تاثیر آژانس هواپیمایی خوب در کیفیت سفر
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

چهار شنبه 25 مهر 1396
ن : khashayar

تاثیر آژانس هواپیمایی خوب در کیفیت سفر

تاثیر آژانس هواپیمایی خوب در کیفیت سفر

 

یک آژانس مسافرتی برگزار کننده تور و تدارک دهنده مقدمات سفر است . از ابتدا با گزینش یک ایرلاین خوب سفری امن و آرام را برای شما می اندیشد و با رزرو هتلی خوب و امن و با قیمت مناسب که بهترین خدمات و آرامش کافی را داشته باشد ، برای شما لحظاتی خوب را متصور می باشد . تاثیر آژانس هواپیمایی خوب در کیفیت سفر بحدی زیاد است که برخی کارمندان برخی آزانسها با سهل انگاری در ویزا ممکن است از همان ابتدا سفر را برای مسافر خراب کنند . آژانسهای مسافرتی بسیار خوب و مسئولیت پذیری در کشور داریم که می توان با استفاده از خدمات آنها سفری بی نظیر تجربه کرد . بهتر است با آژانسهای مسافرتی خوب و مطمئن آشنا شویم تا مشکلی در سفر نداشته باشیم . لذا در این مطلب قصد داریم آژانس مسافرتی قصر زرین میترا ارائه دهنده خدمات گردشگری را خدمتتان معرفی نماییم . از آنجا که برای خیلی هموطنان مهم است که مهم ترین و معتبر ترین آژانسهای مسافرتی را برای سفرهای خود و خانواده شان انتخاب نمایند تا از بروز هر گونه مشکل اجتناب کرده و بهترین خدمات سفر را دریافت کنند ، این آژانس معتبر را خدمتتان معرفی می نماییم .

آژانس هواپیمایی قصر زرین میترا ابتدا فعالیت خود را به منظور خدمات رسانی به مسافرین در زمینه بلیط های داخلی کیش و مشهد و پروازها چارتر داخلی معطوف داشت و با گذشت زمانی اندک ، هم اکنون با تلاش بی وقفه و بهره گیری از پرسنل متعهد و کارآمد ، بررسی و شناسایی هوشمندانه بازار گردشگری ، استفاده از فرصت های پیش آمده و در نهایت با مدیران شرکت توانسته است خود را بعنوان یکی از پرفروش ترین تورهای خارجی در صنعت گردشگری و توریسم معرفی کند و در حال حاضر خدماتی از قبیل تورهای آسیایی و اروپائی ،افریقائی ،امریکای جنوبی ، فروش بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی ، رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر کشور و در تمام دنیا به مسافرین و سایرشرکتهای همکار، را ارائه می دهد .

در زمینه تورهای اروپایی ، این آژانس در زمینه تورهای کشورهای مختلف از جمله رزرو تور قبرس ، تور صربستان ، تور استانبول و بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر اروپایی نیز فعالیت دارد . در مورد قاره آفریقا نیز تور تونس ، تور مراکش و بسیاری دیگر از کشورهای زیبای این منطقه را ارائه می دهد . تور سریلانکا  از بهترین تورهای آسیایی این آژانس مسافرتی معتبر بوده که بشدت مورد استقبا قرار گرفته است . در آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان نیز فعالیت این آژانس موفق بشدت گشترده است .

این آژانس معتبر در زمینه گرفتن ویزا بویژه از کشورهای اروپایی عضو شینگن هم فعالیت گسترده ای دارد . امروزه کهگرفتن ویزا شینگن امروزه به یکی از دغدغه های برخی از مردم تبدیل شده است ، این خدمان بشدت به چشم می آید . اخذ ویزای شینگن توسط آژانس مسافرتی قصر زرین میترا یکی از خدمات ویژه ارائه شده این آژانس می باشد . بد نیست توضیح دهیم ویزای شینگن چیست ؟ حدود سی سال پیش کشورهای اروپایی طی یک قرارداد پذیرفتند که تمامی اتباع کشورهای اروپایی بتوانند بدون ویزا به این کشورها وارد شوند که مشکلات بین مرزی برای رفت و آمد به حداقل برسد. یعنی اگر از هرکدام از این کشورها که اسمشان در متن قید شده ویزای شینگن بگیرید، به راحتی می‌توانید در مدت اعتبار ویزا که معمولا سه ماه است به بقیه کشورها هم بدون نیاز به ویزا سفر کنید.‌ بیست و شش کشور عضو این محدوده عبارتند از: آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس.



:: برچسب‌ها: ویزا شینگن, تور صربستان, تور استانبول, تور مراکش, تور سریلانکا,


سه شنبه 16 مهر 1396
ن : khashayar

رفلکسولوژی موثر در درمان انواع بیماری ها از جمله نازایی

رفلکسولوژی موثر در درمان انواع بیماری ها از جمله نازایی

 

امروزه روشها و تکنیک های درمانی و کمک درمانی برای تمامی معضلات و اختلالات بدن انسان ابداع شده و همه روزه تکنیک های جدیدتری نیز شناخته می گردند . رفلکسولوژی یک تکنیک طب فشاری است که معمولا فشار سیستماتیک انگشتان شصت و اشاره را به همه مناطق از پا وارد می کند.اعتقاد بر این است که مسیرهای عصبی از بالای سمت راست سر پایین از طریق بدن به دست و پا ها کشیده می شود.بنابراین اعتقاد بر این است که فشار اعمال شده به مناطق خاصی از دست و پا برای تحریک تمام اعضای بدن و سیستم های نشسته بر روی مسیرهای عصبی را تحریک می کند.این کار هر انرژی مسدود شده را که ممکن است باعث مشکلات سلامتی در منطقه مربوطه باشد از بدن خارج می کند.

این نظریه بر اساس تحقیقات انجام شده در دهه 1890توسط سر هنری سر و سر چارلزشرینگتون ایجاد شده است، که در تحقیقات خود نشان دادند یک ارتباط عصبی بین پوست و اندام های داخلی وجود دارد و این که کل سیستم عصبی با یک محرک تنظیم می شوند. با توجه به نظریه، اعمال فشار به پا، دست، و یا گوش توسط رفلکسولوژیست یک پیام آرام بخش از اعصاب محیطی در این اندام به سیستم عصبی مرکزی می فرستد، که به نوبه خود بدن را وادار به تنظیم سطح تنش می کند.این کار آرامش کلی راافزایش می دهد، اندامهای داخلی و سیستم های آن ها را به حالت عملکرد مطلوب می رساند ، و جریان خون را افزایش می دهد.این کار بر گردش خون، تنفس، غدد درون ریز، سیستم ایمنی بدن، و سیستم های نوروپپتید در بدن تاثیر مثبت می گذارد.

مرکز ایران رِفلِکسولوژی در سال 1394 به عنوان اولین و تنها مرکز ارائه خدمات درمانی به شیوه رِفلِکسولوژی (بازتاب درمانی) در تهران شروع به فعالیت نمود.  این مرکز در حال حاضر خدمات درمانی خود را به 3 روشِ: درمان حضوری,درمان غیرحضوری و درمان رایگان ارائه میدهد. درمان غیر حضوری و رایگان شامل ویدئوهای آموزشی است که توسط این مرکز با توجه به درمان بیماری های مختلف به صورت جداگانه و تخصصی ارائه شده است و علاقه مندان  با مشاهده این ویدئوها میتوانند تکنیک های رِفلِکسولوژی را به روی خود یا عزیزانشان اجرا کنند. در ادامه برخی از مشکلات قایل درمان با این روش توضیح داده می شوند .

چاقی یکی از بدترین معضلات انسان امروزی است. افرادی که به‌نوعی به این مشکل دچار هستند، ذهن و روحشان نیز درگیر خواهد شد. چاقی از زیبایی و جذابیت فرد می‌کاهد. چاقی و افزایش وزن مقدمه‌ای برای پیدایش بیماری‌های مختلف در بدن انسان است. چاقی در بعضی مواقع، آن‌قدر دردسرآفرین است که فرد را به جدایی، خودکشی، انزواطلبی، افسردگی و گوشه‌گیری می‌کشاند . یک رژیم غذایی مناسب امروزه برای بسیاری افراد به دغدغه اصلی زندگی تبدیل شده است . بخصوص برای خانم هایی که به تناسب اندام اهمیت می دهند رژیم لاغری بشدت مورد توجه است .

جدیدترین روش درمان ناباروری و نازایی که در  کشورهای اروپایی و آسیایی و همچنین آمریکا به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته و همینطور با درصد موفقیت 80 درصدی آن هم بدون عمل جراحی و دارو درمانی افراد بسیاری را شگفت زده کرده است. این روش که “رفلکسولوژی ” نام دارد علمی سنتی-مدرن است که ریشه کشف آن به کشور چین در 5000 سال قبل بازمیگردد. رفلکسولوژی یا “بازتاب درمانی” که این روزها برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده میشود یکی از محبوب ترین روشها و طب های سنتی- مدرن در قرن 21 است که تعداد علاقه مندان به این شاخه  علمی  روز به  روز در حال افزایش میباشد. با توجه به هزینه بالای درمان ناباروری ، خیلی افراد با استفاده از این روشهای موثر به نتیجه رسیده و مشکل ناباروی خود را حل کرده اند. مرکز ایران رفلکسولوژی در سایت رسمی اش اعلام کرده که درمان زودانزالی نیز می تواند با این روش انجام گیرد



:: برچسب‌ها: رفلکسولوژی,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.