فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

سه شنبه 20 مهر 1394
ن : khashayar

فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی

فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

ترکی استانبولی (به ترکی استانبولی: Türkçe و یا Türkiye Türkçesi) یکی از زبان‌های شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز، زبان‌های ترکی است که ۸۳،۰۰۰،۰۰۰ نفر در سراسر جهان به عنوان زبان نخست یا دوم با آن سخن می‌گویند  این زبان رایج‌ترین زبان از شاخه‌ی زبان‌های ترکی می‌باشد. جغرافیای آن شامل ترکیه و قبرس شمالی و قسمت‌های کوچکی در عراق، یونان، بلغارستان، جمهوری مقدونیه، کوزوو، آلبانی و دیگر قسمت‌های شرقی اروپا را شامل می‌ود. سالانه جمعیت بسیاری نیز از ترکیه به غرب اروپا و بویژه آلمان مهاجرت می‌کنند که موجب تکلم ترکی در آن مناطق می‌گردد.

ریشهٔ زبان ترکی را می‌توان در آسیای مرکزی جست. با گسترش قلمرو امپراتوری عثمانی این زبان که زبان رسمی آن‌ها بود اصلاحات بسیاری می‌یافت. به طور مثال آتاتورک (اولین رییس جمهور ترکیه) در سال ۱۹۲۸، الفبای عثمانی را با الفبای آوایی لاتین جایگزین نمود .

الفبای ترکی استانبولی، از بیست و نه حرف از حروف لاتین تشکیل شده است. که با تغییراتی بصورت الفبای ترکی در آمده است. تغییر خط و جایگزینی حروف لاتین به جای حروف عربی با قانون شماره ۱۳۵۳ که در سال ۱۹۲۸ میلادی به تصویب رسید و مقرر گردید که حروف الفبای عربی، از مجموعه سازمانی الفبا و زبان کشور ترکیه نسخ و به جای آن ۲۹ حرف از حروف لاتین جایگزین گردد. بدین طریق سیستم نوشتاری ترکیه از ترکی عثمانی به ترکی لاتین (Latince yazılan türkçe) تغییر یافت. این حروف عبارتند از:

A a, B b, C c, Ç ç, D d, E e, F f, G g, Ğ ğ, H h, I ı, İ i, J j, K k, L l M m, N n, O o, Ö ö, P p, R r, S s, Ş ş, T t, U u, Ü ü, V v, Y y, Z z
 

 


 



:: برچسب‌ها: فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی, دانلود فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی ,


دو شنبه 15 مهر 1394
ن : khashayar

کتاب گرامر in use پیشرفته

کتاب گرامر in use پیشرفته

قیمت: 5000 تومان

چند تا از دوستان خواسته بودند که یک کتاب خودآموز برای یادگیری گرامر معرفی کنم. در پاسخ به این دوستان و هر کسی که می خواهد مشکلات گرامری خود را به آسانی و در زمان کم و با یک روش اصولی حل کند، کتابی را پیشنهاد می کنم که احتمالا نام آن برای خیلی از شما آشناست و یا حداقل یکبار به گوشتان خورده است.
کتاب Essential grammar in use یکی از بهترین کتابها در زمینه آموزش گرامر است که با یک روش اصولی نکات گرامری را آموزش می دهد. شیوه آموزشی کتاب پرهیز از هرگونه توضیحات اضافی و غیر ضروری است و در عوض با بهره گیری موثر و گویا از تصاویر مناسب و جملات و مثالهای قابل فهم و واضح برای همه، مقصود و کاربرد عملی نکات گرامری را به خواننده می فهماند. زبان استفاده شده در کتاب انگلیسی آسان است به طوری که افراد با دانش انگلیسی کم هم می توانند کتاب را به راحتی مطالعه کرده و جملات آن را بفهمند. در عین حال کتاب طوری تنظیم شده است که مناسب برای انواع گروههای سنی از جمله بزرگسالان است.
هر درس کتاب به یک یا چند موضوع گرامری خاص می پردازد و از دو صفحه تشکیل شده است. صفحه اول اختصاص به متن درس همراه با مثالهای فراوان دارد و صفحه دوم هم حاوی تمریناتی است که آن هم باعث درک عمیق تر درس می شود. تمرینات بسیار جذاب هستند و به شیوه خاصی طراحی شده اند به طوری که تقریبا در هر یک از آنها خواننده متوجه نکات جدیدی در مورد درس می شود.
یکی دیگر از نکات مثبت این کتاب آن است که درسها هیچ ارتباط خاصی با یکدیگر ندارند و خواننده می تواند تنها درسهایی را مطالعه کند که در آنها مشکل دارد. حتی در ویرایش های جدید این کتاب ضمیمه ای وجود دارد که پس از اینکه خواننده سوالات آن را پاسخ داد مشخص می کند که نیاز به مطالعه کدام درسها را دارد.
کتاب Essential grammar in use بر اساس انگلیسی بریتانیایی تنظیم شده است ولی در پاسخ به نیاز افرادی که انگلیسی آمریکایی می آموزند اخیرا ویرایش جدیدی از آن تحت نام Basic grammar in use منتشر شده است که بر اساس انگلیسی آمریکایی است. شما پس از مطالعه این کتاب و افزایش معلوماتتان در گرامر زبان انگلیسی می توانید کتاب های سطح بالاتر آن مانند English grammar in use را مطالعه کنید. 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: کتاب گرامر in use پیشرفته, گرامر in use پیشرفته, grammar in use, کتاب گرامر in use پیشرفته, گرامر in use پیشرفته, کتاب گرامر in use, گرامر in use, ,


دو شنبه 10 مهر 1394
ن : khashayar

مجموعه آموزش سريع زبان فرانسه

مجموعه آموزش سريع زبان فرانسه

قیمت: 5500 تومان

آموزش سريع زبان فرانسه

بهترين آموزش زبان فرانسه

يادگيري شيرين ترين و زيباترين زبان دنيا

ديگر نگران دشوار بودن يادگيري زبان فرانسه نباشيد ، در اين آموزش قدم به قدم شروع به يادگيري زبان فرانسوي خواهيد كرد .. از همان ابتدا با روشي اصولي زبان ياد بگيريد ، اين روش توسط تمام استانداردهاي جهاني تاييد شده يك روش كاملاً علمي با بازدهي حيرت انگيز.

چگونه ميتوان مكالمات فرانسوي را درك كرد؟

همه آموزش ها به صورت كاملا تصويري در 1 دي وي دي ميباشد

مناسب براي همه سنين از كودكان تا برزگسالان

بسيار مفيد براي دانشجويان كه قصد تحصيل در فرانسه را دارند

روشي اعجاب انگيز و باور نكردني براي يادگيري زبان فرانسه

زبان فرانسوي خود در كنار زبان انگليسي را به حد اعلا برسانيد

مجموعه اي بي نظير براي آنهايي كه مي خواهند با زبان فرانسوي آشنا شوند

مجموعه اي كه پيش رو داريد، در قالب يك دي وي دي كليه اصطلاحاتي را كه شما براي يك مكالمه به زبان فرانسه نياز داريد،به همراه ساختارهاي دستور زبان در اختيار شما قرار مي دهد

هر چه به سمت جهاني شدن پيش مي رويم و دهكده جهاني را بيشتر درك مي كنيم تسلط بر زبان كشورهاي سطح بالا را يك ضرورت انكار ناپذير مي بينيم. يادگيري زبان فرانسه نيز جزو آن دسته از زبانهاي پر كاربرد ميباشد زبان فرانسوي پس از انگليسي يكي از زبان هاي كاربردي جهان است. بسياري از كساني كه قصد سفر به اروپا را دارند، اين زبان را فرا ميگيرند تا حتما سري به كشور دوست داشتي فرانسه بزنند. همچنين كساني كه قصد مهاجرت به كانادا را دارند، با يادگيري زبان فرانسه شانس اقامت خود را بالاتر ميبرند. زيرا در برخي مناطق كانادا فرانسه صحبت مي شود و ايالت كبك به عنوان ايالتي مهاجر پذير، با زبان اول فرانسوي، امتياز ويژه اي براي كساني كه فرانسه مي دانند قائل است.


** تـــــــــوجـــــــــه : لطفا نام و نام خانوادگي ، شماره موبايل ، شماره تلفن ثابت و آدرس خود را به همراه كد پستي به صورت كامل وارد نماييد تا محصول بدون هيچ مشكلي و در كمترين زمان به دست شما برسد ..... جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 5 يا10 رقمي در انتهاي آدرس الزامي است ..... مثال : خوزستان - اهواز - خيابان عامري - پلاك 21 - كد پستي 2334875690 ..... پرداخت وجه به مامور پست ..... تحويل 2 الي 7 روز كاري ..... با تشكر

-- هزینه قابل پرداخت = هزینه محصول + هزینه پستی تحویل به مامور پستی

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان فرانسه، ،
:: برچسب‌ها: آموزش زبان فرانسه, آموزش زبان, آموزش زبان فرانسوی, بهترين آموزش زبان فرانسه, يادگيري زبان فرانسوي, يادگيري زبان فرانسه, زيباترين زبان دنيا,


دو شنبه 5 مهر 1394
ن : khashayar

آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون به صورت شنیداری دیداری گفتاری

آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون به صورت شنیداری دیداری گفتاری

قیمت: 26000 تومان

آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون به صورت شنیداری دیداری گفتاری ومکالمه

Rosetta Stoneنام مجموعه آموزشی فوق العاده ای از کمپانی Rosetta Stone آمریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن AudioLingual، Communicative و TaskBased Study برای آموزش زبان، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی می باشد که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.این کمپانی پکیج های زبان مختلف و متعددی را همراه با نرم افزار منحصر به فرد خود در اختیار علاقمندان به زبان های مختلف دنیا قرار داده است تا با انتخاب هریک بتوانند زبان مورد نظر را به خوبی فراگیرند.
این نرم‌افزار چندرسانه‌ای به وسیله تصویر، صدا و ویدئو و در عین حال بدون ترجمه، به آموزش کلمات و دستور زبان می‌پردازد. عنوان این نرم‌افزار از سنگ ‌نبشته‌ای در مصر باستان با همین نام برگرفته شده است
در این نرم افزار شما معنی کلمات را با استفاده از وابستگی آنها به تصاویرشان و همچنین وابستگی به سایر لغات بسیار بهتر درک خواهید کرد تا اینکه معنی فارسی آنها را بیاموزید. این شیوه آموزش در حال حاضر در کانون های آموزش زبان نیز در کشور به کار گرفته می شود.

ویژگی های نرم افزار Rosetta Stone
آموزش زبان با روشهای گفتاری و شنیداری و دیداری به صورت صوتی و تصویری
آشنایی با لغات و جملات و یادگیری آنها
محیط بسیار ساده و کارآمد قابل استفاده برای تمام کاربران مبتدی تا پیشرفته
استفاده از بیش از ۷۵۰۰ تصویر برای آموزش
مورد تایید دانشگاه ها و موسسات بین المللی مانند ناسا و آی بی ام
استفاده از تکنیک مقایسه گفتار کاربر با تلفظ صحیح جملات
آموزش ۴ مهارت گفتار، نوشتار، درک مکالمه، درک مطلب نوشتاری
آموزش با استفاده از تمرین و تست های ۴ گزینه ای
حاوی بیش از ۲۰۰ درس با سطح بندی
بیش از ۴۰۰ ساعت آموزش به شیوه تعاملی
آموزش مکالمات روزمره و کاربردی زبان ها
قابلیت تصحیح تلفظ کاربر از طریق میکروفن
آشنایی با گرامر و یادگیری آن.
آموزش خواندن و نوشتن لغات
تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده.
گرفتن تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی.
یادگیری در 210 جلسه به صورت سطح بندی 92 و 118 جلسه ای.
داشتن تمرین های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها.
داشتن مجموعه از آموزش های کاربردی و مفید در هر زبان.
امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاه ها و کلاسهای زبان خارجه
مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال ، نسبت های خانوادگی و ... در زبان
آموزش طریقه ی پرسیدن سوال ، احوال پرسی و ...در زبان
آموزش ساعات مختلف روز، روزهای هفته ، آب و هوا و ... در زبان
آموزش انواع معذرت خواهی ها ، درخواست های مودبانه و ...
آموزش سفارش دادن غذا در رستوران ، خرید نمودن و ...
و ...

نرم افزار رزتا استون عرضه شده توسط این فروشگاه نیاز به نصب ندارد و کار با آن بسیار آسان است

روش خرید: برای خرید آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون به صورت شنیداری دیداری گفتاری و مکالمه روشی کارا و مفید / ارجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، آموزش زبان انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار رزتا استون, آموزش زبان انگلیسی سطح 1, آموزش زبان انگلیسی سطح 2, آموزش زبان انگلیسی, آموزش زبان انگلیسی سطح 1و2 با رزتا استون, آموزش زبان انگلیسی رزتا استون, رزتا استون, ,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.