آموزش زبانهای خارجی
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

جمعه 22 آذر 1398
ن : khashayar

کاربرد ازن چیست

کاربرد ازن چیست

براي پرورش دهندگان ماهي دستیابی به شرایط رشد مطلوب و شناخت عوامل موثر بر رشد بسیار حائز اهمیت است، همواره پرورش دهندگان به دنبال فراهم نمودن شرایطی هستند که  در حداقل مدت زمان و با حداقل مقدار غذا , به حد اکثر رشد ماهي دستیابند. ماهي بدليل خونسرد بودن (هم در آب شيرين و هم در آب شور)، ميزان فعاليت بدنش با افزايش حرارت بسرعت زياد مي شود، لذا هرچه درجه حرارت محیط بيشتر شود، انرژي بيشتري مورد نياز ماهي خواهد بود. بطور معمول در نقاط گرمسير نسبت به نقاط سردسير رشد ماهيان آب شيرين بيشتر است.

کاربرد ازن

در صنعت پرورش ماهی عواملی به نام عوامل فشار وجود دارند که ميزان نياز به انرژي را افزايش داده و بطور نامطلوبي بر ميزان رشد تأثير می گذارند. این عوامل عباراتند از ازدحام ، سطوح پائين اكسيژن ، آلودگي و  ميزان آمونياك موجود در آب. افزايش مستمر و ممتد فعاليت بدني يا سوخت و ساز ، نياز به انـــرژي يك ماهي را ترقي مي­دهد

یکی دیگر از عوامل نامطلوب در اواخر فصل, كه گرماي آب بيشتر و زمانیکه محصول ماهي موجود در آب بالاست, دیده می شود. در آن زمان اغلب آلودگي استخر بوسيله خود ماهيان است. در اين حالت از یک طرف اكسيژن با ضايعات دفع شده از ماهي ترکیب شده، و از طرف دیگر مصرف اكسيژن توسط خود ماهيان در حال رشد , سبب كاهش ميزان اكسيژن محيط مي­گردد. براي مقابله با اين موضوع ميتوان آب را توسط اکسیژن فعال احیا كرد. اين عمل باعث افزايش ميزان اكسيژن محلول در آب تا حد اشباع مي گردد.

ميزان ازن لازم برای این منظور به عواملی مانند دانسيته جمعيت ( تعداد و سايز ماهي ها)، حجم آب ، چگونگي پرورش ماهي،  مقدار غذا ، و فاكتورهاي موثر در سيكل نيتروژن بستگی دارد .

 

اكسيداسيون نيتريت  اهميت زيادي در سيستمهاي پرورش ماهي دارد زيرا وجود مقادير جزئي نيتريت نيز براي ماهي ها سمي است. اما ازن براحتي نيتريت را به نيترات اكسيد مي كند. همچنين اكسيداسيون آمونياك توسط ازن به سرعت انجام مي پذيرد.

در اين روش حبابهاي ريز از كف استخر به طرف بالا حرکت می کنند. این شکل حركت حبابها موجب ايجاد گردش و جريان ملايم آب از پايين به بالا می شود كه  این عمل براي آبزيان بسيار مطلوب است. در روش ازن زنی آب  علاوه بر تامين اكسيژن مورد نياز, می توان جريان مناسبي را به منظور برهم زدن لايه هاي حرارتي و غذايي و ستونی عمودي از آب نيز ايجاد نمود.

كنترل بيماري نيز از تا حد زياد مسئله­اي است مربوط به بهداشت استخر. استخرها بايد ضدعفوني گردند. در اين سيستم عمل ضدعفوني به صورت پيوسته درون استخرها انجام مي پذيرد و برخلاف ساير مواد ضدعفوني كننده معمول مانند آهك زنده ، فرمالين يا سود سوزآور نيازي به تخليه استخر در اين سيستم وجود ندارد. ضد عفوني با ازن به صورت پيوسته در حين وجود آبزيان داخل استخر و بدون تخليه مکان انجام مي گيرد و در نتيجه به طور مرتب ميزان آلودگي در محيط کاهش مي يابد.

دراين روش نگراني بخاطر انگل­ها يا ساير بيماريها در ماهيان  بسيار كمتر است.  ازن به نحو مطلوب و بسيار موثري انواع آلودگي هاي ميكروبي از جمله باكتريها و ويروسها و حتي قارچها، انگلها و تخم انگلها را  در دوزها ي نسبتاً پايين تر و زمان كمتر از بين مي برد.  اين عمل باعث كنترل بيماريها مي شود و اهميت فراواني در استخرهاي پرورش ماهي دارد، زيرا سبب جلوگيري از انتقال بيماري به مزرعه مي شود.

 

در استخرهاي پرورش ماهي ، ميگو و … ، با استفاده از روش ازن زني بمنظور افزايش تراكم نيز بهره گرفت.

همچنين شستشو با ازن و منجمد کردن  جانداران دريايی در يخ ازن دار سبب تازه تر ماندن ، عدم تغيير رنگ گوشت ماهی و … و افزايش زمان ماندگاری  آنها می شود. Bill Nelson در اوايل دهه ۸۰ پيشقدم استفاده از يخ ازن دار برای نگهداری ماهی بود، وی تحولی چشمگير در افزايش زمان ماندگاری و دوام محصولات دريايی ايجاد کرد.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




شنبه 16 آذر 1398
ن : khashayar

فروشگاه لوازم خانگی بانه ممتاز

فروشگاه لوازم خانگی بانه ممتاز

 

فروشگاه بانه ممتاز با هدف ارائه کالاهای با کیفیت و خدمات خوب، در جهت رضایت کامل مشتری پایه گذاری شده است. برای آشنایی بیشتر با فروشگاه بانه ممتاز پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید چون می خواهیم خدماتی که این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می کند را به شما معرفی کنیم:

فروشگاه بانه ممتاز بصورت تخصصی در زمینه لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی فعالیت می کند و در تلاش است کالاهای کاملا با کیفیت و سطح اروپایی را برای مشتریان گرامی خود تهیه و ارائه نماید تا مشتریان با خیال آسوده و با اعتماد کامل محصول دلخواه خود را خریداری نمایند.

همیشه به دنبال این بوده ایم که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که افراد بتوانند براحتی لوازم خانگی خود را از بانه تهیه نموده و دیگر نیاز به این نباشد که این مسافت طولانی را برای خرید محصولات مورد نظر خود طی نمایند.

در ابتدا بررسی کوتاهی انجام دادیم و تصمیم گرفتیم فروشگاه اینترنتی بانه ممتاز را راه اندازی کنیم که هر کسی از هر جای ایران براحتی بتواند کالای مورد نظر و دلخواهش را بعد از بررسی های لازم انتخاب و با اعتماد کامل خریداری نموده و در کوتاه ترین زمان هم کالا را درب منزل خود تحویل بگیرد.

عرضه کننده انواع لوازم خانگی بصورت عمده و خرده

مرکز پخش انواع

یخچال-کولرگازی-لباسشویی-ظرفشویی-تلویزیون

عرضه کننده انواع برندهای معتبر دنیا

فروشگاه بانه ممتاز بصورت تخصصی در زمینه لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال فعالیت می کند

 




شنبه 16 آذر 1398
ن : khashayar

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

گالری پیانو نوا

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

قبل از هرچیز لازم است به این نکته اشاره کنیم که پیانو دیجیتال به عنوان سازی مستقل در نظر گرفته میشود .

سازی با بهره مندی از ابزار الکترونیک به جای مکانیزم مکانیکی ، سیم ، چکش و …

که در آن سعی شده حداکثر تشابه با پیانو آکوستیک از نظر تعداد کلاویه و صدا در خدمت نوازنده قرار گیرد .

پس اصولا مقایسه پیانو دیجیتال و پیانو آکوستیک کاری مردود بوده و شما را به نتیجه نخواهد رساند

چرا که صدایی که در اثر برخورد چکش به سیم و تقویت صدا در صفحه رزونانس ایجاد میگردد

در هیچ حالتی و با صرف هیچ هزینه ای با صدای بازسازی شده در پیانو دیجیتال قابل مقایسه نیست .

همینطور تاچ ( وضعیت فیزیکی کلاویه ها ) که در پیانو آکوستیک  طی فرآيندی بسیار پیچیده و مکانیکی شکل میگیرد .

پس توصیه ما این است که برای خرید پیانو دیجیتال به دنبال مقایسه آن با پیانو آکوستیک نباشید

و با اشراف کامل به ساختار پیانو های دیجیتال یکی از آن ها را انتخاب کنید .

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

 

چند نکته را  در نظر داشته باشید

۱- سعی کنید پیانو دیجیتال را با برندی خریداری کنید که اصالتا چینی نباشد چرا که پیانوهای دیجیتال مطلقا چینی

ماکتی ضعیف و چند بار مصرف از پیانو هستند که در ابتدا ممکن است به دلیل برند های گمراه کننده ظاهرا آلمانی و …

یا ظاهری زیبا ، نظر شما را به سوی خود جلب کند ولی در ضمن کار ، شما را با مسائل جدی در مورد تغییر صدا و تاچ مواجه خواهند کرد

که این امر به دلیل ضعف در قطعات الکترونیک بی کیفیت و غیر قابل تعمیر بودن قطعات پیانوهای دیجیتال شما را به دردسر خواهد انداخت .

پس توصیه میکنیم قبل از خرید ، در مورد برند پیانو دیجیتال مورد نظر به زبان انگلیسی تحقیق کنید

و پیانویی انتخاب کنید که در دنیا شناخته شده و توسط اهل فن توصیه شده باشد .

۲- تاچ ( وضعیت فیزیکی کلاویه ها زیر انگشت نوازنده) درپیانوهای دیجیتال بسیار مهم است .

چرا که در صورت غیر استاندارد بودن تاچ ، در آینده و زمانی که بخواهید قطعات خود را با پیانو آکوستیک بنوازید با مشکل جدی مواجه خواهید شد .

بسیار دیده شده افرادی که پس از کار با پیانو های دیجیتال بی کیفیت پشت پیانو آکوستیک قرار میگیرند ، از سفتی کلاویه های آن شکایت دارند

به این دلیل که تمرین های اولیه آن ها روی تاچ غیر استاندارد صورت گرفته و در اصطلاح انگشتان آن ها به تاچ ضعیف عادت کرده .

البته باید گفت در برخی از پیانو های دیجتال به شکلی اغراق آمیز با استفاده از سرب وزن کلاویه ها سنگین شده که این هم مناسب نیست .

برگشت پذیری (repetition) مناسب هم از دیگر خصوصیات  کلاویه های  یک پیانو دیجیتال استاندارد است .

 

۳- به عنوان یک شنونده ، صدای پیانوی دیجیتال مورد نظر خود را بشنوید

حتی یک خریدار غیر حرفه ای هم متوجه کیفیت پایین بلندگوها و صدای بیش از حد مصنوعی پیانوهای دیجیتال غیر مرغوب خواهد شد .

۴- درمورد پیانوهای دیجیتال طرح آکوستیک باید گفت در برخی از موارد دیده میشود

که یک پیانو دیجیتال پرتابل بی کیفیت در کابینت پیانو آکوستیک کار گذاشته شده و فروخته میشود!!!

در این موارد شما چندین برابر ارزش واقعی یک پیانو دیجیتال بی کیفیت را فقط برای داشتن ظاهری متفاوت خواهید پرداخت.

در صورتی که پروسه طراحی و ساخت پیانوهای دیجیتال با ظاهر آکوستیک کاملا متفاوت بوده و در برند های معتبر دنیا پیانو های

دیجیتال طرح آکوستیک میتوانند علاوه بر ظاهری متفاوت ، تاچ و صدایی به مراتب حرفه ای تر از سایر پیانوهای دیجیتال داشته باشند .

 

در مجموع آنچه که از یک پیانو دیجیتال خوب انتظار داریم سمپل صدایی قابل قبول و تاچی استاندارد است و نه بیش از این ….

برای خرید و مشاوره رایگان تنها کافیست با ما در تماس باشید .

۰۹۱۲۸۴۴۹۲۳۹

۰۹۱۲۱۲۰۶۳۲۱   

۰۲۱-۲۲۰۱۸۸۰۵

 




شنبه 16 آذر 1398
ن : khashayar

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟

اگر می خواهید تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت با سرعت بالاتری انجام می توانید پرفکت مانی ارزان بهترین گزینه برای شما باشد حال در این پست قصد داریم پرفکت مانی را بطور خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

با پرفکت مانی (Perfect Money)  شما در هر جای دنیا که باشید می توانید به راحتی برای خود اکانتی در آن بسازید و از امتیازات و خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید. پرفکت مانی از اولین شرکت هایی است که خدماتی همچون تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. جالب است که بدانید با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که ایرانیان از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است.

در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. یکی از ویژگی های سامانه پرفکت مانی این است که به اشخاصی که در پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان و دریافت ارز از خارج از کشور با مشکل مواجه هستند، خدمات ویژه ارائه می دهد.

همچنین پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی قادر به حفظ امنیت حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما می باشد و شما می توانید با خیال آسوده با این سامانه امین کار کنید.

شرکت مالی اعتباری پرفکت مانی در حال حاضر در کشور پاناما قرار دارد که بر اساس قوانین آن کشور که خیلی هم پیچیده نیست و شما می توانید در وب سایت این سامانه بخشی که برای فارسی زبانان طراحی نمودند را مشاهده نمایید و به راحتی امور مربوط خرید و فروش پرفکت مانی ارزان را از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

تا پیش از این که سامانه ای به نام پرفکت مانی ثبت شود در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. اما در حال حاضر می توان گفت که این روش منسوخ شده  و ووچرها  جای آنها را گرفته اند. بطور خلاصه می توان گفت که ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است.

سام اکسچنجر جهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاری گر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید و در آن به خرید و فروش آن بپردازید. سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب و امنی برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با خدمات سام اکسچنجر بیشتر آشنا شوید.

پرفکت مانی ارزان بخرید

برای خرید پرفکت مانی ارزان و بدون بهره از طریق سایت سام اکسچنجر کافی است مراحل زیر را طی کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه سام اکسچنجر:

همان طور که در شکل ملاحظه می کنید پس از ثبت نام و عضویت در سایت باید اقدام به ارسال مدارک کنید. سایت سام اکسچنجر یک سایت مطمئن و قانونی است و هرگز بدون اهراز هویت اجازه فعالیت به افراد را نمی دهد. پس از این مرحله شما به آسانی می توانید اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی کنید. اگر به دنبال یک سایت مطمئن برای خرید پرفکت مانی ارزان هستید می توانید با خیال راحت از این سایت به خرید و فروش ارز بپردازید. فرایند ثبت نام در سام اکسچنجر در عین امنیت بالا ساده بوده و مراحل پیجچیده سایت های دیگر را ندارد.

سایت سام اکسچنجر را بیشتر را بشناسید

تیم پشتیبانی موجود در سایت سام اکسچنجر در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه راهنمایی و کمک به شما کاربران عزیز خواهند بود و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا کارشناسان باتجربه سام اکسچنجر شما را تنها نمی گذارند. این سایت مبادلات مالی را با سرعت و دقت بالا انجام می دهد. یکی از بهترین مزیت های سایت سام اکسچنجر این است که شما محدودیت خرید ندارید و می توانید هرچند بار که لازم دارید خرید کنید.

یکی دیگر از مزیت های سایت سام اکسچنجر این است که خرید و فروش پرفکت مانی را بدون دریافت بهره و سود انجام می دهد و به همین دلیل می توانید مطمئن باشید که برای خرید و فروش پرفکت مانی ارزان یک سایت معتبر را انتخاب کرده اید.

چگونه پرفکت مانی ارزان بخریم؟

برای اینکه پرفکت مانی ارزان بخرید باید تا حد امکان از نوسانات قیمت دور باشید. استفاده از یک سایت معتبر برای خرید پرفکت مانی ارزان که دارای سرعت بالایی نیز باشد تا حد زیادی باعث می شود از نوسانات قیمت دور باشید و بتوانید پرفکت مانی را با قیمت مناسبتری خریداری کنید. نکته دیگری که به خرید پرفکت مانی ارزان کمک می کند این است که از سایت هایی پرفکت مانی بخرید که کارمزد کمتری دریافت کنید. برخی سایت ها با عنوان فروش پرفکت مانی ارزان مبلغی به عنوان دستمزد انتقال دریافت می کنند علاوه بر این مبلغی نیز به عناون دستمزد به آن اضافه می کنند. و یا ممکن است به بهانه وریفای بودن حساب کاربر مبلغ اضافی نیز دریافت کنند.

بنابراین اگر می خواهید یک سایت معتبر برای خرید پرفکت مانی ارزان انتخاب کنید به این نکات توجه کنید.

سایت سام اکسچنجر بصورت آنی و اتوماتیک خرید اتوماتیک پرفکت مانی را انجام می دهد و به همین دلیل با خرید پرفکت مانی از سام اکسچنجر از نوسانات لحظه ای در امان هستید و پرفکت مانی ارزان خریده اید.

 

.

 

.

 

.

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




شنبه 16 آذر 1398
ن : khashayar

معرفی بهترین شرکت فروش سیم بکسل آسانسور و جرثقیل

ابتدا در توضیح سیم بکسل، سیم بکسل نوعی طناب فولادی از جنس الیاف فولاد است که در کنار هم سیم مفتول فولادی ایجاد می کند و چند سیم مفتول در کنار هم که به یک هسته پیچیده شده است سیم بکسل فولادی را  تشکیل می دهد.

هسته سیم بکسل بخش مرکزی سیم است که الیاف به دور آن تابیده می‌شوند. نقش هسته نگهداری  الیاف های طناب می‌باشد.به همین دلیل قطر هسته سیم باید به اندازه ای باشد که در هنگام فشار از برخورد الیاف با هم جلوگیری کند.سیم بکسل با هسته فولاد استحکام بالاتری دارد و در نتیجه انعطاف کمتری هم دارد. بنابراین نوع کاربرد سیم بکسل یک معیار خیلی مهم در انتخاب هسته آن است.

مواد به کار رفته هر سیم بکسل برای ساخت به شرایط اب و هوایی منطقه مورد استفاده و میزان بار تعیین می شود، این بدان معنی است که میزان کشش و قدرت سیم بکسل با مواد اولیه ان رابطه مستقیم دارد.

حدود 2000 نوع سیم بکسل در صنعت وجود دارد که بسته به نوع هسته، نوع بافت، جنس سیم و روکش آن از یک دیگر متمایز می باشند؛ و همچنین استفاده انها در صنعت نیز متفاوت می باشد صنایع حفاری، صنایع نفت و گاز، ماشین الات معدنی، صنایع کشتی سازی و ... همگی ازانواع مختلفی از سیم بکسل استفاده میکنند.

در تمام صنایع بزرگ و کوچک که نیاز به جابه جایی بار و اشیاء باشد،نیاز به سیم بکسل احساس می شود. کاربردهای رایج سیم بکسل علاوه بر صنایعی که قبلا اشاره شد  عبارتنداز : صنایع خودرو سازی،  معادن،  سد سازی، شرکت های ساختمانی، صنایع ریلی، جرثقیل ها، آسانسورها، صنایع برق، شیلات و ماهیگیری و …

حال در این مقاله قصد معرفی بهترین مکان برای خرید این وسیله مهم در صنعت را داریم.

شرکت بازرگانی قراچورلو، بهترین مرکز فروش سیم بکسل

شرکت بازرگانی قراچورلو با بیش از سه دهه تجربه در زمینه واردات و فروش سیم بکسل در ایران، نماینده رسمی گوستاولف آلمان در ایران فعالیت می کند.

سیم بکسل های شرکت گوستاولف آلمان از بهترین نوع سیم بکسل در دنیا می باشد سیم بکسل آسانسور نمونه اش در دنیا نظیر ندارد و استفاده ان را در اغلب اسمان خراش های معروف دنیا می توانید مشاهده کنید.

البته متاسفانه وجود نمونه های فیک و تقلبی از این شرکت در ایران بسیار فراوان می باشد که دارای کیفیت مناسب نمی باشد، و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تهیه سیم بکسل اصل گوستالوف آلمان از شرکت بازرگانی محمود قراچورلو خرید کنید.

در انجا تفاوت جنس اصل و فرع را به شما نشان خواهند داد و اصل و مرغوب بودن جنس به شما اثبات می شود.

این شرکت به علت تنوع بالا سیم بکسل و برای راهنمایی بهتر مشتریان خود تیم فنی و کاملا متخصص خود در زمینه سیم بکسل را برای دریافت هرگونه مشاوره در رابطه با سیم بکسل در دفتر خود مستقر کرده است.

البته اجناس شرکت قراچورلو فقط محدود به جنس آلمانی نمی باشد و اجناس از کشور های دیگر مثل چین و کره و... نیز در سبد کالا این شرکت موجود می باشد که با توضیحات شما و تشخیص کارشناسان به شما معرفی می شود.

انواع محصولات شرکت قراچورلو

  • سیم بکسل نتاب
  • سیم بکسل حفاری
  • سیم بکسل افشان
  • سیم بکسل استینلس استیل
  • سیم بکسل مهاری
  • سیم بکسل اسانسور
  • سیم بکسل جرثقیل
  • روغن سیم بکسل
  • گوشوار سیم بکسل
  • قرقره های فولادی
  • زنجیر
  • قلاب
  • جرثقیل دستی
  • جرثقیل برقی
  • سوکت باز و بسته

تفاوت سیم بکسل فولادی با سیم بکسل استیل

سیم بکسل های فولادی تفاوت زیادی از نظر سختی و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند.

در مقابل سیم بکسل های استیل به دلیل داشتن مقادیر زیادی کروم در ساختار خود در مقابل رطوبت مقاوم است.

البته از نظر قیمتی سیم بکسل های فولادی بسیار قیمت مناسبی دارد و سیم بکسل های فولادی مرغوب را می توانید با مراجعه به سایت mg-trade.ir   از شرکت قراچورلو تهیه کنید.

برای جا به جایی بار از چه نوع سیم بکسلی استفاده کنیم؟

سیم بکسل‌هایی مورد استفاده در جا به جا یی بار از دو جهت مورد انتخاب قرار می‌گیرند:
اول اینکه طول سیم بکسل را به نسبت طول بار انتخاب کنیم و دوم اینکه نسبت به وزن باری که می‌خواهیم جابه‌جا کنیم، طول سیم بکسل را از نظر ظرفیت انتخاب می‌کنیم.
در کل طول سیم بکسل جابه‌جاکننده بار را باید طوری انتخاب کنیم که زاویه دو حلقه و یا چهار حلقه سیم که در زیرشاخه قلاب جرثقیل قرار دارد از ۹۰درجه بیشتر نشود چون وزن بار در صورتی بین دو رشته سیم بکسل یا چهار رشته سیم بکسل تقسیم می‌شود که زاویه سیم بکسل در زیر قلاب جرثقیل از ۹۰درجه کمتر باشد. اگر در زمان بستن باری زاویه سیم بکسل در زیر قلاب جرثقیل از ۹۰درجه بیشتر شود باید از سیم بکسلی استفاده کنیم که هر کدام از سیم بکسل‌ها به تنهایی قدرت تحمل تمام بار را داشته باشند وگرنه ممکن است مشکلات جدی ایجاد شود.

مفهوم تنسایل سیم بکسل ها

مشخصه مهم مکانیکی که در نمودار تنش و کرنش فلزات بیان میشود. نمودار تنش و کرنش (تنش به مفهوم فشار و یا نیروی واحد سطح و کرنش به مفهوم تغییر طول) یکی از نمودارهای بسیار مهم است که در تست کشش سیم بکسل نیز رسم شده و معیار بررسی کیفیت و مقاومت کششی قرار میگیرد.و توسط این نمودار سیم بکسل های تولیدی از نظر کیفی تایید می شوند و همچنین نوع مصارف انها نیز مشخص می شوند. در نمودار تنش و کرنش ۳ نقطه از اولویت بالایی برخوردار هستند.

  • نقطه مربوط به تنش تسلیم
  • ·          نقطه تنسایل سیم بکسل
  • نقطه شکست

در رابطه با این سه نقطه، نقطه مربوط به تنش تسلیم نقطه ای است که در ان مفتول از حالت الستیک به حالت پلاستیک می رود.

نقطه تنسایل سیم بکسل که  میزان تنش تحمل آن حتی از نقطه پارگی نیز بیشتر می باشد.

نقطه شکست هم همان پارگی مفتول های مسی سیم بکسل می باشد که با پارگی تک تک انها به پارگی کلی سیم بکسل می انجامد.

منابع:

  1. https://www.asriran.com/fa/news/678415
  2. https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3468140
  3. https://www.fardanews.com/fa/news/947043



یک شنبه 10 آذر 1398
ن : khashayar

آموزش عکاسی دیجیتال

آموزش عکاسی دیجیتال:

برای آموزش عکاسی دیجیتال ابتدا می بایستی علاقه مندان، عکاسی دیجیتال پایه و پیشرفته را به صورت کامل آموزش دیده و پس از آن شاخه های مختلف عکاسی را آموزش ببیند. با شرکت در دوره آموزش عکاسی دیجیتال علاوه بر یادگیری نحوه استفاده از دوربین های دیجیتال و نحوه کار با دوربین های دیجیتال، مباحثی مانند دیافراگرام، عمق میدان، شاتر، روش های نورسنجی و نورپردازی، تعادل رنگ سفید و سیاه و... به علاقه مندان آموزش داده می شود. همچنین با تجهیزات آتلیه ها آشنا شده و در نهایت می توانند در آتلیه های مختلف مشغول به کار شوند و حتی آتلیه های شخصی راه اندازی کنند

چرا آموزش عکاسی دیجیتال :

عکاسی هنر ماندگار کردن لحظات ، از طریق ثبت تصاویر است. پس از ورود تکنولوژی و ابزارهای دیجیتال به دنیای عکاسی ، این هنر بزرگ کم کم به سمت دیجیتالی شدن سوق پیدا کرده وعکاسی دیجیتال پدید آمد. در واقع به بیانی دقیق تر می توان گفت پس از ورود دوربین های دیجیتال به هنر عکاسی و جایگزینی آن ها به جای دوربین های آنالوگ ، هنر عکاسی از حالت آنالوگ به حالت دیجیتال بدل گشت. ورود ابزارهای فناوری به دنیای عکاسی ، مزایای فراوانی داشت. فرآیند عکاسی با دوربین های دیجیتال بسیار ساده تر و نیز سریع تر از عکاسی با دوربین های آنالوگ بود. همین امر موجب افزایش روزافزون تعداد علاقمندان و مخاطبین هنر عکاسی گشت. همچنین از آن پس آموزش عکاسی دیجیتال در مدارس و دانشگاه ها جایگاه ویژه تری پیدا کرده و آکادمیک تر شد. کاربرد عکاسی در صنعت و عکاسی صنعتی نیز به کمک دوربین های دیجیتال گستردگی بیشتری پیدا کرد.

امروزه نیز افراد بسیاری به دنبال فراگیری هنر عکاسی دیجیتال به صورت آکادمیک و تخصصی می باشند. در همین راستا ، در سرتاسر جهان ، همینطور در کشور ما ایران ، دوره های آموزشی زیادی در این حوزه درحال برگزاری هستند که در ادامه مقاله با آن ها آشنا خواهید شد.

 

تاریخچه عکاسی دیجیتال:

در گذشته برای ثبت لحظات خوش از عکس های چاپ شده استفاده می کردیم و آلبوم های گوناگونی را به مجموعه ای از این عکس ها اختصاص می دادیم. با گذشت زمان تکنولوژی پیشرفت کرد و انواع دوربین های دیجیتال به وجود آمد و در همین راستا آموزش عکاسی دیجیتال هم مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و آلبوم ها به صورت دیجیتال در گوشی ها و سیستم ها در دسترس قرار گرفتند.

عکاسی دیجیتال در عصر کنونی رایج ترین تکنولوژی برای ثبت انواع تصاویر می باشد.

از فواید عکاسی دیجیتال می توان به آسانی نسبی ویرایش عکس های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال اشاره کرد. همچنین یکی از مزیت های عکاسی دیجیتال نسبت به عکاسی آنالوگ، تعداد عکس های گرفته شده توسط دوربین ها می باشد. چراکه دوربین های عکاسی آنالوگ فقط تعدادی محدود عکس را می تواند ثبت کند این در صورتی است که در عکاسی دیجیتال دوربین عکاسی توانایی ثبت تعداد زیادی عکس را در حافظه خود دارد.

عکاسی علاوه براین که به عنوان یک هنر تثبیت شده است یک نوع علم می باشد و همچنین به صورت صنعت نیز نام برده می شود.

 

انواع دوره های آموزش عکاسی دیجیتال :

: (portrait)1)عکاسی پرتره

یکی از شاخه های آموزش عکاسی دیجیتال می باشد که در این نوع عکاسی، هدف عکاس به تصویر کشیدین چهره فرد می باشد این دوره یکی از پرمخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران می باشد.

:(photojournalism)2)عکاسی خبری

به عکاسی گفته می شد که در آن هدف از عکاسی خبر رسانی می باشد این بخش از عکاسی بیشتر مورد توجه خبرنگاران می باشد.

:(macro photography)3)عکاسی ماکرو

این نوع عکاسی از دیگر شاخه های آموزش عکاسی دیجیتال که از نمای نزدیک سوژه های کوچک انجام می شود که سوژه در عکاسی بسیار بزرگ تر از اندازه طبیعی آن می باشد.

4)عکاسی صنعتی و تبلیغاتی:

این دو نوع عکاسی از یک دیگر جدا بوده اما مکمل یک دیگر بوده و همواره با یکدیگر ارائه داده می شود.عکاسی صنعتی و تبلیغاتی معمولا برای ثبت فرآیندهای تولیدی و ... انجام می شود.

:(wild life nature)5)عکاسی حیات وحش

عکاسی حیات وحش به عکاسی از حیوانات و جانداران گفته می شود که بسیار نیازمند دقت و تلاش می باشد علاوه بر این برای دوسداران طبیعت بسیار هیجان انگیز می باشد.

:(fine art)6)فاین آرت

عکاسی فاین آرت اخیرا به یکی از شاخه های پرمتقاضی تبدیل شده است که در این شاخه از عکاسی، عکاس می کوشد که عکسی زیبا بگیرد. در حال حاظر این نوع عکاسی در شبکه های اجتماعی بازخورد بسیار خوبی داشته است

 

دوره آموزش عکاسی دیجیتال مجتمع فنی تهران :

دوره آموزش عکاسی دیجیتال در مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی به متقاضیان ارائه می دهد.آموزش عکاسی دیجیتال توسط اساتید خبره و سرشناس عکاسی در مجتمع فنی تدریس می شود. دوره عکاسی دیجیتال به صورت پروژه محور می باشد بدین صورت که تمامی موضوعات ارائه شده در کلاس، توسط هنرجویان گام به گام اجرا می شود. تمامی کلاس آموزش عکاسی دیجیتال به صورت عملی می باشند و هنرجویان تمامی تکنیک ها را به صورت کاملا عملی آموزش می بینند.در پایان دوره های عکاسی دیجیتال، مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران به تمامی هنرجویان خود مدرک معتبر دو زبانه ارائه می دهد.علاقه مندان به شاخه های مختلف عکاسی دیجیتال می توانند با ثبت نام در مجتمع فنی تهران شعبه نیاوران با بهترین و به روزترین تجهیزات آتلیه ای و با کمک اساتید خبره، این دوره را آموزش دیده و به صورت حرفه ای عکاسی و نورپردازی کرده و به راحتی وارد بازار کار شوند.




شنبه 9 آذر 1398
ن : khashayar

دستبند ، گردنبند و انگشتر نقره

دستبند ، گردنبند و انگشتر نقره

نقره جات در تمام کشور ها و در تمام طول تاریخ طرفداران بی شماری داشته است.

این فلز براق جزو فلزات گران قیمت در جهان به حساب می آید.

 در این نوشته قصد بررسی دلایل زیبایی ، محبوبیت فلز نقره را داریم و در ادامه نگاهی به قیمت نقره خام در بازار ایران و جهان می و در آخر نگاهی به محصولات طرح طلا و قیمت خرید مناسب فروشگاه جواهرات نقرا خواهیم داشت.

چرا نقره جات همیشه محبوب هستند ؟

یک – جذابیت فوق العاده

فلز نقره دارای درخشش خاصی است راز آن نیز در رنگ نقره ای نهفته است ، رنگ های با تونالیته نقره ای بیشترین بازتاب نور را در بین رنگ ها دارد حتی بیشتر از رنگ سفید نور را بازتاب میدهد.

 اگر به اطراف خود نگاهی بی اندازیم تجهیزات بسیاری را می توانیم پیدا کنیم که از رنگ نقره ای برای بازتاب نور استفاده کرده اند مانند آفتاب گیر های شیشه جلو خودرو ، اطراف لوستر ها و ... این ویژگی رنگ نقره ای باعث خیره شدن نگاه ها به آن می شود.

دو_ نقره مفید برای مردان و زنان

فلز نقره برخلاف فلز طلا برای مرد ها مضر نمی باشد بلکه فواید زیادی برای بدن مردان و زنان نیز دارد در ادامه به چند مورد از این فواید اشاره می کنیم :

نقره برای تسکین درد

ذرهای ربز فلز نقره از طریق پوست جذب بدن می شوند و اثر درمانی تسکین درد را دارد، به همین دلیل استفاده از دستبند نقره بسیار رواج دارد.

نقره یک آنتی باکتری

استفاده از آب نقره از دوران قدیم بسیار معروف است یکی از دلایل مصرف آن ضد باکتری بودن فلز نقره است که در صنعت تصفیه آب ها به خصوص در کشور سوییس استفاده فراوانی نیز دازد.

سه_ قیمت خرید مناسب نقره

یکی از دلایل بسیار مهم محبوبیت فلز نقره قیمت خرید مناسب آن است ، چرا که با بالا رفتن وزن جواهرات طلا قیمت آن ها بسیار زیاد می شود ولی در نقره جات این مورد وجود ندارد.

 برای مثال یک انگشتر نقره طرح طلا ( همانند طلا )  با وزن متوسط 5 گرم و بهترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی نقره جات نقرا معادل 190 هزار تومان قیمت گذاری می شود ولی همان انگشتر با همان ظاهر و وزن در جواهرات طلا قیمتی حدودی سه الی چهار میلیون تومان قیمت گذاری می گردد ، این موضوع در جواهرات طلا به این منجر میشود که اکسسوری و زیورآلاتی که انتخاب می کنیم تنوع بالایی نداشته باشند و اتتخاب های محدودی در زیورآلات طلا داشته باشیم.

چهار_ نقره جات با طرح طلا در نقرا

امروزه در ساخت اکثر نقره جات از قالب های طلا استفاده می شود بدین معنا که زیورآلات نقره دقیقا مشابه جواهرات طلا ساخته می شوند و تشخیص طلا و یا نقره بودن آن را به راحتی نمی توان از ظاهر جواهر تشخیص داد.

در فروشگاه نقرا نیز در منو های انگشتر ، دستبند ، النگو و سرویس زیورالات طرح طلا را نیز می توانید بیابید. گفتنی است با آبکاری طلا به نقره جات عمر و زیبایی این جواهرات چندین برابر می شود.

فروشگاه نقره جات نقرا

فروشگاه نقره جات نقرا ( noghra.com ) ارائه دهنده با کیفیت ترین و به روز ترین جواهرات و نقره جات نقره در ایران و جهان می باشد.

 این فروشگاه با وارد کردن مستقیم زیورآلات نقره و همچنین ساخت نقره جات ایرانی با قیمت خرید مناسب و بدون واسطه کیفیت ، ارزانی و زیبایی را به مشتریان خود تقدیم می نماید.

.

.

.

کلمات کلیدی

خرید نقره

نقرا

طرح طلا

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن قرار گرفته است.




سه شنبه 14 آبان 1398
ن : khashayar

طراحی سایت حرفه ای زیبا

طراحی سایت حرفه ای  زیبا

شما می توانید برای کسب و کار خود،در صورت اینکه پتانسیل بالایی داشته باشد،طراحی صفحه هات وب را سفارش دهید تا بهترین شرکت طراحی سایت برای شما این کار را انجام دهد و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید

حال ممکن است از خود بپرسید که طراحی سایت  چگونه صورت می گیرد و هزینه های آن به چه صورت است و اصلا ضرورتی دارد که بخواهید برای کسب و کار خود سایتی را داشته باشید و در آن محصولات شرکت / موسسه را در آن قرار دهید؟

همانگونه که در ابتدای متن ذکر شد،امروزه بیش از 90 درصد مردم ایران به دنیای اینترنت دسترسی کامل دارند و اکثر مردم علاقه بسیار زیادی به خرید آنلاین از وب سایت های معتبر دارند و چرا شما نتوانید این بازار گسترده را در دست بگیرید و محصولات خود را به فروش برسانید؟آیا می دانید با طراحی اپلیکیشن می توانید فروش خود را چندین برابر بیشتر کنید؟

حال شما می توانید با ثبت سفارش طراحی سایت،برای کسب و کار خود یک سایت بسیار مناسب و ریسپانسیو / واکنش گرا (نسبت به دستگاه هایی نظیر تلفن همراه هوشمند به این منظور که سایت به درستی در این دستگاه ها نمایش داده شود) داشته باشید و مشتریان جدیدی را به دست آورید و همچنین نکات اصولی سئو سایت را رعایت کرده باشید و یا به طور کلی طراحی اپلیکیشن را انجام دهید و شما تمام وقت در اختیار مخاطب باشید.

قیمت طراحی سایت نیز برمیگردد به امکاناتی که دریافت می کنید،برای مثال شما نمی توانید سیستم وب سایت فیسبوک را با 5 میلیون پیاده سازی کنید،برای اینکار شما باید حداقل سرمایه 500 میلیونی را کنار بگذارید تا بتوانید سیستم فیسبوک را پیاده سازی کنید و حال شما نیاز نیست که برای یک سایت ساده و شخصی که اطلاعات خاصی در آن قرار نگرفته است،5 میلیون تومان هزینه کنید،مطمئنا هزینه های بسیار کمتری در پیش خواهید داشت!.

طراحی سایت با بروزترین تکنولوژی

سئو سایت

از دیگر مسائل مهم به هنگام طراحی وب سایت،انجام دادن سئو سایت به صورت اصولی برای وب سایت طراحی شده است و در کنار آن ثبت سفارش طراحی نرم افزار اندروید و آی او اس می تواند به کسب و کار شما کمک شایانی کند.

مطمئنا تمامی افراد به هنگامی که ثبت سفارش طراحی وب سایت را انجام می دهند،به این فکر می کنند که چگونه می توانند به نتایج اول گوگل در یک کلمه کلیدی مشخص دست پیدا کنند و از این جهت راهکارهای مختلفی را آزمایش می کنند تا بلاخره به یک نتیجه ای برسند که مطمئنا راه بسیار طولانی را در پی خواهند داشت و به راحتی نمی توانند یک شبه به نتیجه دلخواه برسند.

حال در این میان،برخی از شرکت های طراحی وب سایت،به شما پیشنهاد سرویس سئو سایت می دهند که در نوع خود بی نظیر است و باید دقت کنید که از کدام شرکت طراحی وب سایت پیشنهاد را دریافت می کنید و هر شرکتی نمی تواند به راحتی سایت شما را به گوگل بیاورد و چه بسا که ممکن است نتایج فعلی تان در گوگل نیز پاک شود و دیگر به نتایج گوگل دست پیدا نکنید و صرفا مخاطب از طریق طراحی اپلیکیشن که انجام داده اید با شما ارتباط برقرار کند.

به هنگامی که یک شرکت طراحی وب سایت،اقدام به انجام عملیات سئو سایت بر روی سایت طراحی شده شما می کند،بک لینک هایی را برای سایت شما تهیه کرده،اصول سئو سایت را به خوبی بر روی کدهای سایت شما پیاده سازی می کند،کدهای سایت شما را بهینه می کند،باعث می شود تا سرعت سایت شما افزایش چشمگیری به خود بگیرد به گونه ای که مخاطبین به هنگامی که وارد سایت شما می شوند،این افزایش سرعت سایت را حس کنند و همچنین سروری که طراحی اپلیکیشن بهینه شود!.

اشتباه بسیاری از کسب و کارهایی که دیده نمی شوند،استفاده نکردن از عملیات سئو وب سایت است و فکر می کنند که هیچ اتفاقی نمی افتد اما غافل از اینکه دنیای وب سایت های اینترنتی و همچنین اپلیکیشن هایی که در گوگل پلی و یا بازار (و یا دیگر مارکت های قانونی) دریافت می کنید نیز اصول سئو سایت را رعایت می کنند!.

سئو سایت سایت برای افزایش بازدید

طراحی اپلیکیشن

همانگونه که در ابتدای متن ذکر شد،اگر فکر می کنید کسب و کار شما به اندازه کافی پتانسیل لازم را برای گسترش کار دارد،می توانید برای آن ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن دهید و در کنار طراحی وب سایت و سئو وب سایت،کارهای ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار نیز انجام دهید.

شما با وجود ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن و سئو وب سایت قوی در کنار طراحی وب سایت تان می توانید به این فرایند کمک کنید تا مخاطب به سرعت به محصولات شما دست پیدا کند و یا اگر سایت شما محصول محور نباشد و چیزی شبیه به وبلاگ بود،می توانید طراحی اپلیکیشن را انجام دهید تا مخاطب راحت تر از قبل باشد و دیگر نحواهد تخفیف های اضافی را از شما بگیرد که به سود نرسید.

اکثر فروشگاه های مجاز اینترنتی ایران،اقدام به طراحی اپلیکیشن در کنار طراحی وب سایت کرده اند و در این زمینه بسیار موفق بودند به گونه ای که توانسته اند در کمترین زمان ممکن بیشترین مشتری را دریافت کنند و سود کلانی را از طریق این کار دریافت کنند.

شما به هنگامی که طراحی اپلیکیشن را انجام می دهید،باید به رنگ بندی آن نیز توجه کنید تا مورد پسند کاربران قرار بگیرد.

یک اپلیکیشن اندروید و یا آی او اس زمانی به چشم می آید که حجم آن سبک باشد و مدیریت نرم افزار برای سمت ادمین (Admin) آسان باشد و نخواهد درگیر کارهای جانبی و کدنویسی شود.

از این جهت،باید به این مسئله دقت داشت که یک کاربر سایت نمی تواند حجم بالای اپلیکیشن را تحمل کند و شما باید به این مورد دقت کافی داشته باشید!.

همانگونه که ذکر شد،رنگ بندی اپلیکیشن برای کاربر و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است،به گونه ای که کاربر به هنگام کار با اپلیکیشن طراحی شده نباید خسته شود و یا چشم هایش پس از مدتی مورد هدف رنگ های نامربوط اپلیکیشن قرار بگیرد.

توسعه و طراحی اپلیکیشن




سه شنبه 14 آبان 1398
ن : khashayar

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

نکات کاربردی و معرفی راهکارهای مفید برای تشخیص باتری اصلی از باتری تقلبی در گوشی های موبایل

پیش از آنکه به آموزش راهکارهای مورد نیاز برای تشخیص باتری اصلی از تقلبی در تلفن های همراه بپردازیم، لازم است برخی نکات مهم را در زمینه باتری بیان کنیم. این نکات شاید ذهنیت شما را در مورد باتری ها نسبت به گذشته تغییر دهد.

نکته اولنوشته درج شده روی باتری اهمیت دارد

در مورد باتری ها به نوشته های درج شده روی باتری توجه نکنید؛ به طور مثال ممکن است روی یک باتری، عبارت “ساخت ژاپن”، “ساخت کره” یا “ساخت ویتنام” را مشاهده کنید در حالیکه در واقعیت، این محصولات ساخت کشور چین هستند! در حقیقت، تمام این محصولات در کشور چین، تحت عناوین سایر کشورها تولید می شوند. بنابراین دقت کنید اگر تصور می کنید که روی یک باتری که نام ساخت کره درج شده است، این باتری محصول کشور کره است و از کیفیت بالایی برخوردار است، سخت در اشتباه هستید.

نکته دومعدم رعایت قانون کپی رایت در کشور ایران

دومین عامل مهمی که در مورد باتری وجود دارد و به عنوان یک چالش مطرح است، عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران است. تردیدی نیست که تمام باتری های گوشی آیفون، سامسونگ و .. که در داخل کشور به فروش می رسند در حقیقت در شرکت اصلی سازنده تلفن همراه تولید نشده اند؛ این محصولات در شرکت های دیگری در سایر کشورها تولید و به ایران وارد می شوند. البته لازم است خطرنشان سازیم که قوانین کپی رایت هم دارای مزیت و هم دارای معایبی است.

مزیت عدم رعایت قانون کپی رایت در حذف هزینه های برندینگ محصولات در کشور خلاصه می شود. به طور مثال، هزینه نهایی تولید باتری با نام سامسونگ در یک شرکت متفرقه در مقایسه با هزینه همان باتری در شرکت سامسونگ، تقریباً به یک سوم کاهش پیدا می کند.اگه توجه کنید مثلا باتری سامسونگ گلکسی نوت 4 در سایت های معتبر جهانی چیزی حدود 24 دلار یعنی به پول خودمون خدود 300 هزار تومان می شود در صورتی که بهترین کیفیت باتری نوت4 در ایران حدود 150 هزار تومان به فروش می رسد البته یکی از معایبی که می توان در این قسمت به آن اشاره نمود این است که برخی از واردکنندگان باتری هنگام ثبت سفارش از شرکت اصلی، کیفیت پایین محصولات را انتخاب می کنند تا قیمت ها را تا حد ممکن کاهش دهند؛ این کار جز کاهش کیفیت باتری، نتیجه دیگری در بر ندارد.

نکته سومتوجه به ظرفیت باتری و IC استفاده شده در ساخت باتری

باتری ها معمولاً از دو قسمت اصلی با نام های IC و سل تشکیل شده اند. قسمت اصلی باتری، سوکت سر باتری است که به بخش IC متصل می شود؛ این قسمت وظیفه قطع و وصل کردن جریان برق را بر عهده دارد. هرچه کیفیت IC بالاتر باشد، سل های باتری، دیرتر از کار می افتند؛ به عبارت دیگر، باتری در این وضعیت می تواند تا مدت زمان بیشتری کار کند، سلول های باتری سالم بمانند و از یکدیگر باز نشوند.

عامل دیگری که در مورد باتری های تلفن همراه اهمیت دارند، ظرفیت واقعی باتری ها است. به طور مثال، یک باتری سامسونگ گلکسی نوت 4 که دارای ظرفیت 3220 میلی آمپر است، طبق درخواست مشتری، با ظرفیت 2000 میلی آمپر سفارش داده می شود؛ این کار، کیفیت باتری را به شدت کاهش می دهد. متأسفانه برخی از واردکنندگان موبایل برای هزینه های کمتر، دست به این کار می زنند. به این ترتیب، باتری با ظرفیت پایین تر به جای همان باتری اورجینال به بازار عرضه می گردد.

توجه کنید:

همواره دقت داشته باشید که هرگز فردی نمی تواند ادعا کند که از روی ظاهر یک باتری می تواند دقیقاً اعلام کند کیفیت باتری چقدر است.

در این قسمت قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که بتوانند راهنمای مؤثری برای خرید باتری باکیفیت باشند. از شما دعوت می کنیم به این نکات توجه کنید:

*باتری های آیفون:

پس از تولید گوشی های موبایل آیفون IOS 11/3، قابلیت جدید تحت عنوان Battery Health به قسمت تنظیمات گوشی اضافه شده است. نمونه آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

با استفاده از این قابلیت می توانید میزان سل های سالم موجود در باتری گوشی را که با نام Capacity  نمایش داده می شود مشاهده کنید. این عدد باید معادل 100 باشد. این قسمت به مرور زمان دچار استهلاک شده و تا میزان 90 تا 80 درصد کاهش پیدا می کند؛ به این مفهوم که سل های باتری در اثر کار کردن، به تدریج کم شده و از بین می روند.

سوال مهمی که در این قسمت مطرح می شود این است که آیا با تعویض باتری، این مقدار به عدد 100 باز می گردد؟ اگر شما به تازگی باتری آیفون را تعویض کرده اید و در این قسمت، عددی مشاهده نمی کنید یا عدد 100 وجود ندارد و یا عدد 80 درصد را در این قسمت می بینید، متوجه باشید که این باتری کیفیت پایینی دارد. به این روش می توانید به کیفیت باتری آیفون که خریداری کرده اید پی ببرید. به این تصاویر دقت کنید:

این تصویر، یک نمای کلی از نمونه باتری با کیفیت عالی را نشان می دهد؛ عدد 100 را می توانید به وضوح در عکس مشاهده کنید.

عامل دیگری که در مورد باتری های گوشی موبایل، باتری سامسونگ، ال جی، هواوی یا سایر تلفن های همراه اهمیت دارد، ظرفیت باتری و نوع سل آن است. به این نکته توجه داشته باشید که در ساخت باتری از ظرفیت واقعی باتری و IC با کیفیت بالا استفاده شده است یا خیر؟!

یکی از بهترین سل هایی که در ساخت باتری سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد، سل سامسونگ Samsung SDI است. این سل، در حال حاضر از بهترین سل های سامسونگ به شمار می رود. در تصویر زیر می توانید نمونه روی بدنه باتری سامسونگ را مشاهده کنید:

با توجه به مطالبی که در فوق بیان شدند، تأکید می کنیم هیچ  راهکار قطعی وجود ندارد که بتوان فهمید یک باتری موبایل چه کیفیتی دارد. بهترین روش برای خرید باتری اصلی، استفاده از خدمات یک مرکز معتبر فروش باتری است که دارای خدمات گارانتی محصول و امکان بازگشت کالای معیوب تا حداقل 6 ماه باشد.

باتری های که در فروشگاه مرکز باتری موجود است یا از سل Samsung SDI یا سل LD  و سل های معتبر و باکیفیت هستند

باتری های با نام باتری های تقویت شده و سرکارتن به سفارش مرکز باتری در شرکت کوفنگ تولید شده اند که در سایت موجود می باشد که فوق العاده با کیفیت هستند که کارایی باتری به طور چشم گیری در این مدل ها افزایش یافته اند




سه شنبه 14 آبان 1398
ن : khashayar

پتریز و معتبرترین مجموعه فروش بچه گربه های اصیل در تهران

پتریزو معتبرترین مجموعه فروش بچه گربه های اصیل در تهران

تیم ما با سابقه طولانی در فروش گربه های اصیل این افتخار را دارد که با مجموعه ای قوی تر از قبل در محدوده سهادت آباد در خدمت شما باشد

فروش بچه گربه های اصیل و کمیاب در انواع نژاد ها: پرشین کت ، هیمالین، گربه اسکاتیش فولد، بریتیش، رگدال، سیامی، بنگال و غیره در تمام رنگ ها: سفید چشم آبی، نارنجی، گارفیلد، کرم، نسکافه ای، بلو، مشکی، بای کالر، کالیکو، خاکستری، گلد، سیلور و غیره

در محیطی کاملا بهداشتی و طبق استاندارد جهانی زیر نظر پزشک متخصص

صدور رایگان شناسنامه مخصوص حیوان با نام شما

تمام گربه ها واکسینه شده و در سلامت کامل میباشند

گارانتی و تضمین سلامتی حیوان بعد از تحویل

دارای گواهینامه WCF

از سازمان جهانی گربه ها از کشور آلمان

وب سایت:

تلفن تماس: 09124448229

تلفن ثابت: 02126742769

ارسال هوایی و زمینی به تمام نقاط ایران

مشاوره رایگان قبل از خرید

بازدید هر روز ساعت 2:30 ظهر تا 10 شب

مجموعه پتریزو، فروش، خدمات، پت شاپ آنلاین

پتریزو معتبرترین و بزرگترین مجموعه خدمات، فروش حیوانات خانگی و انواع لوازم حیوانات خانگی در ایران سعی دارد تجربه لذت بخش و آسانی را برای شما در خدمات اینترنتی فراهم کند. ما همواره سعی میکنیم در زمینه نیازمندی ها و حمایت از حیوانات به روز باشیم و آگاهی اجتماعی در نگهداری و حمایت از آنها را بالا ببریم. در وب سایت ما شما مجموعه ای از خدمات مختلف از قبیل فروش غذا و لوازم حیوانات خانگی، فرش گربه ، فروش حیوانات خانگی، آرایشگاه و آتلیه عکاسی و مطالب آموزشی را خواهید داشت. امیدواریم ما را در این امر یاری رسانید.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




سه شنبه 14 آبان 1398
ن : khashayar

کارگیک ، یک سایت ایرانی مفید در زمینه خودرو

کارگیک ، یک سایت ایرانی مفید در زمینه خودرو

اگر به حوزه های فنی بخصوص خودرو علاقه مند باشید حتماً تاکنون نام کارگیک (CarGeek.ir) را شنیده اید. کارگیک یک وب سایت و رسانه اینترنتی ایرانی است که اقدام به انتشار رایگان و عمومی انواع آموزش و راهنماهای تعمیرات خودرو بصورت فیلم و PDF و مقاله می کند و مرجع آموزش مکانیک و برق خودرو در ایران است. وب سایت های آموزشی و مفید ایرانی کم نیستند اما کارگیک اولین وب سایتی بود که از حدود 5سال قبل دسترسی به اطلاعات تخصصی آموزشی در زمینه های فنی خودرو را بدون نیاز به هرگونه ثبت نام یا ثبت مشخصات و بصورت رایگان و مستقیم فراهم کرد.

مخاطبان کارگیک، تعمیرکاران، دانشجویان و اساتید، دانش آموزان و هنرجوهای فنی و حرفه ای و کار و دانش ، قطعه سازان و تولیدکنندگان و مالکان خودرو علاقه مند به جزئیات فنی و تعمیرات خودرو خود هستند.

هزاران صفحه مقالات و مستندات فنی خودروها، صدها ساعت فیلم آموزشی در زمینه تعمیرات ، ویدیوهای جذاب و دیدنی دنیای خودرو ، مباحث مربوط به تقویت و تیونینگ و مطالب مربوط به نقد و بررسی خودروها از جمله محتوی هستند که روی کارگیک بصورت رایگان و مستقیم در اختیار بازدیدکنندگان است.

بجز مقالات و راهنماها و PDF ها، بخش ویدیویی کارگیک نیز بسیار فعال است و از انواع ویدیوهای کوتاه آموزشی تا کلاس ها و دوره های آموزشی جامع ضبط شده روی آن پیدا می شود. ویدیوهای کارگیک در آپارات حدود 20 میلیون بازدید داشته اند که از بسیاری از رسانه های اینترنتی که ویدیو محور و در حقیقت شو اینترنتی هستند نیز بیشتر است.ویدیوهایی که روی کارگیک منتشر می شوند شامل ویدیوهای رسمی آموزشی شرکت ها مثل ایساکو و سایپایدک و ویدیوهای ضبط شده توسط تعمیرکاران و ویدیوهای آموزشی برگزیده و موضوعی و ویدیوهای جمع آوری شده از اینترنت هستند.

بخش های دیگری مثل آزمون آزمایشی آنلاین ، استعلام روزانه قیمت ها ، لیست تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لوازم یدکی خودرو و ... نیز روی کارگیک وجود دارند که درحال توسعه هستند و هنوز در محوریت فعالیت این رسانه قرار نگرفته اند.

کارگیک بعنوان یک شبکه اطلاع رسانی و آشنایی برای فعالین این حوزه نیز عمل می کند.فعالین مرتبط با حوزه فنی خودرو در بخش آگهی های کارگیک یا گروه بحث و تبادل نظر کارگیک در شبکه های اجتماعی می توانند بصورت رایگان آگهی خدمات و محصولات خود را ثبت کنند و به اطلاع دیگران برسانند. علاوه بر این دوره های آموزشی ، همایش ها ، سمپوزیوم ها ، اخبار و رویدادهای مرتبط با این حوزه هم بصورت روزانه در کانال کارگیک در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می شوند.

حدود 5 سال پیش که هنوز کارگیک در فضای اینترنتی ایران نبود برای تهیه این فایل ها و فیلم ها باید اولاً به این حوزه آشنا بودید تا بدانید از کجا تهیه کنید ، ثانیاً باید قیمت گزافی برای آن ها می پرداختید و ثالثاً خیلی ها برای اینکه کلاس های آموزشی یا تعمیرگاهشان همیشه پرباشد این اطلاعات را مثل اطلاعات محرمانه مخفی می کردند و در اختیار حتی هنرجویان و دانشجویان دوره های مکانیک و برق خودرو قرار نمی دادند.

این رسانه و مسئولین آن البته در این چندسال تنش های زیادی را بابت این انحصار شکنی متقبل شده اند اما بقول مدیر کارگیک : "از هنر ما همین بس که استاد دانشگاهی که آشنایی اولیه ما با وی چندسال پیش درخصوص شکایت از انتشار یکی از جزوات بود امروز بهترین فیلم های آموزشی را تهیه می کند و در اختیار ما قرار می دهد تا بصورت رایگان و عمومی منتشر کنیم."

وجود سایت هایی مثل کارگیک در حوزه های مختلف می تواند عطش علاقه مندان به جزئیات و مسائل فنی را به مسیر درست هدایت کند و فرهنگ به اشتراک گذاری اطلاعات و دانش را اشاعه دهد.باید یادآور شد اگر یکی از بسیاری مجلات اینترنتی که به ترجمه و انتشار اخبار در این حوزه می پردازند روزی قطع شوند، معمولاً مخاطبین اخبار و جریانات را در سایت و رسانه ای دیگر پیگیری می کنند و معمولاً اخلالی برای کاربران آن ها ایجاد نمی شود و بقول معروف کسی چیزی از دست نداده است، اما سایت هایی مثل کارگیک مرجع و الهام بخش بسیاری از تعمیرکاران و دانشجویان و هنرجویان واساتید برای امورتخصصی روزمره خود هستند و موقعیتی یکتا در بین مخاطبین خود دارند.




دو شنبه 13 آبان 1398
ن : khashayar

مشاوره پایان نامه ارشد

مشاوره پایان نامه ارشد

مشاوره پایان نامه ارشد :  تحقیقات دانشگاهی بخصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی نقطه اتصال دانشگاه با صنعت و نیازهای واقعی جامعه بوده و تاکنون بسیاری مشکلات به کمک آن رفع شده است.

اما آنچه اهمیت دارد نیازسنجی آموزشی است. منظور این است که هر دانشجو قبل از شروع پژوهش خود بداند که پژوهش او قرار است به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و  چه اثرات مثبتی به همراه داشته باشد.

یک نمونه از این مهم را برای شما روشن‌تر می‌کنیم. برای مثال یک کسب‌وکار نوپای ایرانی رو فرض کنید که می‌خواهد محصول یا خدمت جدیدی را ارائه کند. به هر حال شروع این کسب و کار نیازمند هزینه مالی و زمانی کافی است. اما اگر قبل از شروع تخمینی نسبت به نگرش و نیازهای مشتریان نداشته باشد چگونه می‌تواند محصول یا خدمتی متناسب با نیاز آنها ارائه کند؟ این موضوع به‌راحتی توسط یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری رشته مدیریت بازاریابی به خوبی و کاملاً علمی پیاده‌سازی شود. این موضوع برای کلیه رشته‌های دانشگاهی نیز صادق است.

اما متأسفانه امروزه اهمیت پژوهش‌های دانشگاهی به قدری کم شده است که دانشجویان در تلاش برای صرفاً گرفتن یک نمره مناسب هستند نه اثر بسیار ارزشمندی که می‌توانند ایجاد کنند. شاید یکی از علت‌های آن نداشتن تجربه‌های کافی آنان در نیازهای دنیای واقعی و یا حتی دانش کم در تحلیل‌های داده‌های دنیای واقعی. این موضوع باعث شده انجام پایان نامه ارشد یا حتی دکتری برای آنان بسیار دشوار به نظر برسد. ما توصیه‌ای خاص به شما داریم!!!

 

انجام پایان نامه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های پژوهشی یک دانشجو در دوران تحصیل است که با توجه به مقطع تحصیلی بدون شک می‌تواند سختی‌ها و در مقابل دستاوردهای متفاوتی به همراه داشته باشد. اما آنچه اهمیت دارد جهت‌گیری پژوهشی مناسب دانشجویان برای رفع یکی از مشکلات جامعه است. برای مثال نتیجه نگارش دقیق و علمی یک پایان نامه بخصوص در مقطع ارشد و دکتری می‌تواند منجر به افزایش بهره‌وری یک سازمان، بهبود یک روش درمانی جدید، ایجاد یک محصول و  باشد.

به همین منظور مهم‌ترین هدفی که در ایزی تز آن را با جدیت در راستای کار خود قرار داده است، آموزش و مشاوره اصولی بر پایه ارزیابی سطح توانایی دانشجویان است. این آموزش برای دانشجویان ارشد در جهت کسب نمره‌ی عالی همراه با کسب تخصص موردنیاز بسیار ارزشمند بوده تا بتوانند در دیگر عرصه‌های پژوهشی کاملاً مستقل و فعال‌تر عمل کنند. آموزش و مشاوره‌های ارائه شده در این مرکز به صورت تصویری و با بهره‌مندی از قلم نوری است. همچنین در حین تدریس استاد دانشجو می‌تواند سؤالات خود را به صورت متنی مطرح کند.

دپارتمان مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد سایت" پایان نامه من " :

با تیم تخصصی و کادر مدیریتی مجرب آماده ارائه انواع مشاوره برای پایان نامه های در تمام رشته های دانشگاهی در ایران می باشد.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




چهار شنبه 8 آبان 1398
ن : khashayar

نقش شبکه نمایش خانگی در پخش فیلم و سریالهای جدید

نقش شبکه نمایش خانگی در پخش فیلم و سریالهای جدید

شبکه نمایش خانگی کم کم جای خود را در بین مردم باز می‌کند و علاقه‌مندان به فیلم‌ها و سریال‌هایی که در این مدل عرضه می‌شوند روز به روز افزوده می‌شود و ما استقبال فوق‌العاده مخاطبان را در سریالی هم‌چون هیولا شاهد بودیم، یکی دیگر از ساخته‌های طنز مهران مدیری که طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد مدیری روند خوب خود را درشبکه نمایش خانگی ادامه دهد و پس از این سریال دست به کار ساخت مجموعه‌ای

 

شب نشینی برنامه‌ای گفت و گو محور با حضور چهره‌های مشهور از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده است که قالبی بسیار شبیه به برنامه‌ی دورهمی دارد که پیش از این مهران مدیری به عنوان تهیه‌کننده و مجری در شبکه نسیم آن را به نمایش درآورده بود تا جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلوزیونی در چند سال اخیر باشد.
هرچند که شب‌نشینی با حاشیه‌هایی روبه‌رو شد اما اولین تریلر آن منتشر که حضور پیمان قاسم‌خانی را به عنوان مهمان نشان می‌داد و تعداد زیادی تماشاچی هم در حال تماشای این برنامه بودند.
همین فضای پر مخاطب در شبکه نمایش خانگی باعث شده افرادی که در این زمینه تجربه دارند هم‌چنان به ساخت فیلم علاقه نشان دهند و در کنار مهران مدیری که سابقه ساخت چندین سریال از قهوه تلخ گرفته تا هیولا را دارد منوچهر هادی نیز پس از ساخت سریال عاشقانه مجدداً کار ساخت سریالی را شروع کند که به عنوان اسپین آف این مجموعه معرفی شده است.
اسپین آف سریال عاشقانه با نام سریال دل تایم سیتی به زودی برای نمایش آمده می‌شود و در حال حاظر بخش زیادی از فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و در آن بازیگرانی هم‌چون «حامد بهداد»، «سعید راد»، «هومن سیدی»، «افسانه بایگان»، «مهدی کوشکی»، «بیژن امکانیان»، «مهراوه شریفی‌نیا»، «نسرین مقانلو»، «کوروش تهامی»، «یکتا ناصر» و «ساره بیات» حضور دارند که تعدادی از آن‌ها بازیگران اصلی سریال عاشقانه هستند.
اما در حال حاظر تنها سریالی که در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است سریال مانکن است سریالی که اتفاقاً آن هم با استقبال زیادی روبه‌رو شده است این مجموعه با بازی بازیگران مطرحی از جمله محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, فرزاد فرزین, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, لیندا کیانی, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, بهشاد شریفیان, نفیسه روشن, علی فرهنگی, رابعه مدنی, پانته آ کی قبادی, بهزاد محسنی, بهزاد خلج, رضا توکلی, همایون ارشادی, شبنم قلی خانی, عارفه معماریان در آن حضور دارند.
حسین سهیلی زاده پیش از کارگردانی فیلم مانکن در سریال‌های محبوب بسیاری هم‌چون «دلنوازان»، «فاصله ها»، «آوای باران » و «پریا» حضور داشته است..
بابک کایدان که او را با نگارش فیلمنامه‌های جدی و کمدی مانند «رحمان 1400»، «آینه بغل»، «تگزاس» و «پریناز»‌ می‌شناسیم، نویسنده سریال مانکن است..
موضوع سریال مانکن به نابرابری اقتصادی اشاره دارد و افراد توانمند جامعه را با سطح‌های پایین‌تر مقایسه می‌کند و در ژانر درام-عاشقانه تهیه شده است..
داستان منتشر شده برای این سریال می‌گوید همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند… کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




چهار شنبه 8 آبان 1398
ن : khashayar

افشای رازهای شیک پوشی در وب سایت سرزمین شیک پوشان

افشای رازهای شیک پوشی در وب سایت سرزمین شیک پوشان

همواره یکی از دغدغه ها برای خانم ها انتخاب لباس شیک و در خور شأن شخصیت آنهاست. به قول طراح معروف "مارک جیکوبز" :

برای من، نوع پوشش بیانگر درون من است. راز و رمزهای زیادی پشت شیوه پوشش شما و شخصیت شما وجود دارد.

و یا به قول "ریچل زویی":

استایل و سبک پوشش شما چیزی است که شما را معرفی می‌کند قبل از آن که خودتان، خودتان را معرفی کنید.

چه لباسی بخرم، چه مدلی و چه رنگی؟

اهمیت انتخاب لباس مناسب بر کسی پوشیده نیست، اما همواره یکی از سخترین کارها بوده و سوالات زیادی را به وجود می آورد:

  • چه رنگی رو با چه رنگی ست کنم؟
  • چیکار کنم که در نگاه اول شیک و جذاب به نظر بیام؟
  • برای مهمانی و مجالس چی بپوشم؟
  • من که قدم کوتاهه چه لباسی انتخاب کنم که بلند قدتر نشون بدم؟
  • لباس مناسب برای افراد لاغر و چاق چیه؟

این ها سوالاتی هست که مخصوصا در بین خانم ها برای انتخاب لباس زنانه به وجود می آید.

انتخاب لباس با کیفیت

به قول "ویوین وست وود":

کم بخر؛ اما با کیفیت بخر.

کیفیت و مرغوبی کالاهای ترک برای کسی پوشیده نیست و لباس زنانه هم از این قائده مستثنا نیست.

لباس مثل یک وعده غذای لذیذ است،؛ همانند یک فیلم و  یک موسیقی خوب. اگه کیفیت لازم را نداشته باشد خیلی زود از چشم و دل می افتد و کنار زده می شود.

پس همیشه باید اطمینان پیداکنیم لباسی که می خریم جنس اصل و کیفیت مرغوبی داشته باشد.

گرانترین ها همیشه بهترین نیستند

بدون شک بسیاری از خانم های ایرانی به دنبال خرید لباس زنانه اصل ترک هستند اما نه بر هر قیمتی!

باید این واقعیت را به خوبی بدانیم که گرانترین ها همیشه بهترین نیستند.

در دنیای رقابت امروزی بسیاری از شرکت ها و برندها جنس های مرغوب و اصل را با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار می کنند.

خوشا به حال کسی که این برندها و اجناس را به خوبی تشخیص دهد و از آنها خرید کند.

از بهترین ها خرید کنید

بهترین یعنی ارائه جنس اصل و مرغوب در انواع مدل و رنگ و اندازه با قیمتی مناسب.

یکی از این بهترین ها فروشگاه اینترنتی ریتزی لند است. ریتزی لند به معنای سرزمین شیک پوشان.

در فروشگاه اینترنتی ریتزی لند  می توانید خرید انواع بلوز  زنانه مجلسی و آستین دار، بلوز لمه، شومیز، تونیک  و انواع لباس زمستانی و شلوار زنانه  و مانتوهای اصلی در رنگ ها و اندازه های مختلف را با قیمت مناسب انجام دهید.

به جزء محصولات با کیفیت وب سایت ریتزی لند راهنمای جامعی در مورد انتخاب پوشش مناسب و شیک و ست کردن انواع رنگ لباس را به خانم ها ارائه می دهد.




چهار شنبه 8 آبان 1398
ن : khashayar

تبلیغات الماس ارائه دهنده خدمات تندیس، بج سینه و تابلو چلنیوم

تبلیغات الماس ارائه دهنده خدمات تندیس، بج سینه و تابلو چلنیوم

تبلیغاتی الماس با توکل به خداوند متعال و با اتکا به تخصص و تجربه کارشناسان خود با هدف ارایه خدمات نوین در صنعت تبلیغات فعالیت خود را آغاز نموده است. استراتژی مجموعه به شکلی برنامه ریزی شده که دامنه فعالیت های گروه در کلیه گرایش های مختلف تبلیغات و اطلاع رسانی وسعت یابد تا نه تنها به عنوان مشاوری کارآمد و امین، بلکه به عنوان مجموعه ای پر توان و مطمئن در خدمت سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای آنلاین، این مرز و بوم باشد.

تندیس: تندیس پلکسی گلاس – تندیس چوبی – تندیس فلزی

تابلو چنلیوم و استیل میرور :

تابلو چلنیوم رنگی

تابلو چلنیوم الماسه

تابلو چلنیوم لبه طلایی

تابلو چلنیوم لبه پانچ

تابلو چلنیوم لبه نقره ای

تابلو چلنیوم دوبل

بج سینه :

بج سینه فلزی ( برنج و سرب)

بج سینه غیر فلزی (پلکسی ، مولتی استایل و ... )

مهر :

مهر ژلاتینی (پلیمر با دستگاه لیزر) – مهر برجسته – مهر لیزری – مهر نوری

دستگاه مهر: مهر شاینی ، مهر کلوپ ، مهر مهر ترودات ، مهر سانی ، مهر سرداس ، مهر تراکس

چاپ افست و طراحی : طراحی لوگو و اوراق اداری از جمله کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، سربرگ ، پاکت نامه ، کارت پرسنلی ، فاکتور ، کارتون و …

لوح تقدیر : لوح تقدیر قاب جیر – لوح تقدیر چوبی – لوح تقدیر فلزی

تابلو راهنمای طبقات : تابلوراهنما طبقات چوبی – تابلوراهنما طبقات فلزی – تابلوراهنما طبقات پلکسی گلاس

چاپ بنر و فلکسی : بنر – فلکسی – مش

پلاک : پلاک استیل – پلاک مولتی استایل – پلاک چوبی – پلاک ترکیبی

چاپ دیجیتال : اوراق اداری – پرینت – اسکن – اعلامیه ترحیم و …

برش لیزر : برش انواع پلکسی گلاس تا عرض ۲۰ میلیمتر ، برش چوب ۳ میل ، برش ماکت ، حکاکی

برای دیدن نمونه کارهای ما کلیک کنید : http://achap.ir/gallery-4-cols/

اطلاعات تماس

ایران ، البرز ، کرج ، میدان شهدا ، خیابان مظاهری ، پایینتر از بانک سینا ، پلاک ۱۴۸

almasdesign91@yahoo.com

09122777152




چهار شنبه 8 آبان 1398
ن : khashayar

کتاب یا فیلم آموزشی، کداميك بهتر است؟

کتاب یا فیلم آموزشی، کداميك بهتر است؟

ابزارهای آموزشی ابزارهای فیزیکی یا نرم افزاری هستند که برای ارائه محتوای آموزشی و در جهت آموزش به فراگیر مورد استفاده قرار می گیرند.

كتاب يكي از سنتي ترين ابزارهاي يادگيري و آموزش است كه امروزه با بالا رفتن هزينه هاي چاپ و كاغذ قيمت آن بطور چشمگيري افزايش يافته است ولي همچنان عده اي معتقدند كتاب كاغذي هنوز جايگاه اصلي  را در روند و توسعه آموزش داراست.

در سالهاي اخير نرم افزارهاي تخصصي پيشرفتهاي چشمگيري داشته اند و بطور مستمر بروزرساني شده و هر روز شاهد تغييرات و نوآوريهايي در آنها هستیم و متخصصان هر رشته با بكارگيري آنها مي توانند آنچه در ذهن مي پندارند را عملي نمايند، از اينرو براي متخصصان و دانشجويان علوم مختلف فراگیری روش کار با نرم افزارها  و  بروزرساني دانش خود  در این زمینه و بكارگيري آن در پروژه هاي كاري واجب و حیاتی به نظر میرسد.

از طرفی يادگيري سريع و جامع هريك از نرم افزارها بصورت كاربردي و دقيق در زماني كوتاه از طريق كتاب بسیار مشكل و زمان بر است واز طرف دیگر فراگيري از طريق كلاسهاي آموزشي بجز پرداخت هزينه هاي گزاف نيازمند صرف زمان بسيار نیز بوده و  در عين حال خسته كننده  خواهد بود. پس راه حل چيست؟ چطور مي توانيم دانش خود در رابطه با يك نرم افزار را ارتقاء داده و به رموز مولفه هاي جديد آن دست پيدا كنيم؟ چطورمي توانيم با صرف كمترين هزينه و دركوتاه ترين زمان  چگونگی کار با يك نرم افزار را ياد بگيريم؟ چطور مي توانيم عناوين جديد نرم افزارها را سريع، جامع و دقيق فرا گيريم و يا بهتر است بپرسيم چطور مي توانيم سريع، آسان و ارزان متخصص يك نرم افزار شويم؟ پاســخ تمام اين سوالات استفاده از فیلم آموزشی است.

فیلم آموزشی عبارت از فیلمی است که هدف اصلی آن آموزش به افراد و انتقال دانش است و از آن به عنوان یکی از شیوه های تدریس نام برده می شود.

 انتقال مفاهیم آموزشی با استفاده از فیلم، آسان، سریع و ارزان است چون عواطف و هیجانات را می توان از طریق فیلم به راحتی انتقال داد. به عبارتي ديگر از طريق فيلم آموزشي مي توان با استفاده از روشهای يادگيري ديداري و شنيداري مفاهيم را به فراگير انتقال داد.

 فیلم آموزشی از دهه 1980 رواج یافت و از سال 1995 با پیشرفت های کامپیوتر و فن آوری دیجیتال از جمله اینترنت، استفاده از فیلم آموزشی برای آموزش رواج بیشتری یافت. امروزه بسیاری از فیلم های آموزشی در چند سری تهیه می شود ودر آنها به بحث پیرامون یک موضوع خاص می پردازد. از فواید استفاده از فیلم آموزشی می توان به تقویت حافظه در یادآوری، تسهیل در یادگیری و حل مسئله، افزایش انگیزه یادگیری، صرفه جویی در زمان و هزینه، یادگیری سریع و آسان  و ارتقاء یادگیری اشاره کرد.

گروه آموزشی داتیس یکی از ناشران دیجیتال در حوزه تولید فیلم آموزشی  در زمینه های مهندسی کامپیوتر، برنامه نویسی و وب، عمران و معماری، مکانیک و تاسیسات، برق و الکترونیک، صنایع، شیمی و صنایع پتروشیمی، نقشه برداری، مدیریت و حسابداری، آمار، گرافیک و طراحی، میکس و مونتاژ ویدیویی و صوتی، طراحی دکوراسیون داخلی یا عمومی و ...است.

  نرم افزارهای آموزشی داتیس سعی برآن دارد تا شما دانشجویان، متخصصان و کاربران گرامی را در یادگیری نرم افزارهای جدید با شعار "آسان، سریع، ارزان بیاموزیم" یاری رساند.

جهت مشاهده عناوین آموزشی داتیس،آشنایی با سرفصـــلهای آموزشی و نمونه فیلمهای آموزشـــی رایگان، خرید و دانلود فیلم آموزشی با تخفیف ویژه 40 درصدی، شما را به بازدید از فروشگاه اینترنتی داتیس دعوت می نماییم.

تمامی محصولات به همراه فیلم آموزش نصب نرم افزار، فایل مثالهای آموزش داده شده و لینــک دانلود نرم افزار ارائه می گردد.




یک شنبه 28 مهر 1398
ن : khashayar

مرکز تعمیر لیبل پرینتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب

مرکز تعمیر لیبل پرینتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب

خدمات تعمیر لیبل پرینتر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از معتبرترین و برجسته‌ترین شرکت در زمینه تجهیزات اداری یعنی شرکت پیکسل بخواهید. این شرکت قادر است برند های مختلف لیبل پرینتر و لیبل زن را تعمیر کرده و بسیاری از مشکلات خریداران این دستگاه ها و ایرادات فنی لیبل زن را برطرف نماید. به طوری که مشتریان بتوانند از دستگاه‌های قدیمی خود مانند روز اول استفاده کنند.

یکی از تخصصی ‌ترین خدمات شرکت پیکسل خدمات تعمیر لیبل پرینتر می‌ باشد. در این شرکت تعمیر پرینتر حرارتی فروشگاهی، تعمیر فیش پرینتر حرارتی و تعمیر لیبل پرینتر (بارکد پرینتر) توسط متخصصان و کارشناسان دوره دیده انجام می ‌شود. تعمیرکاران شرکت پیکسل با استفاده از به روزترین ابزارهای تست و تعمیر و به صورت حرفه‌ای تعمیرات دستگاه‌های لیبل زن و لیبل پرینتر و بارکدخوان و فیش پرینتر حرارتی را انجام می‌دهند.

اگر چه تعمیر دستگاه هایی از قبیل فیش پرینتر‌ ها، لیبل پرینتر (بارکد پرینتر) و پرینترهای حرارتی فروشگاهی ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. اما نداشتن تخصص کافی در این زمینه ممکن است به قطعات و مادر برد دستگاه خسارت جبران ناپذیری را وارد کند. امروزه افراد و مراکز بسیاری هستند که تعمیرات این دستگاه‌ ها را انجام می ‌دهند. اما برای جلوگیری از خسارات بهتر است دستگاه مورد نظر خود را به شرکت معتبر و افراد ماهر جهت خدمات تعمیر لیبل پرینتر بسپارید.

خدمات تعمیر لیبل پرینتر

دستگاه لیبل پرینتر ممکن است در اثر عوامل مختلفی خراب شود و احتیاج به تعمیر داشته باشد. علل خرابی این دستگاه را می‌توان به سه دسته اصلی خرابی هد لیبل پرینتر، خرابی غلطک فید لیبل پرینتر و خرابی برد الکترونیکی یا همان مین برد لیبل پرینتر طبقه بندی کرد. در صورت نیاز به تعمیر هر یک از این بخش ها بهتر است از بهترین خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت پیکسل بهره مند شوید.

تعمیر هد لیبل پرینتر:

هد‌ های لیبل پرینتر از المنت‌ های بسیار کوچکی ساخته شده اند که در زمان رسیدن دستور از مین برد، با توجه به نوع چاپ هر قسمت، بخشی از هد گرم می ‌شود. در صورتی که جریان الکترونیکی قطع شود به دلیل عدم حرارت چاپی انجام نمی‌ شود. بنابراین در صورت خرابی هد لیبل پرینتر ممکن است کامل بسوزد یا قسمت‌ هایی از آن دیگر قادر به پرینت نباشند.

تعمیر مین برد لیبل پرینتر:

تعمیر مین برد لیبل پرینتر به قسمت‌ های متفاوتی تقسیم می ‌شود. در بعضی مواقع ممکن است قسمتی از مین برد به صورت کامل بسوزد که در صورت امکان با تعویض قطعات می‌ توان مشکل را برطرف کرد. یکی دیگر از دلایل بروز مشکل ممکن است در اثر عدم استفاده صحیح سوکت‌ های ورودی و خروجی مانند سوکت برق ورودی ایجاد شود که با تعویض سوکت مشکل حل خواهد شد. اما زمانی که مین برد لیبل پرینتر آسیب ببیند و آسیب خیلی جدی باشد به راحتی قابل تعمیر کردن نخواهد بود.

شرکت زبرا Zebra با نام اولیه Data Specialties Incorporated و با هدف تولید محصولات الکترونیکی در سال ۱۹۶۹ در آمریکا آغاز به کار نمود. در سال ۱۹۸۲ تولیدات شرکت به سمت سیستم‌های لیبل زن و سیستم های مبتنی بر بارکد تغییر کرد و در سال ۱۹۸۶ به Zebra Technologies تغییر نام داد.

شرکت Zebra Technologies هم اکنون تمرکز خود را بر روی راهکار‌ها و تکنولوژی‌های ردیابی و شناسایی خودکار قرار داده است. این شرکت قصد دارد تا در یک بستر یکپارچه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Real-time دید جامعی از سرمایه‌های یک سازمان را به مدیران جهت تصمیمگیری‌های راهبردی ارائه نماید. همچنین با گسترش تکنولوژی و حرکت به سوی پردازش‌های همراه، پردازش ابری و ابر داده‌ها این شرکت با ایجاد بستری مناسب به سوی تولید محصولات متناسب با این فناوری‌ها روی آورده است.

شرکت پیکسل نمایندگی زبرا ZEBRA در جهت تعمیرات و پشتیبانی لیبل زن و لیبل پرینتر می باشد .

 

تعمیر غلطک فید لیبل پرینتر:

بهتر است بدانید که غلطک ‌های لیبل پرینتر معمولا در اثر گذشت مدت زمان طولانی دچار فرسودگی می ‌شود. اما در اثر عدم استفاده صحیح ممکن است در مدت زمان کوتاهی پوشش روی غلطک از بین برود و همچنین چرخنده‌های حرکت دهنده دچار فرسودگی یا شکستگی شوند. لازم به ذکر است که موتور محرک غلطک فید از آن دسته قطعات می‌باشد که ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شود.

بنابراین در صورت هر گونه خرابی دستگاه لیبل پرینتر می‌ توانید از خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت پیکسل بهره‌مند شوید. زیرا این شرکت از کادری مجرب در بخش خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری برخوردار است. همچنین با توجه به سابقه 15 ساله خود یکی از معتبرترین شرکت‌ ها در این زمینه محسوب می ‌شود.

فیش پرینترها

جالب است بدانید که فیش پرینتر ها را با نام ‌های دیگری از جمله دستگاه صدور فاکتور، دستگاه صدور فیش، دستگاه فیش زن، چاپگر فاکتور، چاپگر حرارتی و دستگاه چاپ رسید در بازار ایران می‌ شناسند. این نوع دستگاه ها جزء پرینتر های فروشگاهی محسوب می ‌شوند. همچنین در فست فودها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاربرد دارند. بنابراین گاهی اوقات با نام فیش زن فست فود شناخته می‌ شوند. این نوع دستگاه با ایجاد حرارت بر روی رول کاغذ عمل چاپ را انجام می‌ دهند.در استفاده با این دستگاه نیازی به جوهر، تونر و ریبون نخواهید داشت. فیش پرینترها در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود می‌باشند که در صورت نیاز به تعمیر هر مدل و برندی از این دستگاه می‌ توانید از خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت پیکسل استفاده کنید.

تعمیر بارکد خوان یا بارکد ریدر یا بارکد اسکنر

بارکد خوان ها دستگاههای پر کاربرد زندگی امروز ما به شمار می ایند. حضور انهارا در داروخانه ها و فروشگاههای برزگ به راحتی می توان مشاهده کرد. این دستگاههای پر کاربرد امروزی که بسیار کارهای امروزه بشر را رحت کرده اند نیز همانند همه دستگاههای دیگر خراب میشوند و نیاز به تعمیر دارند. تعمیرات انها شامل برد بارکد خوان، کابل اتصال ان به کامپیوتر و همچنین CCD انها می باشد.

لیبل پرینتر (بارکد پرینتر)

می ‌توان گفت تفاوتی بین لیبل پرینتر و بارکد پرینتر وجود ندارد و به چاپگر هایی که مخصوص چاپ لیبل و برچسب هستند، لیبل پرینتر گفته می‌شوند.

نمایندگی بیکسلون Bixolon

شرکت بیکسلون Bixolon یکی از شرکت های محبوب در بازار ایران است. این شرکت در زمینه تولید محصولات فیش پرینترحرارتی  و لیبل پرینتر در اندازه ها و انواع مختلفی فعالیت می کند.

دستگاه لیبل پرینتر نوعی دستگاه برای چاپ بارکدها هستند که با نام های بارکد زن یا لیبل پرینتر نامیده شده است.

کار پرینتر لیبل زن چاپ لیبل است که لیبل خود، برچسبی است که برای معرفی کالا و ثبت مشخصلات آن استفاده می شود.

در واقع کار فیش پرینتر صدور فیش در فروشگاه ها و بانک ها و رستوران ها می باشد.

شرکت پیکسل نمایندگی بیکسلون BIXOLON در جهت تعمیرات و پشتیبانی لیبل زن و لیبل پرینتر و فیش پرینتر حرارتی می باشد .

 

نمایندگی پوزتک POSTEK

شرکت پیکسل نمایندگی پوزتک POSTEK در جهت تعمیرات و پشتیبانی لیبل زن و لیبل پرینتر و فیش پرینتر حرارتی می باشد .

 

 

پرینتر های حرارتی فروشگاهی

پرینتر های حرارتی فروشگاهی دستگاه ‌هایی هستند که توسط حرارت یا گرما بر روی کاغذ‌ های مخصوص متن مورد نظر خود را چاپ می ‌کنند. در این نوع دستگاه ها از جوهر و تونر استفاده نمی‌ شود؛ بنابراین نیازی به شارژ کاتریج نخواهند داشت. از دیگر مزایای پرینترهای حرارتی فروشگاهی می‌توان به مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد. زیرا تنها هزینه مربوط به این دستگاه‌ ها خرید رول کاغذ مخصوص می‌ باشد. لازم به ذکر است که این نوع کاغذ‌ها از قیمت مناسبی برخوردار می‌ باشند.

مزایای استفاده از پرینترهای حرارتی فروشگاهی

استفاده از این نوع دستگاه‌ها مزایای خاصی دارد که از جمله آن ها می ‌توان به مواردی از قبیل عمر طولانی آن ها و عدم نیاز به سرویس مداوم شارژ اشاره کرد. بنابراین پرینترهای حرارتی فروشگاهی به کم ‌ترین خدمات تعمیر لیبل پرینتر نیاز دارند.از دیگر مزایای این دستگاه‌ ها سرعت بالای آن ها موقع چاپ می ‌باشد.

پرینتر های حرارتی فروشگاهی به دلیل دارا بودن این ویژگی خاص در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. با توجه به اینکه این دستگاه‌ها نیازی به جوهر ندارند و از رول کاغذی مخصوص بسیار ارزانی در آن ها استفاده می‌ شود از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

استفاده از پرینتر های حرارتی فروشگاهی بر خلاف چاپگر های سوزنی و لیزری هیچگونه آلودگی صوتی ایجاد نمی ‌کند. بنابراین با خرید این مدل دستگاه از آرامش خاصی بهره‌مند خواهید شد.این مدل دستگاه نسبت به انواع لیزری و سوزنی حجم بسیار کمی را اشغال می‌کند؛ بنابراین محیط کاری منظم و آراسته‌ای را ایجاد خواهند کرد. با توجه به نیاز بسیار کم به خدمات تعمیر لیبل پرینتر در این مدل دستگاه می‌توانید هزینه‌های جانبی خود را کاهش دهید. زیرا نیازی به شارژ جوهر و سرویس دهی نخواهد داشت.

اما چنانچه به تعمیر لیبل پرینتر از هر نوع نیاز پیدا کردید، می‌توانید از بهترین خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت پیکسل بهره‌مند شوید. این شرکت برای مشتریان خود امکان راهنمایی و مشاوره رایگان را فراهم کرده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با واحد خدمات تماس بگیرید.




شنبه 20 مهر 1398
ن : khashayar

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

ساعت مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان به مرکزیت شیراز از سال 1390 فعالیت خود را به صورت انحصاری در استان فارس آغاز نموده است و علاوه بر خدمات آموزشی، ارائه خدمات دیگری از جمله خدمات فناوری اطلاعات (IT) ، مشاوره خدمات فنی و مهندسی، ارائه و پیاده سازی طرح های تحقیقاتی و کارآفرینی را نیز برعهده داردیکی از اهداف اساسی فعالیت آموزشی و مشاوره ای مرکز، تربیت مدیران، کارشناسان و متخصصان کارآمد برای بخش های اجرایی، بنگاه های اقتصادی و صنایع از طریق تقویت توانمندی های اطلاعاتی و مهارت کاربرد تئوری های مدیریت و ارایه آخرین دستاوردهای علمی می باشد .

این مجموعه از سال 2017 با امضای تفاهم نامه با گسترده ترین مرکز مهارت آموزی در اروپا، دانشگاه IED  ایتالیا ( انستیتو طراحی اروپا)، همکاری نموده است.

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تنها نماینده ی این دانشگاه در ایران می باشد.

مختصری از فعالیت های این مجموعه در دپارتمان های مختلف در ادامه معرفی می گردد:

دپارتمان هنر :

دوره جامع طراحی لباس

صنعت پوشاک ایران چشم به راه طراحان لباس است. در ايران به دليل وجود محدوديت هاي ديني در بحث پوشش، وجود طراحان مد و لباس توانمند كه بتوانند متناسب با فرهنگ و آيين ما طرح هاي نو و جذابي را ارائه دهند، بسيار ضروري است. متاسفانه باید اعتراف کنیم در حال حاضر در کشور ما به دلیل کمبود طراحان لباس و همچنین فاصله کارشناسان این حرفه با صنعت پوشاک، بازار لباس ایران تبدیل به جولانگاهی برای برند های برون مرزی شده که این امر تبعات اقتصادی گسترده ای ایجاد کرده و سبب خروج کلان ارز از کشور و کاهش بهره وری تولیدات داخلی شده است. علت اصلی حضور شبکه های آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان در این حرفه تربیت طراحان لباس خلاق و آشنا با بازار این رشته و حمایت ایشان برای ورود به بازار کار این حرفه است تا روحی تازه به کالبد صنعت پوشاک بدمیم.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

دوره های بین المللی طراحی لباس

دوره جامع الگو سازی و دوخت

هنر الگوسازی و دوخت دارای قدمت تاریخی در ایران می باشد که تنوع رنگ ها،طرح ها و مدل ها در لباس های اصیل اقوام مختلف ایرانی نمایانگر این مطلب است.یادگیری این هنر علاوه بر بحث تولید ملی و خودکفایی زمینه ساز ورود طرح ها و نقوش اصیل ایرانی به بازار پوشاک می گردد. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان با هدف ارتقا سطح کیفی و آموزشی اقدام به برگزاری دوره های الگو سازی و دوخت بر اساس متد آکادمیک و جهانی نموده است.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دوره جامع الگوسازی و دوخت

دوره جامع ساخت زیورالات طلا و نقره

در گذشته نه‌چندان دور طلاسازی شغلی موروثی و به‌صورت استادشاگردی بوده و زمان زیادی برای آموزش و رسیدن به مهارت کافی در این زمینه نیاز داشته است.ما در سال های اخیر این رشته به صورت کاربردی و در سطح حرفه ای در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تدریس می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دوره جامع زیورآلات طلا و نقره

طراحی و ساخت کیف و کفش

طراحی کفش یکی از گرایش‌های جذاب رشته طراحی صنعتی است که طی چند سال اخیر توجه دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته را جلب کرده است. اولین دستاورد این رشته تنوع طرح و ارائه محصولی مطابق با خواسته ها و سلیقه ی فرهنگی ایران می باشد.علاوه بر این باتوجه به تحریم های موجود این رشته از بازار بسیار خوبی برخوردار است و موجب کاهش خروج ارز از ایران می گردد. در راستای یادگیری حرفه ای این رشته مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برپایه ی متد روز دنیا دوره های طراحی و ساخت کیف و کفش را با متد ایتالیایی ارائه می دهد.

برای اطلاع از سرفصل این دوره به لینک زیر مراجعه فرمایید:

طراحی و ساخت کیف و کفش

دوره جامع عکاسی

امروزه عکاسی دیجیتال در حال ظهور و تاثیرگذاری در تمام جنبه‌های زندگی ما است، ایجاد امکان عکاسی در بسیاری از وسایل امروزی از تلفن‌های همراه گرفته تا پخش کننده ‌های آهنگ و فیلم همراه، لپ‌تاپ‌ها و …، ایجاب می‌کند که برای استفاده بهینه از این وسایل، راه استفاده از امکانات فراوانی را که دوربین‌های دیجیتال در اختیار ما می‌گذارند فرا بگیرند. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دوره جامع عکاسی

شناخت نور، منابع نور و نورپردازی

نورپردازی در عکاسی یکی از مهمترین عناصر برای موفقیت هر عکسی به شمار می رود. چه یک منظره بزرگ باشد یا اینکه یک پرتره خودمانی، نور می تواند باعث موفقیت یا شکست یک عکس شود.

کارگاه مبانی و تجزیه تحلیل عکس

هدف از این کارگاه ایجاد دیدگاه در دانشجویان نسبت یه ارزش ها و ویژگی ها در عکس و همچنین جایگاه بیان در عکس و مفهوم سازی تصویر می باشد.

عکاسی مد و لباس

هدف این دوره ثبت تصویر از انواع لباس با توجه به نوع پارچه، طرح آن و سایر کالاهای وابسته به لباس همراه با ایجاد زیبایی بصری می باشد.به صورت کلی آموزش ترکیب دو هنر جهت ترغیب مردم به شناساندن کالای خاص می باشد.

کارگاه عکاسی مستند

در این کارگاه شاخه ای از عکاسی آموزش داده می شود که درآن دانشجو رخدادهای پیرامونش را کاملا بی طرفانه در عین حال واقع گرایانه و اثر گذار ارائه دهد.

كارگاه كاربردى عكاسى تبليغاتى

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس  بگنجاند.در مقایسه با سایر زمینه های عکاسی،نظرات سفارش دهنده تاثیر بسزایی درنتیجه پروژه دارد.

عکاسی با تلفن همراه

آشنایی با سخت‌افزارهای معمول، نرم‌افزارهای عکاسی، ویرایش، انتشار و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در دنیای مجازی از جمله مباحث مطرح شده در این دوره است و نهایتا دانشجو در این دوره با مفاهیم روایت و خلق داستان با عکاسی موبایلی و سبک‌های آن آشنا می شود.

کارگاه عکاسی پرتره

هدف از این کارگاه آموزش تخصصی نورپردازی در فضای آتلیه و آموزش تکنیک های نورپردازی با استفاده از تجهیزات تخصصی استودیو ویژه عکاسی پرتره می باشد.

کارگاه عکاسی فاین آرت

عکاسی هنری یا عکاسی فاین آرت شاخه ای از عکاسی می باشد که با بهره گیری از نرم افزار فتوشاپ و خلاقیت عکاس منجر به خلق یک تصویر فانتزی و جان بخشیدن به چیزهای خیالی می گردد.

عکاسی معماری

آشنایی اولیه با سبکهای مختلف بنا و ساختمان،ثبت تصویر ساختمان در زوایه مناسب ( تقارن , ترکیب بندی , هارمونی)از جمله مباحثی می باشد که دانشجویان دراین دوره آموزش می بینند.

نرم افزارفتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ نرم افزار محبوبی بین طراحان وب و ویراستاران تصویر است.فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند است و بسیاری از ابزارهای منحصر به فرد را ارائه می دهد که به شما کمک می کند طرح های خلاقانه خود را پیاده سازی کنید. هرچه این نرم افزار غنی را تجربه می کنید،اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنید و به مهارت های خود افتخار می کنید.شما می توانید کارفرمایان بالقوه خود را با نشان دادن مهارت های فتوشاپ وکار کردن در یک آژانس طراحی معتبر تحت تاثیر قرار دهید.شما همچنین می توانید به عنوان یک طراح گرافیک کار کنید و به راحتی درآمد کسب کنید.مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

 آموزش فتوشاپ

منبت کاری

دوره تخصصی منبت به صورت جامع شامل آشنایی با چوب و ابزار منبت ،آشنایی با خطوط و طرح های منبت،دور بری(خطوط و اشکال)،زمینه(کنده کاری)و برجسته سازی طرح،روسازی اشکال ،تمیز کاری کلی کار انجام شده و رنگ آمیزی می باشد. در پایان دوره هنرجویان قادر به ساخت انواع شانه، قاب عکس، جعبه و... می باشند.این مرکز به صورت تخصصی این دوره را برگزار می کند.

آموزش منبت کاری

مجسمه سازی

این دوره شامل آموزش کلیه تکنیک های ساخت مجسمه از مبتدی تا پیشرفته با متریال گل رس است.

مباحث آموزشی شامل: آموزش حجم سازی (احجام هندسی ،افلاطونی)و ترکیب بندی(آنالیز اشیا و انسان)، ساخت مخروط و هرم،تناسبات، آناتومی سر،پرتره و فیگور می باشد. این دوره توسط اساتید مجرب در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار می شود.

آموزش مجسمه سازی

دپارتمان معماری :

دوره جامع دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون سنتی منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است که زیبایی منازل ایرانی را دو چندان نموده است .اکثر افراد به دنبال نحوه چیدمان و ترکیب بندی مدرن و استفاده از رنگ بندی و نورپردازی مناسب جهت دلنشین کردن فضای داخلی منازل خود هستند.همچنین معماری داخلی منازل ایرانی دست خوش تغییرات زیادی شده است که برای به روز بودن در این زمینه آموزش نقش مهمی دارد.اگر شما به یادگیری مباحث طراحی دکوراسیون داخلی از جمله اصول دست آزاد،اسکیس،پلان و نرم افزارهای تخصصی این زمینه علاقه دارید، مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان دوره فشرده طراحی دکوراسیون داخلی را به شما پیشنهاد می نماید.

دوره جامع دکوراسیون داخلی

دپارتمان فناوری و اطلاعات :

تنها مرکز برگزار کننده دوره های بین المللیIT  توسط مدرس رسمی شرکت ماکروسافت و سیسکو براساس سرفصل جهانی و با تضمین قبولی در امتحانات بین المللی می باشد.

  • دوره های مهندسی شبکه و آی تی:  Microsoft ، Cisco  ،  Vmware ، Linux ،  Citrix ،  HP و  ...

دوره های بین المللی مهندسی شبکه

دپارتمان مدیریت :

حسابداری

حسابداری به عنوان “زبان کسب و کار” شناخته می شود، نیاز اساسی یک سازمان تجاری برای پیدا کردن جایگاه خود است. از لحاظ سازمانی حسابداری بسیار مهم است زیرا پایه ای برای برنامه ریزی و بودجه بندی فراهم می کند و با اندازه گیری فعالیت های اقتصادی و ارتباط دادن اطلاعات مالی به کاربران برای تصمیم گیری مواجه می شود.مرکز آموش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده ی تخصصی این دوره ها می باشد.

آموزش حسابداری

بورس

دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس به صورت قدم به قدم به زبان ساده و بدون هیچ پیش نیازی برگزار می گردد،این مرکز افتخار دارد به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری دوره های سرمایه گذاری در  بورس و اولین مرکز برگزار کننده این دوره ها از سال 1389 در شیراز و تنها مرکز برگزار کننده آموزش آنلاین در حین معاملات به صورت عملی همراه با ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه خدمات آموزشی را ارائه نماید.موزش خصوصی بورس د

آموزش بورس

ارز دیجیتال

یکی از رویدادهای مهم سالهای اخیر مسئله ی ارز دیجیتال است. بازار سرمایه گذاری دیجیتال با توجه به ظرفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این ارزها به وضوح پذیرفته شده و بیشتر افراد در مورد موجودیت آن به عنوان پول صحبت می کنند. با توجه به تاثیر بسیار بالای این ارز ها در رشد اقتصادی کشورها کسب دانش در این زمینه بسیار اهمیت دارد.این مرکز تخصصی ترین دوره ها را در این زمینه برگزار می کند.

آموزش ارز دیجیتال |bitcoin

دپارتمان زبان های خارجی : مرکز تخصصی IELTS در شیراز

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان  تخصصی ترین مرکز برگزار کننده دوره های آیلتس برای اولین بار این دوره ها به گونه ای طراحی نموده است که از طریق حضور مداوم  دانشپذیران در جو کلاسها، شبیه سازی حضور شما در یک کشور انگلیسی زبان به خوبی انجام می گیرد و در کمترین زمان  نتیجه ای باور نکردنی را در کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون IELTS برای شما به ارمغان می آورد.

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

دوره های مکالمه و چت

دوره های مکالمه ما به گونه ای طراحی گردیده اند که شما کاملا در یک جو دوستانه و با لذتی باورنکردنی شروع به صحبت راجع به موضوعاتی جذاب و روزمره می نمایید و در همین حین  مدرسان  جملات شما را همانند یک دوست تصحیح می نمایند.این دوره ها به صورت تخصصی در مرکز آموزش های بین المللی صنعت ومعدن ایرانیان برگزار می گردد.

دوره های مکالمه و چت

دوره های Learn English with Fun

برای اولین بار دوره های تک جلسه ای چت و مکالمه دوستانه شما را در جو روزانه زبان قرار می دهد و در هر جلسه شما با موضوع جدیدی با هم گروهی های خود به بحث و تبادل نظر می پردازید،با این رو دایره لغات و اشکالات گرامری شما به راحتی برطرف می گردد.

Grammar session

در هر جلسه که یک ساعت و نیمی ،یک یا چند مبحث گرارمری به صورت کامل برای شما تشریح و یاداوری می گردد.

Food Session

در هر جلسه هر یک از دانشپذیران با یک اسنک از بقیه پذیرایی می نماید و در هنگام صرف غذا همه دانشپذیران از روشهای پخت یا عمل اوری غذا در محیطی دوستانه صحبت می نمایند.

Idioms Session

یک جلسه سراسر ضرب المثل و اصطلاح که باعث می گردد شما به صورت کاملا کاربردی نحوه و موقعیت استفاده از آنها را به خوبی فرا گیرید.

Movie session

یک جلسه که در آن قسمتها یا تمامی یک فیلم پخش شده و هریک از دانشپذیران نظرات خود را ارایه می نمایند.

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

ساعت مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان به مرکزیت شیراز از سال 1390 فعالیت خود را به صورت انحصاری در استان فارس آغاز نموده است و علاوه بر خدمات آموزشی، ارائه خدمات دیگری از جمله خدمات فناوری اطلاعات (IT) ، مشاوره خدمات فنی و مهندسی، ارائه و پیاده سازی طرح های تحقیقاتی و کارآفرینی را نیز برعهده داردیکی از اهداف اساسی فعالیت آموزشی و مشاوره ای مرکز، تربیت مدیران، کارشناسان و متخصصان کارآمد برای بخش های اجرایی، بنگاه های اقتصادی و صنایع از طریق تقویت توانمندی های اطلاعاتی و مهارت کاربرد تئوری های مدیریت و ارایه آخرین دستاوردهای علمی می باشد .

این مجموعه از سال 2017 با امضای تفاهم نامه با گسترده ترین مرکز مهارت آموزی در اروپا، دانشگاه IED  ایتالیا ( انستیتو طراحی اروپا)، همکاری نموده است.

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تنها نماینده ی این دانشگاه در ایران می باشد.

مختصری از فعالیت های این مجموعه در دپارتمان های مختلف در ادامه معرفی می گردد:

دپارتمان هنر :

دوره جامع طراحی لباس

صنعت پوشاک ایران چشم به راه طراحان لباس است. در ايران به دليل وجود محدوديت هاي ديني در بحث پوشش، وجود طراحان مد و لباس توانمند كه بتوانند متناسب با فرهنگ و آيين ما طرح هاي نو و جذابي را ارائه دهند، بسيار ضروري است. متاسفانه باید اعتراف کنیم در حال حاضر در کشور ما به دلیل کمبود طراحان لباس و همچنین فاصله کارشناسان این حرفه با صنعت پوشاک، بازار لباس ایران تبدیل به جولانگاهی برای برند های برون مرزی شده که این امر تبعات اقتصادی گسترده ای ایجاد کرده و سبب خروج کلان ارز از کشور و کاهش بهره وری تولیدات داخلی شده است. علت اصلی حضور شبکه های آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان در این حرفه تربیت طراحان لباس خلاق و آشنا با بازار این رشته و حمایت ایشان برای ورود به بازار کار این حرفه است تا روحی تازه به کالبد صنعت پوشاک بدمیم.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

دوره های بین المللی طراحی لباس

دوره جامع الگو سازی و دوخت

هنر الگوسازی و دوخت دارای قدمت تاریخی در ایران می باشد که تنوع رنگ ها،طرح ها و مدل ها در لباس های اصیل اقوام مختلف ایرانی نمایانگر این مطلب است.یادگیری این هنر علاوه بر بحث تولید ملی و خودکفایی زمینه ساز ورود طرح ها و نقوش اصیل ایرانی به بازار پوشاک می گردد. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان با هدف ارتقا سطح کیفی و آموزشی اقدام به برگزاری دوره های الگو سازی و دوخت بر اساس متد آکادمیک و جهانی نموده است.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دوره جامع الگوسازی و دوخت

دوره جامع ساخت زیورالات طلا و نقره

در گذشته نه‌چندان دور طلاسازی شغلی موروثی و به‌صورت استادشاگردی بوده و زمان زیادی برای آموزش و رسیدن به مهارت کافی در این زمینه نیاز داشته است.ما در سال های اخیر این رشته به صورت کاربردی و در سطح حرفه ای در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تدریس می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دوره جامع زیورآلات طلا و نقره

طراحی و ساخت کیف و کفش

طراحی کفش یکی از گرایش‌های جذاب رشته طراحی صنعتی است که طی چند سال اخیر توجه دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته را جلب کرده است. اولین دستاورد این رشته تنوع طرح و ارائه محصولی مطابق با خواسته ها و سلیقه ی فرهنگی ایران می باشد.علاوه بر این باتوجه به تحریم های موجود این رشته از بازار بسیار خوبی برخوردار است و موجب کاهش خروج ارز از ایران می گردد. در راستای یادگیری حرفه ای این رشته مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برپایه ی متد روز دنیا دوره های طراحی و ساخت کیف و کفش را با متد ایتالیایی ارائه می دهد.

برای اطلاع از سرفصل این دوره به لینک زیر مراجعه فرمایید:

طراحی و ساخت کیف و کفش

دوره جامع عکاسی

امروزه عکاسی دیجیتال در حال ظهور و تاثیرگذاری در تمام جنبه‌های زندگی ما است، ایجاد امکان عکاسی در بسیاری از وسایل امروزی از تلفن‌های همراه گرفته تا پخش کننده ‌های آهنگ و فیلم همراه، لپ‌تاپ‌ها و …، ایجاب می‌کند که برای استفاده بهینه از این وسایل، راه استفاده از امکانات فراوانی را که دوربین‌های دیجیتال در اختیار ما می‌گذارند فرا بگیرند. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دوره جامع عکاسی

شناخت نور، منابع نور و نورپردازی

نورپردازی در عکاسی یکی از مهمترین عناصر برای موفقیت هر عکسی به شمار می رود. چه یک منظره بزرگ باشد یا اینکه یک پرتره خودمانی، نور می تواند باعث موفقیت یا شکست یک عکس شود.

کارگاه مبانی و تجزیه تحلیل عکس

هدف از این کارگاه ایجاد دیدگاه در دانشجویان نسبت یه ارزش ها و ویژگی ها در عکس و همچنین جایگاه بیان در عکس و مفهوم سازی تصویر می باشد.

عکاسی مد و لباس

هدف این دوره ثبت تصویر از انواع لباس با توجه به نوع پارچه، طرح آن و سایر کالاهای وابسته به لباس همراه با ایجاد زیبایی بصری می باشد.به صورت کلی آموزش ترکیب دو هنر جهت ترغیب مردم به شناساندن کالای خاص می باشد.

کارگاه عکاسی مستند

در این کارگاه شاخه ای از عکاسی آموزش داده می شود که درآن دانشجو رخدادهای پیرامونش را کاملا بی طرفانه در عین حال واقع گرایانه و اثر گذار ارائه دهد.

كارگاه كاربردى عكاسى تبليغاتى

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس  بگنجاند.در مقایسه با سایر زمینه های عکاسی،نظرات سفارش دهنده تاثیر بسزایی درنتیجه پروژه دارد.

عکاسی با تلفن همراه

آشنایی با سخت‌افزارهای معمول، نرم‌افزارهای عکاسی، ویرایش، انتشار و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در دنیای مجازی از جمله مباحث مطرح شده در این دوره است و نهایتا دانشجو در این دوره با مفاهیم روایت و خلق داستان با عکاسی موبایلی و سبک‌های آن آشنا می شود.

کارگاه عکاسی پرتره

هدف از این کارگاه آموزش تخصصی نورپردازی در فضای آتلیه و آموزش تکنیک های نورپردازی با استفاده از تجهیزات تخصصی استودیو ویژه عکاسی پرتره می باشد.

کارگاه عکاسی فاین آرت

عکاسی هنری یا عکاسی فاین آرت شاخه ای از عکاسی می باشد که با بهره گیری از نرم افزار فتوشاپ و خلاقیت عکاس منجر به خلق یک تصویر فانتزی و جان بخشیدن به چیزهای خیالی می گردد.

عکاسی معماری

آشنایی اولیه با سبکهای مختلف بنا و ساختمان،ثبت تصویر ساختمان در زوایه مناسب ( تقارن , ترکیب بندی , هارمونی)از جمله مباحثی می باشد که دانشجویان دراین دوره آموزش می بینند.

نرم افزارفتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ نرم افزار محبوبی بین طراحان وب و ویراستاران تصویر است.فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند است و بسیاری از ابزارهای منحصر به فرد را ارائه می دهد که به شما کمک می کند طرح های خلاقانه خود را پیاده سازی کنید. هرچه این نرم افزار غنی را تجربه می کنید،اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنید و به مهارت های خود افتخار می کنید.شما می توانید کارفرمایان بالقوه خود را با نشان دادن مهارت های فتوشاپ وکار کردن در یک آژانس طراحی معتبر تحت تاثیر قرار دهید.شما همچنین می توانید به عنوان یک طراح گرافیک کار کنید و به راحتی درآمد کسب کنید.مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

 آموزش فتوشاپ

منبت کاری

دوره تخصصی منبت به صورت جامع شامل آشنایی با چوب و ابزار منبت ،آشنایی با خطوط و طرح های منبت،دور بری(خطوط و اشکال)،زمینه(کنده کاری)و برجسته سازی طرح،روسازی اشکال ،تمیز کاری کلی کار انجام شده و رنگ آمیزی می باشد. در پایان دوره هنرجویان قادر به ساخت انواع شانه، قاب عکس، جعبه و... می باشند.این مرکز به صورت تخصصی این دوره را برگزار می کند.

آموزش منبت کاری

مجسمه سازی

این دوره شامل آموزش کلیه تکنیک های ساخت مجسمه از مبتدی تا پیشرفته با متریال گل رس است.

مباحث آموزشی شامل: آموزش حجم سازی (احجام هندسی ،افلاطونی)و ترکیب بندی(آنالیز اشیا و انسان)، ساخت مخروط و هرم،تناسبات، آناتومی سر،پرتره و فیگور می باشد. این دوره توسط اساتید مجرب در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار می شود.

آموزش مجسمه سازی

دپارتمان معماری :

دوره جامع دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون سنتی منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است که زیبایی منازل ایرانی را دو چندان نموده است .اکثر افراد به دنبال نحوه چیدمان و ترکیب بندی مدرن و استفاده از رنگ بندی و نورپردازی مناسب جهت دلنشین کردن فضای داخلی منازل خود هستند.همچنین معماری داخلی منازل ایرانی دست خوش تغییرات زیادی شده است که برای به روز بودن در این زمینه آموزش نقش مهمی دارد.اگر شما به یادگیری مباحث طراحی دکوراسیون داخلی از جمله اصول دست آزاد،اسکیس،پلان و نرم افزارهای تخصصی این زمینه علاقه دارید، مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان دوره فشرده طراحی دکوراسیون داخلی را به شما پیشنهاد می نماید.

دوره جامع دکوراسیون داخلی

دپارتمان فناوری و اطلاعات :

تنها مرکز برگزار کننده دوره های بین المللیIT  توسط مدرس رسمی شرکت ماکروسافت و سیسکو براساس سرفصل جهانی و با تضمین قبولی در امتحانات بین المللی می باشد.

  • دوره های مهندسی شبکه و آی تی:  Microsoft ، Cisco  ،  Vmware ، Linux ،  Citrix ،  HP و  ...

دوره های بین المللی مهندسی شبکه

دپارتمان مدیریت :

حسابداری

حسابداری به عنوان “زبان کسب و کار” شناخته می شود، نیاز اساسی یک سازمان تجاری برای پیدا کردن جایگاه خود است. از لحاظ سازمانی حسابداری بسیار مهم است زیرا پایه ای برای برنامه ریزی و بودجه بندی فراهم می کند و با اندازه گیری فعالیت های اقتصادی و ارتباط دادن اطلاعات مالی به کاربران برای تصمیم گیری مواجه می شود.مرکز آموش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده ی تخصصی این دوره ها می باشد.

آموزش حسابداری

بورس

دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس به صورت قدم به قدم به زبان ساده و بدون هیچ پیش نیازی برگزار می گردد،این مرکز افتخار دارد به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری دوره های سرمایه گذاری در  بورس و اولین مرکز برگزار کننده این دوره ها از سال 1389 در شیراز و تنها مرکز برگزار کننده آموزش آنلاین در حین معاملات به صورت عملی همراه با ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه خدمات آموزشی را ارائه نماید.موزش خصوصی بورس د

آموزش بورس

ارز دیجیتال

یکی از رویدادهای مهم سالهای اخیر مسئله ی ارز دیجیتال است. بازار سرمایه گذاری دیجیتال با توجه به ظرفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این ارزها به وضوح پذیرفته شده و بیشتر افراد در مورد موجودیت آن به عنوان پول صحبت می کنند. با توجه به تاثیر بسیار بالای این ارز ها در رشد اقتصادی کشورها کسب دانش در این زمینه بسیار اهمیت دارد.این مرکز تخصصی ترین دوره ها را در این زمینه برگزار می کند.

آموزش ارز دیجیتال |bitcoin

دپارتمان زبان های خارجی : مرکز تخصصی IELTS در شیراز

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان  تخصصی ترین مرکز برگزار کننده دوره های آیلتس برای اولین بار این دوره ها به گونه ای طراحی نموده است که از طریق حضور مداوم  دانشپذیران در جو کلاسها، شبیه سازی حضور شما در یک کشور انگلیسی زبان به خوبی انجام می گیرد و در کمترین زمان  نتیجه ای باور نکردنی را در کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون IELTS برای شما به ارمغان می آورد.

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

دوره های مکالمه و چت

دوره های مکالمه ما به گونه ای طراحی گردیده اند که شما کاملا در یک جو دوستانه و با لذتی باورنکردنی شروع به صحبت راجع به موضوعاتی جذاب و روزمره می نمایید و در همین حین  مدرسان  جملات شما را همانند یک دوست تصحیح می نمایند.این دوره ها به صورت تخصصی در مرکز آموزش های بین المللی صنعت ومعدن ایرانیان برگزار می گردد.

دوره های مکالمه و چت

دوره های Learn English with Fun

برای اولین بار دوره های تک جلسه ای چت و مکالمه دوستانه شما را در جو روزانه زبان قرار می دهد و در هر جلسه شما با موضوع جدیدی با هم گروهی های خود به بحث و تبادل نظر می پردازید،با این رو دایره لغات و اشکالات گرامری شما به راحتی برطرف می گردد.

Grammar session

در هر جلسه که یک ساعت و نیمی ،یک یا چند مبحث گرارمری به صورت کامل برای شما تشریح و یاداوری می گردد.

Food Session

در هر جلسه هر یک از دانشپذیران با یک اسنک از بقیه پذیرایی می نماید و در هنگام صرف غذا همه دانشپذیران از روشهای پخت یا عمل اوری غذا در محیطی دوستانه صحبت می نمایند.

Idioms Session

یک جلسه سراسر ضرب المثل و اصطلاح که باعث می گردد شما به صورت کاملا کاربردی نحوه و موقعیت استفاده از آنها را به خوبی فرا گیرید.

Movie session

یک جلسه که در آن قسمتها یا تمامی یک فیلم پخش شده و هریک از دانشپذیران نظرات خود را ارایه می نمایند.




شنبه 20 مهر 1398
ن : khashayar

پروژه مهندسی به زبان متلب

پروژه مهندسی به زبان متلب

متلب تخصصی‌ترین زبان برنامه نویسی در دنیاست که در بین دانشجویان و استادان در زمینه شبیه‌سازی در تمامی گرایش و رشته‌های مهندسی شناخته شده است و برای ارایه در کنفرانس‌های داخلی و خارجی از اهمیت به سزایی برخوردار است. گروه برنامه نویسان متلب از سال 1390 تاکنون با کادری مجرب در زمینه متلب فعالیت می‌کند.

 گروه برنامه‌نویسان متلب از سال 1390 تاکنون با کادری مجرب در زمینه متلب فعالیت دارد و آماده ارایه انواع خدمات شبیه‌سازی مقالات و شبیه‌سازی پروژه‌های درسی و پایان‌نامه در تمامی مقاطع است 

گره برنامه نویسان متلب در زمینه‌های زیر فعالیت می‌کند:

شبیه سازی شبکه عصبی در متلب

شبکه‌های عصبی شبیه به مغز انسان اطلاعاتی را پردازش می‌کنند. شبکه‌ از تعداد زیادی سلولهای عصبی(Neuron ها) تشکیل شده با پردازشی بسیار بزرگ و به‌هم پیوسته که در حل موازی مسائل ویژه مشغول به کارند.
یادگیری شبکه‌های عصبی از طریق مثالهاست. آنها برای انجام یک کار خاص برنامه‌ریزی نشده‌اند. مثالها باید با دقت بسیار بالایی انتخاب شوند والا زمان مفید هدر خواهد رفت و یا حتی ممکن است شبکه به طور ناقص دایر شود و در اینجا راهی برای فهمیدن اینکه سیستم معیوب است یا خیر وجود ندارد مگر اینکه خطایی رخ دهد.
شبکه‌های عصبی مصنوعی یک ترکیبی از مجموعه نرون‌هاست و البته نرونهای مصنوعی‌ای که بسیار شبیه به نرونهای زیستی کار می‌کنند. و بدین گونه است که ورودیهای زیادی با وزنهای مختلف می‌گیرد و یک خروجی که به ورودی وابسته است تولید می‌کند. نرونهای زیستی می‌توانند در حال برانگیزش باشند یا نباشند. ( وقتی یک نرون برانگیخته می‌شود ضربه علائم خروجی آن مقداری کمتر از 100 هرتز است)
شبکه‌های عصبی استفاده وسیعی در شناسایی الگوها دارند زیرا از خودشان قابلیت آن را دارند که بطور عمومی به ورودی‌های غیر منتظره نیز پاسخ دهند. در طول ساخت نرونها می‌آموزند که چگونه الگوهای ویژه گوناگون را تشخیص دهند. اگر الگویی پذیرفته شود در حالی که در طول اجرا ورودی با خروجی مرتبط نباشد، نرون از مجموعه‌ای از الگوهایی که سابقا آموخته خروجیی را که شبیه به الگو می‌باشد وکمترین تفاوت را با ورودی دارد انتخاب می‌کند. این روال عموما فراخوانی می‌شود.
مثال:
وقتی که ورودی نرون 1111 باشد چهار ورودی بر حسب برانگیزش مرتب شده‌اند و وقتی ورودی‌های 0000 را داریم نرون برای برانگیزش مرتب نیست. قاعده عمومی این است که نرونها مایلند برانگیخته شوند وقتی که ورودی‌ها 0111 ، 1011 ، 1101 ، 1110 یا 1111 باشند و در صورتی که ورودی آنها 1000 ، 0001 ، 0010 ، 0100 یا 0000 باشند مایل به برانگیخته شدن نیستند.
شناسایی الگوهای پیچیده سطح بالا می‌تواند به وسیله شبکه‌ای از نرونها انجام شود و بدین ترتیب نام آن را شبکه‌های عصبی مصنوعی گذاشتند. اکنون شبکه‌های عصبی کاربردهای زیادی دارند(درمنطق وکلام و شناسایی عکسها)البته شناسایی الگوهامی‌تواند به‌طور موفقیت آمیز بر روی کامپیوترهای عمومی انجام شود. این شبکه‌های عمومی که برای شناسایی الگوها استفاده می‌شوند Feed-Forward نامیده می‌شدند زیرا آنها یک بازخورد (Feed-Back) داشتند. آنها به‌طور ساده ورودی‌ها را با خروجی‌ها می‌آمیختند. اما شناسایی الگوها به تدریج کاملتر شد به‌طوریکه بر روی کامپیوترهای عمومی با سیستم خاص خودشان به‌سختی انجام می‌شد پس برای شناسایی الگوها شبکه‌های Feed-Forward کافی نبودند.
در شبکه‌های عصبی خروجی هر نرون به ورودی نرونهای مجاورش متصل شده است. شبکه‌های عصبی نمی‌توانند معجزه کنند اما اگر به درستی استفاده شوند نتایج شگفت‌انگیزی خواهند داشت.

2-2- مشخصات مسائل در خور شبکه‌های عصبی مصنوعی ANN(Artificial Neural Network)
تقلید از ساختارهای محاسباتی سیستم زیستی ممکن است ایده اصلی نمونه‌های محاسباتی برای ساخت کلاسهایی از مسائل باشد. از جمله این مسائل می‌توان از مسائل مشکل NP که شامل مسائل طبقه‌بندی شده، زمانبندی‌شده، جستجو وغیره نام برد، کلاس مسائل شناسایی الگوها، افراد و موضوعات مشخص را در دیدار و تماس با آنها می‌شناسد و کلاس مربوط به داده‌های ناقص، اشتباه، متناقض، فازی و احتمالی. این مسائل توسط همه یا برخی از موارد زیر توصیف می‌شوند:
یک فضای مسئله با بعد بزرگ، پیچیده، ناشناخته با اثرات متقابل پیچیده ریاضی‌وار بین متغییرها و یک فضای راه‌حل که ممکن است خالی باشد(شامل یک راه‌حل یکتا یا بیشتر ، شامل تعدادی از راه‌حلهای مفید)به نظر می‌رسد ANN ها راه‌حلهایی برای مسائلی که با ورودی‌های حسی بیشتر درگیرند ارائه می‌دهد(صحبت‌کردن، دیدن، شناسایی دستخط و…).
2-3- کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی ANN
می‌توان موارد زیر را از کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی ذکر کرد:
پردازش تصویر و دید( Image processing and computer vision )
پردازش علائم( Signal processing ): شامل ریخت‌شناسی و تجزیه و تحلیل علائم مربوط به زمین‌لرزه‌ها و…
شناسایی الگوها( Pattern recognition ): شامل شناسایی چهره، اثر انگشت، تشخیص نوع صدا و نوع صحبت کردن، دستخط و …
پزشکی( Medicine ): شامل تجزیه و تحلیل و تشخیص علائم دستگاه ضربان‌نگار قلب (الکتروکاردیوگرافیک)، تشخیص امراض گوناگون و …
سیستم‌های نظامی( Military systems ): شامل ردیابی مین‌های زیردریایی، دسته‌بندی صداهای نابه‌هنجار و مخل در رادارها و شناسایی گوینده رزمی.
سیستم‌های تجاری( Financial systems ): شامل تجزیه و تحلیل انبار مغازه‌ها، ارزیابی واقعی املاک و …
برنامه‌ریزی، کنترل و جستجو( Planning, control, and search ): شامل اجرای موازی مسائل و کنترل رباتها.
هوش مصنوعی( Artificial intelligence ): شامل برخی سیستم‌های طبی و اجرای سیستم‌های خبره.
سیستم‌های قدرت( Power systems ): شامل برآورد وضعیت سیستم، ردیابی سریع و دسته‌بندی ردیابی، ردیابی خطا و ترمیم آن، پیش‌بینی و برآورد تخمین امنیت.

انجام پروژه متلب

شبیه سازی کنترل فازی در متلب

شبیه سازی الگوریتم‌های تکاملی در متلب

محدوده کاري الگوريتم ژنتيک  بسيار وسيع مي باشد و هر روز با پيشرفت روزافزون علوم و تکنولوژي استفاده از اين روش در بهينه سازي و حل مسائل بسيار گسترش يافته است.

الگوريتم ژنتيک   يکي از زير مجموعه هاي محاسبات تکامل يافته مي باشد که رابطه مستقيمي با مبحث هوش مصنوعي دارد در واقع الگوريتم ژنتيک  يکي از زير مجموعه هاي هوش مصنوعي مي باشد.

الگوريتم ژنتيک را مي­توان يک روش جستجوي کلي ناميد که از قوانين تکامل بيولوژيک طبيعي تقليد مي­کند .الگوريتم ژنتيک برروي يکسري از جواب­هاي مساله به اميد بدست آوردن جوابهاي بهتر قانون بقاي بهترين را اعمال مي کند. درهر نسل به کمک فرآيند انتخابي متناسب با ارزش جواب­ها و توليد مثل جواب-هاي انتخاب شده به کمک عملگرهايي که از ژنتيک طبيعي تقليد شده­اند ,تقريب­هاي بهتري از جواب نهايي بدست مي­آيد. اين فرايند باعث مي­شود که نسلهاي جديد با شرايط مساله سازگارتر باشد.

حساب تکاملي ,براي اولين بار در سال 1960 توسط آقاي ريچنبرگ ارائه شد که تحقيق وي در مورد استراتژي تکامل بود.بعدها نظريه او توسط محققان زيادي مورد بررسي قرار گرفت تا اينکه الگوريتم ژنتيک  (GA  ) توسط جان هولند(John Holland ) و در سال 1975 در دانشگاه ميشيگان ,ارائه شد.

 

در سال 1992 نيز جان کوزا (John Koza ) از الگوريتم ژنتيک  (GA  ) براي حل و بهينه سازي مسائل مهندسي پيشرفته استفاده کرد و توانست براي اولين بار روند الگوريتم ژنتيک  (GA  )  را به زبان کامپيوتر در آورد و براي آن يک زبان برنامه نويسي ابداع کندکه به اين روش برنامه نويسي ,برنامه نويسي ژنتيک (GP ) گويندو نرم افزاري که توسط وي ابداع گرديد به نرم افزار LISP مشهور است که هم اکنون نيز اين نرم افزار کاربرد زيادي در حل و بهينه سازي مسائل مهندسي پيدا کرده است اصول کار و الگوريتم کلي اين نرم افزار بر اساس مسائل پايه و ابتدائي الگوريتم ژنتيک  (GA  ) مي باشد که در اين تحقيق مفصل به آن اشاره خواهيم کرد.

 

همانطور که ميدانيم منشا الگوريتم ژنتيک  (GA  ) از مباحث مربوط به زيست شناسي و آناتومي مربوط به يک موجود زنده ,مي باشد بنابر اين در اين قسمت به توضيح مختصري از تاريخچه بيولوژيکي اين  الگوريتم مي پردازيم

آموزش متلب

شبیه سازی تولباکس قدرت در متلب

شبیه سازی تولباکس کنترل در متلب

شبیه سازی ریاضیات مهندسی در متلب

شبیه سازی مقالات مهندسی ieee  و isi در متلب

شبیه سازی مهندسی پزشکی در متلب

شبیه سازی مهندسی کنترل در متلب

شبیه سازی پردازش تصویر در متلب

پردازش تصویر در متلب:

توجه و روی آوردن به روش‌های پردازش تصاویر به اوایل سال 1920 باز می‌گردد، زمانی که عکس‌های دیجیتال برای اولین بار توسط کابل‌های زیردریایی از نیویورک به لندن فرستاده شد. با این حال، کاربرد مفهوم پردازش تصویر تا اواسط 1960 گسترش و پیشرفت چندانی نیافت. در 1960 بود که کامپیوترهای نسل سوم دیجیتال به بازار آمد که می‌توانست سرعت و حافظه بالای مورد نیاز برای پیاده سازی الگوریتم‌های پردازش تصویر را فراهم کند.

از آن پس، تجربه در این زمینه گسترش یافت. مطالعات و تحقیقات زیادی در این موضوع در علوم مختلف از جمله مهندسی، علوم کامپیوتر، علوم اطلاعات، فیزیک، شیمی، بیولوژی و داروسازی انجام شد.

نتیجه این تلاش‌ها در تکنیک‌های پردازش تصویر در مسائل مختلف، از بهبود کیفیت و بازیابی تصاویر گرفته تا پردازش اثر انگشت در مسائل تجاری، خود رانشان داد.

تکنیک‌ها و روش‌های مختلف پردازش تصویر در ادامه معرفی و بررسی می‌شود. اما پیش از پرداختن به روش‌ها ، برخی تعاریف پایه نیز ذکر می‌شود.

تصویر دیجیتالی:

تصویر به عنوان ترجمه image نشانگر یک شکل دو بعدی است که توسط یک وسیله حساس به نور مانند دوربین به وجود آمده باشد. اما Picture (عکس) نشانگر هر گونه شکل دو بعدی مانند یک تابلوی نقاشی و یا یک دست نوشته است. مقصود از تصویر دیجیتال، digital image است.

یک تصویر را می‌توان توسط تابع دوبعدی (f(x,y نشان داد که در آن x و y را مختصات مکانی و مقدار f در هر نقطه را شدت روشنایی تصویر در آن نقطه می‌نامند. اصطلاح سطح خاکستری نیز به شدت روشنایی تصاویر مونوکروم (monochrome) اطلاق می‌شود. تصاویر رنگی نیز از تعدادی تصویر دوبعدی تشکیل می‌شود.

زمانی که مقادیر x و y و مقدار (f(x,y با مقادیر گسسته و محدود بیان شوند، تصویر را یک تصویر دیجیتالی می‌نامند. دیجیتال کردن مقادیر x و y را Sampling و دیجیتال کردن مقدار (f(x,y را quantization گویند.

برای نمایش یک تصویر M * N از یک آرایه دو بعدی (ماتریس) که M سطر و N ستون دارد استفاده می‌شود. مقدار هر عنصر از آرایه نشان دهنده شدت روشنایی تصویر در آن نقطه است. در تمام توابعی که پیاده سازی می‌شود، هر عنصر آرایه یک مقدار 8 بیتی است که می‌تواند مقداری بین 0 و 255 داشته باشد. مقدار صفر نشان دهنده رنگ تیره (سیاه) و مقدار 255 نشان دهنده رنگ روشن (سفید) است.

به عنوان مثال تصویر زیر که سایز آن 265×288 است از یک ماتریس که دارای 288 سطر و 265 ستون است برای نمایش تصویر استفاده می‌کند.

علاقه‌مندان برای دیدن پروژه‌های بیشتر می‌توانند به سایت موسسه متلب نویسان مراجعه کنند.

شبیه سازی موتورهای الکتریکی  در متلب

شبیه سازی ادوات قدرت در متلب

شبیه سازی ادوات شبکه‌های قدرت و انتقال در متلب

شبیه سازی  پروژه متلب پروژه‌های کلاسی و درسی و تمارین در متلب

شبیه سازی مهندسی الکترونیک در متلب

شبیه سازی ادوات الکترونیک fpga در متلب

شبیه سازی کنترل مدرن در متلب

شبیه سازی کنترل فازی عصبی در متلب و...

منطق فازی یا Fuzzy Logic  برای اولین بار در سال  1960  توسط دکتر لطفی زاده ، استاد علوم کامپیوتری دانشگاه برکلی کالیفرنیا (Berkeley)، ابداع شد.

مقاله کلاسیک پرفسور لطفی زاده درباره مجموعه فازی که در سال  1965  به چاپ رسید، سرآغاز جهتی نوین در علوم و مهندسی سیستم و کامپیوتر بود. پس از آن پرفسور لطفی زاده به پژوهشهای خود در زمینه مجموعه فازی ادامه داد تا آنکه در سال  1973  طی یک مقاله کلاسیک دیگر تحت عنوان "شرحی بر دیدی نو در تجزیه و تحلیل سیستمهای پیچیده و فرایندهای تصمیم گیری" مفهوم استفاده از متغیرهای زبانی را در سیستم های حافظه و کنترل مطرح کرد. این مقاله اساس تکنولوژی کنترل بر مبنای منطق فازی است که در اینده اثرات عمیق در طراحی سیستم های کنترل هوشیار خواهد داشت.گرچه منطق فازی کاربردی خیلی وسیع تر از منطق متداول دارد ولی پرفسور لطفی زاده معتقد است که منطق فازی اکسیر و نوشدارو نیست. وی میگوید "کارهای زیادی هست که انسان میتواند به آسانی انجام دهد در حالی که کامپیوترها و سیستمهای منطقی قادرت فازی یک فرا مجموعه از منطق بولی است که بر مفهوم درستی نسبی، دلالت می کند. منطق کلاسیک هر چیزی را بر اساس یک سیستم دوتائی نشان می دهد ( درست یا غلط، 0  یا  1، سیاه یا سفید) ولی منطق فازی درستی هر چیزی را با یک عدد که مقدار آن بین صفر و یک است نشان می دهد. مثلاً اگر رنگ سیاه را عدد صفر و رنگ سفید را عدد  1  نشان دهیم، آن گاه رنگ خاکستری عددی نزدیک به صفر خواهد بود. در سال  1965، دکتر لطفی‌زاده نظریه سیستم‌های فازی را معرفی کرد. در فضایی که دانشمندان علوم مهندسی به دنبال روش‌های ریاضی برای شکست دادن مسایل دشوارتر بودند، نظریه فازی به گونه‌ای دیگر از مدل‌سازی، اقدام کرد.

منطق فازی معتقد است که ابهام در ماهیت علم است. بر خلاف دیگران که معتقدند که باید تقریب‌ها را دقیق‌تر کرد تا بهره‌وری افزایش یابد، لطفی‌زاده معتقد است که باید به دنبال ساختن مدل‌هایی بود که ابهام را به عنوان بخشی از سیستم مدل کند. در منطق ارسطویی، یک دسته‌بندی درست و نادرست وجود دارد. تمام گزاره‌ها درست یا نادرست هستند. بنابراین جمله «هوا سرد است»، در مدل ارسطویی اساساً یک گزاره نمی‌باشد، چرا که مقدار سرد بودن برای افراد مختلف متفاوت است و این جمله اساساً همیشه درست یا همیشه نادرست نیست. در منطق فازی، جملاتی هستند که مقداری درست و مقداری نادرست هستند. برای مثال، جمله "هوا سرد است" یک گزاره منطقی فازی می‌باشد که درستی آن گاهی کم و گاهی زیاد است. گاهی همیشه درست و گاهی همیشه نادرست و گاهی تا حدودی درست است. منطق فازی می‌تواند پایه‌ریز بنیانی برای فن‌آوری جدیدی باشد که  چیست؟

دهه1980:کاربردهای بزرگ

در اوائل دهه 1980 این زمینه از نقطه نظر تئوریک پیشرفت کندی داشت.در این مدت راه حل ها و مفاهیم جدید اندکی معرفی گردید چرا که هنوز افرادکمی داشتند روی ان کار می کردند.در واقع کاربردهای کنترل فازی بود که هنوز تئوری فازی را سر پا نگاه داشته بود.

مهندسان زاپنی(با حساسیتی که نسبی به فن اوری های جدید دارند)به سرعت دریافتند که کنترل کننده های فازی بسهولت قابل طراحی بوده و در مورد بسیاری مسائل می توان از انها استفاده کرد.بدلیل اینکه کنترل فازی به یک مدل ریاضی نیاز ندارد انرا می توان در مورد با وجودی که تئوری فازی جایگاه واقعی خود را پیدا نکرد با این حال هنوز محققینی بودند که روشهای جدید فازی نظیر الگوریتم های فازی تصمیم گیری های فازی و... مطرح گردید.

دهه 1970:تئوری فازی رشد پیدا کرد و کاربردهای عملی ظاهر گردید.

اگر بگوییم پذیرفته شدن تئوری فازی بعنوان یک زمینه مستقل بواسطه کارهای بر جسته پروفسور لطفی زاده بوده سخن به گزاف نگفته ایم.بسیاری از مفاهیم بنیادی تئوری فازی بوسیله زاده در اواخر دهه 60 و اوائل دهه 70 مطرح گردید.پس از معرفی مجموعه ای فازی در سال 1965 او مفاهیم الگوریتم های فازی در سال 1968 تصمیم گیری فازی در سال 1970 و ترتیب فازی را در سال 1971 مطرح نمود.در سال 1973او مقاله دیگری را منتشر کرد به نام :(طرح یک راه حل جدید برای تجزیه تحلیل سیستم های پیچیده و فرایندهای تصمیم گیری).این مقاله اساس کنترل فازی را بنا کرد.او در این مفهوم متغییر های زبانی و استفاده از قواعد اگر انگاه را برای فرموله کردن دانش بشری معرفی نمود.

رخداد بزرگ در دهه 1970 تولد کنترل کننده های فازی برای سیستم های واقعی بود. در سال 1975 ممدانی و اسیلیان چهارچوب اولیه ای را برای کنترل کننده فازی مشخص کردند و کنترل کننده فازی را به یک موتور بخار اعمال نمودند.نتیج در مقاله ای تحت عنوان(ازمایشی در سنتز زبانی با استفاده از یک کنترل کننده فازی)منتشر گردید.انها دریافتند که ساخت کنترل کننده فازی بسیار موضوع جدی در دستور کار خود قرار دادند.در فوریه1992 اولین کنفرانس بین المللی IEEEدر زمینه سیستمهای فازی در سان دیگو برگزار گردید.این یک اقدام سمبلیک در مورد پذیرفتن سیستم های فازی بوسیله بزرگترین سازمان مهندسی یعنی IEEEبود.در سال 1993 بخش سیستم های فازی IEEEگشایش یافت.از نقطه نظر تئوری سیستم های فازی و کنترل در اواخر دهه 80 و اوائل دهه 90 رشد چشمگیری پیدا کرد و پیشرفتهایی در زمینه برخی مشکلات اساسی سیستمهای فازی صورت گرفت. بعنوان مثال تکنیک های شبکه عصبی برای تعیین و تنظیم توابع تعلق استفاده شدند.با وجودی که تصویر سیستم های فازی شفاف تر شده با این حال کارهای زیادی هنوز باید انجام شود و بسیاری از راه حل ها و روش ها در ابتدای راه قرار دارد.ما اعتقاد داریم که تنها سرمایه گذاری مراکز تحقیقاتی معتبر بر روی افراد مستعد و خلایق می تواند باعث پیشرفتهای عمده در زمینه تئوری فازی شود.

 

چرا سیستم فازی؟

 

واژه(فازی) در فرهنگ لغت اکسفورد بصورت (مبهم گنگ نادقیق کیج مغشوش درهم و نامشخص)تعریف شده است. سیستم های فازی سیستم هایی هستند با تعریف دقیق و کنترل فازی نیز نوع خاصی از کنترل غیر خطی میباشد که ان هم تعریف می گردد . این مطلب مشابه کنترل وسیستم های خطی می باشد که واژه(خطی) یک صفت فنی بوده که حالت و وضعیت سیستم و کنترل را مشخص می کند. چنین چیزی درمورد واژه(فازی) وجود دارد.

 

دهه1990:چالشها کماکان باقی است

 

موفقیت سیستم های فازی در زاپن تعجب محققان را در امریکا و اروپا برانگیخت .عده ای هنوز به ان خرده می گرفتند ولی عده ای دیگراز عقیده خود دست بر داشته و بعنوان گرچه سیستم های فازی پدید های غیر قطعی و نا مشخص را توصیف می کنند با این حال خود تئوری فازی یک تئوری دقیق می باشد.در این متن دو نوع موجیه برای تئوری سیستم های فازی وجود دارد:

_دنیای واقعی ما بسیار پیچیده تر از ان است که بتوان یک توصیف و تعریف دقیق برای ان بدست اورد بنابراین باید یک توصیف تقریبی یا همان فازی که قابل قبول تجزیه و تحلیل باشد برای یک مدل معرفی شود.

_با حرکت ما بسوی عصر اطلاعات دانش و معرفت بشری بسیار اهمیت پیدا می کند. بنابراین ما به فرضیه ای نیاز داریم که بتوان دانش بشری را به شکل سیستماتیک فرموله کرده و انرا به همراه سایر مدلهای ریاضی در سیستم های مهندسی قرار دهد.

توجیه اول گرچه درست است با این حال طبیعت واحدی را برای تئوری سیستم های فازی شخص نمی کند. در حقیقت تمامی نظریه های علوم مهندسی دنیای واقعی را به شکلی تقریبی توصیف می کنند.بعنوان مثال در عالم واقع تمامی سیستم های خطی می باشد.یک تئوری مهندسی خوب از یکسو باید بتواند مشخصه های اصلی و کلیدی دنیای واقعی را توصیف کرده و از سویی دیگر قابل تجزیه تحلیل ریاضی باشد.بنابراین از این جنبه تئوری فازی تفاوتی با سایر تئوری های علوم مهندسی ندارند.

توجیه دوم مشخصه واحدی از سیستم های فازی را توصیف کرده و وجودی تئوری سیستم های فازی را به عنوان یک شاخصه مستقل در علوم مهندسی توجیه می کند.بعنوان یک قاعده کلی یک تئوری قاعده کلی یک تئوری مهندسی خوب باید قادر باشد از تمامی اطلاعات موجود به نحو موثری استفاده کند.

در سیستم های عملی اطلاعات مهم از دو منبع سر چشمه می گیرند.یکی از منابع افراد خبره می باشند که دانش و اگاهیشان را در مورد سیستم با زبان طبیعی تعریف می کنند.منبع دیگر اندازه گیری ها و مدل های ریاضی هستند که از قواعد فیزیکی مشتق شده اند.بنابراین یک مسئله مهم ترکیب این دو نوع اطلاعات در طراحی سیستم ها است.برای انجام این ترکیب سئوال کلیدی این است که چگونه می توان دانش بشری را به یک فرمول ریاضی تبدیل کرد. اساسا انچه که یک سیستم فازی انجام می دهد همین تبدیل است.برای اینکه بدانیم این تبدیل چگونه صورت می گیرد ابتدا باید بدانیم سیستم های فازی چگونه سیستم هایی هستند.

 

سیستم های فازی چگونه سیستم هایی هستند؟

 

سیستم های فازی سیستم ها مبتنی بردانش یا قواعد میباشد .قلب یک سیستم فازی یک پایگاه دانش بوده که از قواعد اگر-آنگاه فازی تشکیل شده است. یک قاعده اگر-آنگاه فازی یک عبارت اگر –آنگاه بوده که بعضی کلمات آن بوسیله توابع تعلق پیوسته مشخص شده اند. بعنوان مثال عبارت فازی زیر را در نظر بگیرید: اگر سرعت اتومبیل بالاست انگاه نیروی کمتری به پدال گاز وارد کنید.

بطور کلی دو راه حل برای طراحی چنین کنترل کننده ای وجود دارد یک راه حل استفاده از کنترل کننده های متعارف نظیر PID بوده وراه حل دوم شبیه سازی رفتار رانندگان است بدین معنی که قواعدی که راننده در حین حرکت استفاده می کند را به کنترل کننده خودکار تبدیل نماییم0ما راه حل دوم را در نظر میگیریم. در صحبتهای عامیانه راننده ها در شرایط÷ طبیعی از سه قاعده زیر در حین رانندگی استفادهمی کنند:2-اگر سرعت پایین است آنگاه نیروی بیشتری به پدال گاز وارد کنید. 3-اگر سرعت متوسط است آنگاه نیروی متعادلی به پدال گاز وارد کنید4.اگر سرعت بالاست آنگاه نیروی کمتری به پدال گاز وارد کنید .با این حال ما می توانیم یک سیستم فازی را بر اساس این قواعد بسازیم.از آنجا که سیستم فازی بعنوان کنترل کننده استفاده شده ان را کنترل کننده فازی می نامند. بطور خلاصه نقطه شروع ساخت یک سیستم فازی بدست اوردن مجموعه ای از قواعد اگر – انگاه فازی از دانش افراد خبره یا دانش حوزه مورد برسی می باشد .مرحله بعدی ترکیب این قواعد در یک سیستم واحد است .

 

معمولااز سه نوع سیستم فازی صحبت به میان می اید :

 

1)سیستم های فازی خالص

2)سیستم های فازی تاکاگی –سوگنو و کانگ TSK)  )

3)سیستم های با فازی ساز و غیر فازی ساز

دانشجویان می‌توانند پروژه‌های خود را برای گروه برنامه نویسان متلب ارسال کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه را بررسی و نتیجه را دریافت کنند.در سایت گروه برنامه نویسان متلب پروژه‌های آماده ارایه نیز وجود دارد بنابراین تمامی افراد می‌توانند از این ایده‌ها استفاده کنند.برنامه متلب قابلیت‌های خاصی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

موسسه متلب نویسان با سابقه 10 سال در زمینه انجام پروژه های دانشجویی در تمامی رشته های مهندسی و مقاطع تحصیلی با کادری مجرب از اساتید برنامه نویسی کشور که همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور می باشند آماده انجام مشاوره سمینار ،پروپوزال و… و نیز انجام پروژه های درسی و پایان نامه های رشته های مهندسی با نرم افزار مهندسی MATLAB می باشد و نیز شبیه سازی متلب مقالات  IEEE را نیز انجام می دهد برای هر گونه اقدامی ابتدا به مشاوران با تجربه و متعهد ما سری بزنید.

 

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




شنبه 20 مهر 1398
ن : khashayar

پرورش قارچ گانودرما

پرورش قارچ گانودرما

موسسه آموزشی فنیکا تنها مرجع تخصصی آموزش پرورش قارچ گانودرما در ایران می باشد که با ارائه آخرین دانش روز پرورش این گیاه دارویی و بهره گیری از اساتید برجسته توانسته در چند دوره متوالی به آموزش این موضوع جدید بپردازد

قارچ گانودر ما به خوبی در نواحی مختلف رشد می کند و سازگاری مناسبی با اقلیم ما دارد . بهترین فصل کاشت  آن تابستان می باشد .

در دوره پرورش قارچ گانودرما تمامی اصول اصلی کاشت و نوع پرورش را به صورت دقیق و کاملا علمی توضیح می دهیم که می توانید در فضاهای مورد نظر خود به کاشت این محصول بپردازید.

در صورت کاشت و پرورش قارچ گانودرما آینده ی شغلی مناسب و پرسود و فایده ای برای خود رقم زده اید. کاشت این قارچ طبق اصولی که وجود دارد می تواند ثروتی انبوه محسوب گردد.

این قارچ باید در فضاهای کوچک متعدد کاشته شود.  برای خاک این محصول باید مواد مغذی متعددی را در نظر بگیرید که در این ویدئو آموزشی تمام مواد مغذی به طور مفصل شرح داده شده است.

در کاشت قارچ گانودرما میزان رطوبت محیط ، دما ، مواد مغذی ، خاک و … تاثیر به سزایی دارد. قبل از شروع کار تمام وسایل مورد نیاز را تهیه کنید تا در تولید و پرورش خللی ایجاد نگردد.

اهداف آموزش پرورش قارچ گانودرما

  • کسب دانش مربوط به پرورش قارچ گانودرما توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد سالن پرورش قارچ گانودرما
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های پرورش قارچ گانودرما
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه پرورش قارچ گانودرما تصمیم بگیرید.

همراه با این دوره چه چیزی دریافت خواهیم کرد

  • فایل ویدئویی پرورش قارچ گانودرما با کیفیت عالی FUll HD
  • جزوه PDF دوره پرورش قارچ گانودرما
  • مشاوره کسب و کار فنیکا
  • نمونه واقعی طرح توجیهی راه اندازی پرورش قارچ گانودرما

پیش نیاز های دوره آموزشی پرورش قارچ گانودرما

دوره پرورش قارچ گانودرما پیش نیاز ندارد و علاقمندان میتوانند با مطالعه این دوره و یادگیری تمامی نکات تخصصی موجود در این آموزش اقدام به راه اندازی این کسب و کار نمایید.

آموزش عکاسی در کرج را در شعبه البرز موسسه آموزشی فنیکا یاد بگیرید و متخصص شوید.

آموزش عکاسی را به خوبی یاد بگیرید و با آن درآمد داشته باشید . شما با حضور در دوره های مختلف عکاسی حرفه ای می توانید در این هنر آموزش دیده و با مباحثی از جمله شناخت انواع دوربین و نحوه کار با آنها و آشنایی با منوی دوربین ها ، گرفتن فیلم و تکنیک های سنسور دوربین ، حالت های متفاوت عکس گرفتن و فوکوس ، نورپردازی صحیح و کنترل شاتر و دیافراگم ، عکاسی طبیعت و فضای باز و مجالس و مباحث بسیار زیاد دیگر آشنا شده که این دوره ها شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل میکند.

 

در خصوص آینده شغلی این این رشته باید گفت که علاوه بر اینکه این رشته یک هنر است. شما می توانید از این هنر خود کسب درآمد بالایی هم داشته باشید . حیطه کاری در رشته عکاسی بسیار متنوع میباشد ؛ از عکاسی در طبیعت و حیوانات گرفته که در انواع سایت ها و مجلات و روزنامه ها کاربرد دارد تا عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی صنعتی و عکاسی در آتلیه ها و مراسمات گوناگون.

 

هر کدام از این شاخه ها بازار کار خودش را دارد و یقینا می تواند شما را به درآمد برساند . هر چقدر که هنر شما بیشتر باشد و تلاش پشتکار و تجربه تان بالاتر برود ، کسب درآمدی بالاتری نیز خواهید داشت.

اهداف آموزش عکاسی حرفه ای

  • کسب دانش مربوط به عکاسی حرفه ای توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد کسب و کار مربوط به عکاسی
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های عکاسی حرفه ای
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه عکاسی حرفه ای تصمیم بگیرید.

همراه با این دوره چه چیزی دریافت خواهیم کرد

  • فایل ویدئویی دوره آموزش عکاسی حرفه ای با کیفیت عالی FUll HD
  • جزوه PDF دوره آموزش عکاسی حرفه ای
  • مشاوره کسب و کار فنیکا
  • نمونه واقعی طرح توجیهی راه اندازی آتلیه عکاسی

پیش نیاز های دوره آموزش عکاسی حرفه ای

دوره آموزش عکاسی حرفه ای پیش نیاز ندارد و علاقمندان میتوانند با مطالعه این دوره و یادگیری تمامی نکات تخصصی موجود در این آموزش اقدام به راه اندازی این کسب و کار نمایید.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.