طراح داخلی کیست؟
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

چهار شنبه 29 مرداد 1399
ن : khashayar

طراح داخلی کیست؟

طراح داخلی کیست؟

یا می‌دانید طراحی داخلی چیست؟ یا چه انواعی دارد؟ می‌دانید وظایف یک طراح داخلی چیست؟

اگر جواب این سوال‌ها را می‌خواهید بدانید،  با من همراه باشید در این پست.

تعریف طراحی داخلی

طراحی داخلی به هنر و علم تغییر فضای یک اتاق یا ساختمان، جهت ایجاد کردن محیطی سالم تر که از نظر زیبایی شناسی هم برای کابران اش بهتر باشد، می‌گویند.

طراح داخلی کیست ؟ طراح داخلی کسی هست که، این چنین پروژه‌هایی را می‌پذیرد، برایشان پژوهش می‌کند، برنامه ریزی و مدیریت می‌کند.

طراحی داخلی یه حرفه چند بعدی است به این معنی که شامل توسعه کانسپت، طرح ریزی فضا، بازرسی فضا، برنامه ریزی، پژوهش، ارتباط با سهامداران پروژه، مدیریت پروژه و در نهایت اجرای طراحی می‌باشد.

طراحی داخلی در مقایسه با آرایش دادن به فضا (دکور فضا) بیشتر بر روی برنامه ریزی، طراحی کاربردی و استفاده موثر از فضا تمرکز دارد.

فضای طراحی داخلی شده در حال لود شدن

یک طراح داخلی می‌تواند پروژه‌هایی را برعهده بگیرد که شامل سامان دادن پایه ای ترین لایه‌های فضایی درون ساختمان باشد، همچنین پروژه‌هایی که نیاز به فهم مسائل تکنیکال مثل روشنایی، صداگذاری و جایگذاری در و پنجره، دارد

اگر چه طراحان داخلی آرایش و طرح بندی فضا را مشخص می‌کنند اما نمی‌توانند بدون داشتن تایید مشورت با مهندس سازه در دیوار های باربر سازه تغییر ایجاد کنند.

طراحان داخلی اغلب اوقات در پروژه‌ها به طور مستقیم با معماران، مهندسان و پیمانکاران کار می‌کنند.

طراحان داخلی باید بتوانند در پروژه‌‌‌ها  محیط داخلی ای را طراحی بکنند که کاربردی، ایمن و پایبند قوانین ساختمانی و آئین نامه ها باشد. این قوانین فراتر از پالت‌های رنگی و مبلمان را دربر می‌گیرد و مدارک ساختمان، نرخ اشغال، قوانین مراقبت‌های بهداشتی و قوانین طراحی پایدار، علاوه بر مدیریت و هماهنگی سرویس‌های حرفه ای مثل مکانیکی، الکترونیکی، لوله کشی و ایمنی را شامل می‌شود- تا اطمینان یابد که افراد بتوانند در آنجا درس، کار و یا زندگی کنند و علاوه بر بی ضرر بودن، از نظر زیبایی شناسی هم خوشایند باشد.

هر فرد ممکن است بخواهد متخصص یک حوزه از طراحی داخلی شود مثل طراحی مسکونی، طراحی تجاری، طراحی اقامتی (مهمان نوازی) ، طراحی مراقبتی بهداشتی، طراحی بین‌المللی، طراحی نمایشگاهی، طراحی مبلمان و برندینگ محیطی.

طراحی داخلی یک رشته و حرفه خلاق است که نسبتا جدید، دائما در حال رشد و اغلب گیج کننده برای عموم مردم است. این رشته فقط شغلی هنری نیست و نیاز به پژوهش و تحقیق در خیلی حوزه‌ها دارد تا به درک کامل چگونگی تاثیر محیط‌ها بر افراد داخل آنها، برسند.

طراح داخلی در حال کار

وظایف طراح داخلی

دنبال پروژه‌های جدید می گردد و به مزایده می‌رود

نیاز‌های پروژه و اهداف کارفرما را مشخص می‌کند

چگونگی حرکت افراد در محیط و استفاده از فضا را درنظر می‌گیرد

طرح‌های اولیه از جمله نقشه برقکاری را طرح ریزی می‌کند

مشخص کردن مصالح و وسایل خانه مانند نورگذاری ها، مبلمان، کف، شیرالات

آماده کردن طرح‌های نهایی با استفاده از نرم‌افزار‌ضهای کامپیوتری

ایجاد کردن یک جدول زمانی برای پروژه طراحی داخلی و تخمین زدن هزینه‌های پروژه

سفارش دادن مصالح و نظارت داشتن بر کار گذاشتن المان‌های طراحیطراحان داخلی در حال مشورت با هم بر روی یک پروژه

انواع طراحی داخلی

طراحی پایدار

از استراتژی‌هایی برای بالا بردن بازدهی مصرف آب و انرژی و کیفیت هوای داخل فضا، استفاده می‌کند و محصولاتی که از نظر محیطی مطلوب‌تر هستند را معین می‌کند مثلا بامبو و چوب پنبه برای کف‌ها. متخصصان طراحی پایدار می‌توانند گواهی لید (LEED) را  برای پروژه شان بگیرند که نشان دهنده این است که یک ساختمان و فضا درونی آن با استفاده از مفاهیم پایداری ساخته شده است.

طراحی بین المللی

فضاها را بازسازی می‌کند تا قابل دسترس‌تر برای همه بشوند. هرچند اغلب این طراحان عادت دارند که فضا‌ها را برای افراد مسن و افراد با نیاز‌های خاص طراحی کنند اما این طراحی‌های بین المللی در نهایت برای همه مفید خواهد بود. برای مثال یک ورودی بدون پله ممکن است برای کسی که روی صندلی چرخ دار است ضروری باشد، اما برای کسی که کودکش را در کالسکه راه می‌برد هم مفید واقع می‌شود.

طراحی سرویس بهداشتی و آشپزخانه

تخصص افراد در این حوزه در آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی است که دانش وسیعی در مورد انواع کابینت‌ها، شیرالات، وسایل، لوله کشی، سیم کشی الکتریکی برای این اتاق‌ها را دارا می‌باشند.

طراحی نورپردازی

متمرکز بر تاثیر نور در خانه، محل کار و مکان‌های عمومی است. برای مثال طراحان نورپردازی ممکن است در موسسات درمانی، موزه‌ها و گالری‌ها و تولیدات نمایشی (تلویزیون و تئاتر و …) کار کنند و وسایل مناسب برای نورپردازی موردنظر برای هر فضا را، پیدا و جایگذاری کنند.

مجله اینترنتی آرکدلی مرجع طراحی داخلی در ایران و اولین مجله هدفمند رشته معماری که مراجع دانشی بزرگ دنیا رو ترجمه و دانش روز را در کشور انتشار میدهد.




چهار شنبه 29 مرداد 1399
ن : khashayar

آشنایی با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران فروشگاه صنعت روز

آشنایی با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران فروشگاه صنعت روز

اشنایدر الکتریک، (Schneider Electric)  شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.

نمایندگی اشنایدر الکتریک با برخورداری از مراکز متعدد تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می شود.

برادران اشنایدر در اوایل قرن ۱۹ با تشکیل شرکت اشنایدر در زمینه صنایع فولاد، آهن و ماشین آلات سنگین و کشتی سازی فعالیت خود را آغاز کردند. پس از آن در سال ۱۹۱۹ با تأسیس شرکت اشنایدر در آلمان و همکاری با شرکت وستینگهاوس در زمینه تولید موتورهای الکتریکی و سایر تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه‌ها و لوکوموتیوهای برقی فعالیت خود را توسعه دادند. در اواخر قرن بیستم این شرکت با تأکید بیشتر بر صنعت برق، خرید کارخانجات تله مکانیک، اسکوئردی و مرلن ژرن گروه اشنایدر الکتریک را ابداع کرده و همچنین با مالکیت کارخانه Lexal – دومین توزیع کننده صنعت برق در اروپا – فعالیت خود را در زمینه محصولات بازار ساختمان گسترش داده است. این شرکت در طی سالیان متوالی با تأسیس شعب مختلف در بسیاری از کشورهای جهان، از پیشگامان صنعت برق است.

 اشنایدر الکتریک با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوآوری در صنعت برق و با برخورداری از مراکز متعدد

تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می‌شود 

 

نمایندگی شرکت اشنایدر الکتریک در ایران

این شرکت، از سال ۱۳۵۴ با تأسیس دفتر تله مکانیک ایران حضور خود را رسماً در ایران اعلام کرده است. کارخانه اشنایدر الکتریک (تله مکانیک ایران) در سال ۱۳۷۹ جهت گسترش فعالیت و افزایش سرمایه‌گذاری در ایران اقدام به احداث کارخانه‌ای در شهرستان کرج به منظور تولید و مونتاژ کلیدهای مینیاتوری تیپ C60N از ۲ تا ۶۳ آمپر کرده است. که از طریق مراکز فروش مختلفی در سراسر ایران به دست مصرف‌کننده می‌رسد. لازم به ذکر است که محصولات برند اشنایدر الکتریک قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود که تولید آسیای شرقی است دارد.

 

 

 

اشنایدر الکتریک ساخت کجاست؟

 

نمایندگی اشنایدر الکتریک ، (Schneider Electric) شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. این شرکت برای پیش برد اهداف بلند مدت و پایدار و همچنین بالا بردن بهروری خود کارخانجاتی در قاره‌های مختلف جهان تأسیس کرده که محصولاتی تحت لیسانس و با نظارت شرکت اصلی تولید می‌کند. این کارخانجات به گروه اشنایدر الکتریک شهرت یافته است و همگی تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه هستند و محصولات با کیفیت اول جهانی تولید می‌کنند.

برای مثال کنتاکتورها بیشتر در فرانسه تولید می‌شوند، کنتاکتورهای خازنی و کنتاکتورهای خاص در جمهوری چک، کلید حرارتی در فرانسه، کلید اتوماتیک در لهستان و کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم در تایلند، رله شانت و آندر ولتاز کلید اتوماتیک در لهستان، کنتاکت کمکی کلید حرارتی در فرانسه، شاسی استارت استوپ و سلکتور سوئیچ های فلزی در فرانسه و نوع باکالیت و چراغ سیگنال در اندونزی، تایمر و کنترل فار در اندونزی، بیمتال در فرانسه، اینورتر یا کنترل دور موتور همچنین راه انداز نرم موتور در چین، حفاظت جان در هند و اسپانیا و کلید مینیاتوری در ایران تولید می‌شوند.

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات اشنایدرالکتریک نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب سایت  www.sanatrooz.com اقدام کنند

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 29 مرداد 1399
ن : khashayar

گروه صنعتی سازه های جهان نما

گروه صنعتی سازه های جهان نما

گروه صنعتی سازه های جهان نما از معدود تولید کنندگانی است که به صورت تخصصی در ایران  ، طراحی وساخت دکل های خاص از جمله دکل های دوربین  ،  روشنایی و دکل های خاص را  بر عهده دارد. این شرکت با استعانت از خداوند متعال دانش و توان متخصصینی از صنایع مختلف   از جمله مهندسین مکانیک ، برق و عمران را به خدمت گرفته است تا بتواند خدمات خود را در عرصه صنایع الکترومکانیک  فراگیر  کند.

سوابق این شرکت را از بالاترین رده های مسئولین فنی وزارت نفت/ سازمان صنایع دفاع/ سازمان فرودگاه های کشور/سازمان کنترل ترافیک کلان شهر ها/ و ...جویا شوید. همچنین این شرکت تنها مشاور بسیاری از سازمان های دولتی در زمینه تولید تجهیزات الکترومکانیک و دکل های خاص می باشد.

 

((((((((((((محصولات)))))))))))))

 

1-  تولید تخصصی دکل دوربین و کنترل ترافیک  ،  پایه تابلوهای شهری و پایه های علائم ترافیکی و پایه چراغ راهنمایی و هماهنگ و هم قدم  با آخرین فناوریهای صنایع سیستمهای حفاظت الکترونیک در ایران

2- تولید انواع دکل دوربین تاشو مکانیکی و هیدرولیکی جهت سرویس سریع دوربین و تجهیزات الکتریکال

 

3-  دکل ها و پایه های روشنایی استادیومی ، خیابانی، تلسکوپی و برج نور

 

4-  طراحی واجرای انواع فونداسیون و تولید فونداسیون پیش ساخته به هر ابعاد

 

5-   تولید کننده انواع  باکس فلزی و رک OUT DOOR

www.dakalsazeh.ir

دفتر مرکزی تهران

تلفکس:22869623

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 29 مرداد 1399
ن : khashayar

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل با مشاور 137 پزشکی

عنوان : مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل با مشاور 137 پزشکی

رکورد 137 قبولی پزشکی توسط 1 مشاور کنکور تلفنی

 

از لیست 9 نفره مشاوران کنکور برتر کشور، یک مشاور تحصیلی در 8 سال اخیر با بیشترین رتبه 2 رقمی و 3 رقمی توانسته رکورد دار کشور شود.

 

 

چه کسی مشاور سیروان محمودی رتبه 24 کنکور تجربی 98 بود ؟

سیروان محمودی میگوید: «وقتی که با شماره تلفن این مشاور تحصیلی تماس گرفتم فکر نمی‌کردم مسیر زندگیم را همین یک تماس تغییر بدهد.»

او این مشاور تحصیلی را برترین مشاور کنکورکشور می داند و میگوید « تکنیک های مطالعاتی این مشاور تحصیلی بسیار ساده اما تیز بینانه هستند. او دقیقا می داند در مغز شما در حین یادگیری چه اتفاقی می افتد»

سیروان در ادامه گفت: « من و 3 نفر از دوستانم با هم با آقای حسین پور مشاوره داشتیم که آن سه نفر هم زیر 1000 شدند و یک نفر هم رتبه 53 آورد »

 

 این مشاور تحصیلی تلفنی برتر کشور کیست؟

آمار های جمع آوری شده توسط خبرگزاری مدارس تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد و اهواز نشان داده که اغلب رتبه های 2 رقمی کنکور مربوط به شاگردان مشاوره کنکور داود حسین پور بوده.

علت معروف شدن مشاوره کنکور تلفنی حسین پور در این مدارس به خاطر تعداد بالای رتبه های زیر 1000 او بوده است.

 

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی داود حسین پور

برای دیدن شرایط ثبت نام و شهریه مشاوره تلفنی این مشاور کنکور می توانید روی لینک مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل  یا روی تصویر زیر کلیک کنید.

شماره مشاوره کنکور تلفنی با موبایل

شماره تلفن دفتر این مشاور کنکور  91300917-071 است و شماره موبایل نوبت دهی مشاوره تحصیلی هم 09170300085 می باشد.

 

چرا مشاورتلفنی برای کنکور بگیریم

 

 

1-  دبیرستانی ها با چت و تلفن راحتترند

اغلب کنکوری ها ترجیح میدهند از داخل اتاقشان و در آرامش با مشاور کنکورشان صحبت کنند و یا چت کنند. اغلب کنکوری ها معتقدند با تلفن و چت راحتتر هستند تا صحبت حضوری.

 

 

2-  حضور ذهن بیشتر دانش آموزان در مشاوره تلفنی کنکور

در مشاوره کنکور حضوری ممکن است دانش آموزان خیلی از مشکلات و فکرهایی که به سراغشان می آید را در جلسات حضوری فراموش کنند اما در مشاوره کنکور تلفنی به راحتی برای مشاور ویس میفرستند و سوال خود را می‌پرسند.

روش های مطالعه و برنامه ها و صدای مشاور را میتوانند به صورت ضبط شده برای همیشه نگه بدارند و چند بار گوش کنند تا چیزی از قلم نیفتد.

 

 

3-  اتلاف وقت خیلی کم کنکوری‌ها در مشاوره تلفنی

در یک تحقیق نشان داده شده بود دانش آموزان در سال کنکور بیش از 140 ساعت را صرف مسیر رفت و برگشت و آماده شدن برای رفتن و ... می کنند. این تقریبا معادل 3 هفته مطالعه می شود.

مشاوره کنکور تلفنی در باعث می شود وقتتان را برای رفتن به دفتر مشاور صرف نکنید.

 

 

4-  ارتباط بیشتر با مشاور از طریق مشاوره با موبایل

برنامه ریزی درسی در عصر تکنولوژی به راحتی می تواند با تلفن و واتساپ به دست شما برسد و از طریق واتساپ مدام در ارتباط با مشاور باشید و راهنمایی بگیرید.

 

به طور خلاصه مشاوره کنکور تلفنی حس راحتی بیشتری دارد، در وقت و هزینه صرفه جویی میکند، امکان دسترسی مشاور به شما و بالعکس هم راحتتر است.

 

جلسه مشاوره تلفنی جهت تعیین سطح شروع برنامه

91300917-071

09170300085

جلسات حضوری در تهران، شیراز، اصفهان​، مشهد، تبریز، اهواز

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 29 مرداد 1399
ن : khashayar

خرید گوسفند قربانی از دام کالا

مقدمه

گوسفند امروزه شاید به کالای خاصی تبدیل شده و فروشگاه دام کالا بهترین محل برای خرید گوسفند است و فروش گوسفند با سفارشات انبوهی انجام می شود. هر چقدر که سفارشات شما انبوه باشد به همان اندازه در خرید خود تخفیف دریافت خواهید کرد. گوسفندان در وزن های مختلفی عرضه شده اند و خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را یافته و سفارش خود را ثبت کنند. ما در این مقاله مجموعه دامکالا را بررسی خواهیم کرد و دلایل این خرید را از هر جهت بررسی خواهیم کرد.

دام کالا عرضه کننده بهترین گوسفند قربانی است

خرید مطابق وزن دلخواه

وزن یکی از عواملی است که امروزه در قیمت گذاری مهم بوده و اکثر فروشندگان بر همین اساس، کالا را قیمت گذاری می کنند. خرید گوسفند قربانی برای مراسم عید قربان یکی از مهم ترین مواردی است که در برخی اوقات موجب دل نگرانی مردم می شود. شما می توانید محصول مورد علاقه خود را از هر جهت بررسی کرده و در نهایت آن را خریداری کنید. شما می توانید وزن محصولات را مشاهده کرده و بعد از بررسی دقیق، محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید. وزن هر محصول به همراه با سایر مشخصات در داخل کادری نوشته شده و به طور دقیق توضیح داده شده تا خریداران و مشتریان هیچ ابهامی نداشته باشند و بتوانند با خیال راحت خرید کنند.

وب سایت دامکالا، معتبرترین سایت خرید و فروش

در این وب سایت همه محصولات شماره بندی شده اند و شما می توانید هر محصولی را که پسندید سفارش بدهید و خرید محصول برای عید قربان می تواند به تعداد بیشتر در وب سایت ثبت شود. هر روزه در این وب سایت خریداران و مشتریان می توانند سفارشات انبوه خود را ثبت کنند. خریداران و مشتریان می توانند تصویر کالای درخواستی خود را در وب سایت مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

بهترین خرید گوسفند قربانی از وب سایت دام کالا

شما هیچ وب  سایتی را نمی یابید که مثل دام کالا برای خرید گوسفند معتبر باشد. فروش گوسفند در این وب سایت هر روزه ادامه دارد و خریداران می توانند هر چه تعداد را بخواهند ثبت کنند. ثبت سفارش باعث خواهد شد تا خیال خریداران و مشتریان نسبت به دریافت محصول راحت باشد. بعد از ثبت سفارش، محصول در زمان مقرر به خریدار تحویل خواهد شد و خریداران و مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز ، سفارش خود را با هر تعداد محصول ثبت کنند.

خرید گوسفند قربانی از وب سایت دامکالا به نفع شما است

خرید گوسفند پرگوشت از وب سایت دام کالا

در این وب سایت همه محصولاتی که به فروش می رسد پر گوشت بوده و خریداران از خرید خود تا به حال راضی هستند و این نوع رضایت همچنان ادامه دارد و خریداران و مشتریان همچنان دوست دارند که از این وب سایت گوسفند های پر گوشت و بزرگی را خریداری کنند. گوشت زیاد موجب می شود که محصول وزن زیادی داشته باشد و در نهایت خریداران و مشتریان از خرید خود راضی خواهند بود.

خرید گوسفندان ارگانیک از وب سایت دام کالا

امروزه هر کالایی مصنوعی و بی ویتامین و انرژی شده خرید محصول ارگانیک و بدون هورمون می تواند برای شما امتیازی خاص محسوب شود که فقط می توانید از وب سایت دام کالا این چنین مزیتی را بدست بیاورید. گوسفندان به صورت طبیعی بزرگ می شوند و مطمئن باشید که گوسفندان طبیعی را خریداری می کنید که نظیر آن را در جای دیگری نخواهید دید. هر روزه به محصولات غذای و علوفه تازه خورانده می شود تا بهترین وضعیت را داشته باشند.

شما می توانید از وب سایت دام کالا گوسفند قربانی به راحتی خریداری کنید

ذبح در محل مزیت دیگری از وب سایت دام کالا

اعزام قصاب به همراه با محصول یکی از مزیت هایی هستید که شما بدست می آورید و این کار کاملا شرعی و قانونی بوده و خریداران که نسبت به ذبح شرعی محصول حساسیت دارند، مطمئن باشند که خرید آن ها خوب بوده و در همان محلی که محصول تحویل می شود، ذبح آن هم انجام می شود. لازم نیست که شما به دنبال قصاب باشید تا گوسفند را در محل ذبح کند. بابت ارسال محصول به همراه با قصاب از شما هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. ذبح شرعی و قانونی باعث شده که خریداران و مشتریان نسبت به این مجموعه صد در صد اطمینان داشته باشند.

تغذیه مناسب

تمامی گوسفندان این وب سایت به غذاهای ارگانیک دسترسی دارند و شما خریداران و مشتریان مطمئن باشند که محصولی ارگانیک و سالمی را خریداری می کنید و هر روزه علوفه تازه ای به آن ها خورانده می شود. حتی در برخی مواقع مواد افزودنی هم به علوفه اضافه می شود تا پرگوشت شوند. تغذیه مناسب باعث شده که علاوه بر وزن زیاد محصول، همگی سالم باشند و انواع و اقسام نژادهای مختلفی در این مجموعه پرورش داده می شود.

 

نتیجه گیری

وب سایت دام کالا برای امور دامی بهترین بوده و همه مجوزهای لازم را دارد و خریداران و مشتریان می توانند با خیال راحت محصول مورد علاقه خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. در این مجموعه تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و به همین دلیل همه محصولات سالم و ارگانیک بوده و هر روزه محصولات از هر جهت بازرسی می شوند. بازرسی علوفه و سایر امکانات هم باعث شده که در مجموعه این وب سایت در زمینه امور دامی رتبه بهتری داشته باشد.  

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 17 مرداد 1399
ن : khashayar

معرفی صنایع غذایی ایشتوویگو

معرفی صنایع غذایی ایشتوویگو

 

ایمان داریم مهمترین حاصل تلاشمان رضایت و اعتماد شما مشتریان نازنین می باشد .

صنایع غذایی ایشتوویگو با لطف و عنایت پرورگار در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود در را در زمینه تولید و عرضه ساندویچ سرد و غذای اماده اغاز نموده .

در طی این مسیر ارائه محصول مرغوب و با کیفیت همواره خط مشی اصلی این مجموعه بوده و با این هدف عالی در مدت زمان کوتاهی با گسترش فعالیت خود گامی عظیم در کارافرینی و و اشتغال برداشته است .

نام این برند به سبب عرق ملی بنیانگذار مجموعه و علاقه ایشان به تاریخ و فرهنگ ایرانی برگرفته از نام ایشتوویگو اخرین پادشاه ماد می باشد .

ایشتوویگو اولین ارائه دهنده ساندویچ های سرد دوقلو بوده و با گسترش محصولات خود و تولید محصولاتی همچون کلاب و ساندویچ باگت، پیوسته سعی داشته تا رضایت و اعتماد شما مشتریان را بر ذائقه ای تامین نماید .

دارای پروانه بهره برداری از معاونت غذا و داروی دانشگاه تهران

تولید و عرضه انواع غذاهای اماده و ساندویچ سرد به سوپر مارکتها و همچنین اماده عقد قرار داد با ارگانها و شرکتها و پذیرایی از مهمانان شما توسط انواع غذای سرد و فینگر فود

کلیه محصولات در شرایط کاملا بهداشتی تولید و تحت سیستم map بسته بندی می شوند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 17 مرداد 1399
ن : khashayar

پرستاری و مراقبت از سالمند و کودک در منزل

پرستاری و مراقبت از سالمند و کودک در منزل

 

در این مطلب مطالبی مرتبط با پرستاری از سالمند | پرستاری در منزل | مراقبت در منزل از سالمندان و پرستاری از کودک را برای شما گرداوری کرده ایم

پرستاری از سالمند

نوعی پرستاری است که به مراقبت از سالمندان و افراد مسن کمک می کند. آنها آموزش دیده اند تا بتوانند وظایف سنتی پرستاری را به بهترین شیوه و متد روز انجام دهند، اما آموزش های خاصی نیز دارند که به آنها کمک می کنند تا نیازهای ویژه سالمندان را در زمان پیری برآورده کنند.

با بیشتر شدن سن افراد، بدن آنها شروع به فرسودگی می کند و مشکلات سلامتی بیشتری نمایان می شود. به همین علت سالمندان بیشتر از قبل شکننده خواهند شد. از این رو افراد سالمند به مراقبت های پزشکی بیشتری نسبت به سایرین احتیاج دارند و نباید حتی یک مسئله جزیی مربوط به سلامتی آنها از کنترل خارج شود.

 

کار کردن به عنوان پرستار سالمندان اغلب کاری زیبا و پاداش دهنده است. با این وجود، مراقبت از سالمندان در این زمینه نیاز به آموزشهای خاص دارد. اگر به دنبال پرستاری در منزل هستید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که روند پیری اشخاص متفاوت است و این در حالی است که برخی از افراد سالخورده با یادآوری اینکه دیگر همانند گذشته توانایی انجام امور را ندارند ناراضی و افسرده اند و برخی دیگر با شرایط پیش آمده راحت تر کنار می آیند. پرستاران سالمندان باید عموما افراد خوش بین و شاد باشند. آنها همچنین باید با یک میل واقعی برای کار با بیماران سالخورده داشته باشند، صبور و دلسوز بوده  و در همه حال بتوانند پرستاری در منزل از افراد سالمند را به عهده بگیرند.

پرستاری از سالمند بر نیازهای اجتماعی و شخصی سالمندان تأکید می کند که برای فعالیت های روزانه و مراقبت های بهداشتی به کمک نیاز دارند. شکل مراقبت های ارائه شده برای افراد مسن در کشورها متفاوت است و به سرعت در حال تغییر می باشد. به همین علت مراقبت در منزل از افراد سالخورده امروزه یکی از نیازهای جامعه امروزی و کشور ایران است.

مراقبت در منزل

مراقبت در منزل از افراد سالخورده تنها منوط به دادن دارو و یا رعایت بهداشت آنها نیست. یک پرستار وظیفه دارد تا علاوه بر نیازهای بهداشتی، نیازهای عاطفی و روانی فرد سالخورده را برآورده کند. با افزایش سن افراد سالخورده کم طاقت شده و خیلی زود حوصله شان سر می رود. در چنین مواقعی پرستار سالمند باید او را به آرامش دعوت کند، با او هم صحبتی داشته باشد و به او عشق بورزد تا احساس تنهایی آزاردهنده ی او را از بین ببرد. اگرچه ممکن است پذیرش پرستار توسط افراد پیر کمی سخت باشد ولی غیر ممکن نیست.

 

طبیعی است که افراد پیر وقتی احساس کنند نمی توانند کارهایی را که انجام دهند که قبلاً قادر به انجام آنها بوده اند، احساس سردرگمی، آسیب پذیر بودن بکنند آنها ممکن است به سختی به توانند شخصی را به عنوان پرستار در منزل خود بپذیرند و این برای فرزندان افراد سالمند کمی ناراحت کننده است. نگران  نباشید با اعتماد به مجموعه ی ما می توانید راحتتر از این شرایط بحرانی عبور کنید.

 

 

مرکز امداد پرستاران طاهر مراقبت در پرستاری از کودک و مراقبت از سالمندان را با خدماتی دلسوزانه و شخصی متناسب با نیاز شما و درخواست های سالمندان عزیز ارائه می دهد. ما می دانیم که شما در مورد مراقبت از خانه سالمندان سؤالات زیادی دارید، تیم متخصصان ما در اینجا هستند تا برای هرگونه نگرانی که دارید پاسخ و پیشنهادات خود را ارائه دهند. علاوه بر دادن دارو و استحمام افراد سالمند مواردی شامل پرستاری در منزل می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. کمک به افراد سالخورده به گونه ای است که این افراد بهترین احساس را در داخل و خارج منزل داشته باشند. افتادن و زمین خوردن می تواند عواقب جسمی و عاطفی بزرگی برای سالمندان به همراه داشته باشد تیم متخصص ما با اتکا به آموزش ها در همه حال همراه افراد سالخورده هستند تا این مشکلات به حداقل برسد. انتقال و همراهی مناسب می تواند در کاهش خطرات موجود در بستر فرد سالخورده نقش بسزایی داشته باشد. این کار به کاهش آتروفی و شکستگی های استخوانی کمک بسیاری خواهد کرد. تکرر ادرار و کنترل نداشتن بر آن یکی دیگر از مشکلاتی است که افراد سالخورده را نگران و ناراحت می کند با انتخاب پرستار مناسب برای افراد مسن می توانید بر این نگرانی غلبه کنید. حفظ رژیم غذایی مغذی و سالم بر رفاه عمومی فرد سالخورده تاثیرگذار است. برخی افراد از رژیم خاصی پیروی می کنند که پرستار موظف است رژیم غذایی را رعایت کند. پرستار در منزل برای صرف وعده های غذایی به سالمندان می پیوندد و از محیط آرام برای ایجاد دوستی طبیعی استفاده می کند.

مطالعات نشان می دهد که سالمندانی که درگیر مشاغل اجتماعی هستند از کیفیت زندگی بهتر در مقایسه با همتایان انفرادی خود برخوردارند. آنها همچنین تمایل کمتری برای ایجاد افسردگی و کاهش شناختی عمومی دارند. پرستاران ما محیطی امن و دوستانه را ایجاد می کنند تا افراد پیر احساس تنهایی نکنند. هدف ما شادی نهایی افراد سالمند است. به طور کلی پرستاری در منزل از افراد سالخورده شامل موارد گوناگونی است که پرستار موظف است تمامی آنها را به بهترین شکل انجام دهد.

 

جهت پرستاری از سالمند خود در منزل با شماره تماس امداد پرستاران طاهر تماس حاصل فرمایید

 

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان آزادی، جنب ایستگاه مترو آزادی، نرسیده به شادمهر، پلاک ۳۹۹، طبقه اول، واحد ۶

تلفن های تماس: 

  • دفتر مرکزی 02166084168 الی 9
  • شمیرانات: 021۲۲۹۶۱۷۴۸
  • مرکز 021۸۸۷۰۸۹۰۰
  • غرب  021۴۴۴۶۲۵۸۱
  • شرق : 021۷۷۶۲۱۸۴۴

 

موبایل: ۰۹۱۲۴۳۳۱۲۷۳

پست الکترونیک:

info@emdadtaher.ir

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 17 مرداد 1399
ن : khashayar

دانلود صدها پروژه آماده افتر افکت و طرح لایه باز فتوشاپ

دانلود صدها پروژه آماده افتر افکت  و طرح لایه باز فتوشاپ در سایت gfxdownload

اهمیت ادیت فیلم‌، کمتر از خود فیلمبرداری نیست. به همین دلیل استفاده از یک نرم افزار ادیت باکیفیت بسیار مهم است. نرم‌افزارهای زیادی برای کار با فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر کدام روی جنبه خاصی از فیلم تمرکز دارند. اما اگر به دنبال یک نرم افزار همه کاره برای ساخت تیزر یا فیلم هستید و نرم افزارهای آماتور نیاز شما را برطرف نمی‌کنند، باید با دانلود پروژه افتر افکت کار خود را راحت کنید.
افتر افکت یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار است و میلیون‌ها نفر از تدوین‌گران، فیلمبرداران و افراد علاقمند به ساخت کلیپ و سازندگان تیزر با آن سروکار دارند. ویژگی‌های منحصر به فردی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می‌دهد، دست شما را برای اجرای هر گونه افکت، کات، برش، چرخش، فیلتر، افکت و سایر موارد باز نگه می‌دارد.

پروژه افترافکت چیست؟

پروژه افتر افکت یک قالب آماده ویدیویی قابل تنظیم و در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد یک ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت در یک فیلم است. با دانلود پروژه آماده افتر افکت در سایت جی اف ایکس دانلود می‌توانید ایده‌هایی که در ذهن خود برای ساخت تیزر یا فیلم دارید را اجرا نمایید. هر یک از پروژه آماده افتر افکت دارای فایل اصلی و دیگر فایل‌های مورد نیاز برای اجرای کامل می‌باشد. برای اینکه پروژه‌ی خود را ویرایش کنید فقط باید آن را باز کنید و طبق آموزشی که در فایل قرار داده شده پروژه را ویرایش نمایید. تمامی پروژه‌های افتر افکت با موضوعات زیر در سایت جی اف ایکس دانلود، موجود می‌باشد که هم اکنون می‌توانید آن‌ها را دانلود نمایید.
البته شما می‌توانید با جست و جو در سایت بیش از هزاران پروژه افتر افکت با موضوعات مختلف را پیدا نمایید و از آن‌ها استفاده نمایید. پروژه‌های افترافکت عروسی، پروژه افتر افکت کودک، پروژه های اختصاصی افتر افکت برای اینستاگرام و صدها موضوع دیگر همگی در سایت ما قرار داده شده اند تا تمامی نیازهای شما را در زمینه پروژه‌های افتر افکت بر آورده نمایند.

آموزش فتوشاپ در جی اف ایکس دانلود

فتوشاپ یکی از حرفه‌ای ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر و روتوش عکس از شرکت ادوبی می‌باشد و امروزه کاربرد‌های مختلفی دارد.از مهم ترین کاربردهای فتوشاپ می‌توان به کاربرد فتوشاپ در عکاسی، معماری، طراحی سایت، تبلیغات، صفحات وب و ... کاربردهای دیگر اشاره کرد. خیلی از ما زمانی که برای اولین بار برنامه فتوشاپ را باز می‌کنیم، با توجه به منو‌های زیاد آن و ابزارهای مختلفی که دارد سردرگم می‌شویم و فکر می‌کنیم که نمیتوانیم کاری از پیش ببریم. اما حقیقت این است که با یک آموزش فتوشاپ آنلاین خیلی راحت با هر کدام از ابزارهای آن آشنا شویم و کار با این نرم افزار شیرین را یاد بگیریم.
بی شک آموزش فتوشاپ و روتوش عکس برای عکاسان و مدیران آتلیه یکی از موثرین روش‌های پیشرفت است از این رو شما در این بخش از وب سایت جی اف ایکس دانلود می‌توانید به دانلود آموزش‌ فتوشاپ  و روتوش عکس بپردازید و جدیدترین تکنیک‌های فتوشاپ را یاد بگیرید. وب سایت جی اف ایکس دانلود یکی از مراکز معتبری است که اقدام به آموزش ابزارهای فتوشاپ کرده است و در ادامه مقاله بیشتر با این ابزارها و خدمات مختلف آشنا خواهید شد.
اگر هنوز کار کردن با فتوشاپ را آغاز نکردید اصلا نگران نباشید زیرا صفر تا صد آموزش‌های فتوشاپ در وب سایت جی اف ایکس دانلود موجود می‌باشد.ما سعی کردیم برای تمامی سطح ها آموزش هایی را قرار دهیم از آموزش‌های مقدماتی و ابتدایی فتوشاپ گرفته تا آموزش‌های پیشرفته و حرفه ای.

آموزش فتوشاپ مقدماتی

اگر شما فردی هستید که تاکنون با این نرم افزار کاربردی کار نکرده اید ، می‌توانید با آموزش فتوشاپ مقدماتی که در سایت جی اف ایکس دانلود قرار دارد، خیلی راحت و به صورت آهسته با تمامی ابزار ها ، لایه‌های عکس، اکشن ها و ... در این برنامه آشنا شوید و در عکس ها و تصاویر خود از آن استفاده کنید. همچنین با ابزار هایی که در این سایت موجود است می‌توانید عکس‌های خود را به صورت شگفت انگیزی از همان ابتدا ویرایش کنید!

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ برای تمام رشته ها

به دنبال دانلود طرح لایه باز فتوشاپ در چه زمینه ای هستید؟ متنوع ترین دسته بندی برای انواع فایل های لایه باز را در کجا می توان پیدا کرد؟ اگر عکاس هستید، می توانید طرح های لایه باز psd فتوشاپ برای کادر بندی و ادیت عکس ها، اگر معمار هستید می توانید طرح های لایه باز شیت بندی و پرزانته برای ارائه ی طرح های توجیهی و سه بعدی مختلف و اگر گرافیست هستید، می توانید فایل های بنر تبلیغاتی لایه باز و طراحی کارت ویزیت را دانلود کنید. خلاصه که می توان گفت جی اف ایکس دانلود بزرگترین مرکز دانلود طرح لایه باز فتوشاپ در زمینه های مختلف است. برای دانلود این فایل ها کافیست به قسمت جستجو بروید و آنچه که می خواهید را در دانلود طرح لایه باز فتوشاپ دنبال کنید. و اما چرا این روزها مخاطبان قالب فتوشاپ زیاد شده اند؟ شاید بارها برای خود شما نیز اتفاق افتاده باشد، که به طور سریع و فوری نیاز به یک تمپلیت فتوشاپ خاص داشته اید تا ایده های خود را سریع وارد آن کنید. تمام آنچه که می خواهید این است که هرچه سریع تر کار خود را به انجام برسانید. گاه نمی توان ساعت ها وقت را صرف لایه بندی و ایجاد رنگ بندی و تنظیمات فایل های فتوشاپ کرد. ما در اینجا هزاران راه برای دانلود طرح لایه باز فتوشاپ میسر کرده ایم تا بتوانید کارهای خود را سریع تر و با کیفیت بهتر ارائه دهید.

توصیه ی ما این است که حتما با دانلود طرح لایه باز فتوشاپ، کتابخانه فایل های لایه باز فتوشاپ برای خود بسازید. برای هر دسته بندی حداقل چند فایل آماده داشته باشید و در زمان مورد نیاز از آنها استفاده کنید. برای همین ما یک دسته بندی گسترده از صدها فایل با ارزش را برای شما در اینجا جمع کرده ایم. کافیست به خانواده ی جی اف ایکس دانلود ملحق شوید و از خدمات ما بهره بگیرید. در کنار دانلود طرح لایه باز فتوشاپ می توانید به دانلود پروژه های افترافکت و پریمیر نیز بپردازید. فایل های لایه باز فتوشاپ را دریافت کنید و هر جا که نیاز داشتید، آموزش های پیشرفته ی ما را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانلود طرح لایه باز فتوشاپ، میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید و از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayar

کارخانجات اندیشگران جامع صنعت ایرانیان

کارخانجات اندیشگران جامع صنعت ایرانیان

اتاق تمیز

تولید کننده انواع اتاق تمیز اعم از اتاق تمیز ایستا و پویا و پیش ساخته ، اتاق تمیز پرتابل میباشد . این کارخانه با بهره گیری از متخصصین و مهندسین و بروز ترین تجهیزات صنعتی در خصوص طراحی و ساخت ، مهندسی و معتبر سازی  اتاق تمیز مطابق با استانداردهای ایزو رتبه یک کشوری و خاورمیانه را از آن خود کرده است.

موارد و مصارف اتاق تمیز داروسازی ، بیمارستانها،صنایع غذایی ، شیمیایی ،بیوتکنولوژی،بهداشتی و ... میباشد.

به اتاقی که غلظت ذرات در هوا و دما ، رطوبت و  فشار باید کنترل شود.و ورود ذرات به این اتاق به حداقل میرسد.

و همچنین به گونه ای ساخته و پرداخته میشود که پس از ورود ذرات بقای آنها کم می باشد.و از بین میرود.

از تجهیزات اتاق تمیز کارخانه اندیشگران جامع صنعت ایرانیان میتوان به هواساز اتاق تمیز ، پس باکس ، لباس، مبلمان کلین روم   (یراق آلات و استیل مانند میز، سینک ، صندلی ، کمد لباس، ترولی ،) دوش هوا ، اتاقک توزین و .... اشاره نمود.

معتبر سازی

مهمترین موضوع در انجام هر پروژه رعایت استانداردهای و معتبر سازی آنها جهت رسیدن به الزاما ت می باشد. متخصصین شرکت در تمامی استاندارها درخارج و داخل کشور آموزش لازم را دیده اند وتجربه کافی جهت طراحی تا تحویل پروژهها بر مبنای الزامات درخواستی داشته وشما را جهت اخذ تاییدیه ها از سازمانهای مرتبط مانند وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی وسازمان دامپزشکی کشور یاری خواهند کرد.

ما مفتخریم اولین شرکت ایرانی هستیم که دارای تخصص و تجریه در مهندسی داروسازی و معتبر سازی است.

هواساز اتاق تمیز

هوارسان با هواساز اتاق تمیز بخش مهمی از تجهیزات کاربردی برای صنایع مختلف مانند:

، آزمایشگاهها ، اتاق تمیز داروسازی ، صنایع غذایی و شیمیایی و ... میباشد و با اصول طراحی منحصر به فرد ساخته  میشود.

هواساز هایژنیک سیستم تهویه ای مطبوع است که قابلیت تمیز کردن و ضدعفونی سازی دارد.

این دستگاه وظیفه استریل هوا را بر عهده دارد، پس باید با طراحی و تخصص مهندسین درجه یک همگام باشد.و هم چنین با استانداردهای مورد نظر طراحی و اجرا گردد.

نگهداری و تعمیرات سیستم هواساز بسیار قابل اهمیت است.علاوه بر طراحی و ساخت و فروش بی واسطه هواساز هایژنیک یکی از خدمات کارخانجات اندیشگران جامع صنعت ایرانیان تعمیرات ، سرویس و اورهال هواسازهای بیمارستانی و داروسازی و صنایع مختلف ... میباشد.

کارخانه اندیشگران جامع صنعت ایرانیان جهت طراحی و تولید ، فروش و همچنین نگهداری و تعمیرات و تجهیزات کلین روم به صورت مداوم و مستمر پاسخگوی شما عزیزان  در سراسر ایران و خاورمیانه خواهد بود.

تلفن:

(۰۲۱) ۲۲۹۵۴۱۹۲

۰۹۱۲۲۲۶۷۳۹۶

سایت




جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayar

معرفی سایت بهجوش در زمینه صنعت جوش

معرفی سایت بهجوش در زمینه صنعت جوش

 

امروزه اصلی ترین و شاید مهمترین نیاز مشتریان وجود سایتی مرجع و تخصصی در صنعت جوش می باشد

که اولا اطلاعات را به درستی

و ثانیا به صورت جامع نشان دهد

بهجوش با بیش از دو دهه تلاش مثمر در زمینه جوش و برش 

 وبا کادری تحصیلکرده و کارآمد این خواسته را برای صنعتکاران کشور به راحتی فراهم نموده

تا هرآنچه از جوش , برش , ابزارآلات و… خواسته باشند .

در این سایت مرجع یافته و رفع نیاز کنند.

لطفا برای دیدن تمام محصولات بهجوش به فروشگاه آنلاین بهجوش مراجعه کنید

بهجوش  آماده همکاری و فروش عمده  کلیه ابزار فروشی ها در سطح کشور می باشد و اقلام و تجهیزات جوشکاری را با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می دهد.

پخش عمده انواع تجهیزات جوشکاری و با پایین ترین قیمت در بازار به صورت آنلاین و اینترنتی

ابزار فروشی های سراسر کشور و همچنین کارخانجات و شرکت های تولیدی و بازرگانی ،جهت درخواست فروش عمده انواع ملزومات جوشکاری با قیمت همکاری،می توانند با ما تماس بگیرند و کد همکار و نمایندگی جهت خرید عمده دریافت نمایید.

 

((هدف ما ارتقای صنعت جوش کشورمان است))

بهجوش تولید کننده گرمکن گاز co2 :

برخی از خصوصیات گرمکن گاز co2 بهجوش :

·         کارایی و توان بالا

·         مصرف کم برق

·         تنظیم اتوماتیک دما

·         عمر طولانی دستگاه

·         بدنه فورج

·         قطعات قابل تعویش

·         وجود سیستم ارت

برخی از مشکلات عدم استفاده از گرمکن گاز co2 :

·         عدم کیفیت سطح ظاهری جوش

·         کاهش استحکام سطح ظاهری جوش

·         افت کیفی نفوذ در جوش پایه

·         تنزل قدرت ذوب

·         کم شدن میزان رسوب در جوشکاری

·         افزایش پاشش جرقه جوش

این محصول که در صنایع جوشکاری بیشترین کاربرد را دارد برای گرم کردن گاز خروجی از سیلندر مورد استفاده قرارمی گیرد.

  • این محصول با تنه تمام برنج و اتصالات الکتریکی قوی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی وساخته شده است

وجود دو فیلتردر ورودی و خروجی گرمکن امکان حداکثر پالایش گاز از ناخالصی ها رافراهم کرده

که موجب افزایش عمر گرمگن و سایر تجهیزات می گردد.

  • این فیلترهاکه از جنس سرامیک می باشد به سادگی و با کمترین هزینه قابل تعویض است.
  • این محصول مجهز به ترموستات اتوماتیک تنظیم دما وچراغ نشانگراست که دمای گازخروجی دستگاه را ثابت نگاه می دارد.
  • پوشش رویی دستگاه که از جنس ABS است مانع ازاتلاف حرارت شده و موجب صرفه جویی در مصرف برق می گردد.
  • این محصول مجهز به سیم ارت جهت جلوگیری از خطرات احتمالی برق گرفتگی می باشد.

 

بهجوش تولیدکننده گرمکن co2 است و تمام قطعات یدکی این محصول موجود میباشد

المنت گرمکن co2

چراغ سیگنال گرمکن co2

مهره گرمکن co2

قاب گرمکن co2

 

برای قیمت و خرید  گرمکن گاز co2 بهجوش به فروشگاه بهجوش مراجعه کنید

 




جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayar

آموزش صفر تا صد ساخت تابلوهای دکوراتیو

آموزش صفر تا صد ساخت تابلوهای دکوراتیو ،استند اسم ،جاکلیدی دیواری و دیوارکوب ها  با قالب های سیلیکونی و پودر سنگ ترک

 

مراحل و طرز  استفاده از پودر سنگ هنری ترک در قالب های سیلیکونی:

دوستان به تعداد قالب هایی که در نظر دارید کار کنید مواد آماده کنید تا مواد اضافه نیاد وبلااستفاده بمونه خشک بشه،مثلا اگر سه تا قالب رو میخواید پر کنید میتونید با یک لیوان مواد شروع کنید. یک پیمانه ی مناسب انتخاب کنید.مثل پیمانه هایی که لوازم قنادی ها میفروشن یا استکان های خیلی کوچیک حالا داخل یک لیوان بزرگ ابتدا سه پیمانه پودر سپس یک پیمانه آب بریزید، توجه کنید اگه میخواید مواد بیشتری آماده کنید باید نسبت هارو حتما رعایت کنید.
مثلا شش پیمانه پودرسنگ با دو پیمانه آب و یا ۹پیمانه پودر سنگ با ۳پیمانه آب. پودر و آب رو حسابی با هم مخلوط کنید طوری که هیچ گونه ناهمواری و گوله شدن توی کار نباشه .مایع به دست آماده غلیظ ولی روان ویکدست باید باشه،این مایع رو به آرامی داخل قالب بریزید. سعی کنید جاهایی از قالب که احساس میکنید مواد نمیتونه رسوخ کنه از قلم مو برای پوشش کامل استفاده کنید. برای خواندن ادامه مطلب به سایت هنرکده نیوشا مراجعه نمایید

 

خرید قالب سیلیکونی :

برای خرید قالب سیلیکونی جنس اصل(جنس ترک)حتما از فروشگاهای معتبر خرید نمایید،ما در هنرکده نیوشا با چندین سال سابقه در خدمت شما دوستان عزیز هستیم

حالا شاید برای شما سوال باشد که چطور قالب سیلیکونی اصل را از قالب سیلیکونی تقلبی تشخیص دهیم؟

  1. روش تشخیص قالب های تقلبی از قالب های اصلی بدین گونه است که محل های زاویه دار قالب را در دست بگیرید و با کشیدن قالب، زاویه را بیشتر کنید. اگر در محل زاویه رنگ قالب تغییر نکرد قالب سیلیکونی اصلی است اما اگر رنگ آن تغییر کرد و روشن تر شد قالب از پلاستیک یا مخلوط پلاستیکی ساخته شده است و استفاده از آن در فر کاملا مضر است.
  2. نشانه ی دیگری که می توانید از طریق آن به اصل بودن قالب پی ببرید وجود برچسب نشانه تائید سازمان های غذا و دارو بر روی بسته بندی یا خود قالب های سیلیکونی است(برای کشور ترکیه باید مهرها وآن کشور بررسی شود)

مدل های جاکلیدی دیواری شیک و زیبا:

مطمنن شما هم لحظاتی بوده که عجله داشتید و با استرس دنبال کلیدهای خود می گشتید را تجربه کرده اید. استفاده از مدل جاکلیدی دیواری بسیار زیبا و شیک که از پودر سنگ هنری ترک ساخته شده است می تواند تمامی این استرس و.. را از ما دور کند. درزیر با چندین نمونه بسیار زیبا جاکلیدی دیواری آشنا خواهید شد که نه تنها کارایی بسیار بالایی دارند بلکه جنبه دکوری و تزینی نیز داشته و برای زیباسازی دکوراسیون خانه نیز بسیار مفید خواهند بود.




جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayar

یادگیری در Rapid English چقدر زمان می خواهد؟

یادگیری در Rapid English چقدر زمان می خواهد؟

با توجه به تحقیقات عمومی انجام شده در حوزه زبان شناسی، آموزش زبان انگلیسی برای یک فرد معمولی به حدود 1100 ساعت زمان نیاز دارد. این یعنی برای یادگیری انگلیسی در سطحی قابل قبول حداقل به شش ماه زمان نیاز دارید. البته برای بیشتر زبان آموزان رفتن از سطح ابتدایی تا پیشرفته بین یک تا دو سال زمان نیاز می گیرد. فراموش نکنید که یادیگری سریع تر به معنای فراموش کردن سریع هم هست. برای یادگیری مناسب باید زمان کافی را به صورت منظم به یادگیری اختصاص دهید.

آموزشگاه  Rapid Englishبا همکاری Imperial انگلستان در پی این است که با نوین ترین و با کیفیت ترین روش های تدریس به شما زبان آموزان محترم خدمات آموزشی ارائه دهد.

چرا Rapid English ؟

در دوره های تخصصی و ترمیک آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما میتوانید با استفاده از کتاب های تایید شده Oxford و با کمک اساتید مجرب و همچنین با استفاده ازچالش های ترمیک که برای شما زبان اموزان عزیز در نظر گرفته شده در فضایی دوستانه همراه با نوین ترین روش های تدریس خودتان را به چالش بکشید و به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

چرا Imperial ؟

 Imperial انگلستان توانسته است با تلاش های بسیار ارزنده مدارکی را در اختیار فراگیران زبان درکشور های مختلف از جمله ایران قرار دهد که تاییدیه  Ofqual (تاییدیه صلاحیت انگلستان) را دارا بوده و علاوه بر آن زبان آموزان محترم میتوانند به وسیله ی کد اعتبار این مدرک بین المللی اعتبار مدرک اخذ شده ی خود را بسنجند.

یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی ممکن است برای خیلی ها عجیب و سخت به نظر برسد و برای بسیاری ساده و ابتدایی. در اینجا کمی در رابطه با بخش های ساده یا پیچیده زبان انگلیسی صحبت می کنیم.

 

 




جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayar

دوربین هایک ویژن ; تحت شبکه (IP) یا Turbo HD

دوربین هایک ویژن ; تحت شبکه (IP) یا Turbo HD

دوربین هایک ویژن یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی در جهان به شمار می رود که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی دنیا به صورت انبوه تولید می شود و سهم بزرگی از فروش بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. دوربین هایک ویژن با دو تکنولوژی آنالوگ (Turbo HD) و تحت شبکه (IP) در جهان تولید می گردد. دوربین Hikvision با تکنولوژی تحت شبکه این امکان را به افراد می دهد که انتقال داده های تصویری را از طریق اینترنت انجام دهند. امروه با گسترش تکنولوژی بکارگیری دوربین های IP افزایش چشم گیری داشته است. این تکنولوژی قابلیت های جدیدی مانند کیفیت و بالای وضوح تصویر، تشخیص چهره و رمز گذاری را به ویژگی های قبلی خود افزوده است. راه اندازی و نصب دوربین مداربسته تحت شبکه از طرق مختلفی مانند وایرلس کابل های LAN ، بک مودم و روتر مورد انجام می گردد و در فضاهای وسیع و در صورت وجود دوربین های متعدد توسط مشتریان انتخاب می گردد.

 

از دیگر محصولات حفاظتی و سیستم نظارت تصویری هایک ویژن، دوربین آنالوگ یا Turbo HD است. هزینه دوربین Hikvision Turbo HD نسبت به دوربین های تحت شبکه پایین تر می باشد و نیز دارای کیفیت و وضوح تصویر بالایی است. دوربین آنالوگ هایک ویژن در بسیاری از ادارات ،ساختمان های مسکونی، و سازمان ها بسیار پرکاربرد می باشد. شرکت هایک 98 به عنوان یکی از نمایندگان مرجع اصلی فروش و با مشاوره تخصصی به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شما کاربران گرامی می باشد.

 

تیم قدرتمند هایک 98 تحت عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران و سایر شهر ها دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی آن را با بهترین کیفیت و قیمت های اقتصادی را در پکیج های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

بهترین مارک دوربین مداربسته، پر فروش ترین در دنیا

بهترین مارک دوربین مداربسته از پرطرفدارترین دوربین های خریداری شده می باشد قیمت مناسب، کیفیت بالا، وضوح تصویر و تناسب با نیاز مشتری از بارز ترین ویژگی های بهترین مارک دوربین مداربسته است. اما متاسفانه اجناس بی کیفیت در بازار و با قیمت های نا متعارف بدون ارائه گارانتی با افزایش روبروست. پس هنگام خرید بهترین مارک دوربین مداربسته بایستی به این نکات مورد توجه داشت.

سوال بسیار مهمی که هنگام خرید بهترین مارک دوربین مداربسته ممکن است به ذهن ما خطور کند. چه دوربینی می تواند امنیت محل کار یا ساختمان من را تامین کند؟ با ما هراه باشید تا پس از خواندن این مقاله جواب این سوال را پیدا کنیم.

داهوا یا هایک ویژن

کیفیت بهترین مارک دوربین مداربسته

کیفیت بهترین مارک دوربین مداربسته یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این برند توسط کافرمایان و مشتریان است. در خط تولید بهترین مارک دوربین مداربسته تنوع در قیمت و کیفیت متناسب با نیاز مشتری در نظر گرفته شده است .

 

دوربین مداربسته هایک ویژن مناسب آپارتمان کدام است؟

از آنجایی که ساخت آپارتمان ها در اکثر مناطق با گسترش مواجه بوده است، ممکن است امنیت این افراد و منزل توسط جنایت کاران و دزدان به خطر بیفتد. از این رو بسیاری از مدیران ساختمان با نصب دوربین مداربسته با در نظر گرفتن نوع سازه می توانند بر رفت و آمد افراد نظارت داشته باشند و میزان وقوع خطر و جرم را کاهش دهند. دوربین مدار بسته در فضای پارکینگ، پاگرد ها، راه پله، پشت بام و فضای بیرونی نصب می گردد.

 

اما چه دوربینی را در این فضاها بایستی نصب کرد؟ دوربین Turbo HD هایک ویژن بهترین گزینه برای انتخاب است. توصیه ما برای محیط داخلی ساختمان دوربین های دام است و کیفیت وضوح تصویر 2 مگا پیکسلی به شما این امکان را می دهد تا با وضوح مناسبی تردد افراد را با جزییات زیر نظر بگیرید.

 

در جدول زیر می توانید پرفروش ترین بهترین مارک دوربین مداربسته را مشاهده نمایید.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

علاوه بر انتخاب صحیح دوربین مداربسته، به خریداری تجهیزات جانبی آن نیاز است. دستگاه ذخیره ساز DVR یا NVR ، منبع تغذیه یا کابل های مورد نیاز از دیگر لوازم جانبی است که مشتریان در هنگام خرید باید به آن توجه مهمی داشته باشند. شما نیز میتوانید به اطلاعات مورد نیاز در مورد این تجهیزات در سایت هایک 98 دسترسی داشته باشید و با قیمت های مناسب این تجهیزات را تهیه نمایید.

 

بهترین دوربین مداربسته در طلا فروشی

از دیگر مکان هایی که نصب دوربین مدار بسته در آن دارای اهمیت است مرکز فروش طلا و جواهرات است زیرا این محیط های کاری مرکز توجه دزدان است. بهترین فضای نصب دوربین مدار بسته ویترین طلا و جواهرات، گاو صندوق، پیشخوان، و درب ورودی می باشد.

 

کیفیت دوربین مداربسته در طلا فروشی ها

ویترین و درب ورودی: هنگام خرید دوربین مداربسته باید توجه داشته باشید که درب ورودی و ویترین ها از فضای خارجی هستند و نیاز به وضوح و کیفیت بالا در تصاویر ضبط شده می باشد. کارشناسان هایک ویژن دوربین با کیفیت بالای 4 مگا پیکسلی را به مشتریان پیشنهاد می دهند.افزون بر کیفیت بالا ی تصویر نور محیط باید با روشنی خاصی کنترل گردد تا از نظر سخت افزاری سیستم ضبط تصویر با مشکل روبرو نشود.

 

تکنولوژی WDR از بهترین ویژگی های دوربین مدار بسته هایک ویژن است. این فناوری به همراه قابلیت زوم لنز شما را قادر به مشاهده جزییات می کند. از دیگر نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته این است که باید دستگاه DVR تهیه شده دارای ویژگی Face Detection یا تشخیص چهره باشد باشد تا در هنگام بروز جرم بتوان افراد مجرم را شناسایی نمود.

برای دریافت هرگونه اطلاعات تخصصی تر و هزینه بهترین مارک دوربین مداربسته به همراه تجهیزات جانبی (قیمت های اقتصادی) با مشاوران ما در تماس باشید.

بهترین بهترین مارک دوربین مداربسته برای شرکت ها و دفاتر اداری

دفاتر و شرکت ها از دیگر مکانهایی هستند که نصب دوربین مداربسته در آن الزامی می باشد. چنانچه محل کار شما دارای فضایی بسیار بزرگ است، توصیه می کنیم که از دوربین های تحت شبکه یا IP استفاده نمایید

لنزهای تعبیه شده در این دوربین  Varifocal می باشد. همچنین شما می توانید برای تحت نظر گرفتن رفت و آمد بیرونی دوربین مدار بسته بولت را تهیه نمایید.

وضوح تصویر 2 مگاپیکسلی بهترین کیفیت مناسب با این فضا ها می باشد و نیازی به وضوح تصویر بالاتری نیست.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با تهیه تجهیزات جانبی آن امکان پذیر است. ما در هایک ویژن دستگاه دوربین مداربسته را به همراه تجهیزات جانبی اعم از دستگاه ذخیره ساز DVR و کابل ها و اتصالات را با قیمتی کاملا اقتصادی به شما ارائه می دهیم.

 

مزایای نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در دفاتر و شرکت ها

نظارت بر عملکرد کارکنان

  1. 2. افزایش بازدهی
  2. 3. تحت نظر گرفتن محیط به صورت 24 ساعته
  3. 4. تامین امنیت

بهترین دوربین مداربسته جهت نصب در مغازه و فروشگاه

فضای فروشگاه ها و مغازه ها به دلیل رفت و آمد بسیاری از افراد از دیگر مکان هایی است که به وجود دوربین مداربسته احتیاج دارد. در مجتمع هایی که دارای فضای وسیعی هستند نصب دوربین های تحت شبکه IP پیشنهاد می شود اما اگر فضای کاری شما بزرگ نیست می توانید دوربین های با کیفیت Turbo HD را انتخاب نمایید. نظارت داخلی از مهمترین وظایف تامین امنیت فروشگاه می باشد.

 

دوربین مداربسته دام هایک ویژن این امکان را به صاحبان کسب و کار فروشگاهی میدهد تا به صورت indoor بر فضای داخلی ساختمان نظاررت دقیقی داشته باشند. نکته قابل توجه این است که تعداد دوربین ها با توجه به فضای موجود تعیین می گردد.

 

تهیه دوربین مداربسته با تنوع در کیفیت و به صورت عمده به همراه تجهیزات جانبی با قیمت مناسب در بازار به دلیل نوسانات ارز بسیار مشکل می باشد. اما ما در هایک 98 تمامی موارد ذکر شده در زمینه ارائه بهترین مارک دوربین مداربسته را با قیمت های کاملا اقتصادی در اختیار شما قرار می دهیم. (دریافت قیمت دوربین هایک ویژن)

بهترین دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

مزایای نصب دوربین مداربسته در فضای پارکینگ بر کسی پوشیده نیست؛ زیرا با بهره گیری از آن میزان وقوع جرم به میزان چشم گیری کاهش یافته است. لازم به ذکر است که دوربین ها قابل نصب در فضای پارکینگ به دلیل حساسیت آن باید از قابلیت های خاصی برخوردار باشند. از آنجایی که در این فضا نور موجود بسیار کم و ارتفاع سقف تاحدی کوتاه است و امکان وقوع سرقت و تصادف زیاد است، بهره گیری از بهترین مارک دوربین مداربسته بسیار مهم است.

 

بهترین مارک دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

دوربین پیشنهادی کارشناسان هایک ویژن دوربین دام است. وضوح تصویر در این دوربین ها 2 مگا پیکسل است و باعث می شود که شما بتوانید محیط را با جزییات بیشتری در نظر داشته باشید. دارا بودن لنز Varifocal این امکان را به شما می دهد تا در زمان نیاز زاویه دید داشته باشید.

 

همانطور که پیشتر ذکر شد عدم وجود نور کافی در پارکینگ، فضای دید کاربران را تاحدی کاهش می دهد بنابراین شرکت هایک ویژن با افزودن قابلیت ICR موفق به بهبود تصویر دریافتی و تشخیص جزییات مانند وضوح در تشخیص پلاک خوردروها و… گردیده است. از دیگر مشکلات نظارت بر فضای پارکینگ وجود Noise می باشد. اما اگر دستکاه شما از ویژگی D2 یا DNR برخوردار باشد این مشکل به آسانی رفع می شود.

 

مشاوران ما در هایک 98 با ارائه مشاوره همه جانبه در مورد بهترین مارک دوربین مداربسته به همراه تجهیزات حفاظتی در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند.

بهترین دوربین مداربسته جهت نصب در کارخانه ها

با گسترش صنعت و افزایش کارخانه ها در مناطق مختلف نیاز به نصب دوربین مداربسته جهت تامین امنیت کارکنان و متعلقات افزایش یافته است. اما در چه فضاهایی در کارخانجات بایستی بهترین مارک دوربین مداربسته نصب گردد؟

 

محل های قرارگیری ماشین آلات و تجهیزات

درب ورودی دفاتر و کارگاهها

آبدارخانه و کانتین ها

پارکینگ

محیط کارخانه

در محیط های کارخانه ای، به علت تعدد دوربین ها نصب دوربین های آنالوگ پیشنهاد نمی گردد. توصیه مشاوران فنی ما دوربین مداربسته تحت شبکه IP است. دوربین مدار بسته در فضای پارکینگ کاربری بسیار اختصاصی دارد بایستی دارای ویژگی ها ی جستجوی هوشمند، زوم و تغییر لنز و انتقال بالای تصاویر باشد.

 

تمامی تجهیزات جانبی و انواع دوربین مداربسته را متناسب با مراکز صنعتی و کارخانجات را از ما بخواهید. قیمت این پکیج های دوربین مداربسته کاملا مناسب است و با گارنتی 25 ماهه به شما ارائه می گردد.

 

سعی ما در تحریر این مقاله بر این بوده که جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه دوربین های مدار بسته با به شما ارائه نماییم و با شما نیز با در نظر گرفتن نیاز خود بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. علاوه بر این شما میتوانید به طور کاملا رایگان با مشاوره کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید و از آخرین اخبار و قیمت پکیج های مختلف بهره مند شوید.




جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayar

خرید خانه ارزان در استانبول, خرید آپارتمان ارزان در استانبول

خرید خانه ارزان در استانبولخرید آپارتمان ارزان در استانبول,

 ارزان قیمت ترین خانه های استانبول را از ما بخواهیدخرید ملک فقط با 200 میلیون تومان!

تمامی اینها عناوینی می باشد که شاید در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به چشم شما خورده باشد. با دیدن این عناوین و به اصطلاح آفر های جذاب و ویژه که فضای مجازی را دربرگرفته اند حتما برای شما سوال پیش آمده که خرید ملک ارزان منظور با چه مبلغی است؟ 100 میلیون تومان!؟ 200 میلیون تومان!؟ آیا واقعا ملک ارزان قیمت در استانبول وجود دارد؟ آیا امکان خرید ملک ارزان قیمت برای خارجی ها هم امکان پذیر است؟ و رفته رفته ذهن شما به سمت این کشیده می شود که با خود میگویید نکنه ملک ایرادی داشته باشه که قیمتش ارزان است؟ آیا سند مشکل داری دارد؟ یا اینکه خانه قدیمی ساخت می باشد و بسیار کهنه است؟ تمامی این علامت سوال ها در ذهن شما ایجاد شده و بهمین سبب تصمیم گیری جهت انتخاب ملک مورد نظر و حتی اقدام به مهاجرت کردن برای شما سخت خواهد شد. در این مطلب قصد داریم پاسخ تمامی این سوالات و ابهامات در مورد خرید خانه ارزان در ترکیه بدهیم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

 

خرید خانه ارزان قیمت در ترکیه

امروزه ایرانیان زیادی تصمیم دارند تا در کشور ترکیه ملک خریداری کنند و پیرو این موضوع به دنبال راهی هستند تا از قیمت ملک در ترکیه به پول ایران اطلاع پیدا کنند. دلیل اصلی رغبت ایرانیان و سایر خارجی ها به خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت در این کشور است. زیرا با خرید یا اجاره ملک در ترکیه این امکان برای مردم سایر کشورها به وجود می آید که اقامت ترکیه را بگیرند. به همین دلیل ایرانی های زیادی در مورد قیمت ملک در ترکیه به پول ایران به تحقیق می پردازند. تا قبل از تغییر قوانین شهروندی ترکیه، کمتر ایرانی پیدا میشد تا قصد اخذ شهروندی ترکیه را داشته باشد اما با تغییر قوانین شهروندی ترکیه تغییر و تحول عظیمی در نمودار سرمایه گذاران خارجی در ترکیه اتفاق افتاد و اکنون کشور ایران در جایگاه دوم این سرمایه گذاران در این نمودار جا دارد. خرید خانه ارزان در استانبول دیگر رویا نیست بلکه برای بسیاری از اتباع کشورهای دیگر به خصوص برای ایرانیان در سال های اخیر خرید ملک در ترکیه و به دنبال آن اخذ شهروندی ترکیه در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر شده است. البته آن چیزی که از همه باید به آن بیشتر توجه کنید این امر می باشد که شما می توانید با هر بودجه ای که در اختیار دارید نسبت به خرید خانه در ترکیه اقدام کنید. به همین جهت لازم است تا در ابتدا بودجه خود برای خرید ملک را در نظر داشته باشید. سپس با توجه به بودجه خود می توانید نسبت به خرید خانه ارزان در استانبول اقدام نمایید. در این مقاله سعی شده است تا شما را با محله های استانبول که در آنجا می توانید خانه ارزان قیمت و نوساز پیدا کنید آشنا کنیم.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.