آموزش زبانهای خارجی
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

جمعه 10 شهريور 1396
ن : khashayar

با انواع تبلیغات آنلاین بیشتر آشنا شوید

با انواع تبلیغات آنلاین بیشتر آشنا شوید

هر نوع آگهی و تبلیغاتی که در فضای مجازی اینترنت پخش و دیده شود تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی است .

انواع تبلیغات اینترنتی به ما کمک میکنند با هزینه کمتری ویژگی های کسب و کارمان را تبلیغ و برندسازی کنیم .

بازاریابی و تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغات سنتی بسیار هدفمند تر و به صرفه است و در واقع تعرفه تبلیغات اینترنتی بسیار پایین تر از سایر روش های تبلیغاتی مانند بیلبورد های تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی تلویزیونی است .

با ویرلن همراه باشید ؛

یکی از مهمترین ویژگی های تبلیغات در اینترنت لینک شدن تبلیغ به وب سایت شماست . در تمامی روش های تبلیغات آنلاین ، مخاطبان در صورتی که آگهی برایشان جذاب باشد بروی آن تبلیغ کلیک میکنند و به وب سایت تبلیغ دهنده میرسند ، که این برای جذب مشتری و بازگشت هزینه تبلیغات بسیار عالیست .

تبلیغات اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین و انواع کسب و کار هایی که فروش اینترنتی دارند بسیار موثر و  به صرفه است .

انواع تبلیغات اینترنتی

  • تبلیغات بنری : تبلیغاتی که در وب سایت های پربازدید بصورت بنر های انیمیشن نمایش داده میشود
  • تبلیغات کلیکی : همان تبلیغات بنری است ولی تعرفه تبلیغات بصورت کلیکی محاسبه میشود
  • تبلیغات در گوگل : تبلیغات کلیکی گوگل ، تبلیغ وب سایت هاست که در جستجوی کلمات کلیدی در رتبه اول گوگل نمایش دارد
  • رپورتاژ آگهی در خبرگزاریها : خبر تبلیغاتی است که در خبرگزاری های پربازدید منتشر میشود و برای سئو سایت بسیار موثر است
  • تبلیغات در تلگرامو تبلیغات در اینستاگرامو سایر شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات در موبایل : تبلیغاتی که در اپلیکیشن ها و بازی های موبایل نمایش دارد
  • ایمیل مارکتینگ : ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مخاطبان و مشتریان
  • تبلیغات ویدئویی : تیزر های تبلیغاتی کوتاه که در شبکه های اجتماعی منتشر میشود
  • تبلیغات در فروشگاه اینترنتی : آگهی فروش کالا و خدمات در سایت های خرید اینترنتی و سایت های تخفیف
  • تبلیغات در نیازمندیها : درج تبلیغات رایگانو پولی در سایت ها و اپلیکیشن های نیازمندیها

 

نکات مهم و تاثیر گذار برای موفقیت بیشتر در بازاریابی آنلاین

  1. طراحی سایت با گرافیک مناسب بر اساس استاندارد های سئو
  2. تولید محتوا برای سایتو تبلیغات بصورت حرفه ای همراه با خلاقیت و نوآوری
  3. شناخت روش های مختلف تبلیغات آنلاین و استفاده به موقع و درست از هر کدام
  4. مشاوره و همکاری با یک آژانس یا شرکت تبلیغاتی معتبر

 

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات آنلاین است . تبلیغاتی که بصورت بنر های ثابت یا انیمیشن در سایز های مختلف در ستون کناری سایتهای پربازدید نمایش دارد . نمایش این نوع تبلیغات در موقعیت مناسبی از سایتهای پربازدید با توجه به هزینه بالایی که دارد بیشتر برای برندسازی شرکت های بزرگ مناسب است . این نوع تبلیغات برای برند ها و استارت آپ های جدید که بودجه مناسبی برای تبلیغات دارند بسیار موثر و به صرفه است .

مزایا : اگر تبلیغات بنری بصورت همزمان در چندین سایت پربازدید ( در موقعیت نمایش مناسب ) و در مدت زمان حداقل بین 3 تا 6 ماه اجرا شود میتواند بسیار موثر باشد .

نکته مهم : خلاقیت در طراحی بنر های تبلیغاتی و محتوایی که تبلیغ میشود بسیار مهم است . انتخاب سایت نیز مهم است . سایتهایی را انتخاب کنید که معتبر باشند و بازدید کننده واقعی داشته باشند .

مشکلات : یکی از مشکلاتی که در مورد تبلیغات بنری در ایران وجود دارد این است که تعداد زیادی از این بنر ها درکنار هم چیده میشوند و خوب هرکدام هم با رنگ های مختلف بصورت انیمیشن نمایش دارد و درواقع کاربران را ناراحت میکنند و در عین حال تاثیر گذاری آن را نیز کم میکند . همچنین معمولا در بسیاری از سایتهای پربازدید موقعیت تبلیغات بنری نیز بصورت رندوم بالا پایین میشود . لینک تبلیغات بنری معمولا بصورت غیر مستقیم و نوفالو است ، بنابراین برای سئو سایت هیچ تاثیری ندارد .

تعرفه تبلیغات بنری

تبلیغات بنری به دو صورت ماهیانه و کلیکی محاسبه میشود . در صورتی که به صورت ماهیانه محاسبه شود قطعا در طول ماه این تبلیغات نمایش ثابت دارند و اگر در موقعیت مناسبی از ساتیها معروف نمایش داشته باشند هزینه بسیار بالایی دارند و همانطور که گفتیم بیشتر برای برندسازی شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی مناسب است . البته برای برند های بزرگ این نوع تبلیغ از بیلبورد و تیزر های تلویزیونی بسیار ارزان تر ، به صرفه تر و هدفمند تر و درنتیجه موثر تر است . تعرفه تبلیغات در ورزش 3 و تعرفه تبلیغت در تابناک نسبت به سایر سایت ها بالاتر است .

 

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی ( پرداخت به ازای کلیک ) جزو تبلیغات اینترنتی جدید محسوب میشود که امروز در تمام دنیا به عنوان یکی از موثر ترین تبلیغات هدفنمد محسوب میشود .

تبلیغات کلیکی اغلب در یک فریم یا کد جاوا اسکریپت بصورت کد در بخش های مختلف سایت های مختلف قرار میگیرد. تبلیغات کلیکی در شکل های مختلف نمایش دارد شامل ؛ بنر در سایز های مختلف ، تبلیغات متنی ، نمایش محصولات یک فروشگاه اینترنتی و ویدئو . تبلیغات کلیکی هم در دسکتاپ ( کامپیوتر و لپ تاپ ) هم در موبایل و تبلت نمایش دارد . همچنین یکی از مهم ترین شرکت های تبلیغات کلیکی در دنیا گوگل است و تبلیغات کلیکی گوگل در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد .

مزایا : سفارش تبلیغات کلیکی بسیار ساده است و کاربران براحتی و بسرعت میتوانند تبلیغ خود را راه اندازی کنند و در چند لحظه تبلیغات در هزاران سایت نمایش داده میشود . در زمان سفارش ثبت تبلیغات کلیکی کاربران میتوانند با توجه به موارد مورد نظرشان سایت هایی را از موضوع های مختلف انتخاب کنند . همچنین امکان انتخاب شهر یا استان برای نمایش تبلیغات وجود دارد . تبلیغات کلیکی برای کسب و کار های کوچک و بزرگ مناسب است . این نوع آگهی را میتوان با مبلغی کمی شروع کرد و با توجه به بازخوردش ادامه داد .

نکته مهم : تبلیغات کلیکی یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای وب سایت های نمایش دهنده تبلیغات است .

مشکلات : متاسفانه در بسیاری از موارد سایتهای نمایش دهنده تبلیغات کلیکی تقلب میکنند و این باعث هدر رفتن هزینه تبلیغ دهنده میشود .

تعرفه تبلیغات کلیکی

در تبلیغات کلیکی درواقع نمایش تبلیغات رایگان است و تبلیغ دهنده تنها بابت ورود کابران به سایت هزینه پرداخت میکند . در این سیستم تبلیغ دهنده به میزان دلخواه حساب کاربری خود را شارژ میکند ، سپس تبلیغات در هزاران سایت نمایش داده میشود ولی تنها زمانی که افراد بروی تبلیغات کلیک کنند مبلغ تعرفه از شارژ اولیه کسر میشود . قیمت کلیک با توجه به سایت های نمایش دهنده متفاوت است .

 

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل ادوردز پرطرفدار ترین سیستم تبلیغات آنلاین در تمام دنیاست . تبلیغات گوگل به شکل های مختلفی نمایش دارد شامل ؛ نمایش در جستجوی گوگل ، نمایش در سایت های پربازدید بین المللی ، نمایش در جی‌میل و نمایش در اپلیکیشن ها و بازی های موبایل . البته در ایران بیشتر تبلیغات گوگل را با تبلیغات در جستجوی گوگل میشناسند ، که با کلمات کلیکی مورد نظر تبلیغ دهنده در بالا و پایین جستجوی گوگل نمایش داده میشود . تبلیغات گوگل امروز برترین سیستم تبلیغات در موبایل نیز محسوب میشود .

برندهای بزرگ دنیا و همچنین کسب و کار های کوچک و تازه تاسیس همگی از این سیستم تبلیغاتی استفاده میکنند .

مزایا : با تبلیغات گوگل برندها میتوانند تبلیغات خود را در کشوری که میخواهند نمایش دهند . تبلیغات در گوگل در واقع هدفمند ترین روش تبلیغاتی است . تبلیغات در گوگل با کلمات کلیدی پرجستجو در رتبه اول جسنجوی گوگل نمایش پیدا میکند بنایراین بسیار موثر و به صرفه است . تبلیغات گوگل بهترین روش برای تبلیغات اپلیکیشن های اندرویدی است  .  بصورتی که کاربران با کلیک بروی تبلیغات به صفحه نصب اپ در گوگل پلی میرسند که این میتواند تعداد نصب اپلکیشن تبلیغ دهنده را به سرعت بالا ببرد .

مشکلات : متاسفانه ثبت تبلیغات در گوگل در ایران در دسترس نیست و گوگل بدلیل عدم اتصال بانک های ایران به بانک های جهانی و تحریم های امریکا دسترسی ایرانیان به این سیستم تبلیغات را محدود کرده است ! حتی در زمان انتخاب کشور برای نمایش تبلیغات ایران جزو لیست کشور های قابل انتخاب وجود ندارد ! همچنین طی سال های 88 تا 94 تبلیغات گوگل از طرف ایران نیز فیلتر شده بود که البته بعد از سال 94 از فیلتر خارج شد . البته احتمالا تغییری در فیلترینگ ایران بوجود نیامده است بلکه لینک های گوگل تغییر کرده که باعث شده دیگر تبلیغات گوگل به صفحه فیلترینگ ختم نشود.

اما در ایران چند شرکت بصورت واسطه امکان تبلیغ در گوگل را ارائه میدهند و کلیه موارد از ثبت تبلیغ تا مدیریت آن را برای تبلیغ دهندگان ایرانی فراهم کرده اند.

تعرفه تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل بصورت کلیکی است . قیمت کلیک در این  سیستم متغیر است و با توجه به هر کلمه و موقعیت نمایش متفاوت است . همچنین سیستم گوگل بصورت مزایده ای است به این معنی که هرکسی که حاضر باشد مبلغ بالاتری را بابت کلیک بپردازد تبلیغش در رتبه بالاتر نمایش داده میشود . که البته همین موضوع قیمت کلیک کلمات پر رقابت را بالا میبرد .

با توجه به نرخ بالای ارزهای خارجی مرسوم در گوگل ، مانند دلار و درهم و همچنین هزینه های حواله پول از ایران به حساب گوگل ، قیمت کلیک تبلیغات در گوگل کمی بالاست . که اگر کلمات را درست انتخاب کنیم میتواند به صرفه باشد .

مقاله های مفید درباره انواع روش های تبیغات آنلاین و سئو را در سایت ویرلن میتوانید پیدا کنید .



:: برچسب‌ها: انواع تبلیغات آنلاین, بازاریابی آنلاین, تبلیغات در فروشگاه اینترنتی, تبلیغات در تلگرام, رپورتاژ آگهی, تبلیغات در گوگل, تبلیغات بنری, انواع تبلیغات اینترنتی, تبلیغات اینترنتی, ,


شنبه 14 مرداد 1396
ن : khashayar

قفسه ریلی

قفسه ریلی

 

قفسه فلزی قفسه فروشگاهی قفسه بندی مغازه قفسه بندی انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی باکس پالت فلزی فایل ریلی متحرک

صنایع فلزی کمیل گلستان تولید کننده انواع قفسه فلزی کمد بایگانی ریلی فلزی قفسه فروشگاهی قفسه بندی فلزیقفسه بندی انبار قفسه بندی مغازه قفسه فلزی سوپر مارکت قفسه بندی راک قفسه فلزی راک بالکن پیش ساخته فلزی نیم طبقه قفسه فلزی صنعتی بایگانی ریلی فلزی بایگانی ریلی متحرک فایل ریلی متحرک باکس پالت فلزی باکس پالت سردخانه است. فروش و نصب کلیه محصولات با هدف جلب رضایت مشتری به صورت مستقیم و با کمترین قیمت انجام میشود.

محصولات و خدمات ما بدین شرح می باشد:

سیستم های بایگانی ریلی شامل:

  • کمد بایگانی ریلی
  • بایگانی ریلی فلزی
  • فایل ریلی بایگانی متحرک
  • قفسه ریلی متحرک
  • بایگانی ریلی مکانیزه
  • بایگانی ریلی اتوماتیک

قفسه های فلزی:

  • قفسه بندی فلزی
  • قفسه فروشگاهی قفسه بندی فروشگاهی قفسه فلزی فروشگاهی شامل قفسه بندی مغازه قفسه سوپرمارکت قفسه فلزی سوپری
  • قفسه بندی انبار شامل: قفسه فلزی راک قفسه فلزی پیچ و مهره ای قفسه مزنین یا نیم طبقه یا بالکن پیش ساخته قفسه بازویی یا کانتی لور قفسه بندی پالت راک قفسه فلزی بالکی راک قفسه راهرو باریک قفسه بندی خودراهرو یا درایوین قفسه فلزی شاتل درایوین قفسه بندی نیمه سنگین

باکس پالت:

  • انواع باکس پالت فلزی ساده
  • باکس پالت سردخانه ای
  • باکس پالت فلزی لولایی
  • باکس پالت فلزی کتابی
  • باکس پالت فلزی تاشو
  • انواع پالت فلزی پالت تخت پالت محکم فلزی

قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی برای هر اداره و سوپر مارکت و فروشگاهی نیاز خواهد بود. از جمله مسایلی که در هر خرید مورد توجه واقع می شود دو موضوع اساسی می باسد که تعیین کننده در تصمصیم گیری جهت خرید یا عدم خرید و یا تعیین میزان حجم خرید می باشد. تولید کننده قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی خواهد توانست به تمام این خواسته ها خواهد توانست پاسخ دهد و اطمینان لازم را برای خرید با کیفیت و ارزان و با پرداخت حداقل قیمت تضمین نماید.

کیفیت محصول:

آنچه که در هر خرید حتما مورد توجه باید واقع گردد اطمینان از کیفیت قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی است. بررسی مشخصات فنی محصول از جمله موارد بسیار مهم در انجام این کنترل است. در مشخصات فنی اعلام شده از سوی فروشنده قفسه های فلزی فروشگاهی سوپرمارکت و انبار راک و کمد بایگانی ریلی فلزی فایل متحرک اداری که بر اساس آنچه خواهد بود که تولید کننده اعلام مینماید. کیفیت مناسب هر محصول تولیدی سبب بخواهد شد تا بتواند مدت زمان عمر مفید بیشتری داشته باشد و در نتیجه خدمات دهی بیشتر داشته و میتوان بهره گیری مفید را در مدت زمان بیشتری از آن به عمل آورد. کیفیت مطلوب محصولات خواهد توانست ارزش سرمایه گذاری را حفظ کند و همچنین امنیت لازم در محیط کاری و انبار را نیز به دنبال داشته باشد.

قیمت محصول:

دومین عامل مهم در خرید قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی قیمت تعیین شده بابت ارزش آن است. این تعیین ارزش قیمت به طور حتم بر مبنای کیفیت در نظر گرفته جهت قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی توسط تولید کننده محاسبه و ارایه میشود. خرید از تولید کننده به صورت مستقیم از آنجا که واسطه های موجود در خرید برای رسیده محصول نهایی به مصرف حذف شده است به طور یقین پایینترین قیمت خرید خواهد بود. البته قیمت تعیین شده قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی حتما کیفیت را در نظر دارد. تقاضای ما آن است که حتما قیمت ارزان را در کنار کیفیت مطلوب مقایسه نمایید. خرید مطمین از سایت های که که نماد اعتبار الکترونیکی دریافت داشته اند ممکن خواهد بود.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه های فلزی و سیستم های کمد بایگانی ریلی فلزی و فایل متحرک ریلی می توانید با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش:   ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام:  ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

وبلاگ:  /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام:  https://www.instagram.com/komeil9800/

پست الکترونیکی:  komeilsazeh@yahoo.com

سایت: www.komeilsazeh.com

سایت: www.komeilsazeh.ir



:: برچسب‌ها: قفسه ریلی, قفسه فلزی, کمد بایگانی ریلی, قفسه فروشگاهی, قفسه بندی فلزی, قفسه بندی انبار, قفسه بندی مغازه, قفسه فلزی سوپر مارکت, قفسه بندی راک, قفسه فلزی راک, بالکن پیش ساخته فلزی, نیم طبقه, قفسه فلزی صنعتی, بایگانی ریلی فلزی, بایگانی ریلی متحرک, فایل ریلی متحرک, باکس پالت فلزی, بالکن پیش ساخته, بالکن مغازه, بالکن بندی مغازه, قفسه فلزی مغازه, قیمت قفسه فلزی مغازه, قیمت قفسه فلزی, قیمت قفسه فروشگاهی, قیمت قفسه بندی فروشگاهی, قیمت کمد بایگانی ریلی, قیمت بایگانی ریلی, قیمت فایل ریلی, قیمت قفسه انبار, قیمت نصب قفسه, قیمت قفسه بندی, نصب قفسه فلزی, نصب قفسه انبار, نصب کمد بایگانی ریلی, نصب بایگانی ریلی, نصب فایل ریلی, نصب قفسه ریلی, قفسه ریلی, قفسه ریلی, فلزی, قفسه ریلی متحرک, خرید قفسه فلزی, خرید قفسه بندی فلزی, خرید قفسه فروشگاهی, خرید قفسه مغازه, خرید قفسه سوپرمارکت, خرید قفسه انبار, فروش قفسه فلزی, فروش قفسه فروشگاهی, فروش قفسه مغازه, فروش باکس پالت فلزی, باکس پالت فلزی, باکس پالت سردخانه, باکس پالت سردخانه ای, ساخت باکس پالت, خرید باکس پالت, پالت تخت فلزی, پالت تخت محکم, خرید اینترنتی قفسه فلزی, قفسه پالت راک, قفسه بندی صنعتی, قفسه فلزی مزنین, قفسه فلزی کتابخانه, قفسه کتاب, قفسه کتابخانه, قفسه بندی کتاب, قفسه بندی کتابخانه, قیمت قفسه کتاب, قیمت قفسه بندی کتاب, قیمت قفسه بندی کتابخانه, قیمت قفسه بندی کتابخانه ای, قفسه ریلی کتاب, قفسه ریلی کتابخانه, فایل ریلی نقشه, فروش قفسه کتاب, فروش قفسه کتابخانه, فروش قفسه بندی انبار, فروش قفسه مغازه,


دو شنبه 2 مرداد 1396
ن : khashayar

Travel Iran

Travel Iran

We are a team of educated and experienced Iran tour guides, Iran tour operators and experts of tourism management that gathered together to work on this project. The aim of this project is to introduce the glorious Persia and make a memorable and nice Iran trip for tourists from all over the world. It`s our pleasure to be your Iran tour operators and your hosts here. We are experienced and graduated from different universities and companies and now we are a professional team that can handle all affairs like Iran visa , Iran tour packages for planning your trip to Iran . In short, we are not the first but we are one of the best

iran tour

Travel to iran



:: برچسب‌ها: Travel Iran, Iran tour, Iran trip, Iran tour operators, Iran visa, Iran tour packages, ,


دو شنبه 26 تير 1396
ن : khashayar

آزمون‌های رسمی‌ زبان سوئدی در ایران

آزمون‌های رسمی‌ زبان سوئدی در ایران

Swedex Iran

با مدرک معتبر بین‌المللی

با تاییدیه دولت سوئد و زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور ایران

آموزش زبان سوئدی در ایران

آزمون‌های بین‌المللی زبان سوئدی٬ سوئداِکس (SWEDEX) نام  دارد که بر اساس چهارچوب جامع شورای اروپا، به عنوان مرجع و مقیاس سنجش دانش زبان سوئدی شناخته شده و صرف نظر از اینکه چگونه زبان سوئدی را فرا گرفته‌اید، دانش زبان سوئدی شما را در هر چهار مهارت گویش، شنیدار، خواندن و نوشتن می سنجد.

آزمون‌های سوئداِکس دارای تائیدیه از سازمان دولتی Swedish Institute در سوئد٬ و مجوز برگزاری از سازمان سنجش آموزش کشور در ایران می‌باشند.

آزمون‌ها زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور ایران و در محل این سازمان برگزار می‌گردد. برای تصحیح و صدور مدرک برگه‌های آزمون به دفتر مرکزی سوئداِکس در شهر گوتنبرگ در سوئد فرستاده میشوند. مدرک سوئداِکس نزد دولت سوئد و شرکت‌ها و موسسات سوئدی مورد تأیید بوده و امتیاز بزرگی در فرآیندهای مهاجرت، استخدام و پذیرش دانشجویی به حساب می‌آید. آزمون‌ها با نمایندگی‌ انحصاری و توسط شرکت سوئدی سوئدوُرکز اینترنشنال برگزار میشنود.

حسن آزمون زبان سوئدی

مدرک سوئداِکس نزد دولت سوئد و شرکت‌ها و موسسات سوئدی مورد تأیید بوده و امتیاز بزرگی در فرآیندهای مهاجرت، استخدام و پذیرش دانشجویی به حساب می‌آید.

آزمون‌های رسمی‌ زبان سوئدی در ایران

مژده به علاقمندان آموزش زبان سوئدی در ایران

موسسه سوئداکس بعنوان برگزار کننده آزمون زبان سوئدی در ایران موقعیت خوبی برای شما برای یادگیری زبان سوئدی  فراهم کرده.

۳ راه مفید برای یادگیری زبان سوئدی توسط این موسسه به شما عزیزان معرفی می گردد :

 

۱. آموزش اینترنتی زبان سوئدی :

مشخصات این دوره زبان سوئدی :

  • وسیع‌ترین دوره‌آموزش زبان اینترنتی
  • ۶ ماه دسترسی‌اینترنتی شبانه‌روزی با کمترین هزینه
  • بدون نیاز به دانش قبلی‌در زبان سوئدی یا انگلیسی‌
  • ۲. آموزش سوئدی توسط موسسات آموزشی معرفی شده مجاز در سایت سوئداکس ایران:
  • فقط موسساتی که در سایت سوئداکس ایران معرفی می شوند مجوز برگزاری دوره های زبان سوئدی را دارند . جهت مشاهده این موسسات مجاز به سایت سوئد اکس در ایران مراجعه فرمایید .
  • ۳. دوره زبان و اقامت تحصیلی در سوئد :
  • دوره فشرده ۹ ماهه زبان سوئدی در سوئد ( یک ساله آکادمیک ) همراه با اقامت تحصیلی در سوئد .
  • فرصت استثنایی برای کادر پزشکی (پزشکان و پرستاران) که قصد اشتغال در سوئد را دارند .
  • در معتبر ترین و بزرگترین موسسه آموزشی سوئد
  • انحصارا توسط شرکت سوئدی Swedworks International
  • برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد تمام این خدمات و دوره ها به سایت سوئداکس ایران مراجع فرمایید .

آموزش سوئدی

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان آلمانی، ،
:: برچسب‌ها: آزمون‌ زبان سوئدی در ایران, آزمون‌های رسمی‌ زبان سوئدی, آزمون‌ زبان سوئدی,


پنج شنبه 24 اسفند 1395
ن : khashayar

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش-رایتینگ-آیلتس-آکادمیک-همراه-با-نمونه-رایتینگ-های-با-نمره-7آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک : Academic IELTS Writing :همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 ، مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: نمونه رایتینگ آیلتس, نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس, نمونه رایتینگ, رایتینگ آیلتس, آموزش رایتینگ آیلتس, آموزش writing ielts, آموزش writing آیلتس, نمونه writing ielts, نمونه رایتینگ ielts, آموزش آيلتس, آمادگی آزمون آیلتس, آموزش آزمون آيلتس,


پنج شنبه 24 بهمن 1395
ن : khashayar

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش-رایتینگ-آیلتس-آکادمیک-همراه-با-نمونه-رایتینگ-های-با-نمره-7آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک : Academic IELTS Writing :همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 ، مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: نمونه رایتینگ آیلتس, نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس, نمونه رایتینگ, رایتینگ آیلتس, آموزش رایتینگ آیلتس, آموزش writing ielts, آموزش writing آیلتس, نمونه writing ielts, نمونه رایتینگ ielts, آموزش آيلتس, آمادگی آزمون آیلتس, آموزش آزمون آيلتس,


پنج شنبه 24 آبان 1395
ن : khashayar

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 1372
مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

بخشی از متن:

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک
Academic IELTS Writing
همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7  

مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .
به همین علت ما بسته آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

 

دانلود فایل


:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: برای آیلتس از کجا شروع کنم,بهترین منابع برای آزمون آیلتس,منابع آیلتس آکادمیک,نمونه رایتینگ آیلتس,نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس,نمونه رایتینگ,رایتینگ آیلتس,آموزش رایتینگ آیلتس,آموزش writing ielts ,آموزش writing آیلتس,نمونه writing ielts ,نمونه رایتینگ ielts ,آموزش آيلتس,آمادگی آزمون آیلتس,آموزش آزمون آيلتس,آموزش رایتینگ انگلیسی,آموزش رایتینگ زبان انگلیسی,نمونه رایتینگ انگلیسی,تقویت رایتینگ انگلیسی,رایتینگ آیلتس آکادمیک,جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ آیلتس7,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,راهنمای رایتینگ آیلتس,چگونه رایتینگ انگلیسی بنویسیم,چگونه رایتینگ آیلتس بنویسیم,چگونه در آزمون آیلتس موفق شویم,,


پنج شنبه 24 مهر 1395
ن : khashayar

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 1372
مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

بخشی از متن:

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک
Academic IELTS Writing
همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7  

مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .
به همین علت ما بسته آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

 

دانلود فایل


:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: چگونه رایتینگ آیلتس بنویسیم,چگونه در آزمون آیلتس موفق شویم,برای آیلتس از کجا شروع کنم,بهترین منابع برای آزمون آیلتس,منابع آیلتس آکادمیک,نمونه رایتینگ آیلتس,نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس,نمونه رایتینگ,رایتینگ آیلتس,آموزش رایتینگ آیلتس,آموزش writing ielts ,آموزش writing آیلتس,نمونه writing ielts ,نمونه رایتینگ ielts ,آموزش آيلتس,آمادگی آزمون آیلتس,آموزش آزمون آيلتس,آموزش رایتینگ انگلیسی,آموزش رایتینگ زبان انگلیسی,نمونه رایتینگ انگلیسی,تقویت رایتینگ انگلیسی,رایتینگ آیلتس آکادمیک,جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ آیلتس7,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,راهنمای رایتینگ آیلتس,چگونه رایتینگ انگلیسی بنویسیم,,


پنج شنبه 24 شهريور 1395
ن : khashayar

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 1372
مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

بخشی از متن:

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک
Academic IELTS Writing
همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7  

مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .
به همین علت ما بسته آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

 

دانلود فایل


:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: تقویت رایتینگ انگلیسی,رایتینگ آیلتس آکادمیک,جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ آیلتس7,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,راهنمای رایتینگ آیلتس,چگونه رایتینگ انگلیسی بنویسیم,چگونه رایتینگ آیلتس بنویسیم,چگونه در آزمون آیلتس موفق شویم,برای آیلتس از کجا شروع کنم,بهترین منابع برای آزمون آیلتس,منابع آیلتس آکادمیک,نمونه رایتینگ آیلتس,نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس,نمونه رایتینگ,رایتینگ آیلتس,آموزش رایتینگ آیلتس,آموزش writing ielts ,آموزش writing آیلتس,نمونه writing ielts ,نمونه رایتینگ ielts ,آموزش آيلتس,آمادگی آزمون آیلتس,آموزش آزمون آيلتس,آموزش رایتینگ انگلیسی,آموزش رایتینگ زبان انگلیسی,نمونه رایتینگ انگلیسی,,


پنج شنبه 24 مرداد 1395
ن : khashayar

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 1372
مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

بخشی از متن:

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک
Academic IELTS Writing
همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7  

مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .
به همین علت ما بسته آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

 

دانلود فایل


:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: نمونه رایتینگ ielts ,آموزش آيلتس,آمادگی آزمون آیلتس,آموزش آزمون آيلتس,آموزش رایتینگ انگلیسی,آموزش رایتینگ زبان انگلیسی,نمونه رایتینگ انگلیسی,تقویت رایتینگ انگلیسی,رایتینگ آیلتس آکادمیک,جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ آیلتس7,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,راهنمای رایتینگ آیلتس,چگونه رایتینگ انگلیسی بنویسیم,چگونه رایتینگ آیلتس بنویسیم,چگونه در آزمون آیلتس موفق شویم,برای آیلتس از کجا شروع کنم,بهترین منابع برای آزمون آیلتس,منابع آیلتس آکادمیک,نمونه رایتینگ آیلتس,نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس,نمونه رایتینگ,رایتینگ آیلتس,آموزش رایتینگ آیلتس,آموزش writing ielts ,آموزش writing آیلتس,نمونه writing ielts ,,


چهار شنبه 24 تير 1395
ن : khashayar

بسته آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

بسته آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 1372
مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

بخشی از متن:

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک
Academic IELTS Writing
همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7  

مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .
به همین علت ما بسته آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

 

دانلود فایل


:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: نمونه رایتینگ آیلتس,نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس,نمونه رایتینگ,رایتینگ آیلتس,آموزش رایتینگ آیلتس,آموزش writing ielts ,آموزش writing آیلتس,نمونه writing ielts ,نمونه رایتینگ ielts ,آموزش آيلتس,آمادگی آزمون آیلتس,آموزش آزمون آيلتس,آموزش رایتینگ انگلیسی,آموزش رایتینگ زبان انگلیسی,نمونه رایتینگ انگلیسی,تقویت رایتینگ انگلیسی,رایتینگ آیلتس آکادمیک,جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ آیلتس7,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,راهنمای رایتینگ آیلتس,چگونه رایتینگ انگلیسی بنویسیم,چگونه رایتینگ آیلتس بنویسیم,چگونه در آزمون آیلتس موفق شویم,برای آیلتس از کجا شروع کنم,بهترین منابع برای آزمون آیلتس,منابع آیلتس آکادمیک,


سه شنبه 20 مهر 1394
ن : khashayar

فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی

فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

ترکی استانبولی (به ترکی استانبولی: Türkçe و یا Türkiye Türkçesi) یکی از زبان‌های شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز، زبان‌های ترکی است که ۸۳،۰۰۰،۰۰۰ نفر در سراسر جهان به عنوان زبان نخست یا دوم با آن سخن می‌گویند  این زبان رایج‌ترین زبان از شاخه‌ی زبان‌های ترکی می‌باشد. جغرافیای آن شامل ترکیه و قبرس شمالی و قسمت‌های کوچکی در عراق، یونان، بلغارستان، جمهوری مقدونیه، کوزوو، آلبانی و دیگر قسمت‌های شرقی اروپا را شامل می‌ود. سالانه جمعیت بسیاری نیز از ترکیه به غرب اروپا و بویژه آلمان مهاجرت می‌کنند که موجب تکلم ترکی در آن مناطق می‌گردد.

ریشهٔ زبان ترکی را می‌توان در آسیای مرکزی جست. با گسترش قلمرو امپراتوری عثمانی این زبان که زبان رسمی آن‌ها بود اصلاحات بسیاری می‌یافت. به طور مثال آتاتورک (اولین رییس جمهور ترکیه) در سال ۱۹۲۸، الفبای عثمانی را با الفبای آوایی لاتین جایگزین نمود .

الفبای ترکی استانبولی، از بیست و نه حرف از حروف لاتین تشکیل شده است. که با تغییراتی بصورت الفبای ترکی در آمده است. تغییر خط و جایگزینی حروف لاتین به جای حروف عربی با قانون شماره ۱۳۵۳ که در سال ۱۹۲۸ میلادی به تصویب رسید و مقرر گردید که حروف الفبای عربی، از مجموعه سازمانی الفبا و زبان کشور ترکیه نسخ و به جای آن ۲۹ حرف از حروف لاتین جایگزین گردد. بدین طریق سیستم نوشتاری ترکیه از ترکی عثمانی به ترکی لاتین (Latince yazılan türkçe) تغییر یافت. این حروف عبارتند از:

A a, B b, C c, Ç ç, D d, E e, F f, G g, Ğ ğ, H h, I ı, İ i, J j, K k, L l M m, N n, O o, Ö ö, P p, R r, S s, Ş ş, T t, U u, Ü ü, V v, Y y, Z z
 

 


 



:: برچسب‌ها: فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی, دانلود فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی ,


دو شنبه 15 مهر 1394
ن : khashayar

کتاب گرامر in use پیشرفته

کتاب گرامر in use پیشرفته

قیمت: 5000 تومان

چند تا از دوستان خواسته بودند که یک کتاب خودآموز برای یادگیری گرامر معرفی کنم. در پاسخ به این دوستان و هر کسی که می خواهد مشکلات گرامری خود را به آسانی و در زمان کم و با یک روش اصولی حل کند، کتابی را پیشنهاد می کنم که احتمالا نام آن برای خیلی از شما آشناست و یا حداقل یکبار به گوشتان خورده است.
کتاب Essential grammar in use یکی از بهترین کتابها در زمینه آموزش گرامر است که با یک روش اصولی نکات گرامری را آموزش می دهد. شیوه آموزشی کتاب پرهیز از هرگونه توضیحات اضافی و غیر ضروری است و در عوض با بهره گیری موثر و گویا از تصاویر مناسب و جملات و مثالهای قابل فهم و واضح برای همه، مقصود و کاربرد عملی نکات گرامری را به خواننده می فهماند. زبان استفاده شده در کتاب انگلیسی آسان است به طوری که افراد با دانش انگلیسی کم هم می توانند کتاب را به راحتی مطالعه کرده و جملات آن را بفهمند. در عین حال کتاب طوری تنظیم شده است که مناسب برای انواع گروههای سنی از جمله بزرگسالان است.
هر درس کتاب به یک یا چند موضوع گرامری خاص می پردازد و از دو صفحه تشکیل شده است. صفحه اول اختصاص به متن درس همراه با مثالهای فراوان دارد و صفحه دوم هم حاوی تمریناتی است که آن هم باعث درک عمیق تر درس می شود. تمرینات بسیار جذاب هستند و به شیوه خاصی طراحی شده اند به طوری که تقریبا در هر یک از آنها خواننده متوجه نکات جدیدی در مورد درس می شود.
یکی دیگر از نکات مثبت این کتاب آن است که درسها هیچ ارتباط خاصی با یکدیگر ندارند و خواننده می تواند تنها درسهایی را مطالعه کند که در آنها مشکل دارد. حتی در ویرایش های جدید این کتاب ضمیمه ای وجود دارد که پس از اینکه خواننده سوالات آن را پاسخ داد مشخص می کند که نیاز به مطالعه کدام درسها را دارد.
کتاب Essential grammar in use بر اساس انگلیسی بریتانیایی تنظیم شده است ولی در پاسخ به نیاز افرادی که انگلیسی آمریکایی می آموزند اخیرا ویرایش جدیدی از آن تحت نام Basic grammar in use منتشر شده است که بر اساس انگلیسی آمریکایی است. شما پس از مطالعه این کتاب و افزایش معلوماتتان در گرامر زبان انگلیسی می توانید کتاب های سطح بالاتر آن مانند English grammar in use را مطالعه کنید. 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: کتاب گرامر in use پیشرفته, گرامر in use پیشرفته, grammar in use, کتاب گرامر in use پیشرفته, گرامر in use پیشرفته, کتاب گرامر in use, گرامر in use, ,


دو شنبه 10 مهر 1394
ن : khashayar

مجموعه آموزش سريع زبان فرانسه

مجموعه آموزش سريع زبان فرانسه

قیمت: 5500 تومان

آموزش سريع زبان فرانسه

بهترين آموزش زبان فرانسه

يادگيري شيرين ترين و زيباترين زبان دنيا

ديگر نگران دشوار بودن يادگيري زبان فرانسه نباشيد ، در اين آموزش قدم به قدم شروع به يادگيري زبان فرانسوي خواهيد كرد .. از همان ابتدا با روشي اصولي زبان ياد بگيريد ، اين روش توسط تمام استانداردهاي جهاني تاييد شده يك روش كاملاً علمي با بازدهي حيرت انگيز.

چگونه ميتوان مكالمات فرانسوي را درك كرد؟

همه آموزش ها به صورت كاملا تصويري در 1 دي وي دي ميباشد

مناسب براي همه سنين از كودكان تا برزگسالان

بسيار مفيد براي دانشجويان كه قصد تحصيل در فرانسه را دارند

روشي اعجاب انگيز و باور نكردني براي يادگيري زبان فرانسه

زبان فرانسوي خود در كنار زبان انگليسي را به حد اعلا برسانيد

مجموعه اي بي نظير براي آنهايي كه مي خواهند با زبان فرانسوي آشنا شوند

مجموعه اي كه پيش رو داريد، در قالب يك دي وي دي كليه اصطلاحاتي را كه شما براي يك مكالمه به زبان فرانسه نياز داريد،به همراه ساختارهاي دستور زبان در اختيار شما قرار مي دهد

هر چه به سمت جهاني شدن پيش مي رويم و دهكده جهاني را بيشتر درك مي كنيم تسلط بر زبان كشورهاي سطح بالا را يك ضرورت انكار ناپذير مي بينيم. يادگيري زبان فرانسه نيز جزو آن دسته از زبانهاي پر كاربرد ميباشد زبان فرانسوي پس از انگليسي يكي از زبان هاي كاربردي جهان است. بسياري از كساني كه قصد سفر به اروپا را دارند، اين زبان را فرا ميگيرند تا حتما سري به كشور دوست داشتي فرانسه بزنند. همچنين كساني كه قصد مهاجرت به كانادا را دارند، با يادگيري زبان فرانسه شانس اقامت خود را بالاتر ميبرند. زيرا در برخي مناطق كانادا فرانسه صحبت مي شود و ايالت كبك به عنوان ايالتي مهاجر پذير، با زبان اول فرانسوي، امتياز ويژه اي براي كساني كه فرانسه مي دانند قائل است.


** تـــــــــوجـــــــــه : لطفا نام و نام خانوادگي ، شماره موبايل ، شماره تلفن ثابت و آدرس خود را به همراه كد پستي به صورت كامل وارد نماييد تا محصول بدون هيچ مشكلي و در كمترين زمان به دست شما برسد ..... جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 5 يا10 رقمي در انتهاي آدرس الزامي است ..... مثال : خوزستان - اهواز - خيابان عامري - پلاك 21 - كد پستي 2334875690 ..... پرداخت وجه به مامور پست ..... تحويل 2 الي 7 روز كاري ..... با تشكر

-- هزینه قابل پرداخت = هزینه محصول + هزینه پستی تحویل به مامور پستی

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان فرانسه، ،
:: برچسب‌ها: آموزش زبان فرانسه, آموزش زبان, آموزش زبان فرانسوی, بهترين آموزش زبان فرانسه, يادگيري زبان فرانسوي, يادگيري زبان فرانسه, زيباترين زبان دنيا,


دو شنبه 5 مهر 1394
ن : khashayar

آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون به صورت شنیداری دیداری گفتاری

آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون به صورت شنیداری دیداری گفتاری

قیمت: 26000 تومان

آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون به صورت شنیداری دیداری گفتاری ومکالمه

Rosetta Stoneنام مجموعه آموزشی فوق العاده ای از کمپانی Rosetta Stone آمریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن AudioLingual، Communicative و TaskBased Study برای آموزش زبان، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی می باشد که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.این کمپانی پکیج های زبان مختلف و متعددی را همراه با نرم افزار منحصر به فرد خود در اختیار علاقمندان به زبان های مختلف دنیا قرار داده است تا با انتخاب هریک بتوانند زبان مورد نظر را به خوبی فراگیرند.
این نرم‌افزار چندرسانه‌ای به وسیله تصویر، صدا و ویدئو و در عین حال بدون ترجمه، به آموزش کلمات و دستور زبان می‌پردازد. عنوان این نرم‌افزار از سنگ ‌نبشته‌ای در مصر باستان با همین نام برگرفته شده است
در این نرم افزار شما معنی کلمات را با استفاده از وابستگی آنها به تصاویرشان و همچنین وابستگی به سایر لغات بسیار بهتر درک خواهید کرد تا اینکه معنی فارسی آنها را بیاموزید. این شیوه آموزش در حال حاضر در کانون های آموزش زبان نیز در کشور به کار گرفته می شود.

ویژگی های نرم افزار Rosetta Stone
آموزش زبان با روشهای گفتاری و شنیداری و دیداری به صورت صوتی و تصویری
آشنایی با لغات و جملات و یادگیری آنها
محیط بسیار ساده و کارآمد قابل استفاده برای تمام کاربران مبتدی تا پیشرفته
استفاده از بیش از ۷۵۰۰ تصویر برای آموزش
مورد تایید دانشگاه ها و موسسات بین المللی مانند ناسا و آی بی ام
استفاده از تکنیک مقایسه گفتار کاربر با تلفظ صحیح جملات
آموزش ۴ مهارت گفتار، نوشتار، درک مکالمه، درک مطلب نوشتاری
آموزش با استفاده از تمرین و تست های ۴ گزینه ای
حاوی بیش از ۲۰۰ درس با سطح بندی
بیش از ۴۰۰ ساعت آموزش به شیوه تعاملی
آموزش مکالمات روزمره و کاربردی زبان ها
قابلیت تصحیح تلفظ کاربر از طریق میکروفن
آشنایی با گرامر و یادگیری آن.
آموزش خواندن و نوشتن لغات
تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده.
گرفتن تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی.
یادگیری در 210 جلسه به صورت سطح بندی 92 و 118 جلسه ای.
داشتن تمرین های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها.
داشتن مجموعه از آموزش های کاربردی و مفید در هر زبان.
امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاه ها و کلاسهای زبان خارجه
مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال ، نسبت های خانوادگی و ... در زبان
آموزش طریقه ی پرسیدن سوال ، احوال پرسی و ...در زبان
آموزش ساعات مختلف روز، روزهای هفته ، آب و هوا و ... در زبان
آموزش انواع معذرت خواهی ها ، درخواست های مودبانه و ...
آموزش سفارش دادن غذا در رستوران ، خرید نمودن و ...
و ...

نرم افزار رزتا استون عرضه شده توسط این فروشگاه نیاز به نصب ندارد و کار با آن بسیار آسان است

روش خرید: برای خرید آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون به صورت شنیداری دیداری گفتاری و مکالمه روشی کارا و مفید / ارجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، آموزش زبان انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار رزتا استون, آموزش زبان انگلیسی سطح 1, آموزش زبان انگلیسی سطح 2, آموزش زبان انگلیسی, آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون, آموزش زبان انگلیسی رزتا استون, رزتا استون, ,


دو شنبه 27 شهريور 1394
ن : khashayar

Download English Learning Books

Cohesion in English to ASL simultaneous interpreting ...
کتاب الکترونیکی 504 واژه در قالب pdf
از جمله ویژگی هایی که این اثر را از بقیه آثار موجود مشابه متمایز می سازد می توان به همزمانی متن اصلی و ترجمه و همچنین به گردآوری کلیه لغات در پایان کتاب اشاره نمود. حروفچینی و صفحه آرایی زیبا و منظم آن نیز احساس راحتی به خواننده داده و در پرینت گرفتن آن نیز اثری متمایز حاصل می گردد. ...
Abstract. Interpretations are as unique as the professionals who produce them. That being the case, how do we find out what factors contribute to choices made in an interpretation, particularly when a majority of the work tasks involved in the interpreting process occur, unobservable, in the brain of the practitioner. Think Aloud Protocols (TAP) provide a means for gaining access to the inner work ...
Introduction: The city as translation
zone
Michael Cronina & Sherry Simonb
a Centre for Translation and Textual Studies, Dublin City
University, Ireland
b Département d’études françaises, Concordia University,
Montreal, Canada
Published online: 09 Apr 2014.
...


:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، آموزش زبان انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: Cohesion in English to ASL simultaneous interpreting, Think aloud protocols, کتاب 504 واژه, ,


دو شنبه 20 شهريور 1394
ن : khashayar

آموزش نگارش مقاله به زبان انگلیسی

آموزش نگارش مقاله به زبان انگلیسی

آموزش نگارش مقاله به زبان انگلیسیآموزش نگارش مقاله به زبان انگلیسی
راهنماي ساده نگارش مقالات به زبان انگلیسی

تعداد صفحات :4 
فرمت : ورد + pdf

راههاي بسیاري براي نوشتن یک مقاله وجود دارد. شکل استاندارد مقاله از الگوهاي پایه اي مشابهی پیروي می کند که ما در این نوشته به آن خواهیم پرداخت
دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، آموزش زبان انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش نگارش مقاله به زبان انگلیسی, نگارش مقاله به زبان انگلیسی, آموزش نگارش مقاله, راهنمای نگارش مقاله به زبان انگلیسی, نگارش مقاله به زبان انگلیسی, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, ,


دو شنبه 17 شهريور 1394
ن : khashayar

جزوه یادگیری لغات 504 به روش کدینگ

جزوه یادگیری لغات 504 به روش کدینگ

 

!!!!!  فرمت فایل: PDF

 

تصویر سازي یا کدگذاري لغات چیست؟
روش تصویر سازي یا کدگذاري لغات اخیرا به عنوان یکی از شیوه هاي نوین براي به خاطر سپردن بهتر لغات در زمان کمتر و با صرف وقت کمتري مطرح شده است که امکان ماندگاري بیشتر لغات در ذهن مخاطب را نیز فراهم می آورد. و امروزه همایش‌هایی هم در جاي جاي ایران در این خصوص برگزار می شود. این روش تصویر سازي براي یادگیري لغات می‌باشد که به نظر من عنوان" سر نخ سازي" مفهوم بهتر و قابل درك تري به این روش خواهد داد. این روش به این صورت می باشد که شما سعی می کنید با توجه به دانش قبلی خودتان براي لغتی که در تلاش براي درك یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید

برای یادگیری بسیاری از لغات انگلیسی می توان از تداعی یا تصویرسازی استفاده کرد، به این صورت که بین کلمه ای که می خواهیم یاد بگیریم و دانسته های قبلی خود در زمینه های مختلف علمی و اجتماعی رابطه ایجاد می کنیم. ما با شکستن کلمه سعی می کنیم قسمتی آشنا در آن کلمه پیدا کنیم که ما را به معنی آن برساند، گاهی برعکس چیزی به کلمه اضافه می کنیم تا کلمه ای آشنا به دست آید، گاهی مثالی جالب یا خنده دار برای کلمه پیدا می کنیم، گاهی تاریخچۀ به وجود آمدن کلمه به ما کمک می کند، گاهی از زبان مادری خود ، خواه فارسی باشد یا ترکی یا لری یا کردی یا عربی  استفاده می کنیم،  گاهی با کلمه بازی می کنیم ، گاهی به صدای کلمه، ریتم یا موسیقی آن توجه می کنیم، و گاهی الگوهای  جذابی در بین کلمات پیدا می کنیم تا آن کلمه یا کلمات در ذهن ما بمانند. نتیجۀ کار شگفت انگیز است. لغاتی که ما به این شکل و با روش تداعی یاد  می گیریم شاید دیگر هرگز از یادمان نروند.

نمونه ای از لغات کدبندی شده:

qualify: کد: (جنس های با quality(با کیفیت) شایسته خرید هستند) = < معنی لغت: شایسته، با لیاقت >

captive: کد: (کاپیتان کشتی توسط دزدان دریایی اسیر شد) = <معنی لغت: اسیر،گرفتار>

numerous: کد: (تعداد نامه رسان های شهر تهران زیاد است) = <معنی لغت: زیاد،متعدد >

linger: کد: (کنگر خورد و لنگر انداخت) = < معنی لغت:این پا و ان پا کردن >

obvious: کد: (اب زلال و شفاف است) = < معنی لغت: واضح-شفاف>

crafty: کد: (کرفس بخور تا مکار و حیله گر شی) = < معنی لغت: مکار >

persuade: کد: (پرسپولیس ترغیب شد که امسال قهرمان لیگ شه!) = < معنی لغت: ترغیب شدن، متقاعد شدن >

توجه: شهریه کارگاه های اموزش روش کدینگ در تهران حداقل ۶۰ هزار تومان و شهرستان ۱۰۰ هزار تومان می باشد، پس شما می توانید با تهیه این جزوه، از پرداخت هزینه های اضافه اجتناب نمایید.

 این جزوه شامل لغات+معنی لغات+کدبندی می باشد.

این کتاب مناسب جهت استفاده علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی می باشد، که در قالب pdf در 129 صفحه گردآوری شده است.


 



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، آموزش زبان انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: جزوه یادگیری لغات 504 به روش کدینگ , کتاب 504, دانلود کتاب 504, لغات 504, ,


دو شنبه 14 شهريور 1394
ن : khashayar

دانلود تست واژگان آیلتس

دانلود تست واژگان آیلتس
 
دسته بندی موضوعی : آمادگی آزمون آیلتس
فرمت فایل pdf
حجم فایل 752 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125
مرور واژگان انگلیسی برای آزمون آیلتس یک شانس عالی برای تقویت و تست واژگان جهت آمادگی واقعی در آزمون های انگلیسی بخصوص آزمون آیلتس

دانلود تست واژگان آیلتس

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تست واژگان آیلتس, نمونه سوالات آمادگی آزمون آیلتس, تست واژگان آیلتس, دانلود تست واژگان آیلتس, آزمون آیلتس, نمونه سوالات آزمون آیلتس, ,


دو شنبه 11 شهريور 1394
ن : khashayar

دانلود کتاب Focus on Academic Skills for IELTS

دانلود کتاب Focus on Academic Skills for IELTS


کتالب Focus on Academic Skills for IELTS برای متقاضیان آزمون آکادمیک آیلتس از سوی انتشارات لانگمن ارائه شده است. در این کتاب به هر چهار مهارت آزمون پرداخته خواهد شد. این مجموعه بر روی Reading و Writing تاکید بیشتری دارد و در قالب 10 نمونه و 20 درس مطاللب را عنوان نموده است. از ویژگی های این کتاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- فایل PDF به همراه فایل صوتی

2- اطلاعات در مورد آزمون آیلتس و نکات مفید آزمون آکادمیک

3- نقد و بررسی در پایان درسها

4- به همراه پاسخ تمرین و Transcript فایل های صوتی

 

لینک دانلود



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب Focus on Academic Skills for IELTS , کتاب Focus on Academic Skills for IELTS , Focus on Academic Skills for IELTS,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.