید

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

معرفی و تاریخچه شرکت مرک (Merck)

معرفی و تاریخچه شرکت مرک (Merck)

شرکت مرک آلمان شناخته شده ترین و قدیمی ترین کمپانی در حوزه تولید و فروش مواد شیمیایی داروسازی , تحقیقاتی می باشد.

مرک در سال 1668 در آلمان با تاسیس یک داروخانه به نام فرشته Angel توسط  فردریش یعقوب مرک که یک متخصص روانشناسی بود تاسیس گردید .

در سال 1816 , امانوئل مرک که یکی از بنیان گذاران اصلی , عهده دار مدیریت داروخانه گردید

او آزمایشگاه داروخانه را گسترش داد و موفق به تشخیص چندین alkaloids شد.

او و جانشینانش موفق به اختراع و تولید چندین دارو و مواد شیمیایی اولیه ساخت دارو در سال  1890 گردیدند.

در سال 1891 جورج مرک نمایندگی این شرکت را در ایالات متحده (نیویورک ) تاسیس کرد اما این شرکت پس از جنگ جهانی مصادره گردید و به عنوان شرکت مستقل فعالیت کرد.

مواد شیمیایی تولید شده این شرکت در گرید های مختلف دارویی , خلوص بالا برای کروماتوگرافی و آنالیز انواع محیط های کشت با استانداردهای روز آمریکا و اروپا می باشد.

مواد شیمیایی مرک در شرکت های مختلف تولید کننده مواد شیمیایی به عنوان رفرنس  مرجع و استاندارد  کاربرد دارد.

در سالهای اخیر مرک با خرید شرکت های زیگما آلدریچ و میلی پور فعالیت خود را بیش از پیش گسترش داده است.

شرکت سیگما با تولید آدنوزین تری فسفات ATPو شرکت آلدریچ با تولید ۱متیل،۳نیترو،۱نیتروگائیدین فعالیت خودشان را شروع کردند و فعالیت های خود را با تولید انواع مواد شیمیایی زیستی دیگر گسترش دادند.
در سال 1975 این دو شرکت با یکدیگر ادغام شده شرکت سیگما آلدریچ  Sigma-Aldrich را تشکیل دادند. این شرکت هم نهایت در سال های اخیر با شرکت مرک ادغام شد.

شرکت میلی پور نیز در سال 1954 با تولید انواع فیلترها و ممبران ها شروع به کار کرده است و از شرکت های پیشرو در این صنعت بوده این شرکت در سال 2010 به شرکت مرک پیوست.

امروزه مرک با حدود 60 هزار کارمند در 70 کشور از دنیا مشغول به فعالیت می باشند.

در حوزه سلامت نیز با 2500 نفر در 4 مرکز بوستون , درتمند , توکیو و پکن عملیات تحقیق و توسعه خود با بیش از 1183 میلیون یورو در حوزه سرطان , متابولوژیکی و قلب سرمایه گذاری نموده است .

شرکت مرک در سال های 2017 و 2018 با برگزاری مسابقات علمی و سرمایه گذاری در پروژه های تحقیقاتی اصلاح ژن تلاش خود را برای گسترش بهداشت و درمان بیماری ها و بهبود کیفیت زندگی نموده است.

قیمت سهام گروه مرک:دلار   MRK (NYSE) 75.75

دارایی این شرکت در سال 2017 : 40.12 میلیارد دلار

درآمد خالص این شرکت در سال 2017 : حدود 1.5 میلیارد دلار

دفتر مرکزی :  نیوجرسی، ایالات متحده

مدیر عامل : سی. فرازیر از تاریخ 1 ژانویه 2011

بنیان گذار: فردریش مرك

سایت مواد شیمیایی مرک :

www.merckgroup.com

www.merckmillipore.com

*حدود 70 درصد سهام این شرکت هنوز هم متعلق به خانواده مرک می باشد.

علمینوگستر از مراکز فروش مواد شیمیایی در ایران با هدف ارائه خدمات به مراکز دارویی و تحقیقاتی و دانشگاهی وغذایی کشور اقدام به واردات مواد شیمیایی مرک اصلی در کمترین زمان با به صرفه ترین قیمت می نماید .

همچنین این شرکت دارای موجودی انواع گرید های مواد شیمیایی مرک از جمله  HPLC  وUSP  و ...

و انواع تیترازول مرک ,چسب انتلان  گاز پک های و... می باشد.

خرسندیم که توانسته ایم با واردات مواد شیمیایی مرک اصلی این نیاز را در کشور عزیزمان مرتفع نماییم.

در مقاله بعدی راه های مختلف تشخیص مواد شیمیایی مرک اصلی از تقلبی را بررسی خواهیم نمود. هم اکنون روش گرفتن برگه آنالیز و سرتیفیکیت محصولات مرک در سایت علمینوگستر توضیح داده شده است همچنین شما می توانید به صورت رایگان با ارسال تصویر ماده شیمیایی و کد مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان برای ما در کمترین زمان برگه آنالیز مواد شیمیایی مرک را دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید مواد شیمیایی مرک آلمان و اطلاع از قیمت مواد شیمیایی مرک با ما تماس حاصل نمایید.

تهیه شده توسط : شرکت علمینوگستر وارد کننده مواد شیمیایی مرک آلمان در ایران

 .

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

اقامت و خرید و فروش املاک و مستغلات در ترکیه

اقامت و خرید و فروش املاک و مستغلات در ترکیه

یکی از روش هایی که شما می توانید در کشور ترکیه اقامت بگیرید این است که خانه بخرید و یا در آن کشور سرمایه گذاری داشته باشید.کشور ترکیه به دلیل اینکه مرز زمینی با ایران دارد و برای سفر کردن نیازی به ویزا ندارد و فرهنگ آن کشور نزدیک به ایران می باشد مردم ایران زیاد به آن کشور سفر می کنند همین دلیل سبب شده که خریداری کردن خانه در این کشور جز اهداف ایرانیان باشد این کشور توریستی به دلیل داشتن مناظر زیبای و آب و هوای خوب به یکی از کشورهای عالی برای گرفتن اقامت تبدیل شده است و یکی از راحت ترین روش هایی که شما می توانید در این کشور اقامت بگیرید این است که در آن کشور خانه بخرید.

خیلی از شهرهای تفریحی در ترکیه قیمت های خوبی برای خرید خانه دارند و همین دلیل خریداری کردن منزل را در این کشور برای ایرانیان ممکن کرده است در شهرهای متفاوتی مثل آنتالیا ویلاهای زیادی با معماری اروپایی وجود دارد که ایرانیان می توانند آن ها را خریداری کنند.

خرید کردن خانه در استانبول یک کار مناسب و مثبت می باشد استانبول یکی از توریستی ترین شهر های ترکیه می باشد که آب و هوای 4 فصل را دارد و یک مکان عالی برای خرید خانه می باشد.

قانون های خریداری خانه در ترکیه به وسیله وزارت کشور و امورخارجه آن کشور تنظیم شده است اگر هر کسی به ترکی یا انگلیسی تسلط داشته باشید می تواند این قوانین را مطالعه نماید ولی باید توجه کنید این قانون ها به عنوان یک سندرسمی معتبر نمی باشد و فقط جنبه قرارداری را دارد.

براساس تبصره 35 قانون اراضی و املاک خریداری کردن خانه برای همه اتباع خارجی در کشور ترکیه منعی ندارد برای اینکه اطلاعات بیشتری بدست بیاورید با کنسولگری و سفارت ترکیه تماس بگیرید علاوه بر این می توانید با سازمان و نقشه برداری اراضی تماس بگیرید و همه مشخصات سند و ملک را با آن ها چک کنید بر طبق این قانون همه شهروندان خارجی هر خانه ای را می توانند با استعلام گرفتن از مراجع ذیصلاح خرید کنند.

کسی که خارجی است می تواند تنها تا 30 هکتار از اراضی جمهوری ترکیه را خرید کند شهروندان خارجی نمی توانند زمین هایی که در جاهای امنیتی و نظامی هستند را اجاره کنند علاوه بر این قرارداد خریداری خانه در ترکیه بر طبق شرایط زیر برای خانه های تجاری و مسکونی می تواند باطل باشد:

-اگر خانه ای که خریداری می کنید سبب شود که قوانینی در کشورترکیه نقض شود.

-اگر ملکی را وزارتخانه و ارگان های امنیتی تایید نکنند سبب می شود که قرارداد لغو گردد.

-اگر مهلت قانونی شروع پروژه تمام شود امکان دارد که مالکیت فرد باطل شود.

-پایان کار ندادن براساس برنامه ای که به وزارتخانه ارائه شده است.

کسانی که می خواهند ملکی در ترکیه خریداری کنند باید تابع یکی از کشورهای مجاز باشند که خوشبختانه ایران جز افراد مجاز هستند که می توانند خانه خریداری کنند.

وکیل شما یا مالک باید درخواستش را برای ارائه کردن اقدام های مقدماتی انتقال سند و انجام دادن اموراداری قبل از انجام معامله و عقد بستن هر قرارداری به وزارتخانه مربوطه ارائه نماید اگر درخواست را در زمانی که مشخص شده ارائه نکد بستن قرارداد هم با تاخیر مواجه می شود.

زمانی که می خواهید آپارتمان در استانبول خریداری کنید باید هم خریدار و هم فروشنده مدارکی که لازم است را با تایید سازمان ثبت اسناد برای محل قرار گرفتن ملک ، احراض مالکیت خانه ، آدرس و مختصات زمین را به سازمان های مرتبط ارائه نماید از مدارک دیگری که لازم است مدرک شخصی مثل شناسنامه و کارت ملی می باشد.

برای اطلاع از پروژه های جدید در مرزهای خارجی میتوانید در سایت Benim Ev قسمت  ProjectsReal Estate  پروژه های  جدید ثبت شده را چک کنید. شرکت خانه من (Benim Ev) در زمینه املاک و مستغلات بین المللی International Real Estate فعالیت میکند و ثبت املاک در سایت برای فروش و یا اجاره رایگان است. در این سایت شما میتوانید لیست آژانس ها و سازنده های کشور های مختلف را ببینید و در صورت تمایل بررسی و خرید کنید.

همچنین در صورتی که ملکی خارج از کشور دارید از طریق وبسایتEmlak konut Benimev میتوانید بی رایگان آگهی کنید و بفروشید.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




جمعه 28 دی 1397
ن : khashayar

نرم افزار اتوگرام بهترین ، سریعترین و ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

نرم افزار اتوگرام بهترین ، سریعترین و ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

 

چگونه ربات اینستاگرام فالوور های شما را افزایش می دهد؟

احتمالا تا به حال متوجه شده اید زمانی که شما پست های اشخاص دیگر را در اینستاگرام لایک کرده یا کامنت می گذارید آنها نیز بازگشته و پست های شما را لایک کرده، کامنت گذاشته و یا شما را فالو میکنند. این موضوع زمانی که شما شخصی را فالو میکنید نیز اتفاق می افتد.

در اپلیکیشن اینستاگرام تنها راه افزایش فالوور واقعی استفاده از ربات خودکاری سازی فعالیت های اینستاگرام است ، با استفاده از اتوگرام علاوه بر افزایش فالوور ، لایک ها و کامنت های شما نیز به صورت چشمگیر و با سرعتی باورنکردنی و روز افزون افزایش می یابد.

نرم افزار اتوگرام چیست؟

نرم افزار اتوگرام به صورت یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم ویندوز طراحی شده است، که این امر منجر به کاهش هزینه چشمگیر نسبت به نسخه های تحت سرور، همچنین سرعت باورنکردنی انجام فعالیت های ربات شده است.

اتوگرام بهترین ربات اینستاگرام محسوب شده و به صورت خودکار و تنها با چند کلیک تمام فعالیت های لازم جهت افزایش فالوور و افزایش بازدید پیج شما در اینستاگرام را انجام می دهد .

از قابلیت های اتوگرام می توان به انجام فالو خودکار ، لایک خودکار ، کامنت خودکار ، آنفالو خودکار ، ارایه آمار فعالیت های ربات ، ایجاد زمان های خواب و تنظیمات بسیار دقیق و گسترده اشاره کرد.

در صورت استفاده روزانه از ربات افزایش فالوور اتوگرام ما افزایش هفته ای 500 فالورو و حتی بیشتر بسته به پیج شما را تضمین می کنیم.

ویژگی های کلیدی و متمایز کننده ربات افزایش فالوور اتوگرام:

  • ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام به علت نیاز نداشتن به سرورهای پر هزینه
  • سریعترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام به علت طبیعی بودن فعالیت ربات و تحت سرور نبودن اتوگرام قادر است به صورت ثانیه ای فعالیت کند!
  • تنظیمات بسیار دقیق و گسترده
  • فالو خودکار ، آنفالو خودکار ، لایک خودکار ، کامنت خودکار
  • قابلیت انتخاب کشور،شهر،جنسیت،تعداد فالوور و فالووینگ باعث شده تا شما بتوانید بسته به نیازتان فالورهای واقعی جمع آوری کنید
  • ...

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




سه شنبه 25 دی 1397
ن : khashayar

برندسازی: 5 گام برای ساخت برند شرکتتان

برندسازی: 5 گام برای ساخت برند شرکتتان

برندسازی  Brand Building چیست و برندسازی چگونه به کسب و کارتان کمک میکند؟

برند Brand قوی چیزی بیش از یک نام و لوگو است.  برای بسیاری از کسب و کارها، ایجاد و پیاده سازی یک استراتژی برندسازی منسجم اغلب یک فکر ثانویه است – یا موضوعی است که هرگز به آن فکر نمی شود.

با این حال، تحقیقات نشان می دهند که شرکت های دارای برندهای قوی فروش و سود خیلی بیشتری دارند. به عبارت دیگر، وقت گذاشتن برای تعریف برند و برندسازی می تواند مزیت رقابتی عظیمی برای شما ایجاد کند.

در اینجا برخی نکات ارائه می شوند که به شما کمک می کنند تا استراتژی برندسازی موثر را در کسب و کار خود پیاده کنید.

استراتژی برندسازی

  1. تحقیقات بازار موثری انجام دهید.

قبل از اینکه تلاش عمده‌ای در جهت برندسازی انجام دهید باید به برخی سوالات کلیدی پاسخ دهید.

  • آیا مشتریان از برند شما آگاه هستند؟
  • مشتریان برند شما را در مقایسه با دیگر برندها چطور می بینند؟
  • مشتریان شما چه خصوصیاتی را با برند شما مرتبط می کنند؟

تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا به این سوالات پاسخ دهید و بازخوردهایی را در خصوص موقعیت خود جمع آوری کنید تا از آنها برای انجام برندسازی آتی استفاده کنید.

تحقیقات برند معمولا با مصاحبه از مشتریان و سازماندهی گروه های تمرکز انجام می شود. شما می توانید مشاوره برندینگ دریافت نمایید تا به شما کمک کنند نظرسنجی هایی را از مشتریان انجام دهند یا سعی کنید از ابزارهای ارزان قیمت – و بعضی وقت ها رایگان - نظرسنجی آنلاین استفاده کنید.

  1. ارائه ارزش منحصربه فرد

برند شما قول شما به مشتری است. بنابراین، مهم است که برندسازی شما به دنبال ایجاد ارزش منحصر به فرد برای مشتریان باشد – چیزی که از بقیه برندها متمایز باشد.

به این موضوع فکر کنید که چرا مشتریان شما را از میان دیگر رقبا انتخاب کرده اند. آیا محصولات شما قابل اطمینان تر هستند؟ آیا طول عمر آنها بیشتر است؟ یا ارزان تر از محصولات رقبا هستند؟ در بسیاری از بخش های از قبیل مد، مبلمان و کالاهای مصرفی، شیک بودن منحصر به فرد می توانید یک عامل متمایز کننده کلیدی باشد.

  1. انتخاب نام برندی که پیام شما را به طور صریح برساند

زمانی که نیازها و خواسته های مشتریان را شناسایی کردید و به محصولاتی دست پیدا کردید که این نیازها را برآورده می کنند، زمان انتخاب نام برند است. نام برندی که پیام شما را به طور صریح انتقال دهد.

بهتر آن است که این نام ( نام برند / نام تجاری ) خاص باشد. به عنوان مثال، توجه داشته باشید که به هر محصول یا خدمت یک هویت برند متفاوت بدهید، به جای اینکه صرفا نام شرکت خود را تکرار کنید. برندسازی بدون داشتن نام برند اصلا بی معناست.

  1. یک ارتباط عاطفی ایجاد کنید

  روانشناسان دریافته اند که 90% ارتباطات غیر کلامی است. بازاریاب‌های باهوش مدت هاست فهمیده اند که کسب و کار میتواند به طور گسترده ای کارآیی برند را بهبود دهد اگر، علاوه بر یک نام برند خوب، هیجانات و احساسات مطلوبی را نیز بر انگیزد. هرچه برندسازی با المانهای عاطفی و احساسی همراه باشد ، موثرتر است.

یک راه ساده برای برندسازی ، استفاده موثر از رنگ ها می باشد. به عنوان مثال، استفاده از رنگ قرمز یک حس اضطراری بودن ایجاد می کند، رنگ سبز برای موضوعات زیست محیطی مناسب است، رنگ آبی برای آب مناسب است و غیره. همه اینها می توانند به تقویت یک نام برند موثر کمک کنند. برخی شرکت ها حتی از موسیقی به منظور ایجاد هویت برند استفاده می کنند. به عنوان مثال، شرکت اینتل نوت های موسیقی را ثبت تجاری کرده است که انتهای آگهی های تلویزیونی اش پخش می شوند.

  1. ارتباطات مداوم داشته باشید

زمانی که یک شرکت برند و استراتژی هویت شرکت موثری را ایجاد کرد، باید به طور مداوم از طریق هر "نقطه تماس" با مشتریان، از جمله در آگهی های تبلیغاتی، علائم و نمادهای تجاری، تلاش ها در خصوص روابط عمومی و غیره آنها را پیاده سازی کند.

یک کلید این کار استفاده از کارکنان در این خصوص است. کارکنان شرکت شما بزرگترین حامیان برند شما هستند. ایجاد کردن یک مدل برندسازی درونی به آنها کمک خواهد کرد تا برند شما را درک کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. آنگاه آنها بهتر مجهز خواهند بود تا این پیغام برند را به مشتریان تان انتقال دهند.

  • مقاله ای از  : تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT
  • نویسنده : دکترسیدرضاآقاسیدحسینی
 
 
 
 
این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که داخل متن لینک شده است و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم.
 




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.