نکات مهم خرید ملک در ترکیه
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

شنبه 25 خرداد 1398
ن : khashayar

نکات مهم خرید ملک در ترکیه

نکات مهم خرید ملک در ترکیه

قوانین خرید ملک و اخذ اقامت در ترکیه ، راهنمای خریداران خارجی

طبق تبصره 35 قانون املاک و اراضی به شماره تصویب 2644   در 18 ماه مه سال 2012 تملک و خرید اراضی برای تمامی اتباع خارجی در ترکیه بلا مانع اعلام شد.

شهروندان خارجی می توانند هر نوع ملکی از جمله (خانه،تجاری،زمین و اراضی ) را با کسب استعلام از مراجع مربوطه خریداری نمایند

شهروندان خارجی که اقدام به خرید زمین برای ساخت ملک می کنند، می بایست طی 2 سال اقدام به شروع ساخت پروژه معرفی شده به وزاتخانه نمایند.

 

    شرایط ،محدودیت و عقود لازم برای خریدار خارجی

 

الف : هر شهروند خارجی میتواند تا مرز 30 هکتار از اراضی جمهوری ترکیه را خریداری نماید

ب : شهروند خارجی حق تملک و یا اجاره اراضی جمهوری ترکیه را که در مناطق نظامی-امنیتی واقع شده اند را         ندارد

ج : شهروند خارجی میتواند تنها تا 10 درصد از اراضی و املاک هر ناحیه/شهر را خریداری نماید

د : شهروندان خارجی و یا شخصیت های حقوقی ثبت شده در خارج از ترکیه میتوانند از مالکین و موسسات مالی (بانک) معتبر درخواست خرید اعتباری داشته باشند و قانون محدودیتی در این مورد ندارد

هـ : شرایطی که باعث می شود ملک و عقود مربوطه کا لم یکن طلقی شوند عبارت است از :

اگر عقود و ملک مورد معامله باعث نقض و شکسته شدن قانونی شده باشد

عدم تایید ملک یا معامله از سوی وزارتخانه و ارگان های امنیتی

پایان یافتن مهلت قانونی برای شروع پروژه (ها) ی معرفی شده به وزارتخانه مربوطه

عدم پایان کار طبق برنامه ارائه و ثبت شده به وزارتخانه مربوطه

 

سایر موارد حائز اهمیت برای متقاضیان خارجی خرید ملک در ترکیه

 

استعلام وضعیت ملک از سازمان ثبت اسناد و املاک ترکیه در خصوص بدهی ملک، وام، محدودیت قانونی اعمال شده بر ملک توسط دستگاه قضایی

اگر یکی از دفاتر درخواست خرید خانه توسط متقاضی خارجی را رد کرد، متقاضی می تواند از طریق اداره و یا سرپرستی منطقه به طرح درخواست مجدد اقدام نماید

دقت در انتخاب مشاوران،سازندگان، متقاضی میتواند از مشاور و یا سازندگان درخواست ارائه مجوز های قانونی آنها را داشته باشد و یا از صحت فعالیت آنها با استعلام از مراجع مربوطه مطمئن شود

 

خرید ملک در کشور ترکیه یکی از شاخصه های بررسی درخواست اقامت توسط وزارت کشور جمهوری ترکیه می باشد و به تنهایی تضمین کننده اخذ اقامت دائم و یا کوتاه مدت خریدار نمی باشد، تصمیم اعطای اقامت در اختیار وزارت کشور و بر اساس شاخصه های متفاوتی صورت می پذیرد. خریدار می بایست قبل از اقدام به خرید به نیت اخذ اقامت و یا تابعیت کشور ترکیه بر اساس تبلیغات انجام شده صحت آنها را از وزارت کشور ترکیه و یا سفارت جمهوری ترکیه در کشور مبدا را جویا شود

برای ارتباط با امور مشتریان موسسه رواک و درخواست بررسی شرایط توسط کارشناسی حقوقی موسسه میتوانید از طریق لینک های واتساپ و تلگرام یا شماره های موجود در سایت موسسه رواک یا صفحه ارتباط با ما به آسانی با ما تماس گرفته و از اجاره ملک  یا خرید ملک در ترکیه تا اخذ کارت اقامت ترکیه را از ما بخواهید.

 

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است

 




شنبه 25 خرداد 1398
ن : khashayar

انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به ترکیه

انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به ترکیه

انسان ها همیشه در ذات خود به دنبال رشد و تکامل هستند و تنها یک بار فرصت زندگی کردن دارند. امروزه به دلیل فراهم آمدن شرایط گوناگون، مهاجرت به ترکیه برای بالاتر بردن سطح زندگی و ساختن آینده‌ ای بهتر به پدیده ای رایج تبدیل شده است.

همانطور که میدانید برای گرفتن اقامت ترکیه راه های بسیاری وجود دارد که منجر به گرفتن اقامت ترکیه میشود که به اختصار میتوان از اقامت توریستی ترکیه ،اقامت دانشجویی ترکیه ،اقامت از طریق خرید ملک ترکیه ، اقامت از طریق ثبت شرکت ترکیه اشاره نمود که تمامی این نوع اقامت ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارند که انجام هر کدام از این موارد احتیاج به مشاوره ی دقیق و بررسی خاص هر کدام را به طور مجزا دارا میباشد.شرکت شایان ترکیه با داشتن کادری مجرب و متخصص در امور اقامت ترکیه و انجام تمامی مراحل قانونی تا پایان کار  شما عزیزان را همراهی مینماید.

اقامت توریستی ۹۰ روزه

اقامت ترکیه توریستی برای دارندگان پاسپورت ایرانی نیازی به ویزا ندارد و دارنده آن می تواند به مدت ۳ ماه یا ۹۰ روز در خاک ترکیه بماند.این ویزا در طول بازه زمانی ۱۸۰ روز ۹۰ روز آن را در ترکیه میتوانید بمانید.

اقامت ۱ یا ۲ ساله توریستی ترکیه

درصورتی که خواهان ماندن بیش از ۳ ماه، در ترکیه باشید، باید اقامت ۱ یا ۲ ساله درخواست دهید. با این نوع اقامت اجازه کار کردن ندارید, اما میتوانید خرید ملک, تحصیل, ثبت شرکت,خرید ماشین, درخواست ویزای شینگن و سایر موارد را میتوانید انجام دهید. با اجاره ی یک منزل مسکونی و تایید اجاره نامه و ثبت نام در اداره مهاجرت ترکیه و جمع آوری یک سری اسناد ، امکان اخذ مجوز ۱ یا ۲ ساله نیز وجود دارد.هزینه مجوز توریستی برای افراد بالای ۱۸ سال در سال ۲۰۱۹ فقط یک بیمه سلامت و ۸۰ دلار آمریکا و ۸۹ لیر هزینه دولتی میباشد افراد زیر ۱۸ سال فقط ۴۰ دلار آمریکا و ۸۹ لیر پول کارت دارا میباشد (بیمه سلامت ترکیه با توجه به سن افراد تغییر میکند بین ۱۴۰ لیر تا ۸۰۰ لیر میباشد)

 

اقامت تحصیلی

برای اخذ اقامت تحصیلی ابتدا باید در یکی از دانشگاه های ترکیه چه خصوصی چه دولتی به طور رسمی پذیرش بگیرید و با داشتن شماره دانشجویی میتوانید برای اقامت تحصیلی اقدام کنید .هزینه اقامت تحصیلی در سال ۲۰۱۹, ۸۹ لیر که فقط هزینه کارت اقامت هست پرداخت میکنید و هزینه بیمه سلامت که با توجه به سن بین ۱۴۰ لیر تا ۸۰۰ لیر میباشد و هزینه دولتی دیگه ای ندارد.

اقامت ترکیه با خرید ملک اقامت

ترکیه با خرید ملک زیر ۲۵۰ هزار دلار باید ۵ سال تمدید شود و بیش از ۱۸۰ روز از کشور خارج نشوید و هیچ گونه تخلف قانونی نداشته باشید, بعد از آن میتوانید با یک سری شرایط دیگر اقدام به گرفتن اقامت دائم کنید. لازم به ذکر هست که ملک خریداری شده اگر بالای ۲۵۰ هزار دلار ارزش داشته باشد, پاسپورت این کشور بلا فاسله برای خودتان و افراد زیر ۱۸ سال خوانوادهتان تعلغ میگیرد پیام بسیار مهم در راستای اجرای سیاستهای جدید مهاجرتی کشور ترکیه در سال ۲۰۱۸ هزاران ایرانی که از قبل در این کشور با اقامتهای کوتاه مدت (سالیانه – توریستی) زندگی میکردند از آنجاکه دارندگان این نوع اقامت به هیچ عنوان حق کارکردن در ترکیه را ندارند.دولت پس از مواجه شدن با موج مهاجرت ایرانیان و کشف مواردی متعدد از کار سیاه و غیرقانونی آنان تصمیم به اجرای سیاستی مقابله جویانه گرفت و اولین سیاست برای افرادی که قصد اخذ اقامت توریستی را دارند این است که تمکن مالی ، گردش حساب و حقوق خود در ایران و گواهی عدم سوء پیشینه را همراه با مدارک به اداره مهاجرت اثبات نمایند .بدین ترتیب بصورت کلی اقامت افرادی که بعداز ۵ سال تمدید اقامت توریستی خود به یکی از امور توجیه پذیر اقامت (ثبت شرکت,خرید ملک,ازدواج, سرمایه گذاری)نپرداخته باشند تمدید نخواهد شد.

اقامت از طریق سرمایه گذاری  ثبت شرکت

از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت به تنهایی به شما اجازه مهاجرت دائم نمی دهد. با ثبت شرکت شما باید اجازه کار ترکیه را دریافت کنید که اجازه کار باید ۵ نفر ترک را به صورت سوری یا حقیقی در استخدام داشته باشید بعد به شما اجازه کار داده خواهد شد و سپس با اخذ اجازه کاری ۱ ساله موقت و تمدید سالیانه آن تا ۵ سال می توانید اقامت دائم اخذ نمایید.

 

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




شنبه 25 خرداد 1398
ن : khashayar

آیا به دنبال یک سفر راحت و ایمن با اتوبوس هستید؟

آیا به دنبال یک سفر راحت و ایمن با اتوبوس هستید؟

سفر با اتوبوس یکی از سفرهای ارزان قیمت و به صرفه است که دانشجویان به آن علافه زیادی دارند. علت آن هم کاملا مشخص است قیمت آن است! یک دانشجو شاید شغل مناسبی برای پرداخت هزینه های زیاد هواپیما و یا حتی قطار را نداشته باشد، به همین دلیل است که به دنبال یک جایگزین باید بگردد. اما چگونه با پرداخت هزینه کم یک سفر راحت داشته باشیم؟ چه مواردی را با خود به همراه ببریم؟ این نکات را باید قبل از خرید بلیط اتوبوس بدانید.  

 

آیا حق و حقوق خود را می دانید؟

 این حق شماست که بدانید در یک سفر با  اتوبوس چه مسیری را برای رسیدن به مقصد طی و از چه جاده‌ها و شهرهایی گذر می‌کند. معمولا شرکت‌های حمل و نقل، هنگام صدور بلیت، مسیر سفر را به شما اطلاع می‌دهند. نرخ خدمات حمل و نقل مسافر با اتوبوس هر سال را وزارت راه و ترابری از سوی سازمان حمل و نقل پایانه‌های کشور صادر می‌کند.

 

شرکت‌های مسافربری باید در صورت درخواست شما بدون دریافت وجه اضافی، بلیت صادره را تمدید کنند. برای کودکان زیر ۵ سال که صندلی جداگانه‌ای به آنها اختصاص نمی‌یابد، خدمات حمل و نقل رایگان است. شرکت‌های مسافربری ملزم هستند در همان ساعتی که در بلیت شما درج شده وسیله نقلیه مناسبی برای سفر شما آماده کنند، ولی در صورت تاخیر بیش از یک ساعت در حرکت وسیله نقلیه عمومی، شرکت ملزم به تامین وسیله نقلیه جایگزین و یا استرداد کل مبلغ بلیت در صورت درخواست مسافر است. پس قبل از خرید بلیط اتوبوس به این نکته توجه کنید.

 

اگر شما تا یک ساعت قبل از آغاز سفر نوروزی از سفر منصرف شوید شرکت‌های مسافربری با کسر ۱۰ درصد کل مبلغ بلیت، پول بلیت را به شما باز می‌گردانند. فراموش نکنید اگر اتوبوس شما در طول سفر دچار نقص فنی شد و از ادامه سفر بازماند، شرکت حمل و نقل موظف است بدون ایجاد هزینه اضافی و در اسرع وقت، وسیله مناسب را برای انتقال مسافران فراهم کند.

 

 

به نکات بهداشتی و سلامت دقت بیشتری بکنید

 رانندگان اتوبوس‌ها را شرکت‌های حمل و نقل از میان افرادی که صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای دارند و آزمون‌های لازم را گذرانده‌اند، برمی‌گزینند. کارکنان اتوبوس در طول سفر نوروزی موظفند اصول اخلاقی و شئونات اسلامی را رعایت کنند. همچنین در زمان و مکان مناسب برای بجا آوردن نماز توقف کنند. فراموش نکنید رعایت اصول بهداشتی اتوبوس تحت نظارت مسوولان شرکت مسافربری است و شما می‌توانید اگر شکایتی در این زمینه داشته باشید این شکایت را با این مسوولان در میان بگذارید.

 

پذیرایی از مسافران در داخل اتوبوس و ارائه آب آشامیدنی باید با استفاده از ظروف یک‌بارمصرف استاندارد باشد.

 

ایمنی در اتوبوس را جدی بگیرید

اگر طول سفر نوروزی شما بیش از هشت ساعت است باید حتما یک راننده کمکی در اتوبوس شما حضور داشته باشد تا در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی راننده اول جایش را با او عوض کند. هیچ راننده‌ای حق ندارد با سرعت غیرمجاز براند. فراموش نکنید سرنشینان اتوبوس برای حوادث احتمالی بیمه شده‌اند و اگر خدای‌نکرده حادثه‌ای در طول سفر رخ دهد شرکت بیمه‌گر در حد تعهدات خسارات وارده به مسافران را جبران می‌کند.

 

 

برای سفر چقدر بار می توانم حمل کنم؟

شما در طول مسافرت با اتوبوس می‌توانید ۲۰ کیلوگرم بار را به ازای هر نفر همراه ببرید و اصلا لازم نیست بابت آن هزینه اضافی به شرکت اتوبوسرانی بپردازید. وقتی شما بار و وسایل‌تان را تحویل می‌دهید مسوولیت نگهداری آن برعهده شرکت مسافربری است. مسافران باید در قبال تحویل بارشان به شرکت مسافربری، برچسب شماره‌دار مربوط به بار خود را دریافت کنند.

 

اگر بد خواب هستید توجه کنید

اگر شما در طول سفر با اتوبوس خواب‌تان نمی‌برد و چندین ساعت کلافه می‌شوید می‌توانید قبل از سفر یک عدد قرص خواب‌آور ضعیف با تجویز پزشک‌تان مصرف کنید.

 

استفاده از هدفون را فراموش نکنید

اگر سر و صدای مسافران، گریه کودکان و حتی رفت و آمد ماشین‌ها در جاده شما را ناراحت می‌کند می‌توانید یک هدفون همراه ببرید و در طول سفر با اتوبوس به‌خصوص در طول شب گوش‌هایتان را با آن بپوشانید.

 

از شرکت مسافربری مشهور خرید کنید

ممکن است شما بلیت ‌گران‌تری بخرید ولی در عوض سفر نوروزی‌تان را در اتوبوسی سپری می‌کنید که ایمن‌تر است. خدمات بیشتری به شما ارائه می‌شود و صندلی‌های بهتری دارد بنابراین شرکت‌های مسافربری برتر را انتخاب کنید.

 

دور رستوران های بین راهی را خط بکشید

باید گفت در رستوران بین‌راهی استانداردی وجود ندارد. سطح بهداشت این واحدها در حد ابتدایی است. اگر مجبورید در این مکان‌ها غذا بخورید دست‌کم آنهایی را برگزینید که معتبرتر هستند. اگر چه معمولا رانندگان اتوبوس در رستوران‌های خاص توقف می‌کنند و استفاده از رستوران بهتر، ‌مقدور نیست ولی برای ارزیابی سطح بهداشت این رستوران‌ها به وضعیت دستشویی‌ها، لباس کارگران،‌ نظافت میزها، حضور حشرات و تمیزی وسایل غذا مثل چاقو و چنگال و لیوان دقت کنید.

 

تفاوت سفر با اتویوس و قطار چیست؟ کدامیک را انتخاب کنیم؟

  • ازلحاظ هزینه بلیط، قطارها رنج قیمتی بالاتر و وسیع‌تری دارند؛ اما نا گفته نماند که در بعضی قطارهای اتوبوسی قیمتی پایین‌تر از قیمت بلیط اتوبوس هم می‌بینیم.
  • متأسفانه به دلیل نبود شبکه ریلی در تمام نقاط کشور امکان استفاده از آن در تمام ‌مسیرها فراهم نیست دراین میان اتوبوس‌ها توانسته‌اند با خدمت‌رسانی در تمامی خطوط بین‌شهری از این جنبه از قطارها پیشی بگیرند.
  • ازلحاظ امنیت، اتوبوس امنیت پایینی دارد وهمان طور که در اخبار می‌بینیم خطاهای انسانی در حین رانندگی و یا فرسودگی اتوبوس و یا شرایط بد جوی در فصل‌های سرد سال سبب اتفاقات ناخوشایندی برای مسافران می‌شود.
  • ازلحاظ راحت بودن سفر، حتی سفر با قطارهای با کمترین امکانات نیز هم راحت تر از اتوبوس است. مهم‌ترین ویژگی‌اش هم این است که شما در قطارها به‌راحتی در هر زمان به سرویس بهداشتی، برق موردنیاز گوشی و تبلت و مواد غذایی دسترسی دارید و با خیالی آسوده از مسیر سفر خود لذت می‌برید.



شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

آشنایی با یو پی اس و نحوه خرید آن

آشنایی با یو پی اس و نحوه خرید آن

منبع تغذیه بی وقفه یا UPS یک دستگاه است که به کامپیوتر تا زمانی که منبع اصلی برق از دست رفته است، متصل می شود تا برق آن را تامین کند. این دستگاه همچنین محافظت در برابر صدمات برق را فراهم می کند.

منبع تغذیه اضطراری یا منبع برق بی وقفه یا UPS یک دستگاه الکتریکی است که هنگامی که منبع تغذیه ورودی یا برق قطع می شود، برق اضطراری را تحمیل می کند. یو پی اس سیستم برق اضطراری یا ژنراتور آماده به کار متفاوت است که با تامین انرژی ذخیره شده در باتری ها، ابررایانه ها و یا فلاش ها ، حفاظت در برابر وقوع قطع برق ورودی را فراهم می کند. زمان کار بیشترین منبع برق اضطراری نسبتا کوتاه است  یعنی در فقط چند دقیقه اما برای شروع به کار یک منبع برق آماده به کار ، تجهیزات محافظت شده بسته کافی است. UPS یک نوع سیستم قدرت مداوم است.

فرا یو پی اس یکی از حوزه منبع تغذیه بدون وقفه می باشد که با هدف اطلاع رسانی مشتریان خرید یو پی اس و باطری یو پی اس امید دارد تا بتواند متقاضیان خرید این محصولات را راهنمایی کرده و کمک بسزایی در خرید این محصول کرده باشد .

تعمیر انواع یوپی اس و باطری

از دیگر خدمات این سایت ، تعمیرات و سرویس دهی انواع یو پی اس و باتری یو پی اس می باشد. همچنین با استفاده از مقالات موجود می توانید اطلاعات خود را در زمینه تعمیر یو پی اس کامل کنید.

یو پی اس برای کامپیوتر

امروزه نقش رایانه ها و کامپیوتر های شخصی را در زندگی انسان ها نمی توان نادیده گرفت، و هرچه پیش می رویم،  ابعاد بیشتری از زندگی بشر تحت الشاع کامپیوتر ها و دنیای دیجیتالی می گردد.  از بانکداری و خرید اینترنتی گرفته تا ماشین های اداری که در آنها  کاغذ جای خود را به داده های کامپیوتری سپرده است.

آنگونه که  می دانید کامپیوتر شخصی شما برای تغذیه مدار های الکترونیک خود نیاز به برق شهر دارد و  اختلالات شبکه برق بر عملکرد سیستم های کامپیوتری شما تاثیر منفی می گذارد و حتی ممکن است باعث از بین رفتن قطعات آن شود.

یکی از راه حل های مهم برای حفاظت در برابر نوسانات برق شهر و یا نوسانات الکتریکی استفاده از دستگاه یو پی اس یا منبع تغذیه برق اضطراری است. بنابراین استفاده کردن از استابلایزر  یا  یوپی اس های مناسب برای تثبیت کردن ولتاژ خروجی راهکاری مناسب برای حل این مشکلات است.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

بهترین محل خرید تجهیزات سلامتی

بهترین محل خرید تجهیزات سلامتی

سلامت تجهیز اعتمادی ارائه دهنده برترین تجهیزات بدون عوارض در گروه های حذف موهای زائد ، لاغری و تناسب اندام ، جوانسازی و از بین بردن لک ، تجهیزات نوری تسکین دهنده درد و جلوگیری از پیری زودرس و همچنین تجهیزات درمانگاه ها ، مراکز پزشکی و بیمارستان ها می باشد. همچنین این مجموعه با ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین تجهیزات روز دنیا همراه با محصولات دارای استانداردهای CE و FDA گامی کوچک در راستای پیشرفت تجهیزات پزشکی میهن عزیزمان داشته باشد. امید است با همکاری شما عزیزان ما را در این مسیر همراهی فرمایید.

 

دستگاه های حذف موهای زائد:

  • IPL / Elight
  • SHR / OPT
  • دایود لیزر
  • الکساندریت لیزر
  • ان دی یاگ لیزر

دستگاه های جوانسازی و پوست:

  • آر اف
  • حذف تاتو
  • حذف واریس
  • فرکشنال CO2
  • هایفو

دستگاه های لاغری و تناسب اندام:

  • کرایو لیپولیزیس
  • کویتیشن

دستگاه های مراقبتی:

  • لیزر تراپی
  • افزایش رشد مو

سایر دستگاه ها :

  • سونوگرافی
  • لیزر دندانپزشکی
  • حذف واریس
  • حذف تاتو
  • دستگاه های چند منظوره

ضمانت رضایت مندی مشتری :

کلیه دستگاه ها دارای ۱ الی ۳ ماه مهلت تست کیفیت توسط مشتری می باشند که در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت دستگاه خریداری شده مبلغ به حساب شما عودت داده می شود.

تمامی دستگاه های دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی توسط ما می باشند و شما می توانید با خیال آسوده و بدون نگرانی از تامین قطعات پس از پابان گارانتی به کار خود ادامه دهید.

تمامی دستگاه های خریداری شده از ما ارسال رایگان به تمامی شهرهای کشورهای ایران ، عراق ، امارات متحده عربی ، گرجستان و ارمنستان می باشند.

________________________________________

ساعات کاری : شنبه الی چهار شنبه - یکسره از 9 الی 17

وبسایت : etemadimed.ir

اینستاگرام : etemadimed

...............................................................................................................................

توضیحات کامل تر دستگاه ها :

دستگاه های حذف موهای زائد :

دارای ۳ طول موج ( با داشتن ۳ طول مول موج متفاوت میتواند نتایج عالی و ماندگاری را دارا باشد. )

■ الکس با طول موج ۷۵۵nm

برای طیف گسترده ای از انواع مو و رنگ. طول موج الکساندرت جذب انرژی بیشتری را از طریق کروموفور ملانین به ارمغان می آورد، و آن را برای طیف وسیعی از انواع مو و رنگ های مخصوص به خصوص موهای رنگی و نازک ایده آل می کند. به ویژه برای مناطق حساس و نازک مانند پشت لب و ابروها و …. مناسب است.

■ طول موج ۸۰۸nm

۸۰۸mnm دارای سطح جذب ملانین متوسط است و برای انواع پوست های تیره تر ایمن تر است.این طول موج مناسب برای  درمان دست ها، پاها، گونه ها و ریش مناسب است.

■  طول موج ۱۰۶۴nm

برای انواع پوست تیره مناسب است.

طول موج ۱۰۶۴ نانومتر با پایین بودن میزان ملانین مشخص شده است، و این یک راه حل مناسب برای انواع پوست تیره است.

در عین حال، ۱۰۶۴ نانومتر عمیق ترین نفوذ فولیکول مو را ارائه می دهد، به این ترتیب می توان موهایی که در عمق بیشتری هستن را درمان کرد.

  • دایود لیزر

یکی از دستگاه های لیزر مورد استفاده جهت از بین بردن موهای زائد ، دستگاه لیزر دایود است.

این نوع لیزر به منظور از بین بردن موهای زائد از طول موج ها ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر استفاده می کند که جذب این طول موج ها در ملانین سیاه رنگ فولیکول های مو از لیزر الکساندریت کمتر ولی از لیزر ان دی یاگ و ای پی ال بیشتر می باشد.

لیزر دایود به دلیل وسعت تنظیمات طول پالس و انرژی ، کاربردهای فراوانی دارد و جهت از بین بردن موهای زائد نژاد ایرانی و افراد با پوست های تیره نیز به خوبی موثر می باشد.

مزایای لیزر دایود:

عمق نفوذ بیشتر لیزر دایود نسبت به لیزر الکساندریت

دارای پالس یکنواخت و در نتیجه کاهش ریسک استفاده از این نوع لیزر

خنک سازی سطحی پوست

کاربرد این نوع لیزر در نژاد ایرانی و پوست های تیره

  • دستگاه لیزر SHR + OPT

می توان گفت که دستگاه اس اچ آر در گروه فلش لامپ های زنون انقلاب محسوب می شود و در سرعت و بدون درد بودن برای مشتری بسیار جذاب می باشد. هر چند در آینده توضیح خواهم داد که همچنان نفوذ و تاثیر دستگاه اس اچ آر محل بحث محافل علمی است.

سرعت بالا:

دارا بودن سرعت زیاد در نسل جدید سرعت بالای این دستگاه به نسبت دستگاه های دیگر و قبلی چندین برابر شده است و می توان گفت که در نیم ساعت کل بدن را می توان لیزر زد.

بدون درد:

به شما اطمینان می دهیم که با این دستگاه لیزر شما یک لیزر بدون دویای یک لیزر بدون درد و هیچ سوزشی رو پوست را تجربه خواهید کرد، اشعه بدون سوزش و گرمای لیزر همراه با خنک کنندگی بی نظیر، یک لیزر کاملا خنک و بدون درد را به شما ارائه می کند.

تعداد جلسات کمتر:

با استفاده از دستگاه لیزر اس اچ آر ، شما می توانید به نسبت دستگاه های دیگر و روش های دیگر در کمترین زمان به نتیجه ایده ال خود برسید.

کاربرد:

جوان سازی پوست

حذف موهای زائد

حذف رنگدانه

حذف آکنه و جوش

..................................................................................................................................................

دستگاه های جوانسازی و پوست :

  • لیزر فرکشنال co2

لیزر فراکشنال یا فراکسل علاوه بر بهبودی قابل ملاحظه اسکارها و جای جوش صورت (جوشگاه های پوستی) در درمان پیری پوست خصوصا شلی پوست و چروک صورت و چروک های دور چشم و دوردهان هم کاملا موثر است عوارض بعد از این نوع لیزر بسیار کم است و زخم بسیار سطحی بعد از این لیزر بسرعت طی 3 تا 5 روز و قرمزی بعد از ان هم حداکثر بعد ازدو تا چهارهفته بهبود می یابد و شخصی که لیزر شده براحتی میتواند به فعالیت های روزمره و خارج منزل خود براحتی و بدون نگرانی ادامه دهد.

کاربرد:

چروک ريز - اسكار (فرورفتگی) جوش ، يا آكنه - پيری پوست - اسكار ناشی از سوختگی يا بريدگی - اسكارهای پس از جراحی - منافذ باز پوست - سفت شدن پوست  چروک پلک ها - ترک های پوستی شكم و بدن - لكه های ناشی از افزايش سن

  • هایفو

صورت / بدن / واژینال

هایفو (HIFU ) چیست؟

  • روش هایفوتراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی لیفت صورت و گردن (بدون جراحی) مراکز هایفو است. که فقط در یک جلسه (یک ساعته) راحت و (بدون درد و عارضه) انجام می‌شود. و بلافاصله بعد از هایفوتراپی شخص می‌تواند به سر کار روزانه خود برگردد.
  • هایفوتراپی روشی بدون خطر (کاملاً ایمن) و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه (بلافاصله قابل دیدن) است. و نتایج آن بدون بازگشت (و ماندگار) است.

نحوه انجام هایفوتراپی چگونه است؟

هایفو گونه و صورت به راحتی در یک جلسه کوتاه (۱ ساعته) مانند دستگاه سونوگرافی روی پوست کشیده می‌شود و بلافاصله بعد از آن شخص به سر کارهای روزانه خود می‌رود. (بدون آسیب به سطح پوست)

نحوه انجام هایفو

  • راحت و سرپایی
  • فقط در یک جلسه
  • بدون درد
  • بدون نیاز به حتی کرم بیحسی
  • فرد روی صندلی می‌نشیند.
  • پزشک با دستگاهی مثل سونوگرافی (معمولی) روی صورت فرد حرکت می‌دهد.

کاربرد:

  • رفع چین و چروک اطراف چشم
  • بالا کشیدن ابروها
  • لیفت چانه
  • درمان تیرگی و سیاهی دور چشم
  • لیفت گونه ها
  • رفع افتادگی پلک
  • رفع خط خنده
  • از بین بردن خط اخم
  • رفع غبغب
  • لاغری
  • لیفت گردن
  • لیفت پیشانی
  • لیفت صورت
  • زاویه دار کردن فک و مشخص شدن آن
  • درمان منافذ باز پوست

 

  • دستگاه چند منظوره پوستی

رومیزی - ایستاده

کاربرد ها:

۱) حذف خطوط خنده، حذف چین و چروک چشم، حذف چین و چروک صورت و ورم چشم.

۲) جذب مواد مفید برای سلول ها، اثر گذاری در متابولیسم سلول ها، ترویج تولد دوباره سلول ها.

۳) لیفت پوست صورت، لیفت پوست در اطراف چشم، حذف چین و چروک و جوان سازی پوست.

۴) سفت کردن پوست صورت، باعث می شود پوست های حساس احساس خنکی کرده و لکه های قرمز را از بین می برد.

۵) حفظ رطوبت چهره، تازه نگه داشتن و جوان سازی پوست از طریق اکسیژن رسانی.

۶) باعث بیرون زدن و حذف جوش های سر سیاه و جوش های سفید می شود، حذف آکنه را در پی دارد.

۷) از بین بردن پوست مرده، لایه برداری، حذف ناخالصی های پوست و تمیز کردن پوست.

۸) حذف پوست مرده پوست، حذف مواد افزودنی پوست، و تمیز کردن پوست.

 

  • آر اف

با گذشت زمان رفته رفته از شادابی پوست کاسته می شود؛ اما بعضی‌ افراد با راه های متفاوت موفق به پیشگیری و کند کردن این روند می شوند. انتخاب بهترین راه برای جوانسازی پوست به سن، نوع پوست، میزان چین و چروک‌ها، لک‌ها، آسیب‌ها، افتادگی پوست، گودی یا پف زیر چشم و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما بستگی دارد.

 

کاربردهای روش نیدل ار اف :

۱-جوان سازی پوست

۲-کاهش چین و چروک صورت

۳-درمان شلی و افتادگی و افزایش قوام پوست (لیفت صورت)

۴-درمان منافذ باز پوست (درمان پوست پرتقالی)

۵-از بین بردن و یا بهبود خطوط خنده و اخم

۶-کاهش خطوط حاملگی

۷-از بین بردن جای جوش و محل های جای زخم و بخیه و اسکار

 

کاربرد :

  • حذف چین و چروک
  • سفت کردن پوست
  • شکل دهی صورت
  • شکل دهی بدن
  • کشیدن پوست صورت

...............................................................................................

دستگاه حذف واریس :

کارکرد:

  • حذف واریس
  • حذف رگ های عروقی : صورت ، بازو ها ، پاها و …
  • درمان ضایعات رنگدانه: لکه های صورت، آفتاب سوختگی، کک و مک
  • درمان لخته شدن خون
  • ترشح عروقی، ضایعات عروقی و غیره ….

............................................................................................

دستگاه حذف تاتو :

روش استاندارد طلایی برای از بین بردن تاتو است که نتایجی عالی و قابل پیش بینی با ایمنی خوب برای بیمار تعیین میکند.با استفاده از این روش پالسهای پرقدرت لیزر در کسر بسیار کوچکی از ثانیه وارد پوست میشود و رنگدانه های ناتو را هدف قرار میدهد .بعد از تکه تکه شدن قطعات رنگدانه ای تاتو توسط لیزر این قطعات در اختیار ماکروفاژهای پوستی قرار داده میشود و بعد از اینکه ماکروفاژها این قطعات را بلعیدند از محیط دور شده و توسط سیستم لنفاوی دفع میشوند.

در طول سالهای جاری تکنیکهای زیادی برای از بین بردن تاتو ابداع و بکار برده شده اند مثل درم ابرژن،سال ابرژن ،فریز،لیزر دی اکسید کربن ،جراحی و غیره.ولی استفاده از لیزر کیو سوییچ با عوارض جانی اندک و تاثیر گذاری زیاد انقلابی در رفع تاتو در جهان ایجاد کرده است و سایر روشهای قدیمی را تحت تاثیر قرار داده است. ترکیبات رنگی زیاد در حاملهایی متفاوت برای تاتو وجود دارد این مواد میتواند گیاهی و یا شیمیایی باشد.

روش جدید برای درمان موثرتر تاتو استفاده همزمان لیزر اولتراپالس دی اکسید کربن و لیزر کیو سوییچ nd-yag می باشد.نتیجه این که لیزرهای کیو سوییچ با هدف گیری انتخابی رنگها و بر اساس پدیده تخریب نوری بطور موثری در درمان تاتوهای آماتور ،تخصصی وتروماتیک بدون ایجاد اسکار و سوختگی و تغییر رنگ شدید نقش دارند.جدیدا لیزرهایی با زمان تابش موجی در حد پیکوثانیه وارد بازار شده اند که قدرت فوق العاده ای در درمان بی عارضه تاتو دارند.

..................................................................

دستگاه های لاغری و تناسب اندام :

 

ترکیب ۴ دستگاه

Cavitation + Cryolipolysis + Lipo Laser + RF

 

کاربرد:

  • کاهش سلولیت
  • شکل دهی بدن
  • کاهش وزن
  • از بین بردن چربی
  • سفت کردن وکشیدن پوست
  • فرم دهی کمر، شکم و باسن
  • ترویج متابولیسم و تخلیه لنفاوی
  • تحریک کلاژن

■ تکنولوژی Cryo

این فن آوری با استفاده از خنک کننده کنترل شده برای خنثی کردن و از بین بردن سلول های ناخواسته چربی بدون جراحی یا عوارض استفاده میشود.نتایج کاملا قابل مشاهده هستند.

■ تکنولوژی لیپو ل

از این لیزر برای تحریک روند طبیعی بدن برای آزاد کردن انرژی ذخیره شده خود از بافت چربی و کاهش سلول های چربی استفاده میشود. روش غیر تهاجمی برای کاهش سایز بدن و کاهش سلولیت.

■ تکنولوژی Cavitation

یک روش بدون نیاز به جراحی برای از بین بردن چربی های جمع شده در سطوح مختلف بدن است. امواج اولتراسوند با فرکانس های صوتی خود، تکان هایی در چربی های بدن ایجاد می کنند، امواجی که گوش انسان قادر به شنیدن آنها نیست ولی چنان تکانی در بافت چربی ها ایجاد می کند که سلول های چربی نمی توانند در مقابل آن مقاومت کنند و در نتیجه شکسته و به حالت مایع در می آیند و سپس بدن آنها را برای سوختن دربدن یا دفع درکبد آماده می کنند.

■ فناوری RF

آر اف امواج رادیویی است با فرکانس ۰٫۳ تا ۴ مگاهرتز که در پزشکی برای سفت شدن و لیفت پوست و لیپولیز بافت چربی مورد استفاده قرار می گیرد.

...................................................

  • لیپو لیزر

■ چهار طول موج:

۶۳۵/۶۵۰ نانومتر می تواند به لایه زیرین نفوذ کند و محلول چربی را از بین ببرد.

۹۴۰/۸۰۸ نانومتر می تواند به لایه های عمیق تری نفوذ کندو به گردش خون و سوخت و ساز بدن کمک کند.

در مقایسه با لیپوساکشن جراحی و دیگر تکنولوژی های سونوگرافی یا لیزر، U-Magic 4D با نتایج مشابه بسیار مقرون به صرفه تر است.

کاربرد :

از بین بردن لایه های چربی و کمک به سم زدایی لنفاوی و سرعت گردش خون و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

.........................................

دستگاه سونوگرافی :

رومیزی ایستاده موبایلی

بر اساس پلت فرم ویندوز ۷، سیستم سونوگرافی را به راحتی ارتقا دهید.

مجهز به SSD، ذخیره سازی  امن تر و قابل اعتماد تر.

 

ویژگی های اصلی:

  • صفحه نمایش 15 اینچ LCD
  • تصویربرداری ۴D
  • محدوده عمق: ۱۲۶-۳۲۰mm
  • طراحی نازک و سبک نوت بوک
  • ظرفیت باتری قابل شارژ (۴-۸H)
  • پشتیبانی از زبان CN / EN / FR / SP / PT /
  • ذخیره سازی خارجی USB
  • درایو ۶۰G

............................................................

دستگاه لیزر دندانپزشکی :

 

برای اولین بار در ایران

قدرت: ۱۶ وات (۸۱۰ نانومتر / ۹۸۰ نانومتر)

۳ حالت: روش های از پیش تعیین شده / حالت سریع / حرفه ای / تخصصی

آسان و ایمن: ۴۵ روش درمانی برای هر درمان

خلاقانه: کیفیت فوق العاده با صفحه نمایش عالی

کیفیت: ۵ سال گارانتی با ماژول لیزر

..........................................................................

دستگاه های چند منظوره :

3 دستگاه در ۱ دستگاه

OPT SHR + ND YAG QSWITCH + RF FRACTIONAL

کاربرد:

  • حذف موهای زائد
  • جوان سازی پوست
  • حذف ضایعات عروقی
  • حذف تاتو و خالکوبی
  • حذف رنگدانه
  • از بین بردن چروک

..................................................................

ترکیب ۶ دستگاه در یک دستگاه

SHR+OPT+IPL+ND YAG QSWITCH+HIFU+VAGINAL+HIFU

کاربرد :

  • حذف موهای زائد
  • حذف تاتو خالکوبی
  • جوان سازی پوست
  • سفت و جوان سازی واژینال
  • لاغری صورت و بدن

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

نکات مهم انتخاب انواع کولر آبی

نکات مهم انتخاب انواع کولر آبی

نکات مهم انتخاب انواع کولر آبی :

همانطور که می دانید امروزه روی پشت‌بام و تراس بیشتر خانه‌ها، کولرهای آبی همراه با کانال‌های مربوطه دیده می شوند. در کولر آبی، جریان هوای خنک با استفاده از تبخیر سطحی لایه نازک آب موجود روی سطح پوشال ها یا سلولز کولرهای آبی ایجاد می گردد.

قبل از ارائه توضیحات در خصوص انواع، مزایا و روش انتخاب کولرهای آبی به اطلاع میرساند عرضه انواع کولرهای آبی معتبر با گارانتی اصالت کالا و زمان تحویل 2 تا 4 ساعته (در تهران) و مناسب ترین قیمت ها توسط اینترنتی انرژی نوین انجام می گردد. (ارسال برای شهرهای دیگر 2 تا 3 روز کاری بر اساس دوری مسافت)

مزایای کولر آبی

بطور کلی خنک سازی تبخیری از طریق کولر های آبی روشی رایج و بهینه برای ایجاد هوای خنک در محیط (به شرط اینکه میزان رطوبت نسبی هوا کمتر از 40 درصد باشد)، می باشد.
معمولا استفاده از کولر های آبی در شهرهایی با هوای گرم و خشک توصیه می گردد. در این روش کولر آبی با ایجاد رطوبت در محیط، علاوه بر تأمین هوای خنک مورد نیاز، مانع از خشکی هوا، ترک خوردن وسایل چوبی و ایجاد الکتریسیته ساکن در این مناطق گردیده و علاوه بر خنک کردن به لطافت هوای محیط نیز کمک می نماید.
بنابراین بطورکلی می توان گفت از کولرهای گازی برای مناطق گرم و مرطوب و از کولرهای آبی برای مناطق خشک و معتدل استفاده می شود.

اصلی ترین دلایل استفاده از کولرهای آبی بشرح زیر می باشند:

  • قیمت مناسب تر
  • مصرف برق پایین تر
  • نصب و راه اندازی آسان تر
  • هزینه جزئی بهره برداری و تعمیرات احتمالی

انواع کولر آبی

  • کولر آبی پرتابل یا متحرک همانطور که از نام آن مشخص است قابلیت جابه جایی و پرتابل بودن را دارد. مخزن این کولر یا به صورت دستی پر می شود و یا قابلیت اتصال مستقیم به شلنگ و شیر آب را دارد.
  • کولر آبی ثابت که معمول ترین نوع کولر آبی است به دلیل داشتن ابعاد بزرگ بر روی پشت بام یا تراس یا بعضا در حیاط نصب میشود و با استفاده از کانال کشی میتوان از هوای خنک آن بهره مند شد.

کولرهای آبی ثابت، از نظر نحوه خنک کنندگی هوا، به دو نوع کلی کولرهای آبی معمولی (با پوشال) و کولرهای آبی سلولزی تقسیم می شوند.
همانطور که می دانیم در کولر آبی معمولی، با ریزش آب روی پوشال ها و عبور هوا از میان پوشال های خیس، هوای خنک ایجاد می شود و البته پوشال بعد از مدت کمتر از یک ماه پیوستگی خود را از دست می دهد و خالی شدن پوشال در بعضی نقاط، باعث کاهش راندمان خنک کنندگی در کولرهای آبی معمولی و پوشالی می گردد.

در کولر آبی سلولزی به جای پوشال از پد های سلولزی استفاده می گردد که بدلیل پیوستگی حجمی سلولز نسبت به پوشال تامین هوای خنک در کولرهای سلولزی به صورت بهتر و پیوسته تری انجام می گردد.
استفاده از پد سلولزی بجای پوشال در کولر های آبی، بدلیل خاصیت جذب بیشتر آب نسبت به پوشال و همچنین قرارگیری لایه های منظم، موج دار و یکنواخت سلولز در کنار هم، توزیع یکنواخت آب بر روی پد سلولزی و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی ، باعث ایجاد خنکی بیشتر ( حدود 2 تا 3 درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال ) و عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری ها به داخل کانال کولر می گردد.

کولر آبی با فن هوادهی پروانه ای یا آکسیال : در این نوع کولرهای آبی که مستقیما در محل پنجره قرار می گیرند، فقط امکان هوادهی مستقیم و بدون امکان عبور هوا از کانال وجود دارد. (بطور کلی نصب فن سانتریفیوژ در کولرهای آبی ثابت جهت غلبه بر افت فشار عبور هوا از درون کانال های هوای کولر انجام می پذیرد)، اما در صورتیکه مایل به استفاده مستقیم و بدون کانال کشی از کولر آبی برای هر محل باشید می توانید از انواع کولر های آبی با فن آکسیال (پنجره ای) که قیمت آنها تقریباً نصف قیمت کولر های آبی رایج می باشد استفاده نمائید. (البته فراموش نکنید که جهت تامین هوای تازه این کولرهای آبی نیز باید این کولرها در فضای بیرونی ساختمان نصب شوند)
نوع پرتابل این کولرها نیز باید در محلی قرار گیرد که پشت آن، هوای آزاد بیرون از اتاق جریان داشته باشد.بنابراین کولرهای آبی با فن هوادهی آکسیال ( پنجره ای) فقط در مواردی قابل استفاده می باشند که هوای خنک آنها از دهانه خروجی هوای کولر مستقیما و بدون کانال کشی به فضای مورد نظر دمیده شود.

همچنین کولرهای آبی از نظر محل و نحوه هوادهی نیز به دو دسته تقسیم می شوند.
کولرهای آبی که دهانه خروجی یا کانال هوادهی آنها در یکی از اضلاع کناری کولرآبی قرار گرفته اند و نیز کولرهای هوادهی از بالا که کانال هوادهی آنها در سقف کولر قرار گرفته است.

کولرهای آبی هوادهی از بالا : این کولرهای آبی که مناسب ترین انتخاب جهت نصب در بالکن یا تراس واحدهای مسکونی می باشند، اولا امکان خنک نمودن هوای ورودی از هر چهار جهت کولر را دارا می باشند و ثانیا در صورت نصب در بالکن یا تراس، با توجه به هوادهی از بالا، دارای امکان کانال کشی راحت تری می باشند.

نکته مهم در خصوص راه اندازی کولرهای آبی با توجه به آمار برق گرفتگی های منجر به فوت در سرویس کولرهای آبی اینکه قبل از سرویس سالیانه یا فصلی آنها حتما کلید برق دستگاه را خاموش نمائید یا از سرویسکاران با تجربه کمک بگیرید.

لازم به ذکر است کولرهای آبی با هوادهی از بالا در هر دو نوع کولر آبی با پوشال و کولر آبی با سلولز تولید و عرضه می گردند.

در گروه کولرهای آبی سایت مرجع دماتجهیز که اولین (از سال 1383) و پربیننده ترین سایت فروشگاهی دستگاه های سرمایش و گرمایش در خاورمیانه می باشد (طبق داده های سایت جهانی Alexa.com) می توانید با اندکی حوصله جهت مطالعه توضیحات خلاصه و جامع ارائه شده، کالای مورد نظر خود را با مناسبترین قیمت (تضمین بهترین قیمت ها) و اطمینان خاطر از دریافت خدمات و گارانتی اصل و معتبر به راحتی خریداری فرمائید.


چگونگی انتخاب ظرفیت کولر آبی

  • بمنظور انتخاب کولرهای آبی سلولزی یا پوشالی مورد نیاز، برای هر یک از آپارتمان ها بر اساس تفاوت در متراژ بنا و همچنین قرار گرفتن آن واحد در زیر بام ساختمان و یا قرار گرفتن در طبقات وسط، نحوه محاسبه و انتخاب کولر آبی متفاوت است. اما تأکید می نماییم که در واحدهایی که در واقع سقف آنها بام ساختمان هستند، بدلیل تابش مستقیم نور گرم آفتاب داغ تابستان، احتیاج به انتخاب کولر آبی با ظرفیت خنک کنندگی بیشتر و حتی بعضا استفاده از کولر اسپلیت بعنوان سیستم کمکی دارند. (جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطالب درج شده در بخش راهنمای خرید هر برند کولر آبی در سایت دماتجهیز مراجعه نمایید.)
  • ظرفیت هوادهی کولرهای آبی باید متناسب با متراژ و سطح مفید زیربنای محل مورد استفاده و شرایط آب و هوایی (از لحاظ دما و رطوبت) انتخاب گردد.
  • چنانچه از کولر آبی با ظرفیت هوادهی بیشتر از ظرفیت و ابعاد کانال کشی اجرا شده و یا ظرفیتی بیشتر از ظرفیت خروج هوای دریچه های کولر نصب شده در واحد خود استفاده کنید، صدای ممتد عبور هوا در طول زمان بهره برداری از کولر آبی بطور آزار دهنده ای شنیده می شود.

جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله چگونه کولرآبی مناسبی انتخاب کنیم؟ در انرژی نوین مطالعه نمایید.

رعایت نکات ایمنی در راه اندازی کولرهای آبی الزامی است

  • برق‌گرفتگی شایع‌ترین خطری است که موقع سرویس و راه‌اندازی‌ کولرهای آبی، صاحب‌خانه‌ها یا سرویس کاران کولر آبی را تهدید می‌کند. یادتان باشد که این کولرها کاملاً مرطوب‌اند و این رطوبت به تشدیدبرق‌گرفتگی کمک می‌کند.
  • بدنه کولر آبی، فلزی است و سیم‌پیچی آن کمی مبهم است. پس تعمیر و سرویس آن را به دست متخصصان بسپارید و هرگز برای تعمیر یا سرویس آن تنها به پشت‌بام نروید.
  • اگر تازه به خانه‌ای اسباب‌کشی کرده‌اید، قبل از تعویض پوشال کولر آبی، ابتدا با یک فازمتر بدنه کولر آبی را چک کنید تا برق نداشته باشد ولی از نظر اصولی باید سیستم برق کولرهای آبی دارای سیستم محافظ جان باشند تا چنانچه اتصال الکتریکی ایجاد گردید ، به طور اتوماتیک برق کولر آبی قطع گردد و خطری متوجه سرویسکار کولر نگردد.
  • ولی در هر حال اگر مایلید خودتان کولر آبی خود را سرویس نمایید، حداقل قبل از دست زدن به کولر، از خاموش بودن آن کاملا مطمئن شوید. بهتر است همراه با یکی از اعضای خانه به پشت بام بروید و یا حداقل به اعضای خانه اطلاع دهید که برای انجام سرویس کولر به پشت بام می روید.

 

در هنگام روشن کردن کولر آبی به نکات زیر توجه نمایید 

  • هنگام روشن کردن کولر آبی لازم است پنجره آشپزخانه و یا یکی از اتاق ها به اندازه ای که موجب تخلیه هوای ورودی از دریچه های کولر به داخل آپارتمان گردد و همچنین تهویه هوای آشپزخانه مقداری، باز گذاشته شود.
  • همچنین بمنظور جلوگیری از خطرات احتمالی خاموش شدن شعله اجاق گاز بوسیله جریان هوای کولر ، تعبیه دریچه کولر آبی در داخل آشپزخانه ها مجاز نمی باشد.

 

نکاتی در مورد نصب و تعویض پوشال یا پد سلولزی در کولر آبی

  • در صورتیکه محل نصب کولر آبی مورد نیاز شما در بام ساختمان است، لطفا قبل از خرید به ابعاد کولر آبی مورد نیازکه در جدول مشخصات فنی هر کولر آبی آورده شده است و امکان عبور آن از درب پشت بام ساختمان دقت فرمائید.
  • انواع کولرهای آبی ثابت معمولا روی پایه از نبشی نمره 3 یا 4 بر اساس ارتفاع مورد نیاز قرار می گیرد .(که باید بصورت جداگانه خریداری گردد.)
  • یکی از مهمترین نکات در هنگام نصب کولر آبی توجه به موضوع تراز دقیق و افقی بودن کولراست، زیرا در صورت عدم رعایت این مطلب توزیع آب روی پوشال ها (یا سلولزها) بصورت یکنواخت انجام نمی پذیرد و بخشی از سطوح خنک کننده خشک و بدون کاربری باقی مانده و موجب کاهش میزان خنک کنندگی هوای خروجی از کولر آبی می شود.
  • همچنین در صورت نصب غیر تراز کولر آبی، بتدریج فن سانتریفیوژ کولر دچار عدم تعادل ،ارتعاش،ایجاد صدا و آسیب دیدن یاتاقان کولر گردیده و نهایتاً این ارتعاشات به بدنه منتقل گردیده و موجب خرابی کلی بدنه کولر آبی می گردد.
  • هرسال باید پوشال کولرتان را تعویض کنید و کولر را توسط سرویسکار، سرویس نمایید، بطوریکه سطوح داخلی و کف کولر نیز باید کاملاً تمیز شود چرا که پوشال کولرها مملو از گردوغبار و قارچ و باکتری است و از آنجا که داخل کولر آبی مرطوب است و آفتاب نیز به داخل کولر نمی‌تابد، این آلودگی ها با جریان هوا به داخل خانه راه می‌یابند.
    این مشکل به‌ویژه در شهرهای آلوده‌ای نظیر تهران که ذرات معلق در هوا بیشتر است، تشدید می گردد، بنابراین پوشال ها و حتی پدهای سلولزی در کولرهای آبی باید در زمان معین تعویض گردند.
  • زمان تعویض پوشال در کولرهای آبی با پوشال، حداقل سالی یک بار و در شهرهای با هوای آلوده مانند تهران، دو بار در سال (یکبار اول خردادماه و یکبار اول مردادماه) می باشد.
  • زمان تعویض سلولز در کولرهای آبی سلولزی هر 3 تا 5 سال یکبار (براساس میزان املاح آب و کیفیت هوای شهر محل نصب کولر سلولزی) متغیر می باشد.
  • همانطور که توضیح داده شد، استفاده از پد سلولزی به جای پوشال در کولرهای آبی دارای مزیایی مانند خنک کنندگی بیشتر و فیلتر بهتر ذرات معلق هوا می باشد ولی توجه داشته باشید که در هنگام تعویض پدها، بدلیل استفاده از چسب و رزین در ساخت پدهای سلولزی، ابتدا باید چندین بار آب عبوری از روی پدهای سلولزی که در تشتک کولر آبی جمع گردیده است تخلیه شود تا از استشمام بوی بد و نامطبوع آنها در فضای داخلی منزل یا محل کار جلوگیری گردد.
    با توجه به نحوه خنک کنندگی هوا در تمامی مدل های کولر های آبی لازم است بمنظور جلوگیری از شرجی شدن هوا و یا اصطلاحاً دم کردن هوای داخل ساختمان ، محل نصب کولرهای آبی به گونه ای انتخاب شوند که کولر آبی قادر به استفاده از هوای آزاد باشند.
  • همچنین با توجه به اینکه استفاده از کولرهای آبی معمولاً در مناطقی با آب و هوای نسبتاً خشک تابستانی رایج می باشد و از طرف دیگر هر کولر آبی علاوه بر مصرف برق بطور متوسط در هر شبانه روز حدود 300 تا 400 لیتر آب مصرف می نماید، بنابراین بهتر است با نصب یک ترموستات در مسیر جریان برق کلید کولر آبی خود نسبت به کنترل عملکرد کولر و مصرف غیر ضروری آب و برق کولر آبی در بسیاری از زمان ها اقدام فرمائید. (البته مقدار دقیق آب مصرفی در هر کولر علاوه بر ابعاد و ظرفیت و هوادهی کولر آبی به موارد دیگری مانند دمای هوا، میزان رطوبت نسبی هوا و مدت کارکرد کولر نیز بستگی دارد)
  • در اینجا تأکید می نماییم با قرار دادن روکش روی بدنه کولر آبی در پایان فصل تابستان، علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب باران در فصل پاییز و زمستان به داخل تشتک کولر آبی و ممانعت از زنگ زدن آن و نیز جلوگیری از نشستن گرد و خاک هوا روی پره های فن سانتریفیوژ کولر که عامل اصلی دمیده شدن خاک در ابتدای فصل راه اندازی کولر در سال بعد می باشد، از هدر رفتن مقادیر بسیار زیاد انرژی حرارتی منزل یا محل کار خود از طریق مکش دریچه و کانال هوای کولر جلوگیری نمایید.

 

اهمیت کانال کشی صحیح در کولرهای آبی

  • مقدار هوادهی و خنکی ایجادشده توسط کولر آبی مستقیما به رعایت اصول مهندسی کانال کشی کولر بستگی دارد، همچنین توجه به توضیحات ارائه شده در بخش راهنمای خرید هر یک از انواع کولرهای آبی راهگشا می باشد.
  • لازم است کانال کشی کولرآبی براساس نقشه محاسباتی مهندسین تاسیسات و برمبنای جداول داکتیلاتور واستانداردهای کانال کشی (ازنظرابعاد کانال، حجم هوای عبوری، انشعاب گیری وقوس کانال) انجام پذیرد، در صورت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به نکات مهم انتخاب در بخش کانال و دریچه های هوای سایت انرژی نوین مراجعه فرمایید.
  • بمنظور افزایش بازده خنک کنندگی کولرهای آبی، اکیدا توصیه می شود از قرار گرفتن کولر آبی و کانال مربوطه در معرض تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری گردد، بنابراین با تعبیه سایبان بر روی کولر آبی و عایق کاری کانال کولر از انتقال گرمای تابش آفتاب به مجموعه کولر و کانال جلوگیری فرمایید. (طبق مقررات ملی ساختمان در صورتیکه طول مسیر کانال کولر در معرض تابش آفتاب بیش از 2 متر باشد ، عایق کردن کانال کولر الزامی است.)
  • تأکید مجدد : رعایت ابعاد کانال کولر بر اساس جداول و محاسبات مهندسی و داکتیلاتور انجام گیرد.

 

معمولا ساختمان هر کولر آبی بصورت کلی به دو بخش مکانیکی و الکتریکی تقسیم می گردد

بخش مکانیکی کولر آبی متشکل از بدنه، ناودان ها ،فن، شناور کولر آبی، کانال های داخلی و خارجی، یاتاقان، پولی کولر آبی و تسمه پروانه، سه راهی آب می باشد.

بخش الکتریکی کولر آبی متشکل از پمپ آب، الکتروموتور دو دور فن، جعبه اتصال یا ترمینال، خازن راه انداز، خازن اصلاح ضریب قدرت، کابل 4 رشته و همچنین کلید مخصوص می باشد ،  اجزای تشکیل دهنده کولر آبی در وبلاگ انرژی نوین اطلاعات تکمیلی را عرضه می دارد.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است

 




شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

چگونه کولرگازی مناسب خریداری کنیم

چگونه کولرگازی مناسب خریداری کنیم

 

سرمایش و گرمایش خانه، تأثیر بسزایی در آرامش و آسایش‌خانه و خانواده دارد. مهم‌ترین ابزار سرمایش، کولرگازی است و کارکرد و کارایی آن بسیار اهمیت دارد. اینکه خرید کولرگازی، خریدی درست باشد و برای خنک کردن منزل مناسبت دارد یا خیر؛ دغدغه ایست که بخصوص در مناطق گرم بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. با گسترش روزافزون مدل‌ها و همچنین، پیشرفت تکنولوژی، این مسئله که خرید کدام کولرگازی بهتر است و پاسخگوی نیاز است، در اینجا به آن می‌پردازیم.

ابتدا لازم است آنچه را که در خرید کولرگازی اهمیت بالایی دارد، مکانی است که کولرگازی در آنجا نصب می‌گردد. این موارد شامل، منطقه جغرافیایی، تعداد افراد مستقر، میزان باز و بسته شدن درب، میزان تابش آفتاب، پنجره‌ها و پرده‌ها، طبقه آپارتمان، مقدار گرمایش تولیدشده توسط اجاق‌گاز و لامپ‌های روشنایی، دیوار و ستون‌های موجود، عایق‌بندی دیوار و سقف و دیگر مواردی که در بالا بردن دمای اتاق تأثیر دارند. حتماً این موارد را مدنظر قرار دهید. هرکدام از این پارامترها اهمیت خاص خود رادارند، مثلاً اگر اتاقی پشت بر آفتاب باشد، با اتاقی که برعکس آن باشد، در انتخاب خرید کولرگازی، تأثیر زیادی دارد.

انواع کولرگازی

 

کولرهای گازی دارای مدل‌های متفاوتی هستند که سه مدل آن بخصوص در ایران بیشترین کاربرد رادارند.

  1. پنجره‌ای: این مدل در درون پنجره نصب می‌گردد و پشت آن بیرون اتاق است و هوای گرم دستگاه به خارج فرستاده می‌شود. حمل‌ونقل آن از مدل اسپلیت راحت‌تر و قیمت کمتری دارد ولی صدای زیاد و مصرف برق بیشتر، از معایب آن بشمار می‌رود.
  2. اسپلیت: که به کولرگازی دو تیکه گفته می‌شود. به هر قسمت یونیت گویند. یونیت خارجی که در بیرون نصب‌شده و به‌وسیله لوله مسی، گاز به قسمت پنل که داخل و بر روی دیوار نصب است فرستاده می‌شود. رایج‌ترین و کاراترین مدل است. نصب و جمع‌آوری آن نیاز به نصاب متخصص داشته و قیمت گران‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد؛ اما مصرف انرژی و صدای کمتری داشته و خنک‌کنندگی بهتر از مزایای آن بشمار می‌رود.
  3. پرتابل: قابلیت آسان در حمل‌ونقل و جابجایی دارد. در گوشه از اتاق قرارگرفته و فضایی را اشغال می‌کند. این مدل برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

مدل‌های کنسولی، سقفی-زمینی، کانالی و دیواری هم هست که مشتریان خاص خود را دارد.

متراژ فضای اتاق

در هنگام خرید کولرگازی، عبارتی همچون ۱۸ هزار، ۲۴ هزار و اعداد این‌چنینی را شنیده‌اید. گرچه برای هرکس تداعی بخش میزان خنک‌کنندگی است ولی این عدد از کجا به دست می‌آید. این واحد با BTU بیان می‌شود و یک واحد شمارش بریتانیایی است. این واحد مقداری است که برای خنک کردن اتاق توسط کولرگازی در نظر گرفته می‌شود و برای شرایط مختلف دمایی متفاوت است.

برای هر مترمربع یک اتاق مسکونی در آب‌وهوای معتدل مانند شهر مشهد حدود ۴۰۰ BTU و برای یک واحد تجاری حدود ۱۰۰۰ BTU نیاز است؛ اما در آب هوای گرم و مرطوب مانند شهرهای جنوبی برای یک متر از یک اتاق آپارتمانی حدود ۸۰۰ BTU و برای یک متر واحد تجاری ۱۲۰۰ BTU لازم خواهد بود.

مثلاً برای یک اتاق ۴۰ متر آپارتمانی در مشهد، کولرگازی با ۱۸۰۰۰ BTU کفایت می‌کند ولی برای اهواز حداقل ۳۰۰۰۰ BTU لازم است. این اعداد حدودی است و با توجه به شرایطی که قبلاً بیان شد، مقداری متغیر است. بهتر است برای استفاده بهینه از یک کارشناس و یا کسی که قبلاً شرایط مشابهی دارد و از کولرگازی استفاده کرده، سؤال شود. اگر کولری با ظرفیت کم خریداری شود، نه‌تنها دمای مناسب را فراهم نکرده، بلکه با کارکرد مدام کمپرسور، هم هزینه برق، بالا رفته و هم استطحلاک دستگاه افزایش میابد. از سویی اگر ظرفیت بالا تهیه گردد، هم هزینه گزافی پرداخت‌شده و هم سرمای بیش اندازه تولید می‌شود که قطعاً دل‌چسب نخواهد بود.

کمپرسور

وظیفه اصلی و قلب کولرگازی بشمار می‌رود و به سه مدل در کولرگازی‌ها وجود دارند.

  1. پیستونی که مدل قدیمی‌تر است و دارای قدرت زیاد و سروصدای بیشتری است. این نوع کمپرسورها به دلیل قدرت بیشتر برای مناطق خیلی گرم و مرطوب مناسب است.
  2. روتاری نوع جدیدی که در دستگاه‌های جدید بکار رفته و از صدای کمتر و مصرف انرژی کمتری بهره میرند. این دسته برای مناطق معتدل و گرم و خشک پاسخگو بوده و صرفه بیشتری دارند.
  3. مدل اسکرول که دارای توان بالا و مصرف بیشتری دارند. این نمونه برای کسانی که خنک‌کنندگی بالا در شرایط سخت را می‌خواهند، استفاده می‌گردد.

اینورتر

اینورتر یک برد الکترونیکی است که از خاموش و روشن‌شده کمپرسور جلوگیری می‌کند. به عبارتی در کولرگازی زمانی که هوای مطلوب فراهم شد، کمپرسور خاموش شده و هنگامی‌که دما از حد نرمال گرم‌تر شود، مجدداً کمپرسور روشن می‌شود. این راه‌اندازی مجدد، انرژی بالایی می‌طلبد. اینورتر باکم و زیاد کردن دور کمپرسور از خاموش و روشن شدن جلوگیری نموده و گاهی تا ۶۰% مصرف را کاهش می‌دهد.

برچسب انرژی

در کل برای خرید کولرگازی به برچسب مصرف انرژی دقت نمایید. این برچسب نشان‌دهنده مقدار مصرف برق است و از حرف A تا حرف G را نشان می‌دهند. هر چه کولرگازی به حرف A نزدیک‌تر باشد، خبر از کم‌مصرف بودن آن دارد. با پیشرفت تکنولوژی این کاهش مصرف بیشتر، باعث شده تا نماد A++هم به‌ برچسب‌ها اضافه گردد.

جهت اطلاع از قیمت های کولر گازی کم مصرف میتوانید با کارشناسان فروش بانه کولر تماس حاصل فرمایید:
09120326021
09120326019

برند و گارانتی

امروزه برندها و محصولات متفاوتی در بازار موجود است. هر برندی تأثیر و تصویر خاص در ذهن افراد بجا گذاشته است. بررسی و انتخاب برند کولرگازی  را غافل نشوید. یکی از مهم‌ترین تأثیر برند علاوه بر کیفیت و کارایی، گارانتی و خدمات پس از فروش است.

طرح و رنگ

طراحی زیبایی خاصی به کولر می‌بخشد و به طبع این زیبایی بر اتاق اثربخش است. طراحی در مدل‌های اسپلیت مهم است. رنگ پنل کولر هم سلیقه ایست ولی از همخوانی با لوازم و طراحی اتاق مطمئن شوید.

نوع آب‌وهوای سازگار

در هنگام خرید کولرگازی، حتماً به سازگار دستگاه به آب‌وهوای منطقه خود توجه کنید. اگر مناسب شرایط آب و هوایی شما نیست، از خرید آن صرف‌نظر کنید.

آلیاژ کندانسور

آلیاژی است که در شبکه کندانسور بکار رفته و از دو جنس مس و آلومینیوم است. جنس مسی بهتر است ولی به‌تنهایی پارامتر ارزشمندی نیست.

چرخش باد

بعضی کولرها چرخش باد سه‌بعدی یا همان چهار جهت رادارند. برخی هم در دو جهت بالا و پایین است. اگر برای شما اهمیت دارد (که به دلیل کارایی بیشتر، توصیه می‌شود.) به آن توجه کنید.

پرتاب باد

مقدار فاصله‌ای است که باد کولرگازی به آنجا وزیده می‌شود. این فاصله به متر بیان می‌گردد.

صدای کولر

مقدار صدای تولیدشده توسط کولرگازی است که هر چه کمتر باشد، آرامش بیشتری هم به دنبال دارد. این پارامتر با واحد db در کاتالوگ مشخص‌شده است.

فیلتر تصفیه

این فیلتر که جهت تصفیه کردن باد خروجی کولرگازی نصب می‌شود و برای تصفیه ذرات گردوغبار و آلایندگی و باکتری‌ها بکار می‌رود. این فیلتر دوره‌ای نیاز به تمیز کردن دارد.

خنک‌کنندگی سریع

این امتیاز در برخی دستگاه‌ها باعث خنک شدن سریع محیط می‌شوند. در این حالت کولر از توان بالا و تکنولوژی خاص بهره می‌برد.

دورکننده حشرات

خصوصیت جدید است که با فراری دادن حشرات مزاحم آرامش بیشتری برای خواب و استراحت به دنبال دارد.

سرمایشی گرمایشی

کولرگازی وظیفه اصلی خنک کردن محیط است. اگر برایتان اهمیت دارد، مدلی تهیه کنید که سرمایشی گرمایش است و در زمستان کار بخاری را انجام می‌دهد. کولرگازی در این حالت با عوض کردن چرخش گاز، کار پنل و کندانسور را جابجا می‌کند.

برنامه خواب و تایمر روشن و خاموش شدن

 

برنامه خواب، با افزایش دما در هنگام شب، خوابی لذت‌بخش را به شما می‌دهد. معمولاً در هر دو ساعت یک‌بار، یک واحد به درجه خنک‌کنندگی می‌افزاید. تایمر روشن و خاموش امکان فعالیت دستگاه درزمانی که در دسترس نیستید را به شما می‌دهد.

تک فاز و سه فاز

 

معمولاً کولرگازی‌ها تک فاز هستند ولی در نمونه‌های قدرتمندتر سه فاز هم وجود دارند. سه فازها قدرتمندتر می‌باشند. حتماً قبل از خرید کولرگازی سؤال کنید.

لوازم جانبی

به همراه کولرگازی اسپلیت، لوله مسی وجود دارد. این مقدار حدود ۵ متر است. حتماً از وجود آن و متراژش مطمئن شوید. از وجود دفترچه و کنترل آن‌هم اطمینان حاصل نمایید.

چند نکته

 

حتماً از عدم تخلیه گاز، مطمئن شوید. اگر گاز تخلیه‌شده باشد، علاوه بر از دست دادن گاز اصلی، شامل هزینه شارژ مجدد گاز خواهید شد.

از آسانی کار با کنترل آن و آموزش کار با آن، توسط مأمور نصب بهره‌مند شوید.

کمپرسور و کندانسور را در زیر سایه و در مسیر باد قرار دهید. مطمئن شوید فضای کافی برای چرخش هوا را داشته باشد.

بانه کولر مرکز عرضه جدیدترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی همراه باگارانتی معتبر، این بار افتخار دارد تا محصولات خود را از طریق اینترنت و با مشاوره لازم جهت خرید محصولات بنا بر نیاز مشتریان و نوع استفاده در اختیار آنان قرار دهد .محصولات کلا مدلهای اصلی شرکتهای اجنرال ، ال جی ، سامسونگ ، میتسوبیشی و بوش می باشد. مشتریان حق دارند که اجناس را سالم تحویل بگیرند به همین خاطر پیکی که کالا را می آورد برای شما تست انجام می دهد و کالا را بدون خط خوردگی به شما تحویل می دهد.

  • نصب رایگان،
  • تحویل در محل شرکت یا محل کار شما،
  • ارسال تضمینی به سراسر ایران

و مهم‌تر از این‌ها

  • پرداخت وجه کالا پس از تحویل.

شما عزیزان در هر کجای ایران هستید میتوانید تنها با یک تلفن محصول خود را سفارش داده و آن را بصورت تضمینی درب منزل خود تحویل بگیرید و پس از تحویل کالا مبلغ آن را پرداخت کنید. ارسال کالا کاملا رایگان و شامل هزینه نمی باشد. محصولات بانه کولر تماما همراه با گارانتی و نصب رایگان می باشد.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است

.




شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

خرید بلیط هواپیمای ارزان در بلیط 700

خرید بلیط هواپیمای ارزان در بلیط 700

اگر قصد خرید بلیط هواپیما بصورت اینترنتی داشته باشید سایت بلیط 700 یکی از سایتهای موفق در این زمینه می باشد که میتواند نیازهای خرید بلیط شما را تامین نماید. سایت بلیط700 موفق شده تا بلیط هواپیما را با کمترین نرخ در ایران ارائه دهد . این سایت ارائه نوینی از برترین بلیط ها می باشد . بلیط700 همراه با پشتیبانی 24 ساعته برای مشتریان برترین خدمات خرید و پشتیبانی را دارد .
ارائه بلیط بصورت دسته بندی شده و منظم و ارائه بلیط های سیستمی با نرخ های بسیار پایین بصورتی که در ایران مشابه ندارند . در سایت بلیط700 امکان استرداد وجه بصورت فوری میسر می باشد و شما میتواند بلیط های چارتر را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

ارائه تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی

ارائه تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی
شرکت اسیا جوجه یکی از سه پرورشگاه معتبر فروش تخم نطفه دار طیور اعم از مرغ ، بلدرچین ، بوقلمون ، غاز ، کبک ، قرقاول ، اردک ، شترمرغ ، مرغ های زینتی ، قرقاول های زینتی و می باشد.

این شرکت توانسته بعنوان تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در انواع سایز های بزرگ صنعتی و نیمه صنعتی هم فعالیت مستمر داشته باشد.

تمامی تخم های نطفه دار که از طریق این سامانه یا پرورشگاه بفروش میرسند قبل از ارسال از لحاظ فیزیکی بازبینی شده تا راندمان بالایی هنگام جوجه کشی داشته باشند

سایت (اسیا جوجه)با متعهد شدن چند گروه بزرگ توانسته است دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی وصنعتی را با بهترین کیفیت تولید کرده وبه سراسر کشور توزیع کند در ضمن این گروه توانسته هست دستگاه های جوجه کشی خانگی را از کشور های دیگر وارد کرده وتوزیع کننده بزرگ آن در ایران باشد

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

جعبه پیتزا خود را از ما بخواهید

جعبه پیتزا خود را از ما بخواهید

گروه چاپ و بسته بندی ایرانیان پک بیش از دو دهه است در زمینه تولید و چاپ جعبه های مختلف فعالیت دارد و در سالهای اخیر تمرکز اصلی این مجموعه بر جعبه های فست فود و رستوران معطوف بوده است. شاید در نگاه اول یک جعبه پیتزا یا هر محصول دیگر شکل ساده ای داشته باشد اما بد نیست بدانید ساخت همین جعبه ساده نزدیک به ده مرحله دارد. از این رو تنها تولید کنندگانی توان حضور در بازار رقابتی جعبه فست فود را دارند که بتوانند با بروزترین دستگاه های چاپ،تیغ، لب چسب و ...تمامی مراحل را به صورت متمرکز و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت دهند. ایرانیان پک در تمامی مراحل طراحی، تولید و ارسال ضمانت اجرای دقیق و بدون پرتی را در کوتاه ترین زمان ممکن شرط پذیرش سفارش از مشتریان می داند و در تمامای مراحل با تکیه بر تجربه همکاری با برند های مطرح کشور اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

جنس جعبه پیزا

در مرحله اول مشتری باید بداند برای جعبه مورد نیازش چه مقوایی مورد استفاده است که در این جا چند نمونه را بررسی می کنیم. جعبه پیتزا که پرکاربردترین جعبه فست فود است بات مقواهای مختلف تولید می شود اما به صرفه ترین و با کیفیت ترین جنس مورد استفاده برای آن مقوا ایفلوت بهداشتی است. حتکما توجه داشته باشید درون جعبه مهر سیب سلامت و نام کارخانه تولید کننده مقوا درج شده باشد. نوع دیگر مقوا ایندربرد و دوبلکس است که برای جعبه همبرگر ، جعبه سیب زمینی ، جعبه سوخاری و بسیاری دیگر از جعبه های فست فودی استفاده می شود. مقوا ایندربرد در گرماژ های مختلف مرغوب ترین جنس موجود در بازار است و مشکلاتی مثل بوگرفتن و روغن پس دادن را نخواهد داشت. ایرانیان پک خود را ملزم می داند تااز بهترین متریال موجود در خط تولید استفاده کند.

چاپ جعبه فست فود

چاپ انواع جعبه با روش های مختلف صورت میگیرد و به طور کل در سه دسته افست، دیجیتال و فلکسو تقسیم می شود. از آن جایی که نیاز مشتریان ما به صورت هفتگی و روزانه باید تامین شود، ضرورت استفاده از ماشین های باکیفیت که توان تولید در تیراژ چند ده هزار را داشته باشد در این صنعت به خوبی حس می شود، از این رو قبل از شروع به همکاری باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که چاپخانه طرف قراردادتان توانایی تامین جعبه یا پاکت فست فود شما را داشته باشند. از سوی دیگر کیفیت چاپ نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به طور کل، آن چه سفارش می دهید با آن چه به شما می دهند شباهت داشته باشد. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک نظیر هیلدربرگ این امکان را فراهم می کند تا با کمترین دخالت انسان درصد خطا تا حدود زیادی کاهش بیابد و در ساعات طولانی تولید کمترین مشکلی از نظر کاهش کیفیت به وجود نیاید.

مزایای استفاده از جعبه فست فود

همانگونه که در بالا مختصر به آن اشاره کردیم، تبلیغات برند سازی جز اصلی ترین مزایای داشتن جعبه های فست فودی برای رستوران داران میباشد.امروزه رستوران داری جز یکی از پر مخاطب ترین شغل های دنیا محصوب میشود و افزایش چشم گیر تعداد فست فود ها و رستوران ها در سال های اخیر باعث شده تا رقابت در بین نام های سرشناس و برند سازی را با سختی مواجه کند.استفاده از جعبه فست فود رنگی و اختصاصی برای برند شما یکی از پله های موفقیت در زمینه شناخته شدن فست فود و یا رستوران شما میباشد. از این رو بیشتر رستوران داران موفق به صورت ثابت بودجه ای برای چاپ و طراحی جعبه های فست فود خود اختصاص میدهند.طبق تجربه استفاده از جعبه های رنگی و طراحی زیبا به همراه کیفیت چاپ باعث جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتری در اولین سفارش به مشتری ثابت برای فست فود شما میشود، همچنین زیبایی در بسته بندی از نظر روان شناسی باعث رضایت مشتری از مزه غذا نیز میشود.

بهداشتی بودن جعبه فست فود

در سال های اخیر با پیشرفت فناوری و تکنولوژی مقوا های بهداشتی تولید شده که با مهر بهداشت در داخل جعبه خیال مشتریان را از بابات بهداشتی بودن این نوع از جعبه ها راحت میکند.در کشور ایران تنها 200 شرکت هستند که مقوای دوبلکس بهداشتی تولید میکنند و تنها 3 کارخانه قابلیت چاپ مقوای ایفلوت بهداشتی را دارا میباشد.صنایع چاپ و بسته بندی ایرانیان پک با  افتخار جز این 3 کارخانه است که تولید کننده مقوای ایفلوت بهداشتی میباشد.این نوع از مقوا ها بیشتر در تولید جعبه پیتزا کاربرد دارد.

طراحی انواع جعبه

اگر در مجموعه خود کارشناس بازاریابی و طراحی دارید احتمالا در این زمینه نگرانی خاصی نخواهید داشت، اما اگر چنین امکانی ندارید یا کسب و کارخود را به تازگی راه اندازی نموده اید،حتما با یک طراح معتبر مشورت کنید. نوع لوگو ،روانشناسی رنگ های مورد استفاده در طرح، نوع فونت و … مواردی هستند که باید دقت لازم را در رعایت استاندارد ها به کار ببرید. اگر برای چاپ و بسته بندی خود با یک مجموعه حرفه ای همکاری می کنید این امکان را برای شما فراهم می کنند. شاید به جرات می توان گفت امکانات مجموعه های چاپ و بسته بندی این روزها به مراتب پیشرفت چشمگیری داشته و شما می توانید بسته بندی غذا را همسو با برترین برند های فست فود و رستوران تهیه و توزیع کنید. البته ناگفته پیداست که موارد بالا تنها ضمن همکاری با یک مجموعه حرفه ای محقق خواهد شد.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک چندکاره قابلیت تولید انواع بلوک، انواع جدول، انواع سنگفرش و فلاورباکس دارد. سه آیتم که در تولید اهمیت دارد عبارتند از ظرفیت تولید محصولات، کیفیت محصول نهایی و قطعات و تجهیزات مصرفی در دستگاه بلوک زنی است.

با افزایش ظرفیت تولید دستگاه بلوک زن؛ سودآوری آن افزایش می یابد. کیفیت محصول نهایی مهمترین اصل در رضایتمندی مشتریان است. قطعات و تجهیزات مصرفی در دستگاه بلوک زن نقش عمده ای در طول عمر دستگاه دارد.

دستگاه بلوک زنی چندکاره انواع بلوک، جدول، سنگفرش و فلاورباکس را تنها با تعویض قالب به راحتی تولید می نماید. قالب به کار رفته در دستگاه بلوک زنی بسیار حائز اهمیت است. امروزه توجه به تنوع مدل های مختلف قالب برای دستگاه سنگفرش بسیار مهم است.

دستگاه سنگفرش باید قابلیت تولید سنگفرش دو رنگ را داشته باشد. سنگفرش تک رنگ امروزه چندان کاربردی ندارد. به منظور دو رنگ بودن محصولات؛ دستگاه سنگفرش باید دو پاکته باشد. در دستگاه بلوک زن دو پاکته می توان جدول دو رنگ  و سنگفرش دو رنگ تولید نمود. در اینصورت لایه ای رنگی بر روی محصولات بتنی قرار می گیرد که این لایه  رنگ از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از محصولات تمام رنگی می باشد.

شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز تولید کننده دستگاه بلوک زنی چندکاره است. این شرکت دستگاه های خود را در دو سری ثابت و متحرک به بازار عرضه می نماید. دستگاه های ثابت که چندکاره و تمام اتوماتیک است و گاهی از آنها به عنوان دستگاه سنگفرش نامبرده می شود. دستگاه های متحرک قابلیت تولید سنگفرش را ندارند و این سری از دستگاه های بلوک زن قابلیت تولید بلوک، جدول و فلاورباکس دارند و از آن ها به عنوان دستگاه تخم گذار نامبرده می شود.

برای تولید بلوک پومیس یا بلوک پوکه معدنی  باید بلوک زن قابلیت تولید بلوک با کیفیت بالا را داشته باشد. اختلاط پوکه معدنی برای مناطق گرم و مرطوب، سرد و مرطوب، مناطق بسیار سرد و بسیار گرم متقاوت از دیگری است. همچنین بلوک در سازه ای که استفاده می شود قبل از ساخت باید برآورد های اولیه صورت گیرد.کیفیت بالای بلوک زن در کیفیت بلوک سبک پوکه ای نقش عمده ای دارد. بلوک سبک یا بلوک پوکه معدنی خریداران زیادی دارد و علت آن وزن پایین و مقاومت پذیری بالا است. استفاده از بلوک پوکه ای سبب کاهش وزن سازه می گردد.شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های چندکاره و تمام اتوماتیک بلوک زن، جدول زن، کفپوش زن در خاورمیانه است. پارسیان به عنوان برند معتبر جهانی برای ماشین آلات بتنی همواره با تولید دستگاه های با کیفیت در این عرصه پیشگام بوده است. بلوک زن در مدل های متنوع موجود است. مدل های ثابت و متحرک پارسیان؛ قابلیت تولید بلوک پوکه ای را با کیفیت عالی دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه بلوک زنی و دستگاه سنگفرش به وبسایت parsianmachine.com مراجعه نمایید.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayar

مدل موهای مردانه محبوب در سال 2019

مدل موهای مردانه محبوب در سال 2019

می‌توانید به اندازه چند صد هزار تومان برای خرید لباس جدید هزینه کنید؛ اما ۴۵ دقیقه وقت گذاشتن و نشستن روی صندلی آرایشگاه می‌تواند همان کار را برای شما انجام دهد و استایل شما را بهبود ببخشد. در نظر داشته باشید که اگر آرایشگر شما به قدر کافی هم خلاقیت داشته باشد، بعد از اصلاح به خودتان افتخار خواهید کرد که پول اضافی برای خریدن لباس ندادید. در این مطلب مدل مو مردانه محبوب در سال 2019 را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مدل‌های اصلاح مو 2019 کمابیش همانند سال‌های پیش است و تغییری زیادی در آن‌ها صورت نگرفته است. مدل موهایی همانند مدل موی کوتاه مردانه و نامرتب، مدل مو بلند و همچنین نظامی در سال‌های پیش حتی چندین سال قبل هم در میان مردان رایج بود. به طور کلی سال 2019  مدل موهای بلند و آشفته بیشتر از موهای کوتاه و مرتب، مد شده است.

 

مدل مو نامرتب

برای داشتن این مدل مو به آرایشگرتان بگویید که موهای شما را در همه جهت‌ها به یک اندازه کوتاه کند و با استفاده از ژل دسته‌ای از موها را به بالا شانه بزند و تافت استفاده کند. شاید شبیه به بازیگران خون‌آشام شوید اما بدانید که در حال حاضر متداول‌ترین و محبوب‌ترین مدل موهای دنیا را دارید. برای اینکه به این مدل مو دست پیدا کنید لازم است که موهایتان حداقل ۷ سانتی‌متر بلند باشد تا بتوانید به آن‌ها حالت بدهید. لباسی که با این نوع مو استفاده می‌شود، کت چرمی اسلیم فیت است. به آرایشگر خودتان بگویید که موهایتان را خرد کند. در این مدل، موهای اطراف گوش و پشت سر هم به اندازه موهای بالای سر کوتاه می‌شود و نکته اصلی این است که همین دسته موها هم باید به‌صورت آشفته و درهم بالا داده شوند.

 

مدل مو خامه ای

مدل مو خامه ای نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که در سال 2019 بسیار محبوب است. در این مدل مو کنار موها کوتاه‌تر و وسط موها بلندتر است و در بالای سر جمع می‌شود. این آقایان جوان و نوجوان‌ها کاملا مناسب است.

 

مدل مو بلند

تب موهای بلند دوباره همانند سال‌ها گذشته بازگشته است اما خبری از موهای آشفته‌ای که خوانندگان سبک راک داشتند نیست. برای داشتن حس جذابیت مردانه این بار موهای بلند حالتی موقر به خود گرفته است. بر اساس عکس‌هایی که از دنیای مد مردانه به دست ما می‌رسد، می‌توانیم بفهمیم که سلبریتی ها به آرایشگران خودشان می‌گویند، از حجم موهایشان کم کنند و کاری به بلند بودن مو نداشته باشند. البته خود آرایشگر می‌داند که باید موهای شما را مرتب کند و کمی از کناره‌های آن کم کند تا گوش‌هایتان بیرون باشد. بعد از اصلاح مو آن‌ها با استفاده از اندکی ژل و براق‌کننده،  موهای خود را به پشت سرشانه کنید. برای داشتن این سبک از مو لازم نیست کار خاصی کنید. بعد از استحمام، موهای خودتان را به حالت خیس به ژل و نرم‌کننده مو آغشته کنید و برای چندین بار همه موهای جلو سر را به عقب هدایت کنید. سپس اگر دوست دارید می‌توانید از سشوار برای خشک‌کردن زودتر موهایتان کمک بگیرد.

 

مدل مو فرق کج

برای داشتن این مدل مو باید به آرایشگرتان بگویید که حجم مو و اندازه موهای همه قسمت سر را کوتاه کند اما موهای کنار سرتان را کمی بلندتر نگه دارد. فرقی نمی‌کند که موهای بلند کناره سرتان را از کدام خط فرق سرشانه کنید، از چپ به راست یا راست به چپ، هر دو مدل می‌تواند جذاب باشد. برای درست کردن موهایتان بعد از آرایشگاه، زمانی که دوش گرفتنید، لازم نیست از سشوار استفاده کنید، کافی است که حوله را به مدت ۲۰ ثانیه دور موهایتان بچرخانید، سپس به جای استفاده از حالت‌دهنده‌های مات، از حالت‌دهنده‌ای شفاف استفاده کنید. این مدل مو یکی از راحت‌ترین حالت‌هایی است که می‌توانید برای بعد از دوش به موهایتان بدهید.

 

مدل مو نظامی

جذابیت با حجم موی کم را می‌توانید در این مدل از مو پیدا کنید. می‌توانید یک‌بار جسارت به خرج دهید و موهای خودتان را به دست قیچی‌های آرایشگر بدهید. اگر از موهای بلند خسته شدید، شستن هر روزه آن‌ها کلافه کننده شده است اما دلتان نمی‌خواهد از جذابیتان کم شود، ساده‌ترین راه کوتاه کردن همه آن‌ها به روش نظامی است. همچنین می‌توانید دور موهایتان را هم کمی حالت دهید، لازم نیست همیشه‌گرد باشد. این مدل مو می‌تواند برای چند هفته دوام داشته باشد و باید بعد از مدتی به آرایشگاه برگردید و موهایتان را مرتب کنید.

 

2

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




جمعه 3 خرداد 1398
ن : khashayar

راهنمای خرید مبل

راهنمای خرید مبل

امروزه انواع مبل نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند . یکی از محبوب ترین انواع مبل ، مبل راحتی است که وجود آن در هر خانه ای به امری ضروری تبدیل شده است . اکثر انسان ها ساعت های زیادی را بر روی مبل ها سپری می کنند به همین علت این وسیله کاربردی باید راحت و آرامش بخش باشد . مبل مناسب حس و حال خانه را عوض می کند و به فضای شما رنگ و بوی تازه ای می بخشد . برای خرید مبل های راحتی زیبا و جذاب باید به نکات زیادی توجه کنید زیرا این مبل ها نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی دارای تنوع بیشتری هستند .مبلی که انتخاب می کنید باید با سبک دکوراسیون و  چیدمان منزل به خوبی هماهنگ باشد .

تنوع مبل های راحتی از یک طرف و نداشتن اطلاعات و معیار دست خریداران از طرف دیگر باعث می شوند علاوه بر پرداخت هزینه بالا از آنچه خرید کرده اید راضی نباشید به همین علت سعی کرده ایم در این مقاله شما را با برخی معیار های مهم در هنگام خرید انواع مبل راحتی آشنا کنیم .

انواع مبل راحتی

مبل های راحتی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند .

برای انتخاب یک نوع خاص از مبلها میبایست به نکات زیادی از جمله میزان فضا و حتی سایر وسایل خانه مانند میز ناهار خوری و کابینت توجه داشت . مبل های لاوست ، مبل های ال شکل ، فوتون ها یا مبل های تختخواب شو ، کاناپه ها و مبل های مدرن و فانتزی از انواع زیبای مبل های راحتی می باشند . لاوست به مبل دو نفره جمع و جورگفته می شود و در لغت به معنای دوست داشدنی می باشد زیرا باعث نزدیک شدن افراد هنگام نشستن به یکدیگر می شود .

مبل های پرطرفدار ال شکل با ساختار خود فضای کمتری اشغال می کنند و برای خانه های کوچک بسیار مناسب هستند و در کنج و زوایای خانه قرار می گیرند . مبل های تخت خواب شو در حالت عادی یک کاناپه راحت و زیبا هستند که با انجام چند حرکت ساده به تخت خوابی نرم و راحت تبدیل می شوند و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند .

رنگ مبل راحتی :

مبل های راحتی دارای تنوع رنگ بسیار متنوع و جذابی هستند که شور و اشتیاق را به خانه ها می آورند به صورتی که وقتی وارد خانه می شوید حس می کنید وارد دنیای مدرنی شده اید که جذابیت بسیار زیادی دارد . انتخاب رنگ مبل راحتی علاوه بر سلیقه افراد باید با توجه به سبک منزل و دیگر وسایل خانه از جمله میز ناهار خوری و میز تلویزیون و فرش ها باشد . رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیرات مختلفی بر روحیه افراد دارند به همین دلیل انتخاب رنگ مناسب مبلمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .

پارچه مبل راحتی :

یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید مبل راحتی توجه به نوع پارچه است زیرا زیبایی مبل ها بیشتر از هر چیزی به پارچه و جنس آن بستگی دارد .پارچه های مرغوب و با کیفیت تراکم بالا و وزن سنگینی دارند . مبل های راحتی معمولا از پارچه های مازاراتی ، بوگاتی ، پورش و ملیتا ساخته می شوند که دارای کیفیت خوبی هستند . هر چه پارچه مرغوب تر باشد مبل زیباتر خواهد بود و طول عمر بیشتری هم خواهد داشت .

اگر دوست دارید مبل ها همیشه تمیز و براق باشند می توانید مبل های چرمی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی و جذابیت قابلیت شستشو دارند و با استفاده از روغن های مخصوص همیشه برق می زنند . اگر در خانه فرزند کوچک دارید بهتر است برای مبلمان خود رنگ های چرک تاب مانند فیلی یا کاراملی انتخاب کنید . به طور کلی پارچه ی مبل ها یا ساده هستند یا طرح دار که پارچه های ساده برای مبل هایی که قرار است برای خانه های کوچک مورد استفاده قرار گیرند ، مناسب تر می باشند و پارچه های طرح دار هم مناسب فضاهای بزرگ هستند .

اندازه استاندارد مبل راحتی :

مبل راحتی مناسب دارای عمقی به طول یک متر ، طولی به انداه 1.5 متر و ارتفاعی به اندازه 90 سانتی متر می باشد . برای تسلط کامل پاها بر روی زمین و احساس راحتی ارتفاع نشیمنگاه حدود نیم متر است با این وجود اگر به استراحت کردن روی مبل عادت دارید و مساحت خانه بزرگتر است می توانید از مبل های راحتی با طول 2.5 متر استفاده کنید . اگرد در آپارتمان زندگی می کنید علاوه بر مساحت خانه به ابعاد راه پله و آسانسور نیز دقت کنید .

خصوصیات مبل راحتی مناسب :

1- ارتفاع پشتی مبل راحتی مناسب به گونه ای است که از شانه ها و قسمتی از گردن محافظت می کند .

2- انواع مبل های راحتی می توانند به آسانی با میز ناهار خوری ست شوند و هماهنگی و زیبایی چشم گیری درمنازل به وجود بیاورند .

3- قسمت های پشتی مبل های راحتی مناسب باید بتوانند گودی کمر را به خوبی پوشش بدهند .

4- قسمت های مختلف یک مبل راحتی مناسب باید به اندازه کافی و استاندارد نرم باشند طوری که نه آنقدر سفت باشند که راحتی و آرامش فرد را بهم بزنند نه آنقدر نرم که در آن فرو روند و قسمت های چوبی مبل حس شوند .

5- ارتفاع یک مبل مناسب به گونه ای است که پاها نه چندان کشیده شوند نه به سمت بدن خم شوند .

6- یکی دیگر از خصوصیاتی که هنگام خرید مبل راحتی باید به آن توجه کرد این است که علاوه بر داشتن استحکام بالا دارای وزن سبکی باشد تا جابجایی آن به سادگی انجام شود .

نحوه خرید مبل راحتی :

امروزه با توجه به اهمیت مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی انواع متنوعی از مبل های راحتی زیبا طراحی و تولید شده اند که انتخاب آنها نیاز به دقت بسیار زیادی دارد. بازار ها و سایت های زیادی برای خرید انواع مبل های راحتی وجود دارند که بازار مبل تهران یکی از بازار های مهم محصولات چوبی مانند مبلمان، میز ناهار خوری، سرویس خواب و … می باشد که به شما این امکان را می دهد که خرید های خود را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی انجام دهید.

قیمت مبل های راحتی معمولا از مبل های کلاسیک و سلطنتی مناسب تر می باشد . سایت های اینترنتی از جمله سایت دی ایران به کسانی که وقت و امکان خرید حضوری را ندارند کمک بسیار بزرگی می کنند به این صورت که با مشاهده تصاویر مبل ها و خواندن اطلاعات و قیمت آنها به راحتی می توانند مبل مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

 

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




جمعه 3 خرداد 1398
ن : khashayar

راحت ترین راه برای اجاره آپارتمان مبله در تهران

راحت ترین راه برای اجاره آپارتمان مبله در تهران

استان تهران یکی از شهر های بزرگ و پر جمعیت کشور ایران به شمار می اید و به دلیل این که از لحاظ گردشگری در رتبه های بالایی قرار ندارد و اکثر افراد به منظور فعالیت های شغلی و اداری و درمانی به این شهر سفر می کنند ،هتل های کمی در این شهر قرار دارد . به علاوه هتل های موجود در این شهر به گونه ای هستند که هزینه های آن ها بسیار بالا می باشد . یکی از بهترین راه ها برای اسکان اجاره آپارتمان مبله در تهران است اما چگونه می توانیم به اجاره این اپارتمان های مبله در این شهر بزرگ بپردازیم ؟

ما در ادامه این مطلب به بهترین و راحت ترین راه ممکن برای اجاره آپارتمان مبله در تهران می پردازیم :

. با توجه به پیشرفت و سرعت روز افزون استفاده از فناوری ها ، یکی از بهترین و راحت ترین راه های ممکن برای اجاره آپارتمان مبله استفاده از اینترنت یا گوگل است . در این حالت برای اجاره خانه مبله در تهران ماهانه شما می توانید با استفاده از وسایل گوناگون و فناوری های مختلفی چون لب تاب و موبایل  .. به داخل اینترنت بروید و عبارت اجاره آپارتمان مبله در تهران را سرچ کنید .

پس از سرچ کردن صفحه ای از گوگل به روی شما باز می شود که در ان سایت های مختلف اجاره آپارتمان مبله در تهران را نمایش می دهد و شما می توانید به داخل این سایت ها بروید .

پس از بررسی این سایت ها شما باید به انتخاب واحد مورد نظر خود بپردازید و بعد از انتخاب از طریق شماره ای که در داخل سایت قرار دارد ، به رزرو واحد مورد نظر خود اقدام کنید .

شما در هنگام رزرو و مشاهده این واحد ها حتما باید به طور کامل و دقیق به کسب اطلاعات در مورد این واحد ها بپردازید . هنگامی که شما وارد سایت می شوید به طور مثال شاهد عکس های مختلفی از اپارتمان های مبله گوناگون خواهید بود که برای اگاهی کامل در مورد امکانات موجود در داخل واحد می توانید بر روی عکس کلیک کرده و علاوه بر خواندن امکانات و ویژگی های مربوط به آپارتمان مبله ؛ به مشاهده تمامی عکس های ان نیز بپردازید و با آگاهی کامل به اجاره ملک مورد نظر خود اقدام کنید .

. اجاره آپارتمان مبله در تهران از طریق اینترنت و گوگل یکی از بهترین راه ها و ساده ترین راه ها می باشد که شما از طریق ان علاوه بر آگاهی کامل در مورد ملک مورد نظر برای اجاره می توانید واحد های مختلف و گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید و به انتخابی مناسب تر برسید .

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.